Administrativ medarbejder søges til nyoprettet stilling i Ringsted Sundhedshus

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Er du serviceminded, har du blik for detaljen og samtidig et godt overblik? Så er det måske dig, vi leder efter.
Jobbet indebærer en høj grad af egen planlægning og en stor grad af fleksibilitet. Du skal kunne fungere i en blækspruttefunktion - og samtidig motiveres du af at arbejde selvstændigt.

Om jobbet
I Sundhed & Træning er vores kerneopgave at fremme borgers mestring af et sundt og aktivt hverdagsliv, og vi har stort fokus på at skabe et sammenhængende og koordineret forløb for borgeren. Som administrativ medarbejder er det din fornemmeste opgave at bidrage til skabe gode rammer for dette. I 2020 flyttede vi ind i det nybyggede Ringsted Sundhedshus, som er et aktivt hus med mange afdelinger. I hjertet af Sundhedshuset finder vi receptionen, der dagligt betjenes af vores altid nærværende administrative personale. Da der er kommet mange nye administrative og koordinerende opgaver til siden indflytningen i 2020, søger vi nu en administrativ medarbejder med overblik, kontoruddannelse og gerne erfaring fra en lignende stilling. Opgaverne er mange og varierede, og der er behov for meget høj grad af selvstændighed og ansvarlighed i opgavevaretagelsen. Opgaverne skal løses fleksibelt primært i tidsrummet 7.30-15.30 og derudover kan der forekomme opgaver senere på dagen.


Dine opgaver

  • Have overblikket over, være ansvarlig for og koordinere en række administrative opgaver – herunder rengøringsaftaler, alarmsystem, indkøb, varerlevering, mødeplanlægning og programmering af indgangsdøre med mere.
  • Varetage reception og telefon i hverdagene i samarbejde med kollegaer.
  • Varetage en række administrative opgaver relateret til økonomi og derudover bidrage til den samlede opgaveløsning i administrationen efter behov. 
  • At have øje for andre opgaver relateret til huset, f.eks. behov for vedligeholdelse – og handle på det – og herunder kan forekomme praktiske opgaver med oprydning, en afspritningsrunde m.m. Du er med til at få enderne til at mødes.
  • En række ad hoc opgaver som fx ajourføring af håndbog.
Der kan forventes en løbende tilpasning af opgaver.


Hvem er du
  • Du er serviceminded og kan lide at have mennesker omkring dig.
  • Du har et godt overblik over dine mange ansvarsområder og navigerer sikkert i en omskiftelig hverdag med mange henvendelser og opgaver.
  • Du har erfaring fra tilsvarende stilling og/eller en bred erfaring fra tilsvarende arbejdsområder.
  • Derudover arbejder du sikkert med journalisering, Office pakken (Outlook, Word, Excel og PowerPoint) samt andre administrative systemer.
  • Det er et krav, at du har en relevant uddannelsesmæssig baggrund inden for kontor og administration.
  • Har kørekort.

Afdeling
Sundhed & Træning er en dynamisk arbejdsplads i stadig udvikling, der er organiseret med en funktionsleder, to teamledere og tre faglige teams samt et administrationsteam. Afdelingen er organisatorisk placeret i Social- og Sundhedscentret. Opgaverne løses med et højt fagligt niveau og i et tværfagligt samarbejde såvel internt i afdelingen som på Centerniveau og vi har kontinuerligt fokus på at styrke den gode dialog og de gode relationer. Sundhed & Træning holder til på Knud Lavard Centret. Se hjemmesiden for yderligere oplysninger her.

Vi tilbyder
En fleksibel stilling i et arbejdsmiljø, der bygger på tillid og respekt. Stillngen er på 30-32 timer med forventet opstart d. 1. februar 2022.

Ansættelsessamtaler forventes afholdt den 7. december 2021.

Det er en del af Ringsted Kommunes ansættelsespolitik at fremme ligelig kønsfordeling og etnisk ligestilling. Vi opfordrer både personer med dansk og anden etnisk baggrund til at søge den opslåede stilling.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning.
 

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Administrativ medarbejder søges til nyoprettet stilling i Ringsted Sundhedshus

Er du serviceminded, har du blik for detaljen og samtidig et godt overblik? Så er det måske dig, vi leder efter.
Jobbet indebærer en høj grad af egen planlægning og en stor grad af fleksibilitet. Du skal kunne fungere i en blækspruttefunktion - og samtidig motiveres du af at arbejde selvstændigt.

Om jobbet
I Sundhed & Træning er vores kerneopgave at fremme borgers mestring af et sundt og aktivt hverdagsliv, og vi har stort fokus på at skabe et sammenhængende og koordineret forløb for borgeren. Som administrativ medarbejder er det din fornemmeste opgave at bidrage til skabe gode rammer for dette. I 2020 flyttede vi ind i det nybyggede Ringsted Sundhedshus, som er et aktivt hus med mange afdelinger. I hjertet af Sundhedshuset finder vi receptionen, der dagligt betjenes af vores altid nærværende administrative personale. Da der er kommet mange nye administrative og koordinerende opgaver til siden indflytningen i 2020, søger vi nu en administrativ medarbejder med overblik, kontoruddannelse og gerne erfaring fra en lignende stilling. Opgaverne er mange og varierede, og der er behov for meget høj grad af selvstændighed og ansvarlighed i opgavevaretagelsen. Opgaverne skal løses fleksibelt primært i tidsrummet 7.30-15.30 og derudover kan der forekomme opgaver senere på dagen.


Dine opgaver

  • Have overblikket over, være ansvarlig for og koordinere en række administrative opgaver – herunder rengøringsaftaler, alarmsystem, indkøb, varerlevering, mødeplanlægning og programmering af indgangsdøre med mere.
  • Varetage reception og telefon i hverdagene i samarbejde med kollegaer.
  • Varetage en række administrative opgaver relateret til økonomi og derudover bidrage til den samlede opgaveløsning i administrationen efter behov. 
  • At have øje for andre opgaver relateret til huset, f.eks. behov for vedligeholdelse – og handle på det – og herunder kan forekomme praktiske opgaver med oprydning, en afspritningsrunde m.m. Du er med til at få enderne til at mødes.
  • En række ad hoc opgaver som fx ajourføring af håndbog.
Der kan forventes en løbende tilpasning af opgaver.


Hvem er du
  • Du er serviceminded og kan lide at have mennesker omkring dig.
  • Du har et godt overblik over dine mange ansvarsområder og navigerer sikkert i en omskiftelig hverdag med mange henvendelser og opgaver.
  • Du har erfaring fra tilsvarende stilling og/eller en bred erfaring fra tilsvarende arbejdsområder.
  • Derudover arbejder du sikkert med journalisering, Office pakken (Outlook, Word, Excel og PowerPoint) samt andre administrative systemer.
  • Det er et krav, at du har en relevant uddannelsesmæssig baggrund inden for kontor og administration.
  • Har kørekort.

Afdeling
Sundhed & Træning er en dynamisk arbejdsplads i stadig udvikling, der er organiseret med en funktionsleder, to teamledere og tre faglige teams samt et administrationsteam. Afdelingen er organisatorisk placeret i Social- og Sundhedscentret. Opgaverne løses med et højt fagligt niveau og i et tværfagligt samarbejde såvel internt i afdelingen som på Centerniveau og vi har kontinuerligt fokus på at styrke den gode dialog og de gode relationer. Sundhed & Træning holder til på Knud Lavard Centret. Se hjemmesiden for yderligere oplysninger her.

Vi tilbyder
En fleksibel stilling i et arbejdsmiljø, der bygger på tillid og respekt. Stillngen er på 30-32 timer med forventet opstart d. 1. februar 2022.

Ansættelsessamtaler forventes afholdt den 7. december 2021.

Det er en del af Ringsted Kommunes ansættelsespolitik at fremme ligelig kønsfordeling og etnisk ligestilling. Vi opfordrer både personer med dansk og anden etnisk baggrund til at søge den opslåede stilling.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning.
 

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.