CareMatch søger for kunde i Nordsjælland
Har du erfaring med vagtplanlægning og er du god til at skabe overblik, så er det måske dig vi leder efter!
I en spændende hverdag er du med til at sikre kvaliteten på vores bosted til glæde for vores beboere, som alle har gennemgribende udviklingsforstyrrelser.
Som administrativ medarbejder bliver du en del af administrationen, som arbejder tæt sammen med et ledelsesteam, hvor du vil møde god sparring og dialog om opgaverne.
Vi søger dig, som er god til at skabe relationer med dine kollegaer og har styr på koordinering på tværs af systemer.
Derudover forventer vi at du:
- Har erfaring med vagtplanlægning
- Har erfaring med IT-systemer for timeregistrering og vagtplanlægning
- Er selvstændig og løsningsorienteret
- Er god i skriftlig og mundtlig kommunikation
- Har en viden om overenskomster
- Er samarbejdsorienteret
Vi ser gerne at du enten har en administrations bachelor, HK/kontoruddannelse, administrativ koordinator uddannelse, pædagogisk- eller sundhedsfaglig baggrund.
Dine opgaver som administrativ medarbejder vil b.la. være:
- Udarbejdelse af mødeplaner
- Overblik over timeforbrug, sygefravær og mødeplan/er
- Koordinering med medarbejdere og ledelse
- At holde dig opdateret på relevante overenskomster/lokalaftaler ift. Arbejdstidsregler mv.
- Vidensdeling
Har du spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte konsulent Tine Wiegaard på telefon 22 35 24 47 eller mail tw@carematch.dk
Vi holder samtaler løbende og ansætter, når vi har fundet den rette kandidat.
Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk