Administrativ medarbejder søges til Granhøjen A/S

Et af landets største private botilbud for psykisk og socialt udsatte voksne søger en medarbejder med lyst til arbejde med sagsbehandling og administrative opgaver inden for det specialiserede socialområde.

Medarbejderen bliver en del af vores team på hovedkontoret i Holbæk.

 

Arbejdsopgaver: 

  • Tage imod nye henvendelser – aftale, koordinere og deltage i visitationer
  • Planlægge og deltage i opfølgningsmøder
  • Udarbejde kontrakter
  • I samarbejde med afdelingslederne, stå for opfølgning på borgernes sager
  • Udarbejde og udsende statusrapporter og behandlingsplaner indenfor aftalte tidsfrister    
  • Stå for løbende kontakt til og servicering af vores samarbejdskommuner
  • Opdatering af beboerdatabase
  • Læsning af dagbøger
  • Deltage i teamledermøder på de enkelte bosteder
  • Deltage i sagsbehandlermøder og behandlingskonferencer

 

Kompetencer og kvalifikationer:

  • Relevant administrativ uddannelse
  • Gode kommunikative og skriftlige evner
  • Kendskab til serviceloven, særligt anbringelse af voksne med psykisk og fysiske funktionsnedsættelse
  • Erfaring inden for Office 365 og SharePoint

 Herudover forventer vi at du:

 

  • Kan arbejde selvstændigt med opgaverne og samtidig fungere i et tæt samarbejde kolleger
  • Er god til at strukturere og prioritere opgaverne
  • Har gode samarbejdsevner
  • Er serviceminded
  • Kan navigere i en omskiftelig hverdag
  • Har solide IT-kompetencer
  • Har solide analysekompetencer
  • Har gode skriftlige og mundtlige formidlingsevner

 

 

 

 

Vi tilbyder:

 

  • Et job med selvstændige og varierende opgaver
  • Et job med mulighed for personlig udvikling
  • Mulighed for efteruddannelse og specialisering
  • Uhøjtideligt arbejdsmiljø
  • En arbejdsplads med stor succes og i rivende udvikling
  • En travl og spændende hverdag
  •  

Ansættelsesvilkår:

Fastansættelse

Løn efter kvalifikationer  

Arbejdstid: 37 timer ugentlig 

Ansættelsesdato: Hurtigst muligt  

Skriftlig ansøgning med CV fremsendes til HR-afdelingen på følgende mailadresse

hr-afd@granhojen.dk

 

Ansøgningsfristen er søndag den 11. marts 2018

 

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte organisationskonsulent Camilla Demandt på mail: cd@granhojen.dk eller telefon 50 60 79 01

 

Om Granhøjen

Granhøjen er med 150 beboere et af landets største private opholdssteder for socialt og psykisk udsatte. Vores kunder er kommuner landet over, der køber ydelser inden for botilbud, beskæftigelse og behandling.

 

Granhøjen har hovedkontor i Holbæk, hvor administrationen er samlet. Omkring 200 medarbejdere har deres daglige gang i vores botilbud og beskæftigelsestilbud, der ligger i Vestsjælland.

 

Granhøjen er stiftet i 1985 og drives i dag som en ejer ledet virksomhed. Virksomheden har fra start været præget af socialt entreprenørskab, der har skabt en række virksomheder, som i dag arbejdet i tæt samarbejde med Granhøjen.  

 

Læse mere på www.granhojen.dk

 

 

 

 


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her

Andre job der matcher din søgning

Indrykket:19. februar 2018
Udløbsdato:11. marts 2018

Erfaren kontrolmedarbejder til indsatsen mod socialt bedrageri

Arbejdsmarkedscenter

Holbæk
Vores dygtige kontrolmedarbejder har valgt at gå på efterløn. Vi har derfor en ledig projektstilling, der udløber december 2020. Formålet er at udvikle og afprøve nye strategier med fokus på afdækning og forebyggelse af socialt bedrageri. Kontroltea...
Indrykket:8. februar 2018
Udløbsdato:23. februar 2018

Administrativ medarbejder

Odsherred Kommune

Administrativt 3 måneders vikariat i Center for Job og Ydelser Økonomiteamet i Center for Job og Ydelser søger en ny administrativ medarbejder i en midlertidig stilling, som har lyst til udfordringer og løbende udvikling. Du vil som ny medarbejder b...
Indrykket:14. februar 2018
Udløbsdato:14. marts 2018

Kvalitetsmedarbejder til Transfusionsmedicin, Klinisk Immunologi, Transfusionscentret, Næstved Sygehus

Region Sjælland

Vi søger en kvalitetsbioanalytiker til det transfusionmedicinske fagområde med start 01.05.18 eller efter aftale. Stillingen er en fastansættelse med ugentlig arbejdstid på gennemsnitlig 37 timer pr. uge. Stillingen er en del af det transfusionsmedi...
Indrykket:13. februar 2018
Udløbsdato:7. marts 2018

Erfaren kontorasssistent til deltidsstilling i administrationens knudepunkt

Affaldplus+

Vi søger en engageret og erfaren deltids kontorassistent med regnskabserfaring til receptionen (25 timer). Du skal bl.a. være med til at fakturere, sende rykkerskrivelser, sagsbehandle og yde kundeservice både til kolleger og kunder udefra. Dine pri...
Indrykket:14. februar 2018
Udløbsdato:7. marts 2018

Erfaren kontorasssistent til deltidsstilling i administrationens knudepunkt

AffaldPlus

Næstved
Vi søger en engageret og erfaren deltids kontorassistent med regnskabserfaring til receptionen (25 timer). Du skal bl.a. være med til at fakturere, sende rykkerskrivelser, sagsbehandle og yde kundeservice ba°de til kolleger og kunder udefra. Dine pr...