Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Administrativ medarbejder til Børne- og Ungerådgivningscenteret - Barselsvikariat

Administrativ medarbejder til Børne- og Ungerådgivningscenteret - Barselsvikariat

Vi søger en administrativ medarbejder til at behandle henvendelser fra borgere som ønsker at se akter i egne sager. Det er et arbejde som kræver et godt overblik, systematisk og analytisk tilgang, evne til at overholde tidsfrister og ikke mindst gode samarbejdsrelationer.

Ud over behandling af aktindsigter vil du også være med til at behandle underretninger på børn i mistrivsel, skrive afgørelsesbreve, håndtere sygemeldinger, post m.m.

Administrationen i BURC understøtter centrets ledelse og øvrige faggrupper med blandt andet økonomistyring, sekretariats- og telefonbetjening samt IT-understøttelse. Centret har det overordnede ansvar for den støttende og vejledende indsats på almenområdet og specialområdet samt for indsatsen i forhold til udsatte børn og unge og deres familier.

I BURC har vi fokus på opgavefællesskaber, hvor administrativt personale og andre faggrupper arbejder tæt sammen om at skabe flow og kvalitet i sags arbejdet.

Du vil opleve administrationen i BURC som en arbejdsplads, hvor det gode samarbejde, gode humør og de enkelte medarbejderes vilje til at gøre en positiv forskel, er det grundlæggende fundament i den daglige opgaveløsning.  

Opgaverne er følgende:

  • Administrativ sagsbehandling af borgeres ønske om aktindsigt
  • Administrativ sagsbehandling af underretninger
  • Administrative opgaver på tværs i BURC
Din faglige og personlige profil:
  • Du har erfaring med aktindsigter fra en kommune, gerne inden for familieområdet
  • Dine IT-kompetencer skal understøtte en hurtig og effektiv opgaveløsning
  • Du arbejder struktureret og håndterer udfordringer og nye opgaver på en positiv og konstruktiv måde
  • Du har forståelse for, at det er arbejdet med de daglige driftsopgaver der skaber resultaterne
  • Du er en udpræget holdspiller, som skaber resultater via samarbejde og vidensdeling.
Yderligere oplysninger:
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Stillingen er på 37 timer ugentligt. Stillingen er ledig til besættelse snarest og seneste 1. december 2020.
Send din motiverende ansøgning, cv, uddannelsespapirer samt dokumentation for erhvervserfaring m.v.

Efter aftale med dig indhenter vi referencer. Vi skal gøre opmærksom på, at vi som led i ansættelsesprocessen indhenter straffe- og børneattest.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til i uge 41 at kontakte administrativ medarbejder Karen Mørch Jensen, tlf. 2469 1716 og i uge 42 og 43 leder af administrationen Flemming Sommer på tlf. 5135 7131.

Din ansøgning skal være os i hænde senest tirsdag den 20. oktober 2020, kl. 09.00.
Der holdes ansættelsessamtaler mandag den 26. oktober 2020.


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.