Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Administrativ medarbejder med fokus på HR, løn og bogholderi

Er du en administrativ blæksprutte, der har lyst til at arbejde med HR-opgaver, løn og bogholderi? Drømmer du om arbejde i en spændende virksomhed med fokus på bæredygtighed? Så er det dig, vi søger til et job som administrativ medarbejder hos Atlantic Sapphire Denmark i Hvide Sande.

Atlantic Sapphire byggede i 2011 deres første fuldoperationelle Bluehouse™-anlæg til landbaseret opdræt af laks i Hvide Sande. På nuværende tidspunkt er virksomheden også i gang med at bygge verdens største anlæg af denne type i Florida.

Virksomheden søger en administrativ medarbejder til Hvide Sande, som har lyst til at varetage en central rolle i virksomhedens administration. Der er tale om en nyoprettet stilling, og du refererer til virksomhedens CFO.

Om jobbet
Som administrativ medarbejder får du mulighed for at være en del af et internationalt miljø med fokus på teamånd. Din hverdag byder på selvstændige varierende praktiske og administrative opgaver inden for HR-opgaver, administration og bogholderi, og du vil spille en betydelig rolle i implementeringen af nye IT-systemer i virksomheden.

Mere specifikt vil dine arbejdsopgaver være at:

  • Assistere i personalejura, herunder ansættelseskontrakter, personalesager, varsler, tillæg, vagtaftale, personalehåndbog
  • Oprette, indsamle og vedligeholde HR-masterdata
  • Bidrage til at tiltrække branchens mest dedikerede medarbejdere, herunder tilsikre et udfordrende og udbytterigt uddannelsesforløb for elever og nye medarbejdere, onboarding, opfølgning på ansættelse, trivsel og evaluering
  • Være behjælpelig med lønkørsel, fakturering, registrering og bogføring af kreditorbilag
  • Ad-hoc opgaver

Om dig
Der er flere indgangsvinkler til stillingen, men den rette kandidat har en akademisk baggrund og erfaring med lignende arbejdsopgaver fra en mellemstor organisation, gerne en produktionsvirksomhed. 

Din arbejdsstil er præget af stort engagement og grundighed, du er struktureret og tager gerne teten, når det handler om at komme i mål med arbejdsopgaverne.

Derudover forventer vi, at du:

  • Besidder stærke formulerings- og formidlingsevner på dansk og engelsk, både skriftligt og mundtligt
  • Har flair for IT og er god til Excel og tal
  • Har en god grundlæggende forretningsforståelse
  • Har kendskab til og forståelse for GDPR
  • Er en teamplayer, der vækker tillid hos dine kollegaer og er kendt for et godt humør

Du tilbydes et job i en åben organisation med en uformel og humoristisk omgangstone samt gode muligheder for personlig og faglig udvikling.

Om Atlantic Sapphire
Atlantic Sapphire er en af verdens førende jord rejst lakseopdrætselskab med aktiviteter i både Danmark og Florida USA. Virksomheden har udviklet metoder og teknologi til at opdrætte laks med meget lidt indflydelse på miljøet. 

Atlantic Sapphire laksen er anerkendt som den mest bæredygtige af førende NGO'er. Virksomhedens Bluehouse er spydspidsen i den nuværende udvikling af landbaseret recirkuleret lakseopdræt, og Atlantic Sapphire investerer +100 mio. kr. i udvidelse af sin danske afdeling til at være det mest moderne anlæg i verden.

Atlantic Sapphire har 17 medarbejdere i Hvide Sande og 60 medarbejdere i Miami.

Se mere på: www.atlanticsapphire.com eller Linkedin.

Arbejdssted
Atlantic Sapphire Denmark, Langsand 34, 6960 Hvide Sande

Ansøgning og kontakt
JKS CAREER varetager rekrutteringsprocessen for Atlantic Sapphire, og er du interesseret i at søge denne spændende stilling, bedes du sende en ansøgning, CV samt relevante bilag via Søg stillingen nedenfor. Ansøg hurtigst muligt, da vi holder samtaler løbende. Grundet persondataforordningen modtager vi ikke CV og ansøgning på mail. 

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte chefkonsulent Anne Lenith på tlf.: +45 3085 1307.  


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330029473Phoenix-e203e40412019-05-22T17:06:46.520Administrativ medarbejder med fokus på HR, løn og bogholderiEr du en administrativ blæksprutte, der har lyst til at arbejde med HR-opgaver, løn og bogholderi? Drømmer du om arbejde i en spændende virksomhed med fokus på bæredygtighed? Så er det dig, vi søger til et job som administrativ medarbejder hos Atlantic Sapphire Denmark i Hvide Sande.

Atlantic Sapphire byggede i 2011 deres første fuldoperationelle Bluehouse™-anlæg til landbaseret opdræt af laks i Hvide Sande. På nuværende tidspunkt er virksomheden også i gang med at bygge verdens største anlæg af denne type i Florida.

Virksomheden søger en administrativ medarbejder til Hvide Sande, som har lyst til at varetage en central rolle i virksomhedens administration. Der er tale om en nyoprettet stilling, og du refererer til virksomhedens CFO.

Om jobbet
Som administrativ medarbejder får du mulighed for at være en del af et internationalt miljø med fokus på teamånd. Din hverdag byder på selvstændige varierende praktiske og administrative opgaver inden for HR-opgaver, administration og bogholderi, og du vil spille en betydelig rolle i implementeringen af nye IT-systemer i virksomheden.

Mere specifikt vil dine arbejdsopgaver være at:

  • Assistere i personalejura, herunder ansættelseskontrakter, personalesager, varsler, tillæg, vagtaftale, personalehåndbog
  • Oprette, indsamle og vedligeholde HR-masterdata
  • Bidrage til at tiltrække branchens mest dedikerede medarbejdere, herunder tilsikre et udfordrende og udbytterigt uddannelsesforløb for elever og nye medarbejdere, onboarding, opfølgning på ansættelse, trivsel og evaluering
  • Være behjælpelig med lønkørsel, fakturering, registrering og bogføring af kreditorbilag
  • Ad-hoc opgaver

Om dig
Der er flere indgangsvinkler til stillingen, men den rette kandidat har en akademisk baggrund og erfaring med lignende arbejdsopgaver fra en mellemstor organisation, gerne en produktionsvirksomhed. 

Din arbejdsstil er præget af stort engagement og grundighed, du er struktureret og tager gerne teten, når det handler om at komme i mål med arbejdsopgaverne.

Derudover forventer vi, at du:

  • Besidder stærke formulerings- og formidlingsevner på dansk og engelsk, både skriftligt og mundtligt
  • Har flair for IT og er god til Excel og tal
  • Har en god grundlæggende forretningsforståelse
  • Har kendskab til og forståelse for GDPR
  • Er en teamplayer, der vækker tillid hos dine kollegaer og er kendt for et godt humør

Du tilbydes et job i en åben organisation med en uformel og humoristisk omgangstone samt gode muligheder for personlig og faglig udvikling.

Om Atlantic Sapphire
Atlantic Sapphire er en af verdens førende jord rejst lakseopdrætselskab med aktiviteter i både Danmark og Florida USA. Virksomheden har udviklet metoder og teknologi til at opdrætte laks med meget lidt indflydelse på miljøet. 

Atlantic Sapphire laksen er anerkendt som den mest bæredygtige af førende NGO'er. Virksomhedens Bluehouse er spydspidsen i den nuværende udvikling af landbaseret recirkuleret lakseopdræt, og Atlantic Sapphire investerer +100 mio. kr. i udvidelse af sin danske afdeling til at være det mest moderne anlæg i verden.

Atlantic Sapphire har 17 medarbejdere i Hvide Sande og 60 medarbejdere i Miami.

Se mere på: www.atlanticsapphire.com eller Linkedin.

Arbejdssted
Atlantic Sapphire Denmark, Langsand 34, 6960 Hvide Sande

Ansøgning og kontakt
JKS CAREER varetager rekrutteringsprocessen for Atlantic Sapphire, og er du interesseret i at søge denne spændende stilling, bedes du sende en ansøgning, CV samt relevante bilag via Søg stillingen nedenfor. Ansøg hurtigst muligt, da vi holder samtaler løbende. Grundet persondataforordningen modtager vi ikke CV og ansøgning på mail. 

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte chefkonsulent Anne Lenith på tlf.: +45 3085 1307.  

2019-06-20T00:51:26.340 Er du en administrativ blæksprutte, der har lyst til at arbejde med HR-opgaver, løn og bogholderi? Drømmer du om arbejde i en spændende virksomhed med fokus på bæredygtighed? Så er det dig, vi søger til et job som administrativ medarbejder hos Atlantic Sapphire Denmark i Hvide Sande. Atlantic Sapphire byggede i 2011 deres første fuldoperationelle Bluehouse™-anlæg til landbaseret opdræt af laks i Hvide Sande. På nuværende tidspunkt er virksomheden også i gang med at bygge verdens største anlæg af denne type i Florida. Virksomheden søger en administrativ medarbejder til Hvide Sande, som har lyst til at varetage en central rolle i virksomhedens administration. Der er tale om en nyoprettet stilling, og du refererer til virksomhedens CFO. Om jobbet Som administrativ medarbejder får du mulighed for at være en del af et internationalt miljø med fokus på teamånd. Din hverdag byder på selvstændige varierende praktiske og administrative opgaver inden for HR-opgaver, administration og bogholderi, og du vil spille en betydelig rolle i implementeringen af nye IT-systemer i virksomheden. Mere specifikt vil dine arbejdsopgaver være at: Assistere i personalejura, herunder ansættelseskontrakter, personalesager, varsler, tillæg, vagtaftale, personalehåndbog Oprette, indsamle og vedligeholde HR-masterdata Bidrage til at tiltrække branchens mest dedikerede medarbejdere, herunder tilsikre et udfordrende og udbytterigt uddannelsesforløb for elever og nye medarbejdere, onboarding, opfølgning på ansættelse, trivsel og evaluering Være behjælpelig med lønkørsel, fakturering, registrering og bogføring af kreditorbilag Ad-hoc opgaver Om dig Der er flere indgangsvinkler til stillingen, men den rette kandidat har en akademisk baggrund og erfaring med lignende arbejdsopgaver fra en mellemstor organisation, gerne en produktionsvirksomhed. Din arbejdsstil er præget af stort engagement og grundighed, du er struktureret og tager gerne teten, når det handler om at komme i mål med arbejdsopgaverne. Derudover forventer vi, at du: Besidder stærke formulerings- og formidlingsevner på dansk og engelsk, både skriftligt og mundtligt Har flair for IT og er god til Excel og tal Har en god grundlæggende forretningsforståelse Har kendskab til og forståelse for GDPR Er en teamplayer, der vækker tillid hos dine kollegaer og er kendt for et godt humør Du tilbydes et job i en åben organisation med en uformel og humoristisk omgangstone samt gode muligheder for personlig og faglig udvikling. Om Atlantic Sapphire Atlantic Sapphire er en af verdens førende jord rejst lakseopdrætselskab med aktiviteter i både Danmark og Florida USA. Virksomheden har udviklet metoder og teknologi til at opdrætte laks med meget lidt indflydelse på miljøet. Atlantic Sapphire laksen er anerkendt som den mest bæredygtige af førende NGO er. Virksomhedens Bluehouse er spydspidsen i den nuværende udvikling af landbaseret recirkuleret lakseopdræt, og Atlantic Sapphire investerer 100 mio. kr. i udvidelse af sin danske afdeling til at være det mest moderne anlæg i verden. Atlantic Sapphire har 17 medarbejdere i Hvide Sande og 60 medarbejdere i Miami. Se mere på: www.atlanticsapphire.com eller Linkedin. Arbejdssted Atlantic Sapphire Denmark, Langsand 34, 6960 Hvide Sande Ansøgning og kontakt JKS CAREER varetager rekrutteringsprocessen for Atlantic Sapphire, og er du interesseret i at søge denne spændende stilling, bedes du sende en ansøgning, CV samt relevante bilag via Søg stillingen nedenfor. Ansøg hurtigst muligt, da vi holder samtaler løbende. Grundet persondataforordningen modtager vi ikke CV og ansøgning på mail. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte chefkonsulent Anne Lenith på tlf.: 45 3085 1307.10Phoenixe203e404101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-19T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1601&ProjectId=145869&DepartmentId=18977&MediaId=4629&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkJyllandVestjyllandRingkøbing-Skjern3532119JKS A/S11Rødkløvervej 26950RingkøbingDKDanmarkORS/e203e404_logo.pngORS/Small/e203e404_logo.png0DKDanmarkDanmark8Fuldtid46Permanent765665JksHrManagerSpecialpakke 114586900122-05-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e203e404https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=e203e404https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e203e404&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e203e404&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonAdministrativ medarbejder med fokus på HR, løn og bogholderi1Dansk3Læse/ tale343301Bogholder3Økonomi361849601tsa@jks.dkDanmarkDanmark330136861Bogholder til VardeRobot For kunde i Varde søger vi til snarlig ansættelse en erfaren og stabil bogholder. Dine daglige opgaver vil blandt andet være Debitorstyring Løn refusion Moms Skat klargøring til revisor Du bliver en del af en hverdag hvor det går stærkt, men hvor der lægges vægt på det gode arbejdsmiljø. Der er tale om 30 - 37 timer på ugebasis. Der arbejdes i C5, så har du kendskab til dette eller til Economi er det en fordel. Da der er tale om en stilling med snarlig ansættelse, anbefaler vi at du sender din ansøgning og CV hurtigt. Vi behandler ansøgninger i takt med, at vi modtager dem.

For kunde i Varde søger vi til snarlig ansættelse en erfaren og stabil bogholder.

Dine daglige opgaver vil blandt andet være

  • Debitorstyring
  • Løn
  • refusion
  • Moms
  • Skat
  • klargøring til revisor

Du bliver en del af en hverdag hvor det går stærkt, men hvor der lægges vægt på det gode arbejdsmiljø.

Der er tale om 30 - 37 timer på ugebasis.

Der arbejdes i C5, så har du kendskab til dette eller til Economi er det en fordel.

Da der er tale om en stilling med snarlig ansættelse, anbefaler vi at du sender din ansøgning og CV hurtigt.

Vi behandler ansøgninger i takt med, at vi modtager dem.

PersonaleBørsenVarde2019-12-06T00:00:002020-01-06T00:00:00
330135793Bogholder med erfaring i AxaptaBasic Erfaren og skarp all around bogholdere med erfaring i Axapta søges til vikariat hos virksomhed i Viborg. Til spændende stilling hos en af vores gode kunder søger vi en erfaren og skarp all around bogholder som har erfaring med Axapta, som kan hjælpe i et længerevarende vikariat. Vi søger en erfaren bogholder, som spænder bredt og sætter en ære i faglighed. Opstart er hurtigst muligt. Lyder det som dig - så søg med det samme. Arbejdsopgaver: Du vil komme til at arbejde med mange forskellige typer opgaver bl.a.: Fakturering Betaling rykke for betaling Afstemme diff. og rekvirere manglende faktura Finansopgaver Momsopgaver Faglige kompetencer: Du har en relevant uddannelsesmæssig baggrund og meget gerne erfaring indenfor regnskab, bogholderi eller økonomi Du er omhyggelig, struktureret og har en systematisk tilgang til dine opgaver Du har naturligt flair for tal, økonomisk sans og god regnskabsmæssig forståelse Du har erfaring med IT på brugerniveau, herunder MS Office, Axapta Om dig: Som person er du serviceminded, imødekommende og engageret Du har en positiv indstilling og stort gåpåmod Du er pålidelig og ansvarsbevidst og har en udpræget ordenssans med sans for detaljen Du kommunikerer respektfuldt på alle niveauer Du er fleksibel og trives med en travl hverdag, hvor det er vigtigt, at du kan prioritere effektivt og hurtigt skabe dig et overblik over opgaver og deadlines Ansøgning: Udfyld ansøgningsformularen og vedhæft ansøgning og CV hurtigst muligt. Ansøgninger behandles løbende. Vil du automatisk i betragtning til andre lignende stillinger? Så opret dit cv på www.jks.dk cv. Så kontakter vi dig, når der er relevante jobs, der passer til dine kvalifikationer og ønsker. Det er nemt, gratis og uforpligtende.Erfaren og skarp all around bogholdere med erfaring i Axapta søges til vikariat hos virksomhed i Viborg.

Til spændende stilling hos en af vores gode kunder søger vi en erfaren og skarp all around bogholder som har erfaring med Axapta, som kan hjælpe i et længerevarende vikariat.

Vi søger en erfaren bogholder, som spænder bredt og sætter en ære i faglighed. Opstart er hurtigst muligt.

Lyder det som dig - så søg med det samme.

 

Arbejdsopgaver:
Du vil komme til at arbejde med mange forskellige typer opgaver bl.a.:

  • Fakturering
  • Betaling/rykke for betaling
  • Afstemme diff. og rekvirere manglende faktura
  • Finansopgaver
  • Momsopgaver

  • Faglige kompetencer:

  • Du har en relevant uddannelsesmæssig baggrund og meget gerne erfaring indenfor regnskab, bogholderi eller økonomi
  • Du er omhyggelig, struktureret og har en systematisk tilgang til dine opgaver
  • Du har naturligt flair for tal, økonomisk sans og god regnskabsmæssig forståelse
  • Du har erfaring med IT på brugerniveau, herunder MS Office, Axapta

  • Om dig:

  • Som person er du serviceminded, imødekommende og engageret
  • Du har en positiv indstilling og stort gåpåmod
  • Du er pålidelig og ansvarsbevidst og har en udpræget ordenssans med sans for detaljen
  • Du kommunikerer respektfuldt på alle niveauer
  • Du er fleksibel og trives med en travl hverdag, hvor det er vigtigt, at du kan prioritere effektivt og hurtigt skabe dig et overblik over opgaver og deadlines

  • Ansøgning:
    Udfyld ansøgningsformularen og vedhæft ansøgning og CV hurtigst muligt. Ansøgninger behandles løbende.

    Vil du automatisk i betragtning til andre lignende stillinger?
    Så opret dit cv på www.jks.dk/cv. Så kontakter vi dig, når der er relevante jobs, der passer til dine kvalifikationer og ønsker. Det er nemt, gratis og uforpligtende.
ORS/Small/57cee98f_logo.pngJKS A/SViborg2019-12-05T10:00:20.6502019-12-13T00:00:00
330134862Bogholder / økonomiassistentBasic Bogholder økonomiassistent på deltid søges Efter 42 år går vores kontorassistent på pension, derfor søger vi en deltidskontorassistent på 25-30 timer ugentlig. Dine arbejdsopgaver bliver med løn-og ansættelsesforhold, debitor- og kreditoropgaver. Telefonisk kundekontakt og virksomhedens øvrige ansatte. Vi forventer at du: Er ansvarsbevidst og struktureret. Har kendskab til C5-økonomisystem. Er serviceminded og fleksibel. Trives med en hverdag, der byder på fastlagte, men også uforudsete opgaver. Vi tilbyder: Et spændende job med stor frihed under ansvar. Et godt arbejdsmiljø med gode kolleger og en alsidig hverdag. Stillingen aflønnes efter dine kvalifikationer og ønskes besat snarest, men vi venter gerne på den rette. Ønsker du at høre om stillingen er du velkommen til at kontakte Hans Nielsen på tlf. 24 48 16 50. Ansøgning sendes til: Hobby-Huset Stoholm Byggecenter, Dornen 1, 7850 Stoholm, mail: hans@hobby-huset.dk Sidste ansøgningsfrist er fredag den 15. dec. 2019. Samtaler afholdes løbende.

Bogholder/økonomiassistent på deltid søges

Efter 42 år går vores kontorassistent på pension, derfor søger vi en deltidskontorassistent på 25-30 timer ugentlig.

Dine arbejdsopgaver bliver med løn-og ansættelsesforhold, debitor- og kreditoropgaver.

Telefonisk kundekontakt og virksomhedens øvrige ansatte.

Vi forventer at du:

  • Er ansvarsbevidst og struktureret.

  • Har kendskab til C5-økonomisystem.

  • Er serviceminded og fleksibel.

  • Trives med en hverdag, der byder på fastlagte, men også uforudsete opgaver.

Vi tilbyder:

  • Et spændende job med stor frihed under ansvar.

  • Et godt arbejdsmiljø med gode kolleger og en alsidig hverdag.

  • Stillingen aflønnes efter dine kvalifikationer og ønskes besat snarest, men vi venter gerne på den rette.

Ønsker du at høre om stillingen er du velkommen til at kontakte Hans Nielsen på tlf. 24 48 16 50.

Ansøgning sendes til:

Hobby-Huset Stoholm Byggecenter, Dornen 1, 7850 Stoholm, mail: hans@hobby-huset.dk

Sidste ansøgningsfrist er fredag den 15. dec. 2019. Samtaler afholdes løbende.

ORS/Small/a2919e53_logo.jpegHobbyhusetStoholm Jyll2019-12-04T02:00:39.1602019-12-14T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Bogholder til Varde

PersonaleBørsen

Varde
For kunde i Varde søger vi til snarlig ansættelse en erfaren og stabil bogholder. Dine daglige opgaver vil blandt andet være Debitorstyring Løn refusion Moms Skat klargøring til revisor Du bliver en del af en hverdag hvor det går stærkt, men hvor de...
Indrykket:6. december 2019
Udløbsdato:6. januar 2020

Bogholder med erfaring i Axapta

JKS A/S

Viborg
Erfaren og skarp all around bogholdere med erfaring i Axapta søges til vikariat hos virksomhed i Viborg. Til spændende stilling hos en af vores gode kunder søger vi en erfaren og skarp all around bogholder som har erfaring med Axapta, som kan hjælpe...
Indrykket:5. december 2019
Udløbsdato:13. december 2019

Bogholder / økonomiassistent

Hobbyhuset

Stoholm Jyll
Bogholder økonomiassistent på deltid søges Efter 42 år går vores kontorassistent på pension, derfor søger vi en deltidskontorassistent på 25-30 timer ugentlig. Dine arbejdsopgaver bliver med løn-og ansættelsesforhold, debitor- og kreditoropgaver. Te...
Indrykket:4. december 2019
Udløbsdato:14. december 2019