Administrativ medarbejder til Direktionssekretariatet

Er du er god til at holde snor i administrative opgaver på en professionel måde, er du måske vores nye kollega.

Direktionssekretariatet, Team Sekretariat,  søger en ny kollega. Direktionssekretariatet er en stabsfunktion under kommunaldirektøren og består af 5 teams, hvor Team Sekretariat er det største med 6 medarbejdere og en elev, som alle har en administrativ baggrund.

Om stillingen
Dit vigtigste fokus og ansvar bliver at sikre, at administrative og myndighedsopgaver som borgerhenvendelser, aktindsigter, vielser, jubilæer og mærkedage bliver behandlet på en professionel måde. Du vil også være den daglige ansvarlige for oplæring af stabens elev samt være en ud af to superbrugere i vores ESDH-system SBSYS, ligesom der kan være administrative opgaver for stabschefen. Udover dine faste opgaver bliver du også backup på en række andre drifts- og ad hoc opgaver i teamet.

Som administrativ medarbejder får du en spændende og alsidig arbejdsdag med kontakt til både borgere, politikere, samarbejdspartnere – både i og uden for Herlev Kommune, og den øvrige del af organisationen. Du kommer til at arbejde tværgående og være med til at understøtte vores leveregler.

Om staben, teamet og opgaverne
Teamets vigtigste opgave er at betjene borgmesteren og direktionen, kommunalbestyrelsen og de stående udvalg ved at levere effektive og helhedsorienterede løsninger af høj kvalitet.
Direktionssekretariatet løser endvidere opgaver inden for kommunikation, udvikling og jura. Derudover har Direktionssekretariatet også ansvaret for servicefunktionerne på rådhuset.

Direktionssekretariatet varetager således en bred vifte af tværgående opgaver, så det er nødvendigt at kunne prioritere, have mange bolde i luften, kvalitetssikre og samle løse ender. Da staben varetager direktions- og politikerbetjening, er opgaverne præget af  deadlines og stringente tidsplaner

I Team Sekretariat er god kommunikation og trivsel vigtig, hvilket vi sikrer ved at holde ugentlige teammøder med tid til faglig sparring og åben dialog. Vi arbejder med frihed under (stor grad af) ansvar, engagement, motivation og et stærkt teamsamarbejde.

Om dig
Du har en relevant uddannelsesmæssig baggrund, erfaring fra en kommune eller anden politisk ledet organisation og har gerne erfaring med betjening af den øverste ledelse eller direktion. Har du også erfaring fra en vielsesmyndighed, vil det kun være et plus. Du navigerer helt naturligt på flere niveauer – både det politiske og det administrative – og kan håndtere kontakt med borgere, andre myndigheder og pressen.

Vi lægger vægt på, at du:
 

  • Er god til at formulere dig i skrift og tale
  • Har en professionel tilgang til dit arbejde og er fleksibel i forhold til arbejdstider
  • Kan navigere i et hektisk miljø
  • Er initiativrig og kan håndtere en travl hverdag med et smil på læben
  • Er robust og kan bevare roen i pressede situationer
  • Har personlig gennemslagskraft og er god til at organisere og følge op
  • Er i stand til at arbejde både selvstændigt og indgå i et team, hvor vi løfter i flok
  • Er en god kollega med vilje og evne til at samarbejde på tværs af opgaver og faggrænser

Vi tilbyder
En fast stilling på fuld tid med flekstidsordning. Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til overenskomst og efter reglerne om Ny løn.

Ansøgningsfrist
Ansøgningsfrist er den 6. august 2020 kl. 12.00.
Ansættelsessamtaler afholdes mandag den 17. august 2020 med 2. samtalerunde fredag den 21. august 2020.

Stillingen ønskes tiltrådt senest den 1. oktober 2020.

Nærmere oplysninger
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte stabschef Ulla Filtenborg på
tlf. 23 34 34 11.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Andre job der matcher din søgning

Projektøkonom med EU-erfaring (HK-kontorfunktionær)

KU - SCIENCE - NBI

København Ø
Institut for Geovidenskab og Naturforvaltning (IGN), Science, Københavns Universitet (KU), har en ledig stilling som kontorfunktionær til projektøkonomi til besættelse 1. oktober 2020. Stillingen er organisatorisk placeret i IGNs økonomiteam på 10 ø...
Indrykket:25. juni 2020

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Andre job der matcher din søgning

Projektøkonom med EU-erfaring (HK-kontorfunktionær)

KU - SCIENCE - NBI

København Ø
Institut for Geovidenskab og Naturforvaltning (IGN), Science, Københavns Universitet (KU), har en ledig stilling som kontorfunktionær til projektøkonomi til besættelse 1. oktober 2020. Stillingen er organisatorisk placeret i IGNs økonomiteam på 10 ø...
Indrykket:25. juni 2020