Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Administrativ medarbejder til Campus Service SUNDs afdeling for rengøring- og kantinedrift

Campus Service SUND søger en administrativ medarbejder til vores afdeling for rengøring og kantine. 
I rengøringssektion tager vi os blandt andet af: graffitirens, rottebekæmpelse, vinduespolering, måtteservice insta800 kontroller, kontraktstyring på leverandører, udarbejdelse af udbud.    
 
Arbejdsopgaver  
Dine arbejdsopgaver vil både være af administrativ og praktisk karakter. 

  • Udførelse af rengøringskontroller 
  • Daglig opfølgning på rengøringskvaliteten 
  • Afholdelse af møder med leverandører  
  • Referatskrivning 
  • Indkøb af forbrugsartikler 
  • Opdatering af udstyrslister over kantine/køkkenrekvisitter  
  • Tilfredshedsundersøgelser 
  • Ad hoc opgaver for serviceleder 
Kvalifikationer 
Det er vigtigt, at du har evnen til at kunne samarbejde, idet stillingen indebærer stor berøringsflade med mange forskellige mennesker.
 
Herudover er det vigtigt at:
  • du har en service- og løsningsorienteret tilgang til opgaveløsninger, hvor vores brugere sættes i centrum 
  • du kan yde en høj service og således være en god repræsentant for afdelingen. 
  • du er ikke bange for at tage initiativ og har sans for opfølgning 
  • du er struktureret  
  • du kan arbejde med Microsoft Office på brugerniveau. 
  • du har en god skriftlig og mundtlig formuleringsevne på dansk og kan gøre dig forståelig på engelsk 
 
Endvidere vil det være en fordel hvis du har nedenstående kvalifikationer: 
  • kendskab til rengøring- og Kantinedrift  
  • kendskab til Insta800 
  • kendskab til kontrol af programmeret rengøring 
  • kendskab til rengøringssystemet Data Know-How 
Vi tilbyder:  
Gode arbejdsforhold og en hverdag med mange spændende og forskelligartede opgaver, sammen med dygtige kolleger. Vi har kantine, motionscenter, kunstforening, betalt frokostpause, P-kælder og frugtordning.  
 
Løn og ansættelsesvilkår 
Ansættelse sker efter gældende Fællesoverenskomst mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer samt organisationsaftalen for kontorfunktionærer, laboranter og IT-medarbejdere (HK Stat) med indplacering i løngruppe 3, sats 1. Der er mulighed for forhandling af tillæg efter kvalifikationer. 
 
Arbejdstiden er på 37 timer om ugen inkl. Frokostpause. Der er flekstidsordning.    
 
Yderligere oplysninger 
Spørgsmål vedr. den ledige stilling kan rettes til serviceleder Inge Feigh på telefon 2048 6393 
 
Ansøgning 
Send din ansøgning vedlagt CV og dokumentation for uddannelse via Jobportalen (klik på "Søg stillingen" nederst i opslaget)
Ansøgningsfristen er den 19. februar 2018. 
 
Vi ønsker at afspejle det omgivende samfund og alle interesserede uanset personlig baggrund opfordres til at søge stillingen.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329753709Phoenix-45eeca0a12018-02-02T14:06:03.393Administrativ medarbejder til Campus Service SUNDs afdeling for rengøring- og kantinedriftCampus Service SUND søger en administrativ medarbejder til vores afdeling for rengøring og kantine. 
I rengøringssektion tager vi os blandt andet af: graffitirens, rottebekæmpelse, vinduespolering, måtteservice insta800 kontroller, kontraktstyring på leverandører, udarbejdelse af udbud.    
 
Arbejdsopgaver  
Dine arbejdsopgaver vil både være af administrativ og praktisk karakter. 
  • Udførelse af rengøringskontroller 
  • Daglig opfølgning på rengøringskvaliteten 
  • Afholdelse af møder med leverandører  
  • Referatskrivning 
  • Indkøb af forbrugsartikler 
  • Opdatering af udstyrslister over kantine/køkkenrekvisitter  
  • Tilfredshedsundersøgelser 
  • Ad hoc opgaver for serviceleder 
Kvalifikationer 
Det er vigtigt, at du har evnen til at kunne samarbejde, idet stillingen indebærer stor berøringsflade med mange forskellige mennesker.
 
Herudover er det vigtigt at:
  • du har en service- og løsningsorienteret tilgang til opgaveløsninger, hvor vores brugere sættes i centrum 
  • du kan yde en høj service og således være en god repræsentant for afdelingen. 
  • du er ikke bange for at tage initiativ og har sans for opfølgning 
  • du er struktureret  
  • du kan arbejde med Microsoft Office på brugerniveau. 
  • du har en god skriftlig og mundtlig formuleringsevne på dansk og kan gøre dig forståelig på engelsk 
 
Endvidere vil det være en fordel hvis du har nedenstående kvalifikationer: 
  • kendskab til rengøring- og Kantinedrift  
  • kendskab til Insta800 
  • kendskab til kontrol af programmeret rengøring 
  • kendskab til rengøringssystemet Data Know-How 
Vi tilbyder:  
Gode arbejdsforhold og en hverdag med mange spændende og forskelligartede opgaver, sammen med dygtige kolleger. Vi har kantine, motionscenter, kunstforening, betalt frokostpause, P-kælder og frugtordning.  
 
Løn og ansættelsesvilkår 
Ansættelse sker efter gældende Fællesoverenskomst mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer samt organisationsaftalen for kontorfunktionærer, laboranter og IT-medarbejdere (HK Stat) med indplacering i løngruppe 3, sats 1. Der er mulighed for forhandling af tillæg efter kvalifikationer. 
 
Arbejdstiden er på 37 timer om ugen inkl. Frokostpause. Der er flekstidsordning.    
 
Yderligere oplysninger 
Spørgsmål vedr. den ledige stilling kan rettes til serviceleder Inge Feigh på telefon 2048 6393 
 
Ansøgning 
Send din ansøgning vedlagt CV og dokumentation for uddannelse via Jobportalen (klik på "Søg stillingen" nederst i opslaget)
Ansøgningsfristen er den 19. februar 2018. 
 
Vi ønsker at afspejle det omgivende samfund og alle interesserede uanset personlig baggrund opfordres til at søge stillingen.

2018-02-20T01:03:33.747 Campus Service SUND søger en administrativ medarbejder til vores afdeling for rengøring og kantine. I rengøringssektion tager vi os blandt andet af: graffitirens, rottebekæmpelse, vinduespolering, måtteservice insta800 kontroller, kontraktstyring på leverandører, udarbejdelse af udbud. Arbejdsopgaver Dine arbejdsopgaver vil både være af administrativ og praktisk karakter. Udførelse af rengøringskontroller Daglig opfølgning på rengøringskvaliteten Afholdelse af møder med leverandører Referatskrivning Indkøb af forbrugsartikler Opdatering af udstyrslister over kantine køkkenrekvisitter Tilfredshedsundersøgelser Ad hoc opgaver for serviceleder Kvalifikationer Det er vigtigt, at du har evnen til at kunne samarbejde, idet stillingen indebærer stor berøringsflade med mange forskellige mennesker. Herudover er det vigtigt at: du har en service- og løsningsorienteret tilgang til opgaveløsninger, hvor vores brugere sættes i centrum du kan yde en høj service og således være en god repræsentant for afdelingen. du er ikke bange for at tage initiativ og har sans for opfølgning du er struktureret du kan arbejde med Microsoft Office på brugerniveau. du har en god skriftlig og mundtlig formuleringsevne på dansk og kan gøre dig forståelig på engelsk Endvidere vil det være en fordel hvis du har nedenstående kvalifikationer: kendskab til rengøring- og Kantinedrift kendskab til Insta800 kendskab til kontrol af programmeret rengøring kendskab til rengøringssystemet Data Know-How Vi tilbyder: Gode arbejdsforhold og en hverdag med mange spændende og forskelligartede opgaver, sammen med dygtige kolleger. Vi har kantine, motionscenter, kunstforening, betalt frokostpause, P-kælder og frugtordning. Løn og ansættelsesvilkår Ansættelse sker efter gældende Fællesoverenskomst mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer samt organisationsaftalen for kontorfunktionærer, laboranter og IT-medarbejdere (HK Stat) med indplacering i løngruppe 3, sats 1. Der er mulighed for forhandling af tillæg efter kvalifikationer. Arbejdstiden er på 37 timer om ugen inkl. Frokostpause. Der er flekstidsordning. Yderligere oplysninger Spørgsmål vedr. den ledige stilling kan rettes til serviceleder Inge Feigh på telefon 2048 6393 Ansøgning Send din ansøgning vedlagt CV og dokumentation for uddannelse via Jobportalen (klik på Søg stillingen nederst i opslaget) Ansøgningsfristen er den 19. februar 2018. Vi ønsker at afspejle det omgivende samfund og alle interesserede uanset personlig baggrund opfordres til at søge stillingen.11Jobnet45eeca0a100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-02-19T00:00:000010https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1307&ProjectId=146685&DepartmentId=19039&MediaId=4632&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnFrederiksberg3097995Campus Service SUND11Blegdamsvej 3B2200København NDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent519480JobNet47597301000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=45eeca0ahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=45eeca0ahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=45eeca0a&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=45eeca0a&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static-int.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/8.jpgEr du struktureret? Hos Campus Service SUND søger vi en dygtig Kontorfuldmægtig, der udviser selvstændighed.12007991Dansk3Læse/ tale343107Kontorfuldmægtig5Kontor og administration352728932importimport_45eeca0aDKDanmarkDKDanmarkda-DK