Administrativ medarbejder med relevant faglig baggrund som bogholder søges

Hos Hansen Huse har vi samlet de bedste kompetencer, og en bred erfaring fra arkitekttegnet boligbyggeri gennem mere end 50 år.

Vi har travlt med at opfylde boligdrømme for vores mange kunder, og oplever stor efterspørgsel på vores huse. Derfor søger vi en administrativ medarbejder. Stillingen er et vigtigt led i at understøtte virksomhedens service profil, og det er en fordel, at du har erfaring med lignende opgaver.

 

Om jobbet

Dine primære arbejdsopgaver vil være:

  • Administrative opgaver omkring byggesager, særligt med fokus på færdigmelding
  • Assistere med opgaver i bogholderiet og receptionen
  • Klargøring af mødelokaler og lignende praktiske opgaver på kontoret

 

Vores forventninger til dig

Rollen som administrativ medarbejder er for dig, der trives med ansvar, kommunikation, samt alsidige og spændende opgaver. 

Du skal derfor være erfaren og dygtig i brugen af PC og office pakke, taler og forstår dansk og være dygtig til at formulere dig mundtligt såvel som skriftligt.

Du har en mangeårig og relevant faglig baggrund som bogholder, har erfaring med administrative opgaver og arbejder struktureret, som naturligt vil sætte dig i stand til at løse de mangeartede opgaver der findes i jobbet.

Derudover skal du være udadvendt, positiv og god til at holde mange bolde i luften på én gang. Du er detaljeorienteret, og har evnen til at organisere og prioritere dine egne opgaver og ansvar.

 

Vi tilbyder

En spændende arbejdsdag i en dynamisk virksomhed med en god og uformel stemning samt mange engagerede kollegaer. Her vil du kommer til at indgå i et team med højt kvalificerede kolleger, hvor du vil få et selvstændigt, inspirerende og personligt udfordrende job.

Vi tilbyder løn i overensstemmelse med dine kvalifikationer, velordnede ansættelsesforhold, firmatelefon samt pensions- og sundhedsordning. Stillingen er på 37 timer med tiltrædelse hurtigst muligt.

 

Arbejdssted

Arbejdet vil primært foregå fra vores kontor på H.C. Ørsteds Vej 18, 6000 Kolding.

 

Ansøgning

Alle ansøgninger behandles løbende og fortroligt. Hvis denne stilling har din interesse, opfordres du til at søge stillingen hurtigst muligt. Du søger stillingen ved at sende din ansøgning og dit CV til mail@hansenhuse.dk

Har du yderligere spørgsmål til stillingen, kan du rette henvendelse via. tlf. 75 55 16 57


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Andre job der matcher din søgning

Lønbogholder og administrativ medarbejder

Jydsk Planteservice A/S - Kolding

Kolding
Vi søger en dygtig lønbogholder og administrativ medarbejder på deltid fuldtid (25 - 37 timer) til varetagelse af lønbogholderiet i alle vores selskaber i koncernen (4 selskaber), herunder andre administrative opgaver for Jydsk Planteservice A S. Ar...
Indrykket:23. november 2020

Administrativ medarbejder til Sekretariatet i Børn og Kultur - barselsvikariat

Sekretariat Børn og Kultur

Tinglev
Børn og Kultur søger en dygtig og ansvarsbevidst barselsvikar som administrativ medarbejder pr. 1. februar 2021. Stillingen er på 37 timer. Tjenestestedet er i Tinglev med opgaver primært inden for børne- og familieområdets Modtagelse- og Ungeteam. ...
Indrykket:11. november 2020

Administrativ medarbejder til Rønshoved Skolehjem - barselsvikariat

Rønshoved Skolehjem

Kruså
Vi søger, pr. 1. februar 2020 en kontoruddannet administrativ medarbejder 30 timer ugentligt til et barselsvikariat. Da en af vore administrative medarbejdere skal på barsel søger vi nu hendes vikar. Rønshoved Skolehjem er en del af Aabenraa Kommune...
Indrykket:2. november 2020

Sygehus Lillebælt søger AC'er til udvikling af det nære og sammenhængende sundhedsvæsen

Økonomi- og planlægningsafdelingen, Sygehus Lillebælt

Kolding
Inspireres du af at sætte patienten først i et nært og sammenhængende sundhedsvæsen med udgangspunkt fra et dynamisk og værdibaseret sygehus? Motiveres du også af værdier som resultater, ordentlighed, samarbejde og excellence? Vi er på udkig efter e...
Indrykket:26. november 2020

Administrativ medarbejder til Børnehandicapområdet Aabenraa Kommune

Børn og Familie

Aabenraa
Børnehandicapområdet i Aabenraa Kommune søger administrativ medarbejder med særlig kompetence indenfor økonomi budget. Vi søger en fagligt engageret, imødekommende og servicemindet ny kollega med særligt stærke kompetencer inden for økonomi til at a...
Indrykket:26. november 2020

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Andre job der matcher din søgning

Lønbogholder og administrativ medarbejder

Jydsk Planteservice A/S - Kolding

Kolding
Vi søger en dygtig lønbogholder og administrativ medarbejder på deltid fuldtid (25 - 37 timer) til varetagelse af lønbogholderiet i alle vores selskaber i koncernen (4 selskaber), herunder andre administrative opgaver for Jydsk Planteservice A S. Ar...
Indrykket:23. november 2020

Administrativ medarbejder til Sekretariatet i Børn og Kultur - barselsvikariat

Sekretariat Børn og Kultur

Tinglev
Børn og Kultur søger en dygtig og ansvarsbevidst barselsvikar som administrativ medarbejder pr. 1. februar 2021. Stillingen er på 37 timer. Tjenestestedet er i Tinglev med opgaver primært inden for børne- og familieområdets Modtagelse- og Ungeteam. ...
Indrykket:11. november 2020

Administrativ medarbejder til Rønshoved Skolehjem - barselsvikariat

Rønshoved Skolehjem

Kruså
Vi søger, pr. 1. februar 2020 en kontoruddannet administrativ medarbejder 30 timer ugentligt til et barselsvikariat. Da en af vore administrative medarbejdere skal på barsel søger vi nu hendes vikar. Rønshoved Skolehjem er en del af Aabenraa Kommune...
Indrykket:2. november 2020

Sygehus Lillebælt søger AC'er til udvikling af det nære og sammenhængende sundhedsvæsen

Økonomi- og planlægningsafdelingen, Sygehus Lillebælt

Kolding
Inspireres du af at sætte patienten først i et nært og sammenhængende sundhedsvæsen med udgangspunkt fra et dynamisk og værdibaseret sygehus? Motiveres du også af værdier som resultater, ordentlighed, samarbejde og excellence? Vi er på udkig efter e...
Indrykket:26. november 2020

Administrativ medarbejder til Børnehandicapområdet Aabenraa Kommune

Børn og Familie

Aabenraa
Børnehandicapområdet i Aabenraa Kommune søger administrativ medarbejder med særlig kompetence indenfor økonomi budget. Vi søger en fagligt engageret, imødekommende og servicemindet ny kollega med særligt stærke kompetencer inden for økonomi til at a...
Indrykket:26. november 2020