Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Administrativ medarbejder søges til Granhøjen A/S

Et af landets største private botilbud for psykisk og socialt udsatte voksne søger en medarbejder med lyst til arbejde med sagsbehandling og administrative opgaver inden for det specialiserede socialområde.

Medarbejderen bliver en del af vores team på hovedkontoret i Holbæk.

 

Arbejdsopgaver: 

  • Tage imod nye henvendelser – aftale, koordinere og deltage i visitationer
  • Planlægge og deltage i opfølgningsmøder
  • Udarbejde kontrakter
  • I samarbejde med afdelingslederne, stå for opfølgning på borgernes sager
  • Udarbejde og udsende statusrapporter og behandlingsplaner indenfor aftalte tidsfrister    
  • Stå for løbende kontakt til og servicering af vores samarbejdskommuner
  • Opdatering af beboerdatabase
  • Læsning af dagbøger
  • Deltage i teamledermøder på de enkelte bosteder
  • Deltage i sagsbehandlermøder og behandlingskonferencer

 

Kompetencer og kvalifikationer:

  • Relevant administrativ uddannelse
  • Gode kommunikative og skriftlige evner
  • Kendskab til serviceloven, særligt anbringelse af voksne med psykisk og fysiske funktionsnedsættelse
  • Erfaring inden for Office 365 og SharePoint

 Herudover forventer vi at du:

 

  • Kan arbejde selvstændigt med opgaverne og samtidig fungere i et tæt samarbejde kolleger
  • Er god til at strukturere og prioritere opgaverne
  • Har gode samarbejdsevner
  • Er serviceminded
  • Kan navigere i en omskiftelig hverdag
  • Har solide IT-kompetencer
  • Har solide analysekompetencer
  • Har gode skriftlige og mundtlige formidlingsevner

 

 

 

 

Vi tilbyder:

 

  • Et job med selvstændige og varierende opgaver
  • Et job med mulighed for personlig udvikling
  • Mulighed for efteruddannelse og specialisering
  • Uhøjtideligt arbejdsmiljø
  • En arbejdsplads med stor succes og i rivende udvikling
  • En travl og spændende hverdag
  •  

Ansættelsesvilkår:

Fastansættelse

Løn efter kvalifikationer  

Arbejdstid: 37 timer ugentlig 

Ansættelsesdato: Hurtigst muligt  

Skriftlig ansøgning med CV fremsendes til HR-afdelingen på følgende mailadresse

hr-afd@granhojen.dk

 

Ansøgningsfristen er søndag den 11. marts 2018

 

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte organisationskonsulent Camilla Demandt på mail: cd@granhojen.dk eller telefon 50 60 79 01

 

Om Granhøjen

Granhøjen er med 150 beboere et af landets største private opholdssteder for socialt og psykisk udsatte. Vores kunder er kommuner landet over, der køber ydelser inden for botilbud, beskæftigelse og behandling.

 

Granhøjen har hovedkontor i Holbæk, hvor administrationen er samlet. Omkring 200 medarbejdere har deres daglige gang i vores botilbud og beskæftigelsestilbud, der ligger i Vestsjælland.

 

Granhøjen er stiftet i 1985 og drives i dag som en ejer ledet virksomhed. Virksomheden har fra start været præget af socialt entreprenørskab, der har skabt en række virksomheder, som i dag arbejdet i tæt samarbejde med Granhøjen.  

 

Læse mere på www.granhojen.dk

 

 

 

 


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her

Andre job der matcher din søgning

Lejre Kommune søger erfaren administrativ medarbejder der er skarp på overblik og struktur i analyse og udvikling

Center for Velfærd og Omsorg - CVO

Har du erfaringen til at arbejde med hele palletten af administrative opgaver? Vil du være en del af en unik afdeling, der bidrager til at der arbejdes målrettet med sundhed? Og kunne du tænke dig en hverdag med gode kollegaer i en afdeling der får ...
Indrykket:18. april 2018
Udløbsdato:7. maj 2018

Kontorassistent - barselsvikariat

HOLBÆK SKT. NIKOLAI SOGN KIRKEGÅRDSKONTORET

Holbæk
Et barselsvikariat som kontorassistent ved Skt. Nikolai Sogn er ledig til besættelse snarest muligt, senest 1. juni 2018. Barselsvikariatet løber til 13. november 2018 med mulighed for forlængelse. Du bliver ansat med arbejdssted i Margrethe-Kapelle...
Indrykket:13. april 2018
Udløbsdato:4. maj 2018

Forskningsstipendiat (ph.d. studerende) og datamanager (25%) til Klinisk Immunologisk Afdeling/ Transfusionscentret, Næstved Sygehus

Region Sjælland

En stilling som forskningsstipendiat (75 ) og datamanager (25 )er ledig pr. 01.06.18 eller snarest derefter. Der er tale om en 4-årig tidsbegrænset stilling med en gennemsnitlig arbejdstid på 37 timer pr. uge. Den primære arbejdstid ligger på hverda...
Indrykket:17. april 2018
Udløbsdato:2. maj 2018

Barselsvikar til administrativ stilling

Odsherred Kommune

Odsherred
Da en af vores kollegaer skal på barsel, søger Odsherred Kommunes afdeling for Ejendomme en barselsvikar til området for udlejning, køb og salg samt partshøring- og varselsskrivelse i forbindelse med kondemneringssager. Der kan være flere indgange t...
Indrykket:12. april 2018
Udløbsdato:3. maj 2018

Salgskoordinator/sagsbehandler

home Sorø

home Sorø by søger dygtig og serviceminded salgskoordinator sagsbehandler Brænder du for ejendomsmæglerbranchen, arbejder du struktureret og er du samtidig et udadvendt og positivt menneske, så er det måske dig vi søger! Vi søger en dygtig salgskoor...
Indrykket:20. april 2018
Udløbsdato:20. maj 2018