Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Administrativ medarbejder søges til staben i Center for Børn, Unge og Familier

Vores kollega går på pension, og derfor søger vi en ny engageret kollega til at løse administrative opgaver i staben i Center for Børn, Unge og Familier.

I staben arbejder vi med hele 0-18 års området. Det vil sige dagtilbud, skole, det specialiserede børneområde, sundhedspleje, tandpleje mm. Vi er 8 medarbejdere heraf 7 konsulenter, der betjener det politiske udvalg, direktøren og understøtter fagområderne i deres arbejde.

Det er børnene og de unge, der er vores kerneopgave, og vi bestræber os på at fastholde et vedvarende børneperspektiv og et udefra og ind blik i opgaveløsningen. Det er et område i konstant bevægelse med mange alsidige opgaver. Vi lykkes med at skabe resultater, fordi vi hjælper hinanden, tager initiativ selv og løser de opgaver, som der skal til, for at vi kan levere de bedst mulige løsninger for kommunens børn og unge.

Dine primære opgaver vil være:

  • Sekretærfunktion i forbindelse med visitation på småbørnsområdet
  • Journalisering og administrative opgaver
  • Medlem af Acadre-netværket (ESDH-system)
  • Centrets stedfortræder i personalesystemet Silkeborg Data – administrativ personalhåndtering
  • Administration af centrets fællespostkasse
  • Behandling af aktindsigtssager
  • Fordeling og betaling af regninger
  • Diverse opgaver for centerchefen
  • Administrative ad hoc opgaver, bl.a. telefonpasning, posthåndtering og indkøb af kontorartikler o.lign.

Vi søger dig der

  • er uddannet indenfor kontor og administration, gerne kommunal uddannet eller tilsvarende
  • har gerne erfaring fra lignende stilling
  • har stærke skriftlige kompetencer
  • er en rutineret bruger af Officepakken og har flair for at lære nye IT-systemer
  • kan arbejde med udgangspunkt i et ude fra og ind perspektiv i dialogen med borgere, samarbejdspartnere og kollegaer
  • trives med at påtage dig ansvar for arbejdsopgaverne
  • motiveres af at blive involveret i mange forskelligartede opgaver og er typen, der er struktureret og velforberedt
  • har et positivt sind og et godt humør
  • giver følgeskab i organisationen

Løn- og ansættelsesvilkår
Der er tale om en fuldtidsstilling. Løn- og ansættelsesforhold er i henhold til gældende overenskomst. Forventet tiltrædelse 1. september 2020 eller snarest muligt.

Ansøgning
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte chefkonsulent Gitte Mølgård Bloch tlf.: 5140 7721.

Ansøgningsfristen er torsdag den 2. juli 2020 kl. 12.00. Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 28.


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.