Gem job

Administrativ Medarbejder Søges

BILA Varde søger en administrativ medarbejder, som har lyst til at blive en del af en dynamisk afdeling. Tænker du, at det er dig, så lover vi dig en spændende hverdag, hvor du aldrig kommer til at kede dig. Du skal tage ansvar for dine egne opgaver, og vil være en aktiv medspiller, så vi sikrer den optimale og bedste service for vores kunder.

Om jobbet:

Jobbet indebærer at du får en helt central rolle i afdelingen. Du kan lide og motiveres af mange, forskelligartede opgaver. Det er en fordel, at du har en erfaring fra en lignende stilling, og du kan se og udvikle vores opgaver og procedurer.

Dit primære ansvar og arbejdsopgaver:

  • Fakturering af udført service
  • Timeregistrering for afdelingen
  • Hjælp til udarbejdelse af tilbud
  • Booking af hotel, fly osv. ved udemontage for afdelingens teknikere
  • Sekretær opgaver for afdelingens ledere
  • Div. ad hoc-opgaver

Da arbejdspladsen er i Varde, forventer vi, at du bor i rimelig afstand hertil. Der er tale om en stilling på 18-20 timer.

Din profil:

Du vil automatisk være omdrejningspunktet i afdelingen, hvilket også betyder en stor berøringsflade. Du skal kunne jonglere med mange bolde i luften, og du skal også være i stand til selvstændigt at tage fat i opgaverne og gøre dem færdige. Du er en teamplayer, som trives i et travlt og omskifteligt miljø. Du overholder naturligvis aftaler og deadlines, og du sætter en ære i, at opgaven er løst korrekt hver gang. Du kan også krydse følgende af:

  • Erfaring med ovennævnte opgaver fra en international virksomhed
  • Stærk på IT og gerne erfaring med Navision
  • Flydende dansk og engelsk i skrift og tale er en nødvendighed. Du må også gerne have kendskab til tysk

Vi tilbyder:

En dynamisk, international arbejdsplads i en vækstvirksomhed med en uformel og venlig omgangstone. Hos os har den enkelte medarbejder stor indflydelse på opgaveløsningen, og der er kort vej fra idé og beslutning til handling. Vi ved, at vores medarbejdere er vores vigtigste aktiv, og derfor gør vi vores yderste for at skabe optimale rammer for din udvikling både fagligt og personligt.

Som nyansat hos BILA sørger vi for en god introduktion til dit arbejde, vores produkter og firma, så du kommer godt i gang. Dine nye kollegaer er erfarne, og de vil altid gerne lære fra sig.

Om BILA A/S
BILA A/S er et dansk professionelt projekthus grundlagt i 1988. Vi samarbejder med vores kunder omkring produktionsoptimering gennem automatiseringsløsninger, typisk ved hjælp af industrirobotter. Løsningerne dækker over alt fra simpel automatisering til optimering af hele produktionslinjer. Alle kompetencer er samlet hos BILA A/S og omfatter rådgivning, konstruktion, udvikling, implementering og efterfølgende servicering af automatiseringsanlæg. Vi har vores eget værksted, hvor vi udvikler og tester specialværktøj til robotanlæggene. BILA Group som består af BILA A/S, DAN Palletiser, REO-PACK og PJM beskæftiger knap 500 engagerede medarbejdere. 

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


ellerGem job

Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Andre job der minder om dette

Administrativ medarbejder med juridisk erfaring

Hansen Huse A/S

Kolding
Hos Hansen Huse har vi samlet de bedste kompetencer, og en bred erfaring fra boligbyggeri gennem mere end 50 år. Med egen arkitekt og faste, pålidelige samarbejdspartnere kan vi møde vores kunders boligdrømme med kreativt medspil, erfaring og stort ...
Indrykket:1. september 2021

Administrativ Medarbejder Søges

BILA Varde søger en administrativ medarbejder, som har lyst til at blive en del af en dynamisk afdeling. Tænker du, at det er dig, så lover vi dig en spændende hverdag, hvor du aldrig kommer til at kede dig. Du skal tage ansvar for dine egne opgaver, og vil være en aktiv medspiller, så vi sikrer den optimale og bedste service for vores kunder.

Om jobbet:

Jobbet indebærer at du får en helt central rolle i afdelingen. Du kan lide og motiveres af mange, forskelligartede opgaver. Det er en fordel, at du har en erfaring fra en lignende stilling, og du kan se og udvikle vores opgaver og procedurer.

Dit primære ansvar og arbejdsopgaver:

  • Fakturering af udført service
  • Timeregistrering for afdelingen
  • Hjælp til udarbejdelse af tilbud
  • Booking af hotel, fly osv. ved udemontage for afdelingens teknikere
  • Sekretær opgaver for afdelingens ledere
  • Div. ad hoc-opgaver

Da arbejdspladsen er i Varde, forventer vi, at du bor i rimelig afstand hertil. Der er tale om en stilling på 18-20 timer.

Din profil:

Du vil automatisk være omdrejningspunktet i afdelingen, hvilket også betyder en stor berøringsflade. Du skal kunne jonglere med mange bolde i luften, og du skal også være i stand til selvstændigt at tage fat i opgaverne og gøre dem færdige. Du er en teamplayer, som trives i et travlt og omskifteligt miljø. Du overholder naturligvis aftaler og deadlines, og du sætter en ære i, at opgaven er løst korrekt hver gang. Du kan også krydse følgende af:

  • Erfaring med ovennævnte opgaver fra en international virksomhed
  • Stærk på IT og gerne erfaring med Navision
  • Flydende dansk og engelsk i skrift og tale er en nødvendighed. Du må også gerne have kendskab til tysk

Vi tilbyder:

En dynamisk, international arbejdsplads i en vækstvirksomhed med en uformel og venlig omgangstone. Hos os har den enkelte medarbejder stor indflydelse på opgaveløsningen, og der er kort vej fra idé og beslutning til handling. Vi ved, at vores medarbejdere er vores vigtigste aktiv, og derfor gør vi vores yderste for at skabe optimale rammer for din udvikling både fagligt og personligt.

Som nyansat hos BILA sørger vi for en god introduktion til dit arbejde, vores produkter og firma, så du kommer godt i gang. Dine nye kollegaer er erfarne, og de vil altid gerne lære fra sig.

Om BILA A/S
BILA A/S er et dansk professionelt projekthus grundlagt i 1988. Vi samarbejder med vores kunder omkring produktionsoptimering gennem automatiseringsløsninger, typisk ved hjælp af industrirobotter. Løsningerne dækker over alt fra simpel automatisering til optimering af hele produktionslinjer. Alle kompetencer er samlet hos BILA A/S og omfatter rådgivning, konstruktion, udvikling, implementering og efterfølgende servicering af automatiseringsanlæg. Vi har vores eget værksted, hvor vi udvikler og tester specialværktøj til robotanlæggene. BILA Group som består af BILA A/S, DAN Palletiser, REO-PACK og PJM beskæftiger knap 500 engagerede medarbejdere. 

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Gem

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Andre job der minder om dette

Administrativ medarbejder med juridisk erfaring

Hansen Huse A/S

Kolding
Hos Hansen Huse har vi samlet de bedste kompetencer, og en bred erfaring fra boligbyggeri gennem mere end 50 år. Med egen arkitekt og faste, pålidelige samarbejdspartnere kan vi møde vores kunders boligdrømme med kreativt medspil, erfaring og stort ...
Indrykket:1. september 2021