Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Administrativ medarbejder søges til beskæftigelsesafklaringen i Hvidovre Jobcenter

I afdelingen for beskæftigelsesafklaring i Hvidovre Jobcenter, skal vi sige farvel til en af vores administrative medarbejdere 28. februar 2018.  
Hun forlader jobbet pga lang transport til og fra arbejde. Vi søger derfor en fuldtids administrativ medarbejder, som kan tiltræde snarest derefter, 1. marts om muligt. 
 
I afdelingen arbejder vi med aktivering, opkvalificering og udvikling af erhvervs- og funktionsevne for aktivitetsparate kontanthjælpsmodtagere over 30 år. Derudover varetager vi Hvidovre kommunes revalideringsindsats samt borgere uden ydelse, der søger revalidering, fleksjob eller førtidspension. 
For alle målgrupper gælder det, at vi arbejder med en jobrettet og positiv tilgang. 
 
Vi lægger vægt på et godt arbejdsmiljø, hvor der er fokus på medarbejdernes trivsel, mulighed for indflydelse, kompetenceudvikling og dialogbaseret samarbejdsform. Hverdagen er præget af en uformel omgangstone, humor og en høj grad af engagement i arbejdet. 
 
De primære arbejdsopgaver består i:  

  • Telefonbesvarelse uden for rådgivernes telefontid 
  • Administrativ bistand til arbejdsmarkedsrådgiverne, Herunder:
    - Indkaldelser til Jobsamtaler
    - Oprettelse af tilbud, virksomhedspraktikker, særligt tilrettelagte tilbud, uddannelsestilbud, mentoraftaler mm 
  • Udarbejdelse af aktindsigter samt fremsendelse af akter til andre kommuner 
  • Godkendelse af fakturaer 
  • Distribuering samt journalisering af elektronisk post 
  • Samt diverse ad hoc. opgaver 
 
Vi søger en medarbejder:  
  • Der kan arbejde selvstændigt og håndtere en travl hverdag 
  • Der er omstillingsparat og udviklingsorienteret. 
  • Der er positiv og har en god portion humor  
  • Der har evner og lyst til ovennævnte administrative opgaver samt ikke lader sig bremse af nye udfordringer 
 
Hvidovre Jobcenter ønsker at være kendt for at være et Jobcenter, hvor kontakten for borgerne og virksomhederne, er så let og ukompliceret som muligt. Det forudsætter derfor, at den ansattes tilgang til arbejdet er præget af engagement, fleksibilitet og lysten til at servicere. 
 
Vi ser frem til at modtage din ansøgning. 
 
Der er ansøgningsfrist på stillingen torsdag den 15. februar 2018. 
 
Send ansøgning via dette link  https://candidate.hr-manager.net/ApplicationForm/SinglePageApplicationForm.aspx?cid=1065&departmentId=18956&ProjectId=144739
 
Ansøgningen skal indeholde telefonnummer, mailadresse og relevant dokumentation. 
 
Ansættelsessamtaler vil blive afholdt i uge 8 og 9 
 
Har vi fanget din interesse og ønsker du yderligere informationer, så er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Anita Andersen på telefon 36393919. 
 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329752464Phoenix-a5eae37e12018-02-01T03:15:30.153Administrativ medarbejder søges til beskæftigelsesafklaringen i Hvidovre JobcenterI afdelingen for beskæftigelsesafklaring i Hvidovre Jobcenter, skal vi sige farvel til en af vores administrative medarbejdere 28. februar 2018.  
Hun forlader jobbet pga lang transport til og fra arbejde. Vi søger derfor en fuldtids administrativ medarbejder, som kan tiltræde snarest derefter, 1. marts om muligt. 
 
I afdelingen arbejder vi med aktivering, opkvalificering og udvikling af erhvervs- og funktionsevne for aktivitetsparate kontanthjælpsmodtagere over 30 år. Derudover varetager vi Hvidovre kommunes revalideringsindsats samt borgere uden ydelse, der søger revalidering, fleksjob eller førtidspension. 
For alle målgrupper gælder det, at vi arbejder med en jobrettet og positiv tilgang. 
 
Vi lægger vægt på et godt arbejdsmiljø, hvor der er fokus på medarbejdernes trivsel, mulighed for indflydelse, kompetenceudvikling og dialogbaseret samarbejdsform. Hverdagen er præget af en uformel omgangstone, humor og en høj grad af engagement i arbejdet. 
 
De primære arbejdsopgaver består i:  
  • Telefonbesvarelse uden for rådgivernes telefontid 
  • Administrativ bistand til arbejdsmarkedsrådgiverne, Herunder:
    - Indkaldelser til Jobsamtaler
    - Oprettelse af tilbud, virksomhedspraktikker, særligt tilrettelagte tilbud, uddannelsestilbud, mentoraftaler mm 
  • Udarbejdelse af aktindsigter samt fremsendelse af akter til andre kommuner 
  • Godkendelse af fakturaer 
  • Distribuering samt journalisering af elektronisk post 
  • Samt diverse ad hoc. opgaver 
 
Vi søger en medarbejder:  
  • Der kan arbejde selvstændigt og håndtere en travl hverdag 
  • Der er omstillingsparat og udviklingsorienteret. 
  • Der er positiv og har en god portion humor  
  • Der har evner og lyst til ovennævnte administrative opgaver samt ikke lader sig bremse af nye udfordringer 
 
Hvidovre Jobcenter ønsker at være kendt for at være et Jobcenter, hvor kontakten for borgerne og virksomhederne, er så let og ukompliceret som muligt. Det forudsætter derfor, at den ansattes tilgang til arbejdet er præget af engagement, fleksibilitet og lysten til at servicere. 
 
Vi ser frem til at modtage din ansøgning. 
 
Der er ansøgningsfrist på stillingen torsdag den 15. februar 2018. 
 
Send ansøgning via dette link  https://candidate.hr-manager.net/ApplicationForm/SinglePageApplicationForm.aspx?cid=1065&departmentId=18956&ProjectId=144739
 
Ansøgningen skal indeholde telefonnummer, mailadresse og relevant dokumentation. 
 
Ansættelsessamtaler vil blive afholdt i uge 8 og 9 
 
Har vi fanget din interesse og ønsker du yderligere informationer, så er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Anita Andersen på telefon 36393919. 
 
2018-02-16T00:56:16.670 I afdelingen for beskæftigelsesafklaring i Hvidovre Jobcenter, skal vi sige farvel til en af vores administrative medarbejdere 28. februar 2018. Hun forlader jobbet pga lang transport til og fra arbejde. Vi søger derfor en fuldtids administrativ medarbejder, som kan tiltræde snarest derefter, 1. marts om muligt. I afdelingen arbejder vi med aktivering, opkvalificering og udvikling af erhvervs- og funktionsevne for aktivitetsparate kontanthjælpsmodtagere over 30 år. Derudover varetager vi Hvidovre kommunes revalideringsindsats samt borgere uden ydelse, der søger revalidering, fleksjob eller førtidspension. For alle målgrupper gælder det, at vi arbejder med en jobrettet og positiv tilgang. Vi lægger vægt på et godt arbejdsmiljø, hvor der er fokus på medarbejdernes trivsel, mulighed for indflydelse, kompetenceudvikling og dialogbaseret samarbejdsform. Hverdagen er præget af en uformel omgangstone, humor og en høj grad af engagement i arbejdet. De primære arbejdsopgaver består i: Telefonbesvarelse uden for rådgivernes telefontid Administrativ bistand til arbejdsmarkedsrådgiverne, Herunder: - Indkaldelser til Jobsamtaler - Oprettelse af tilbud, virksomhedspraktikker, særligt tilrettelagte tilbud, uddannelsestilbud, mentoraftaler mm Udarbejdelse af aktindsigter samt fremsendelse af akter til andre kommuner Godkendelse af fakturaer Distribuering samt journalisering af elektronisk post Samt diverse ad hoc. opgaver Vi søger en medarbejder: Der kan arbejde selvstændigt og håndtere en travl hverdag Der er omstillingsparat og udviklingsorienteret. Der er positiv og har en god portion humor Der har evner og lyst til ovennævnte administrative opgaver samt ikke lader sig bremse af nye udfordringer Hvidovre Jobcenter ønsker at være kendt for at være et Jobcenter, hvor kontakten for borgerne og virksomhederne, er så let og ukompliceret som muligt. Det forudsætter derfor, at den ansattes tilgang til arbejdet er præget af engagement, fleksibilitet og lysten til at servicere. Vi ser frem til at modtage din ansøgning. Der er ansøgningsfrist på stillingen torsdag den 15. februar 2018. Send ansøgning via dette link https: candidate.hr-manager.net ApplicationForm SinglePageApplicationForm.aspx?cid 1065&departmentId 18956&ProjectId 144739 Ansøgningen skal indeholde telefonnummer, mailadresse og relevant dokumentation. Ansættelsessamtaler vil blive afholdt i uge 8 og 9 Har vi fanget din interesse og ønsker du yderligere informationer, så er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Anita Andersen på telefon 36393919.11Jobneta5eae37e100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-02-15T00:00:000010https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1314&ProjectId=145646&DepartmentId=18958&MediaId=4614&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnHvidovreEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnBrøndby3095833Hvidovre Kommune11Høvedstensvej 452650HvidovreDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent517641JobNet47569341000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a5eae37ehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=a5eae37ehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a5eae37e&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a5eae37e&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static-int.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/5.jpgEr du struktureret? Hos Hvidovre Kommune søger vi en dygtig Kontorassistent, der udviser selvstændighed.12008001Dansk3Læse/ tale419014Kontorassistent5Kontor og administration352660218importimport_a5eae37eDKDanmarkDKDanmarkda-DK