Administrativ medarbejder søges til Ledelse, Jura og Kommunikation, barselsvikariat.

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Om jobbet

Du er så heldig, at du har mulighed for at søge et ledigt barselsvikariat i Ledelse, Jura og Kommunikation i Kalundborg Kommune. Ledelse, Jura og Kommunikation er et centralt sekretariat tæt på det politiske niveau og direktionen. Vi er en afdeling, hvor vi vil hinanden og hvor sikker drift og professionalisme er i højsæde, samtidig med at vi har det sjovt og har en uhøjtidelig omgangsform.

De opgaver du skal varetage, er generelle forefaldne administrative opgaver eksempelvis omkring posthåndtering, journalisering, mødebookninger mv. og afløsning i receptionen. I stillingen ligger der derudover bistand til sekretæren for Huslejenævnet og Beboerklagenævnet. Du kan også næsten være sikker på, at der i løbet af vikariatet udskrives Folketingsvalg og her vil du skulle bistå med en række forskellig artede administrative opgaver omkring valget.

Timetal: 25 timer ugentligt.

Varighed: forventet ca. 1 år.

Din profil

I forhold til dine kvalifikationer tænker vi, at du:

  • Er kontoruddannet eller har anden relevant baggrund og meget gerne med erfaring fra det offentlige
  • Har erfaring med og flair for IT og god systemforståelse
  • Er god til at kommunikere og følge op på opgaverne
  • Er serviceminded og har et godt humør

Derfor skal du vælge os

Vi kan tilbyde:

  • Et vikariat i en afdeling med en god stemning og et godt kollegaskab, hvor vi hjælper og støtter hinanden.
  • Et spændende, varierende og selvstændigt arbejde
  • Mulighed for flex og hjemmearbejde i et nærmere aftalt omfang.

Vi er godt klar over, at du nok ikke er fuldt fortrolig med alle opgaverne, men vi sørger selvfølgelig for fornøden oplæring.

Det er vigtigt, at du har et positivt og selvstændigt mindset og for at komme i mål med opgaverne er det nødvendigt, at du er struktureret, kvalitetsbevidst og har sans for detaljer.

Løn og ansættelsesvilkår

Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst mellem KL og HK.

Hvis du vil vide mere

Du er velkommen til at kontakte chefjurist Kristine Schiøtt på 5953 4472.

Ansøgning

Send ansøgning, CV samt andre relevante dokumenter via linket i dette stillingsopslag senest søndag den 15. maj 2022.

Om os

Kalundborg er en kommune i vækst.

Kommunen huser en af Sjællands største industrikoncentrationer uden for København med nogle af Danmarks største energi- og procesvirksomheder. Novo Nordisk har for nylig offentliggjort, at de frem mod 2027 vil investere 17 mia. i deres produktionsanlæg i Kalundborg. Senest har Chr. Hansen og AP Terminals etableret sig i Kalundborg og flere virksomheder er på vej. Vi opbygger et banebrydende center for udvikling af avanceret biotek produktion, uddannelse og startups, ligesom den verdenskendte Kalundborg Symbiose ikke bare er et eksempel på fremsynet energieffektiv og bæredygtig produktion, men også et udtryk for en helt særlig måde at tænke cirkulær økonomi på.

Erhvervslivet efterspørger både akademikere og faglært arbejdskraft, ligesom der er behov for velkvalificerede medarbejdere i den offentlige sektor. Her kan du ikke bare finde et godt job - du kan også skabe dig en karriere. Kommunen har knap 49.000 borgere og arbejder på at flere, vil vælge at bo tæt på den smukke vestsjællandske natur.

Vi er 3.300 kommunalt ansatte, og vi arbejder alle strategisk med at skabe mere samarbejde med hinanden og eksterne partnere - borgere, virksomheder og andre myndigheder. Det gør vi for at opnå bedre resultater og understøtte, at kommunen når sin vision om at være et godt sted at bo og leve, uddanne sig, arbejde og drive virksomhed.

Kalundborg Kommune har lanceret en podcastserien "Karriere på Kalundborgsk". I serien fortæller en række medarbejdere om, hvordan deres karriere har formet sig med et job i Kalundborg Kommune. Serien er et led i kommunens bestræbelser på at rekruttere dygtige medarbejdere.

Hør dem her: https://karrierepaakalundborgsk.podbean.com/

Vi opfordrer alle uanset baggrund, køn, religion mv. til at søge.

I Kalundborg Kommune har vi en generel politik om indhentning af straffeattest.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Administrativ medarbejder søges til Ledelse, Jura og Kommunikation, barselsvikariat.

Om jobbet

Du er så heldig, at du har mulighed for at søge et ledigt barselsvikariat i Ledelse, Jura og Kommunikation i Kalundborg Kommune. Ledelse, Jura og Kommunikation er et centralt sekretariat tæt på det politiske niveau og direktionen. Vi er en afdeling, hvor vi vil hinanden og hvor sikker drift og professionalisme er i højsæde, samtidig med at vi har det sjovt og har en uhøjtidelig omgangsform.

De opgaver du skal varetage, er generelle forefaldne administrative opgaver eksempelvis omkring posthåndtering, journalisering, mødebookninger mv. og afløsning i receptionen. I stillingen ligger der derudover bistand til sekretæren for Huslejenævnet og Beboerklagenævnet. Du kan også næsten være sikker på, at der i løbet af vikariatet udskrives Folketingsvalg og her vil du skulle bistå med en række forskellig artede administrative opgaver omkring valget.

Timetal: 25 timer ugentligt.

Varighed: forventet ca. 1 år.

Din profil

I forhold til dine kvalifikationer tænker vi, at du:

  • Er kontoruddannet eller har anden relevant baggrund og meget gerne med erfaring fra det offentlige
  • Har erfaring med og flair for IT og god systemforståelse
  • Er god til at kommunikere og følge op på opgaverne
  • Er serviceminded og har et godt humør

Derfor skal du vælge os

Vi kan tilbyde:

  • Et vikariat i en afdeling med en god stemning og et godt kollegaskab, hvor vi hjælper og støtter hinanden.
  • Et spændende, varierende og selvstændigt arbejde
  • Mulighed for flex og hjemmearbejde i et nærmere aftalt omfang.

Vi er godt klar over, at du nok ikke er fuldt fortrolig med alle opgaverne, men vi sørger selvfølgelig for fornøden oplæring.

Det er vigtigt, at du har et positivt og selvstændigt mindset og for at komme i mål med opgaverne er det nødvendigt, at du er struktureret, kvalitetsbevidst og har sans for detaljer.

Løn og ansættelsesvilkår

Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst mellem KL og HK.

Hvis du vil vide mere

Du er velkommen til at kontakte chefjurist Kristine Schiøtt på 5953 4472.

Ansøgning

Send ansøgning, CV samt andre relevante dokumenter via linket i dette stillingsopslag senest søndag den 15. maj 2022.

Om os

Kalundborg er en kommune i vækst.

Kommunen huser en af Sjællands største industrikoncentrationer uden for København med nogle af Danmarks største energi- og procesvirksomheder. Novo Nordisk har for nylig offentliggjort, at de frem mod 2027 vil investere 17 mia. i deres produktionsanlæg i Kalundborg. Senest har Chr. Hansen og AP Terminals etableret sig i Kalundborg og flere virksomheder er på vej. Vi opbygger et banebrydende center for udvikling af avanceret biotek produktion, uddannelse og startups, ligesom den verdenskendte Kalundborg Symbiose ikke bare er et eksempel på fremsynet energieffektiv og bæredygtig produktion, men også et udtryk for en helt særlig måde at tænke cirkulær økonomi på.

Erhvervslivet efterspørger både akademikere og faglært arbejdskraft, ligesom der er behov for velkvalificerede medarbejdere i den offentlige sektor. Her kan du ikke bare finde et godt job - du kan også skabe dig en karriere. Kommunen har knap 49.000 borgere og arbejder på at flere, vil vælge at bo tæt på den smukke vestsjællandske natur.

Vi er 3.300 kommunalt ansatte, og vi arbejder alle strategisk med at skabe mere samarbejde med hinanden og eksterne partnere - borgere, virksomheder og andre myndigheder. Det gør vi for at opnå bedre resultater og understøtte, at kommunen når sin vision om at være et godt sted at bo og leve, uddanne sig, arbejde og drive virksomhed.

Kalundborg Kommune har lanceret en podcastserien "Karriere på Kalundborgsk". I serien fortæller en række medarbejdere om, hvordan deres karriere har formet sig med et job i Kalundborg Kommune. Serien er et led i kommunens bestræbelser på at rekruttere dygtige medarbejdere.

Hør dem her: https://karrierepaakalundborgsk.podbean.com/

Vi opfordrer alle uanset baggrund, køn, religion mv. til at søge.

I Kalundborg Kommune har vi en generel politik om indhentning af straffeattest.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.