Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Administrativ medarbejder til Dagtilbud Børn, pladsanvisningen

Stillingen er på 30 timer ugentlig, fordelt på ugens fem dage, efter nærmere aftale.

Vi søger en ny kollega pr. 1. juni 2018 med administrativ uddannelse, kontorassistent evt. med overbygning, gerne med erfaring med pladsanvisning.

I afdeling Dagtilbud Børn, varetager vi en varieret mængde af opgaver, der relaterer sig til drift og udvikling af vores 22 kommunale- og 7 selvejende daginstitutioner, Den Kommunale Dagpleje og 3 private daginstitutioner samt 24 HFO’er (Hillerød Fritidsordning). Du vil blive en del af et godt og levende fagligt miljø, og hvor vi forstår at værdsætte og arbejde med vores gode sociale kapital.

Dine opgaver er varierede og består af administrative opgaver, kontakt med borgere kontakt med dagtilbuddene, samt ad hoc udviklingsopgaver.

Vi lægger derfor vægt på at du:

  • Har erfaring med borgerbetjening
  • Har flair for tal, systemer og har administrativ erfaring
  • Kan overskue mange forskelligartede opgaver og kan prioritere i disse
  • Kan arbejde selvstændigt og sætte egne deadlines, samtidig med at du har let ved at samarbejde med mange forskellige aktører
  • Har udpræget sans for medierende kommunikation
  • Er fleksibel, også ift. hasteopgaver

Eksempler på opgaver du vil få ansvar for:
  • Pladsanvisning 0-6 år. Ind- og udmeldelser i daginstitution, visitering af børn til dagtilbud og dagpleje
  • Pladsanvisning HFO. Ind- og udmeldelser af HFO
  • Mellemkommunale beregninger og opkrævninger
  • Telefon og borgerbetjening
  • Koordinering i forhold til kapacitet og prognoser, i samarbejde med områdeledere, konsulenter og dagtilbudschef.
  • Kontakt og planlægning i samarbejde med dagpleje og daglige ledere
  • Løbende og tæt samarbejde med det administrative team
  • Administration af private institutioner i Hillerød Kommune

Vi ser frem til at høre mere om dig, og til at modtage din ansøgning.

Ansøgningsfristen er 20. april 2018.

Ansættelsessamtaler foregår 24. april fra kl. 12.30 på Hillerød Kommunes rådhus, Trollesmindealle 27, 3400 Hillerød.

Eventuelle spørgsmål rettes til dagtilbudschef Rikke Pihl Terkelsen tlf. 7232 5100.

Løn fastsættes ifølge gældende overenskomst.

Hillerød Kommune er en dynamisk og udviklingsorienteret kommune centralt placeret i det skønne Nordsjælland. Vi er en stor arbejdsplads med mere end 5.000 ansatte, og vi servicerer ca. 50.000 borgere. Vi opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329787132Phoenix-39c1321112018-04-04T14:34:10.333Administrativ medarbejder til Dagtilbud Børn, pladsanvisningenStillingen er på 30 timer ugentlig, fordelt på ugens fem dage, efter nærmere aftale.

Vi søger en ny kollega pr. 1. juni 2018 med administrativ uddannelse, kontorassistent evt. med overbygning, gerne med erfaring med pladsanvisning.

I afdeling Dagtilbud Børn, varetager vi en varieret mængde af opgaver, der relaterer sig til drift og udvikling af vores 22 kommunale- og 7 selvejende daginstitutioner, Den Kommunale Dagpleje og 3 private daginstitutioner samt 24 HFO’er (Hillerød Fritidsordning). Du vil blive en del af et godt og levende fagligt miljø, og hvor vi forstår at værdsætte og arbejde med vores gode sociale kapital.

Dine opgaver er varierede og består af administrative opgaver, kontakt med borgere kontakt med dagtilbuddene, samt ad hoc udviklingsopgaver.

Vi lægger derfor vægt på at du:
  • Har erfaring med borgerbetjening
  • Har flair for tal, systemer og har administrativ erfaring
  • Kan overskue mange forskelligartede opgaver og kan prioritere i disse
  • Kan arbejde selvstændigt og sætte egne deadlines, samtidig med at du har let ved at samarbejde med mange forskellige aktører
  • Har udpræget sans for medierende kommunikation
  • Er fleksibel, også ift. hasteopgaver

Eksempler på opgaver du vil få ansvar for:
  • Pladsanvisning 0-6 år. Ind- og udmeldelser i daginstitution, visitering af børn til dagtilbud og dagpleje
  • Pladsanvisning HFO. Ind- og udmeldelser af HFO
  • Mellemkommunale beregninger og opkrævninger
  • Telefon og borgerbetjening
  • Koordinering i forhold til kapacitet og prognoser, i samarbejde med områdeledere, konsulenter og dagtilbudschef.
  • Kontakt og planlægning i samarbejde med dagpleje og daglige ledere
  • Løbende og tæt samarbejde med det administrative team
  • Administration af private institutioner i Hillerød Kommune

Vi ser frem til at høre mere om dig, og til at modtage din ansøgning.

Ansøgningsfristen er 20. april 2018.

Ansættelsessamtaler foregår 24. april fra kl. 12.30 på Hillerød Kommunes rådhus, Trollesmindealle 27, 3400 Hillerød.

Eventuelle spørgsmål rettes til dagtilbudschef Rikke Pihl Terkelsen tlf. 7232 5100.

Løn fastsættes ifølge gældende overenskomst.

Hillerød Kommune er en dynamisk og udviklingsorienteret kommune centralt placeret i det skønne Nordsjælland. Vi er en stor arbejdsplads med mere end 5.000 ansatte, og vi servicerer ca. 50.000 borgere. Vi opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

 

2018-04-21T00:51:11 Stillingen er på 30 timer ugentlig, fordelt på ugens fem dage, efter nærmere aftale.Vi søger en ny kollega pr. 1. juni 2018 med administrativ uddannelse, kontorassistent evt. med overbygning, gerne med erfaring med pladsanvisning.I afdeling Dagtilbud Børn, varetager vi en varieret mængde af opgaver, der relaterer sig til drift og udvikling af vores 22 kommunale- og 7 selvejende daginstitutioner, Den Kommunale Dagpleje og 3 private daginstitutioner samt 24 HFO er (Hillerød Fritidsordning). Du vil blive en del af et godt og levende fagligt miljø, og hvor vi forstår at værdsætte og arbejde med vores gode sociale kapital.Dine opgaver er varierede og består af administrative opgaver, kontakt med borgere kontakt med dagtilbuddene, samt ad hoc udviklingsopgaver.Vi lægger derfor vægt på at du:Har erfaring med borgerbetjeningHar flair for tal, systemer og har administrativ erfaringKan overskue mange forskelligartede opgaver og kan prioritere i disseKan arbejde selvstændigt og sætte egne deadlines, samtidig med at du har let ved at samarbejde med mange forskellige aktørerHar udpræget sans for medierende kommunikationEr fleksibel, også ift. hasteopgaverEksempler på opgaver du vil få ansvar for:Pladsanvisning 0-6 år. Ind- og udmeldelser i daginstitution, visitering af børn til dagtilbud og dagplejePladsanvisning HFO. Ind- og udmeldelser af HFOMellemkommunale beregninger og opkrævningerTelefon og borgerbetjeningKoordinering i forhold til kapacitet og prognoser, i samarbejde med områdeledere, konsulenter og dagtilbudschef.Kontakt og planlægning i samarbejde med dagpleje og daglige ledereLøbende og tæt samarbejde med det administrative teamAdministration af private institutioner i Hillerød KommuneVi ser frem til at høre mere om dig, og til at modtage din ansøgning.Ansøgningsfristen er 20. april 2018.Ansættelsessamtaler foregår 24. april fra kl. 12.30 på Hillerød Kommunes rådhus, Trollesmindealle 27, 3400 Hillerød.Eventuelle spørgsmål rettes til dagtilbudschef Rikke Pihl Terkelsen tlf. 7232 5100.Løn fastsættes ifølge gældende overenskomst.Hillerød Kommune er en dynamisk og udviklingsorienteret kommune centralt placeret i det skønne Nordsjælland. Vi er en stor arbejdsplads med mere end 5.000 ansatte, og vi servicerer ca. 50.000 borgere. Vi opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.11Jobnet39c13211100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-04-20T00:00:000000https://signatur.frontlab.com/ExtJobs/DefaultHosting/JobApplication.aspx?ClientId=1468&ERId=267610EuropaDanmarkSjælland & øerNordsjællandHillerød3205170Hillerød Kommune11Trollesmindealle 273400Hillerød72320000DKDanmark155.9212089012.28417580
DKDanmarkDKDanmark
7Deltid46Permanent548962JobNet48038651000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=39c13211https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=39c13211https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=39c13211&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=39c13211&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/8.jpgMed et job indenfor Kontor og administration bliver du mødt af spændende opgaver. Hvis du er interesseret, er jobbet som Kontorassistent lige noget for dig.12007991Dansk3Læse/ tale419014Kontorassistent5Kontor og administration354156454Rikkeinfo@signatur.dkDKDanmarkDKDanmarkda-DK