Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Administrativ medarbejder med flair for tal søges til økonomienheden i Center for Sundhed

Har du lyst til at hjælpe med at lave afregninger for praksissektoren? Vil du hjælpe med at bære ansvaret for regionens sundhedsydelser? Kunne du tænke dig en hverdag, som er kendetegnet ved spændende og lærerige arbejdsopgaver i en organisation med engagerede og hjælpsomme kolleger?

Så er det dig vi søger som vores nye administrative medarbejder i Center for Sundhed!

Om arbejdsopgaverne
I økonomienheden laver vi afregninger for praksissektoren.

Hver måned udbetaler vi honorarer til blandt andet alment praktiserende læger, speciallæger, tandlæger, psykologer og fysioterapeuter i Region Hovedstaden.

Vi bevilger ligeledes offentligt tilskud til høreapparater hos private høreklinikker og udbetaler offentligt tilskud til tandlægebehandling i EU/EØS-lande.

I økonomienheden er vi organiseret i to teams. Du vil komme til at arbejde i et af de to teams med afregning af honorarer til flere af praksissektorens områder. Derudover vil du komme til at arbejde med bevilling af tilskud til offentlig høreapparatsbehandling.

Om dig
Vi lægger vægt på, at du - med din uddannelse og dine erfaringer - kan se dig selv være med til at løse ovenstående opgaver, ligesom at du er proaktiv og samarbejdsvillig.

Derudover lægger vi vægt på, at du:

  • arbejder systematisk og effektivt
  • trives i en ofte travl hverdag med et højt tempo
  • kan skabe overblik og se sammenhænge
  • kan arbejde selvstændigt og samarbejde med kolleger
  • er engageret, positiv og team-orienteret
Desuden vil det være en fordel, hvis du har erfaring med fakturahåndtering.

Der er flere forskellige indgange til jobbet. Du kan fx have en kontoruddannelse eller professionsbachelor i offentlig administration. Nyuddannede vil også komme i betragtning.

Alternativt kan du have opnået tilsvarende faglighed, kvalifikationer og kompetencer gennem erhvervsarbejde.

Vi tilbyder
Du vil indgå i ét af økonomienhedens to teams, alt efter din baggrund og dine kompetencer.

Du vil blive lært op i brugen af de it-systemer vi bruger for at kunne løfte den samlede økonomiopgave i økonomienheden.

Vi prioriterer at skabe gode rammer for både personlig og faglig udvikling. Derudover lægger vi vægt på balance mellem arbejdsliv og privatliv - vi har flextid.

Hvem er vi?
I Center for Sundhed har vi ansvaret for regionens sundhedsydelser.

Vi er ca. 240 medarbejdere fordelt på forskellige lokationer. De fleste er samlet på Regionsgården i Hillerød, som også bliver dit arbejdssted.

Du vil blive ansat i økonomienheden, hvor vi er 20 medarbejdere.

En hverdag hos os er kendetegnet ved spændende og lærerige arbejdsopgaver i en organisation med engagerede og hjælpsomme kolleger.

Læs mere om os her: https://www.regionh.dk/om-region-hovedstaden/denAdministrativeRegion/Center-for-Sundhed/Sider/default.aspx

Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår fastsættes i henhold til gældende overenskomst.

Arbejdstiden er 37 timer om ugen.

Der forventes tiltrædelse den 1. november 2019 eller efter aftale.

Yderligere oplysninger
Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til enhedschef Ulrich Andersen på tlf.: 24 44 29 51.

Ansøgningsprocedure
Ansøgningsfristen er fredag den 30. august 2019.

Vi planlægger at holde samtaler i uge 38.

Send din ansøgning, CV og eksamensbevis til os via vores online ansøgningssystem.

Region Hovedstaden opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.






Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330068521Phoenix-ff24db8212019-08-05T00:00:00Administrativ medarbejder med flair for tal søges til økonomienheden i Center for SundhedHar du lyst til at hjælpe med at lave afregninger for praksissektoren? Vil du hjælpe med at bære ansvaret for regionens sundhedsydelser? Kunne du tænke dig en hverdag, som er kendetegnet ved spændende og lærerige arbejdsopgaver i en organisation med engagerede og hjælpsomme kolleger?

Så er det dig vi søger som vores nye administrative medarbejder i Center for Sundhed!

Om arbejdsopgaverne
I økonomienheden laver vi afregninger for praksissektoren.

Hver måned udbetaler vi honorarer til blandt andet alment praktiserende læger, speciallæger, tandlæger, psykologer og fysioterapeuter i Region Hovedstaden.

Vi bevilger ligeledes offentligt tilskud til høreapparater hos private høreklinikker og udbetaler offentligt tilskud til tandlægebehandling i EU/EØS-lande.

I økonomienheden er vi organiseret i to teams. Du vil komme til at arbejde i et af de to teams med afregning af honorarer til flere af praksissektorens områder. Derudover vil du komme til at arbejde med bevilling af tilskud til offentlig høreapparatsbehandling.

Om dig
Vi lægger vægt på, at du - med din uddannelse og dine erfaringer - kan se dig selv være med til at løse ovenstående opgaver, ligesom at du er proaktiv og samarbejdsvillig.

Derudover lægger vi vægt på, at du:

  • arbejder systematisk og effektivt
  • trives i en ofte travl hverdag med et højt tempo
  • kan skabe overblik og se sammenhænge
  • kan arbejde selvstændigt og samarbejde med kolleger
  • er engageret, positiv og team-orienteret
Desuden vil det være en fordel, hvis du har erfaring med fakturahåndtering.

Der er flere forskellige indgange til jobbet. Du kan fx have en kontoruddannelse eller professionsbachelor i offentlig administration. Nyuddannede vil også komme i betragtning.

Alternativt kan du have opnået tilsvarende faglighed, kvalifikationer og kompetencer gennem erhvervsarbejde.

Vi tilbyder
Du vil indgå i ét af økonomienhedens to teams, alt efter din baggrund og dine kompetencer.

Du vil blive lært op i brugen af de it-systemer vi bruger for at kunne løfte den samlede økonomiopgave i økonomienheden.

Vi prioriterer at skabe gode rammer for både personlig og faglig udvikling. Derudover lægger vi vægt på balance mellem arbejdsliv og privatliv - vi har flextid.

Hvem er vi?
I Center for Sundhed har vi ansvaret for regionens sundhedsydelser.

Vi er ca. 240 medarbejdere fordelt på forskellige lokationer. De fleste er samlet på Regionsgården i Hillerød, som også bliver dit arbejdssted.

Du vil blive ansat i økonomienheden, hvor vi er 20 medarbejdere.

En hverdag hos os er kendetegnet ved spændende og lærerige arbejdsopgaver i en organisation med engagerede og hjælpsomme kolleger.

Læs mere om os her: https://www.regionh.dk/om-region-hovedstaden/denAdministrativeRegion/Center-for-Sundhed/Sider/default.aspx

Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår fastsættes i henhold til gældende overenskomst.

Arbejdstiden er 37 timer om ugen.

Der forventes tiltrædelse den 1. november 2019 eller efter aftale.

Yderligere oplysninger
Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til enhedschef Ulrich Andersen på tlf.: 24 44 29 51.

Ansøgningsprocedure
Ansøgningsfristen er fredag den 30. august 2019.

Vi planlægger at holde samtaler i uge 38.

Send din ansøgning, CV og eksamensbevis til os via vores online ansøgningssystem.

Region Hovedstaden opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.





2019-08-31T00:51:13.727 Har du lyst til at hjælpe med at lave afregninger for praksissektoren? Vil du hjælpe med at bære ansvaret for regionens sundhedsydelser? Kunne du tænke dig en hverdag, som er kendetegnet ved spændende og lærerige arbejdsopgaver i en organisation med engagerede og hjælpsomme kolleger? Så er det dig vi søger som vores nye administrative medarbejder i Center for Sundhed! Om arbejdsopgaverne I økonomienheden laver vi afregninger for praksissektoren. Hver måned udbetaler vi honorarer til blandt andet alment praktiserende læger, speciallæger, tandlæger, psykologer og fysioterapeuter i Region Hovedstaden. Vi bevilger ligeledes offentligt tilskud til høreapparater hos private høreklinikker og udbetaler offentligt tilskud til tandlægebehandling i EU EØS-lande. I økonomienheden er vi organiseret i to teams. Du vil komme til at arbejde i et af de to teams med afregning af honorarer til flere af praksissektorens områder. Derudover vil du komme til at arbejde med bevilling af tilskud til offentlig høreapparatsbehandling. Om dig Vi lægger vægt på, at du - med din uddannelse og dine erfaringer - kan se dig selv være med til at løse ovenstående opgaver, ligesom at du er proaktiv og samarbejdsvillig. Derudover lægger vi vægt på, at du: arbejder systematisk og effektivt trives i en ofte travl hverdag med et højt tempo kan skabe overblik og se sammenhænge kan arbejde selvstændigt og samarbejde med kolleger er engageret, positiv og team-orienteret Desuden vil det være en fordel, hvis du har erfaring med fakturahåndtering. Der er flere forskellige indgange til jobbet. Du kan fx have en kontoruddannelse eller professionsbachelor i offentlig administration. Nyuddannede vil også komme i betragtning. Alternativt kan du have opnået tilsvarende faglighed, kvalifikationer og kompetencer gennem erhvervsarbejde. Vi tilbyder Du vil indgå i ét af økonomienhedens to teams, alt efter din baggrund og dine kompetencer. Du vil blive lært op i brugen af de it-systemer vi bruger for at kunne løfte den samlede økonomiopgave i økonomienheden. Vi prioriterer at skabe gode rammer for både personlig og faglig udvikling. Derudover lægger vi vægt på balance mellem arbejdsliv og privatliv - vi har flextid. Hvem er vi? I Center for Sundhed har vi ansvaret for regionens sundhedsydelser. Vi er ca. 240 medarbejdere fordelt på forskellige lokationer. De fleste er samlet på Regionsgården i Hillerød, som også bliver dit arbejdssted. Du vil blive ansat i økonomienheden, hvor vi er 20 medarbejdere. En hverdag hos os er kendetegnet ved spændende og lærerige arbejdsopgaver i en organisation med engagerede og hjælpsomme kolleger. Læs mere om os her: https: www.regionh.dk om-region-hovedstaden denAdministrativeRegion Center-for-Sundhed Sider default.aspx Løn- og ansættelsesvilkår Løn- og ansættelsesvilkår fastsættes i henhold til gældende overenskomst. Arbejdstiden er 37 timer om ugen. Der forventes tiltrædelse den 1. november 2019 eller efter aftale. Yderligere oplysninger Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til enhedschef Ulrich Andersen på tlf.: 24 44 29 51. Ansøgningsprocedure Ansøgningsfristen er fredag den 30. august 2019. Vi planlægger at holde samtaler i uge 38. Send din ansøgning, CV og eksamensbevis til os via vores online ansøgningssystem. Region Hovedstaden opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.11jobnetff24db82100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-08-30T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=342&ProjectId=219636&DepartmentId=11975&MediaId=4724&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerNordsjællandHillerød3570801Region Hovedstaden11Kongens Vænge 2A3400HillerødDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent801498JobNet5026112502611210005-08-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ff24db82https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=ff24db82https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ff24db82&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ff24db82&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/3.jpgAdministrativ medarbejder med flair for tal søges til økonomienheden i Center for Sundhed12008001Dansk3Læse/ tale934941Administrativ medarbejder5Kontor og administration362275444noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330169945Bogholder/administrationsassistent med udpræget servicegenProfile Vores dygtige mangeårige bogholder har søgt nye udfordringer. Vil du være vores nye kollega, der i samarbejde med Dyssegårdens øvrige administrationsteam kan varetage de mangeartede opgaver i vores administration ? Dyssegården er en non profit organisation, som tilbyder psykiatrisk behandling til børn og unge med begyndende psykiatriske lidelser. Som følge af sygdommen kan børnene miste bl.a. sociale færdigheder og troen på et meningsfuldt liv blandt andre mennesker f.eks. i nære relationer, på arbejdsmarkedet eller i uddannelsessystemet. Vi arbejder med en holdning om, at kunne skabe et meningsfuldt liv ved behandling, undervisning og fritidsaktiviteter med faste og trygge rammer tilpasset den enkelte. Dine opgaver vil være:Betaling af regninger, bogføring, kassefunktion og div. afstemninger (NAV)Lønindberetning og rapportering af statistikker - (Timeplan)Administrative opgaver i forbindelse med løn- og personalesager, herunder indhentelse af div. attester, udfærdigelse af ansættelsesbreve og kommunikation med samarbejdspartnereTelefonpasning, mindre sekretær opgaver, (referatskrivning m.m.)Udbetaling af lommepenge, tøjpenge og kostpenge til de unge og deres forældreDiv. administrative opgaverKvalifikationer:Kontorfaglig bogholderi uddannelse gerne med og erfaring i NAVUdpræget godt kendskab til bogholderi- og regnskabsopgaverFortrolighed med Office 365 gerne på superbrugerniveau herunder Excel regnearkSom person er du serviceminded og systematisk, med en høj grad af ansvarsbevidsthed, fleksibilitet og har en udpræget ordenssans, ligesom du har let til smil, også selvom dagene ikke altid er er ens. Du vil blive en af institutionens lille administrationsteam på 3 kollegaer. Vi kan tilbyde en arbejdsplads med engagerede tværfaglige kolleger og et godt arbejdsmiljø, hvor du får mulighed for selv at tilrettelægge dit daglige arbejde og have indflydelse på udviklingen af dit arbejdsfelt. Arbejdstid mandag til onsdag 7:30-15:30. Torsdag 9:00 til 17:00. Fredag 7:30-12:30. Mulighed for flextid. Løn- og ansættelsesvilkår ifølge gældende HK overenskomst. Sygeforsikring, betalt frokostpause med madordning. Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til administrativ leder Trine Lykke Olsen på telefon 48207800. Ansøgning med dokumentation for uddannelse og tidligere ansættelse sendes via knappen Send ansøgning . Ansøgningsfristen er den 20-02-2020. kl. 12.00. Samtaler onsdag d. 26-02-2020. Se mere om Dyssegården på www.dyssegaarden.dk Se mere på vores ansøgersite: https: dyssegaarden.ofir.com
Vores dygtige mangeårige bogholder har søgt nye udfordringer. Vil du være vores nye kollega, der i samarbejde med Dyssegårdens øvrige administrationsteam kan varetage de mangeartede opgaver i vores administration ?

Dyssegården er en non profit organisation, som tilbyder psykiatrisk behandling til børn og unge med begyndende psykiatriske lidelser. Som følge af sygdommen kan børnene miste bl.a. sociale færdigheder og troen på et meningsfuldt liv blandt andre mennesker f.eks. i nære relationer, på arbejdsmarkedet eller i uddannelsessystemet. Vi arbejder med en holdning om, at kunne skabe et meningsfuldt liv ved behandling, undervisning og fritidsaktiviteter med faste og trygge rammer tilpasset den enkelte.

Dine opgaver vil være:
  • Betaling af regninger, bogføring, kassefunktion og div. afstemninger (NAV)
  • Lønindberetning og rapportering af statistikker - (Timeplan)
  • Administrative opgaver i forbindelse med løn- og personalesager, herunder indhentelse af div. attester, udfærdigelse af ansættelsesbreve og kommunikation med samarbejdspartnere
  • Telefonpasning, mindre sekretær opgaver, (referatskrivning m.m.)
  • Udbetaling af lommepenge, tøjpenge og kostpenge til de unge og deres forældre
  • Div. administrative opgaver
Kvalifikationer:
  • Kontorfaglig bogholderi uddannelse gerne med og erfaring i NAV
  • Udpræget godt kendskab til bogholderi- og regnskabsopgaver
  • Fortrolighed med Office 365 – gerne på superbrugerniveau – herunder Excel regneark
Som person er du serviceminded og systematisk, med en høj grad af ansvarsbevidsthed, fleksibilitet og har en udpræget ordenssans, ligesom du har let til smil, også selvom dagene ikke altid er er ens.

Du vil blive en af institutionens lille administrationsteam på 3 kollegaer.

Vi kan tilbyde en arbejdsplads med engagerede tværfaglige kolleger og et godt arbejdsmiljø, hvor du får mulighed for selv at tilrettelægge dit daglige arbejde og have indflydelse på udviklingen af dit arbejdsfelt.

Arbejdstid mandag til onsdag 7:30-15:30. Torsdag 9:00 til 17:00. Fredag 7:30-12:30. Mulighed for flextid.

Løn- og ansættelsesvilkår ifølge gældende HK overenskomst. Sygeforsikring, betalt frokostpause med madordning.

Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til administrativ leder Trine Lykke Olsen på telefon 48207800.

Ansøgning med dokumentation for uddannelse og tidligere ansættelse sendes via knappen "Send ansøgning".

Ansøgningsfristen er den 20-02-2020. kl. 12.00.

Samtaler onsdag d. 26-02-2020.

Se mere om Dyssegården på www.dyssegaarden.dk


Se mere på vores ansøgersite: https://dyssegaarden.ofir.com

ORS/Small/a685e535_logo.pngDyssegårdenKokkedal2020-02-03T14:06:59.0532020-02-20T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Bogholder/administrationsassistent med udpræget servicegen

Dyssegården

Kokkedal
Vores dygtige mangeårige bogholder har søgt nye udfordringer. Vil du være vores nye kollega, der i samarbejde med Dyssegårdens øvrige administrationsteam kan varetage de mangeartede opgaver i vores administration ? Dyssegården er en non profit organ...
Indrykket:3. februar 2020