Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Administrativ medarbejder til Center for Arbejdsmarked

Administrativ medarbejder til Center for Arbejdsmarked
 
Arbejdsmarkedssekretariatet i Center for Arbejdsmarked i Guldborgsund Kommune søger pr. 1. juni 2021 en administrativ medarbejder.
 
Center for Arbejdsmarked har ca. 250 medarbejdere, hvoraf 17 er ansat i Arbejdsmarkedssekretariatet. Center for Arbejdsmarked består ud over Arbejdsmarkedssekretariatet af Jobcenter, Ungeenhed, Guldborgsund Zoo & Beskæftigelsesprojekter samt Sprog- og Integrationscenter.
 
Stillingens nøgleopgaver:
Du vil have til opgave

  • At betale elektroniske fakturaer, bl.a. til læger for udarbejdelse af lægeattester og speciallægeerklæringer, til tolkefirma for tolkning i forbindelse med integrationsborgeres samtaler i jobcentret samt til apoteker, når kommunen yder tilskud til medicinudgifter
  • At forestå kontakten med Guldborgsund Kommunes IT-afdeling om telefoni, når der skal ske ændringer i telefonsystemet for jobcentrets ansatte
  • At bestille tolkning hos tolkefirma til integrationsborgeres samtaler i jobcentret
  • At indgå i fordelingen af post til jobcentrets ansatte.
Du skal medvirke til løbende at finde smarte løsninger inden for dit opgaveområde, bl.a. i forlængelse af teknologiske forandringer.
 
Ud over dine faste opgaver forventer vi, at du samarbejder med dine kolleger i Arbejdsmarkedssekretariatet med henblik på at få afdelingen til at fungere.
 
Personlige kompetencer:
Vi forventer, at du
  • Er servicemindet, omstillingsparat og fleksibel i din tilgang til jobbet
  • Er indstillet på at arbejde i en organisation, der arbejder værdibaseret med fokus på tillid, åbenhed, dialog og fællesskab
  • Er systematisk og struktureret
  • Både kan arbejde selvstændigt og har gode samarbejdsevner
  • Lægger vægt på høj faglighed og kvalitet i indsatsen
  • Er positiv og lægger vægt på god trivsel og et godt arbejdsklima.
Faglige kompetencer:
Vi lægger vægt på, at du
  • Har relevant kontoruddannelse i offentlig administration og/eller erfaring fra tidligere job
  • Har gode økonomiske kompetencer. Erfaring med elektroniske økonomisystemer vil være en fordel
  • Har gode IT-kompetencer. Erfaring med elektronisk sagsbehandlingssystem vil ligeledes være en fordel.
Vi tilbyder:
  • En arbejdsplads med dygtige og engagerede kolleger i et arbejdsfællesskab, hvor man hjælper hinanden
  • En arbejdsplads med fokus på et godt arbejdsmiljø og plads til grin i dagligdagen
  • Flekstid.
Ansættelsesvilkår: Efter gld. overenskomst. 37 timer pr. uge. Stillingen er til besættelse pr. 1. juni 2021.
 
Mere information: Leder Henrik Thøgersen, tlf. 5473 1247.
 
Ansøgningsfrist: 12. april 2021.
 
Samtaler: 21. april 2021.
 
Ansøgningsprocedure: Send din ansøgning ved at klikke på ”send ansøgning” og vedhæft din ansøgning og dit CV. Vi tager kun i mod elektroniske ansøgninger.
 
Mere om Guldborgsund Kommune:
Guldborgsund Kommune har pr. 1. august 2015 indført røgfri arbejdstid. Læs mere om Guldborgsund Kommune på www.guldborgsund.dk


ellerDownload

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.