Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Administrativ medarbejder søges til politistationen i Nanortalik.

Grønlands Politi

Nanortalik politi søger en administrativ medarbejder med start 1. september 2020 eller efter nærmere aftale.
Vi søger en medarbejder, der er kontoruddannet og som har lyst til at indgå i en travl
hverdag. En medarbejder, som synes, det er spændende, at vores opgaver er mange
og forskellige, så dagene aldrig virker ens. Vi forventer, at du vil tage del i vores team på
politistationen.


Til gengæld tilbyder vi en stilling på en politistation, hvor vi værdsætter det sociale,
hjælper hinanden og hvor vi hele tiden lærer nyt.

De væsentligste arbejdsopgaver er:

• Telefonpasning samt borgerekspedition
• Fakturabehandling
• Journalføring samt arkivering af sager
• Lettere sagsbehandling, herunder især fogedsager
• Andet forefaldende kontorarbejde

Vi forventer, at du:

• Er kontoruddannet
• Er dobbeltsproget i skrift og tale, en fordel men dog ingen betingelse
• Kan arbejde selvstændigt
• Er stabil
• Er god til at samarbejde

Vi tilbyder:

• Et selvstændigt og afvekslende job
• Gode muligheder for faglig og personlig udvikling
• Et spændende arbejdsmiljø med gode kollegaer.

Ansættelsesforhold

Løn og ansættelsesvilkår i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og SIK forkontorpersonale med aflønning efter anciennitet.

Du vil kunne få anvist en personalebolig. Denne skal du selv betale depositum, leje og
forbrugsudgifter til. Der ydes bohaveflytning og tiltrædelsesrejse for dig og din familie i
henhold til de enhver tid gældende regler. Såfremt du er bosiddende i Nuuk stilles der
ikke vakantbolig til rådighed.

Det er en forudsætning for ansættelse, at du kan blive sikkerhedsgodkendt, ligesom du
skal kunne opretholde sikkerhedsgodkendelsen gennem hele din ansættelse.

Kontakt

Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte politiassistent Teddy Pless på telefon +299-567270

Du kan finde mere information om politiet på www.politi.dk, hvor du også uploader din ansøgning. Når du søger en stilling i politiet, opretter du samtidig en profil i vores rekrutteringssystem. Hvis du søger flere jobs i politiet, skal du lægge en ansøgning og et CV ind i systemet pr. ansøgt job. Du skal derfor ikke slette tidligere dokumenter, hvis du søger endnu et job. Det er først, hvis du har fået afslag på en søgt stilling, at du kan slette dokumenterne knyttet dertil. Vi anbefaler, at du navngiver dine dokumenter, så det fremgår, hvilket job du søger. Foruden ansøgning og CV, bedes du uploade dit eksamensbevis. Du skal uploade alle dokumenter i pdf-format.

Vi opfordrer alle interesserede til at søge uanset køn, alder, religion eller etnisk tilhørsforhold.

KALAALLIT NUNAANNI POLITIIT
Ataatsimut toqqissisimatitsivugut
GRØNLANDS POLITI
Sammen skaber vi trygheden


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.