Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Administrativ medarbejder søges til Granhøjen A/S

Et af landets største private botilbud for psykisk og socialt udsatte voksne søger en medarbejder med lyst til arbejde med sagsbehandling og administrative opgaver inden for det specialiserede socialområde.

Medarbejderen bliver en del af vores team på hovedkontoret i Holbæk.

 

Arbejdsopgaver: 

  • Tage imod nye henvendelser – aftale, koordinere og deltage i visitationer
  • Planlægge og deltage i opfølgningsmøder
  • Udarbejde kontrakter
  • I samarbejde med afdelingslederne, stå for opfølgning på borgernes sager
  • Udarbejde og udsende statusrapporter og behandlingsplaner indenfor aftalte tidsfrister    
  • Stå for løbende kontakt til og servicering af vores samarbejdskommuner
  • Opdatering af beboerdatabase
  • Læsning af dagbøger
  • Deltage i teamledermøder på de enkelte bosteder
  • Deltage i sagsbehandlermøder og behandlingskonferencer

 

Kompetencer og kvalifikationer:

  • Relevant administrativ uddannelse
  • Gode kommunikative og skriftlige evner
  • Kendskab til serviceloven, særligt anbringelse af voksne med psykisk og fysiske funktionsnedsættelse
  • Erfaring inden for Office 365 og SharePoint

 Herudover forventer vi at du:

 

  • Kan arbejde selvstændigt med opgaverne og samtidig fungere i et tæt samarbejde kolleger
  • Er god til at strukturere og prioritere opgaverne
  • Har gode samarbejdsevner
  • Er serviceminded
  • Kan navigere i en omskiftelig hverdag
  • Har solide IT-kompetencer
  • Har solide analysekompetencer
  • Har gode skriftlige og mundtlige formidlingsevner

 

 

 

 

Vi tilbyder:

 

  • Et job med selvstændige og varierende opgaver
  • Et job med mulighed for personlig udvikling
  • Mulighed for efteruddannelse og specialisering
  • Uhøjtideligt arbejdsmiljø
  • En arbejdsplads med stor succes og i rivende udvikling
  • En travl og spændende hverdag
  •  

Ansættelsesvilkår:

Fastansættelse

Løn efter kvalifikationer  

Arbejdstid: 37 timer ugentlig 

Ansættelsesdato: Hurtigst muligt  

Skriftlig ansøgning med CV fremsendes til HR-afdelingen på følgende mailadresse

hr-afd@granhojen.dk

 

Ansøgningsfristen er søndag den 11. marts 2018

 

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte organisationskonsulent Camilla Demandt på mail: cd@granhojen.dk eller telefon 50 60 79 01

 

Om Granhøjen

Granhøjen er med 150 beboere et af landets største private opholdssteder for socialt og psykisk udsatte. Vores kunder er kommuner landet over, der køber ydelser inden for botilbud, beskæftigelse og behandling.

 

Granhøjen har hovedkontor i Holbæk, hvor administrationen er samlet. Omkring 200 medarbejdere har deres daglige gang i vores botilbud og beskæftigelsestilbud, der ligger i Vestsjælland.

 

Granhøjen er stiftet i 1985 og drives i dag som en ejer ledet virksomhed. Virksomheden har fra start været præget af socialt entreprenørskab, der har skabt en række virksomheder, som i dag arbejdet i tæt samarbejde med Granhøjen.  

 

Læse mere på www.granhojen.dk

 

 

 

 


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her

Andre job der matcher din søgning

Vagtplanlægger for sygeplejersker i sengeafsnit, Medicinsk Afdeling, Holbæk Sygehus

Region Sjælland

Medicinsk Afdeling søger en vagtplanlægger der kan hjælpe os med at lave vagtplaner for sygeplejerskerne i et af vores afsnit. Vi har nogle store sengeafsnit og et fælles medicinsk ambulatorium og opgaven er i samarbejde med ledelsen, at udarbejde v...
Indrykket:6. juli 2018
Udløbsdato:24. juli 2018

Vi søger en vejleder med flair for det administrative til vores kontor i Ringsted

Det Faglige Hus - A-kasse

Holbæk
Vil du vejlede vores medlemmer? Er du vejleder, har du flair for det administrative, og er du god til at tale med mennesker? Til vores kontor i Ringsted søger vi en vejleder, der både er god til at lytte og forklare om tunge regler. Kan du samtidig ...
Indrykket:13. juli 2018
Udløbsdato:12. august 2018

Kontorassistent

Scanmarc Trading A/S

Roskilde
Scanmarc A S søger vi en serviceminded, udadvendt allround kontorassistent 20 timer i ugen. Kendskab til Navision Office pakken vil være en fordel. Ansættelse pr. 1. september. Hvis du har spørgsmål til jobbet er du velkommen til at sende en e-mail ...
Indrykket:18. juli 2018
Udløbsdato:15. september 2018

Økonomimedarbejder til det specialiserede voksenområde

Odsherred Kommune

Odsherred
Vi søger 1 økonomimedarbejder som brænder for de udfordringer, der er inden for det specialiserede voksenområde, og som har en særlig interesse i at støtte alle sagsbehandlerne i økonomiarbejdet. Voksenafdelingen-Myndighed er en del af Center for So...
Indrykket:20. juli 2018
Udløbsdato:26. juli 2018

SundhedsPlatformskyndig barselsvikar til Psykiatrisk Center Sct. Hans

Psykiatrisk Center Sct. Hans

Roskilde
Psykiatrisk Center Sct. Hans søger en erfaren og SP-kyndig vikar til 1-årigt barselsvikariat i Kvalitets- og forbedringsenheden. Du vil i tæt samarbejde med afsnitslederne have til opgave at understøtte og forbedre arbejdet med SP på tværs af centre...
Indrykket:11. juli 2018
Udløbsdato:3. august 2018