Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Administrativ medarbejder søges til Granhøjen A/S

Et af landets største private botilbud for psykisk og socialt udsatte voksne søger en medarbejder med lyst til arbejde med sagsbehandling og administrative opgaver inden for det specialiserede socialområde.

Medarbejderen bliver en del af vores team på hovedkontoret i Holbæk.

 

Arbejdsopgaver: 

  • Tage imod nye henvendelser – aftale, koordinere og deltage i visitationer
  • Planlægge og deltage i opfølgningsmøder
  • Udarbejde kontrakter
  • I samarbejde med afdelingslederne, stå for opfølgning på borgernes sager
  • Udarbejde og udsende statusrapporter og behandlingsplaner indenfor aftalte tidsfrister    
  • Stå for løbende kontakt til og servicering af vores samarbejdskommuner
  • Opdatering af beboerdatabase
  • Læsning af dagbøger
  • Deltage i teamledermøder på de enkelte bosteder
  • Deltage i sagsbehandlermøder og behandlingskonferencer

 

Kompetencer og kvalifikationer:

  • Relevant administrativ uddannelse
  • Gode kommunikative og skriftlige evner
  • Kendskab til serviceloven, særligt anbringelse af voksne med psykisk og fysiske funktionsnedsættelse
  • Erfaring inden for Office 365 og SharePoint

 Herudover forventer vi at du:

 

  • Kan arbejde selvstændigt med opgaverne og samtidig fungere i et tæt samarbejde kolleger
  • Er god til at strukturere og prioritere opgaverne
  • Har gode samarbejdsevner
  • Er serviceminded
  • Kan navigere i en omskiftelig hverdag
  • Har solide IT-kompetencer
  • Har solide analysekompetencer
  • Har gode skriftlige og mundtlige formidlingsevner

 

 

 

 

Vi tilbyder:

 

  • Et job med selvstændige og varierende opgaver
  • Et job med mulighed for personlig udvikling
  • Mulighed for efteruddannelse og specialisering
  • Uhøjtideligt arbejdsmiljø
  • En arbejdsplads med stor succes og i rivende udvikling
  • En travl og spændende hverdag
  •  

Ansættelsesvilkår:

Fastansættelse

Løn efter kvalifikationer  

Arbejdstid: 37 timer ugentlig 

Ansættelsesdato: Hurtigst muligt  

Skriftlig ansøgning med CV fremsendes til HR-afdelingen på følgende mailadresse

hr-afd@granhojen.dk

 

Ansøgningsfristen er søndag den 11. marts 2018

 

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte organisationskonsulent Camilla Demandt på mail: cd@granhojen.dk eller telefon 50 60 79 01

 

Om Granhøjen

Granhøjen er med 150 beboere et af landets største private opholdssteder for socialt og psykisk udsatte. Vores kunder er kommuner landet over, der køber ydelser inden for botilbud, beskæftigelse og behandling.

 

Granhøjen har hovedkontor i Holbæk, hvor administrationen er samlet. Omkring 200 medarbejdere har deres daglige gang i vores botilbud og beskæftigelsestilbud, der ligger i Vestsjælland.

 

Granhøjen er stiftet i 1985 og drives i dag som en ejer ledet virksomhed. Virksomheden har fra start været præget af socialt entreprenørskab, der har skabt en række virksomheder, som i dag arbejdet i tæt samarbejde med Granhøjen.  

 

Læse mere på www.granhojen.dk

 

 

 

 


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her

Andre job der matcher din søgning

Barselsvikariat til Borgerservice

Ringsted Bibliotek- og Borgerservice

Holbæk
Vi søger en kontoruddannet medarbejder, som nyder at ekspedere borgere, og som har erfaring med vores områder: Pas og kørekort, folkeregister og sygesikring, helbredstillæg til pensionister, indskudslån, hjælp til selvbetjening og SKAT, NemID, Digit...
Indrykket:29. august 2018
Udløbsdato:25. september 2018

Allround administrativ medarbejder søges til 25 timers stilling pr. uge

ACT VIKAR & REKRUTTERING S.M.B.A.

Holbæk
Til længerevarende vikariat i virksomhed i Holbæk søges erfaren og mødekommende administrativ medarbejder med flair for IT. Stillingen er p.t på 25 timer om ugen, men der kan blive tale om flere timer på sigt - dog ikke 37 timer om ugen. Din profil:...
Indrykket:24. september 2018
Udløbsdato:1. oktober 2018

Vi søger ambitiøse sagsbehandlere med stærke faglige kompetencer til Gældsstyrelsen i Roskilde.

Skatteforvaltningen, Roskilde, Universitetsvej

Roskilde
Kan du arbejde med ordentlighed og empati på den ene side og faglighed og effektivitet på den anden? Har du engagement og ansvarsfølelse til at arbejde med inddrivelse af gæld? Så er det dig, vi søger til Gældsstyrelsen i Roskilde. Ansvarsfølelse og...
Indrykket:10. september 2018
Udløbsdato:28. september 2018

Teknisk assistent/designer til Driftsafdelingen, teknisk afsnit, Sjællands Universitetshospital, Roskilde

Region Sjælland

Roskilde
Teknisk afsnit søger snarest muligt en teknisk assistent designer, der skal indgå i samarbejde med afsnittets kontormedarbejder. Teknisk afsnit servicerer hospitalets kliniske afdelinger og vedligeholder hospitalets installationer og tekniske anlæg....
Indrykket:7. september 2018
Udløbsdato:7. oktober 2018

Kontorassistent med flair for tal og økonomi (Barselsvikariat med mulighed for fastansættelse)

RAASDAL TRADING ApS

Slagelse
Kontorassistent Søges! Raasdal Trading ApS søger fuldtidsmedarbejder til administration og økonomi, samt relaterede opgaver inden for kundeservice og ordreekspedition behandling. Stillingen er et Barselsvikariat, men med gode muligheder for fastansæ...
Indrykket:8. september 2018
Udløbsdato:30. september 2018