Administrativ medarbejder til Børne- og Ungdomstandplejen i Københavns Kommune

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Vil du være en del af vores team, hvor vi underviser og giver support til klinikpersonalet i it, fagsystemer og Tandplejens elektroniske patientjournal?

Vi søger en innovativ og detaljeorienteret medarbejder, som har flair for at vejlede og give support. Der vil også være mulighed for at undervise, hvis du har interesse for det.

Din uddannelsesbaggrund og erfaring kan være meget forskellig. Det vigtigste er, at du kan arbejde løsningsorienteret og har lyst til at have en supportfunktion, hvor du deler din viden med andre.

Supportfunktionen er en fuldtidsstilling placeret i Tandplejens administration i Saxogade på Vesterbro.

Herudover er der flere andre spændende administrative opgaver tilknyttet stillingen. Arbejdsopgaverne vil være:

  • Supportfunktion i diverse fagsystemer.
  • Konkrete opgaver i Tandplejens elektroniske patientjournal Solteq Tand fx oprette tilgængelighed, importere og eksportere journaler via EDI-Portalen, håndtere hændelser, teste nye versioner m.m.
  • Udvikling og vedligeholdelse af undervisningsmateriale og mulighed for at deltage i undervisning af Tandplejens personale.
  • Vejlede i brugen af Edoc (superbruger i systemet).
  • Oprette aftaler og kontakt til private tandlæger.
  • Diverse administrative ad hoc-opgaver.

Du vil løse opgaverne i tæt samarbejde med en kollega. Der vil være oplæring, sparring og et tæt samarbejde med den øvrige administration. Herudover får du en samarbejdsflade med stort set alle Tandplejens medarbejdere.

Vi forventer, at du

  • er god til at sætte dig ind i nye systemer og har lyst til at lære fra dig
  • kan bidrage til problemløsning i fællesskab med dine kollegaer
  • har et godt overblik og kan arbejde selvstændigt
  • er åben og imødekommende i din kommunikation
  • er god til at formulere dig på dansk – både mundtligt og skriftligt

Kendskab til Solteq Tand er en fordel.

Funktionen kræver, at du er imødekommende og tilgængelig i Tandplejens åbningstid, så personalet på klinikkerne kan få support ved behov.

Ansættelsesvilkår
Vi ønsker, at du kan tiltræde den 1. december 2022 eller efter nærmere aftale. Vi har flexordning, og der er mulighed for hjemmearbejde. Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst med faglig organisation samt aftale om Lokal løndannelse. I forbindelse med ansættelsen indhenter vi børne- og straffeattest og tager referencer.

Yderligere oplysninger
Du kan læse mere om Tandplejen her. Hvis du vil vide mere om stillingen, kan du ringe til personaleleder John Palner Olsen på 2673,8305.

Sammen med din ansøgning beder vi dig vedhæfte CV og uddannelsesbevis.

Søg via linket senest mandag den 26. september 2022
Vi forventer at holde samtaler i uge 40/41.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Administrativ medarbejder til Børne- og Ungdomstandplejen i Københavns Kommune

Vil du være en del af vores team, hvor vi underviser og giver support til klinikpersonalet i it, fagsystemer og Tandplejens elektroniske patientjournal?

Vi søger en innovativ og detaljeorienteret medarbejder, som har flair for at vejlede og give support. Der vil også være mulighed for at undervise, hvis du har interesse for det.

Din uddannelsesbaggrund og erfaring kan være meget forskellig. Det vigtigste er, at du kan arbejde løsningsorienteret og har lyst til at have en supportfunktion, hvor du deler din viden med andre.

Supportfunktionen er en fuldtidsstilling placeret i Tandplejens administration i Saxogade på Vesterbro.

Herudover er der flere andre spændende administrative opgaver tilknyttet stillingen. Arbejdsopgaverne vil være:

  • Supportfunktion i diverse fagsystemer.
  • Konkrete opgaver i Tandplejens elektroniske patientjournal Solteq Tand fx oprette tilgængelighed, importere og eksportere journaler via EDI-Portalen, håndtere hændelser, teste nye versioner m.m.
  • Udvikling og vedligeholdelse af undervisningsmateriale og mulighed for at deltage i undervisning af Tandplejens personale.
  • Vejlede i brugen af Edoc (superbruger i systemet).
  • Oprette aftaler og kontakt til private tandlæger.
  • Diverse administrative ad hoc-opgaver.

Du vil løse opgaverne i tæt samarbejde med en kollega. Der vil være oplæring, sparring og et tæt samarbejde med den øvrige administration. Herudover får du en samarbejdsflade med stort set alle Tandplejens medarbejdere.

Vi forventer, at du

  • er god til at sætte dig ind i nye systemer og har lyst til at lære fra dig
  • kan bidrage til problemløsning i fællesskab med dine kollegaer
  • har et godt overblik og kan arbejde selvstændigt
  • er åben og imødekommende i din kommunikation
  • er god til at formulere dig på dansk – både mundtligt og skriftligt

Kendskab til Solteq Tand er en fordel.

Funktionen kræver, at du er imødekommende og tilgængelig i Tandplejens åbningstid, så personalet på klinikkerne kan få support ved behov.

Ansættelsesvilkår
Vi ønsker, at du kan tiltræde den 1. december 2022 eller efter nærmere aftale. Vi har flexordning, og der er mulighed for hjemmearbejde. Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst med faglig organisation samt aftale om Lokal løndannelse. I forbindelse med ansættelsen indhenter vi børne- og straffeattest og tager referencer.

Yderligere oplysninger
Du kan læse mere om Tandplejen her. Hvis du vil vide mere om stillingen, kan du ringe til personaleleder John Palner Olsen på 2673,8305.

Sammen med din ansøgning beder vi dig vedhæfte CV og uddannelsesbevis.

Søg via linket senest mandag den 26. september 2022
Vi forventer at holde samtaler i uge 40/41.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.