Når du opretter en profil, accepterer du at modtage relevant oplysning via email, vedr. ledige job. Du accepterer samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.
Du kan ikke længere ansøge jobbet, men vi kan sende dig lignende job til din indbakke.
Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.
Europaskolen søger en administrativ medarbejder til skolernes administration primært gymnasiet. Stillingen er på 35 timer ugentlig.
Hvem er vi? European School Copenhagen er en akkrediteret Europaskole, der er beliggende i hjertet af Carlsberg-distriktet i København. Skolen har elever fra børnehaveklasse til og med gymnasiet, der fører frem til den europæiske studentereksamen. Europaskolen indgår i et administrativt fællesskab sammen med Sankt Annæ Gymnasium.
Jobbet Du bliver en del at et administrativt team på Europaskolen, der både består af andre administrative medarbejdere og ledere, men også kontakt til kollegaer på Sankt Annæ Gymnasium.
Arbejdet er særdeles varierende og opgaverne mangeartede, ikke to dage er ens og du skal kunne holde mange bolde i luften på én gang. Det er af stor betydning, at du ser dig selv som en del af skolens hverdag, og derfor er meget fleksibel i din tilgang til opgaveløsningen og jobbet i det hele taget.
Din primære arbejdsplads vil være Europaskolen.
Arbejdsopgaver
Din baggrund
Vi tilbyder
Ansættelsesforhold Ansættelse sker efter overenskomst med HK.
Der vil inden ansættelse blive indhentet børneattest og straffeattest.
Yderligere oplysninger om stillingen kan fås hos administrationschef Hella Helvig Jensen på 3084 4337.
Læs mere om Europaskolen på skolens hjemmeside www.sag.dk
Søg via nedenstående link senest søndag den 11. april 2021
European School Copenhagen - Upper Secondary
Ny Carlsberg Vej 99
1799København V
Danmark
Få sat ord på dine kompetencer og styrker med dit helt eget SoftSkill CV.
Normalprisen er 99,- kr., men vi tilbyder netop nu muligheden GRATIS.
Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.