Administrativ medarbejder til Fensmarkskolen

Er du vores nye administrative medarbejder?  
 
Vi søger en administrativ medarbejder 37 timer ugentligt med tiltrædelse pr. 1. april 2018 i en tidsbegrænset stilling indtil 31. december 2018.  
 
Fensmarkskolen er en 11 år gammel bydækkende skole under Børne- og Ungdomsforvaltningen i Københavns Kommune. Fensmarkskolen varetager specialundervisning og fritidstilbud for børn og unge med gennemgribende psykiske udviklingsforstyrrelser, hvoraf størstedelen er diagnosticeret indenfor autismespektrumforstyrrelser.   
 
Skolen og den tilknyttede KKFO (Københavns Kommunes Fritidsordning) er pædagogisk og administrativt set integreret og fungerer i fælles fysiske rammer.
 
Vi udgør et helhedstilbud, hvor skole og KKFO bindes sammen af elevens individuelle elevplan, der omfatter såvel faglige, personlige og fysiske/sensoriske udviklingsmål.
 
I skoledelen samarbejder lærere, pædagoger og pædagogiske medhjælpere tværfagligt i teams, og i vores KKFO samarbejder det pædagogiske personale om at støtte elevernes læring og om at sætte ramme for aktiviteter af pædagogisk karakter.   
 
I indeværende skoleår har vi 95 børn og 90 medarbejdere fordelt på indskolingen, mellemtrinnet og udskolingen.  
 
På Fensmarkskolen lægger vi vægt på en positiv og anerkendende tilgang til hinanden, hvor vi alle har et ansvar for at skabe en god skole. En sund trivsel skaber gode vækstbetingelser for læring og udvikling.  
 
Vi kan tilbyde en spændende og afvekslende arbejdsplads med mange berøringsflader.  
 
Vi søger en dygtig og engageret administrativ medarbejder, der skal indgå i skolens administration. Dine arbejdsopgaver vil fortrinsvis være  
  • Økonomisk administrative opgaver – herunder budgetopfølgning og regnskab  
  • Personaleadministrative opgaver for skolens medarbejdere  
  • Vedligeholdelse og opdatering af hjemmeside  
Om dig  
Du er kontoruddannet og gerne med en kommunom eller tilsvarende overbygning. Praktisk erfaring med eller lyst til at arbejde med økonomi – personaleadministrative opgaver er et godt udgangspunkt for at finde sig til rette i denne stilling.  
 
Vi forventer desuden, at du  
  • Har flair for tal og er fortrolig med økonomiske opgaver  
  • Har kendskab til personaleadministrative opgaver  
  • Er fortrolig med IT og hele Office-pakken på brugerniveau  
  • Kan formulere dig skriftlig og selvstændigt  
  • Er god til egen planlægning, styring og prioritering af opgaver  
  • Er en robust og humoristisk holdspiller, der gerne giver en hånd med – også når det brænder på  
  • Kan håndtere og trives med en travl hverdag – med mange forstyrrelser 
Vi kan tilbyde   
  • En dynamisk arbejdsplads med engagerede medarbejdere og gode kollegaer  
  • Et spændende, udfordrende og afvekslende job  
Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesforhold sker i henhold til gældende overenskomst.
 
Yderligere oplysninger  
Ansøgere er velkomne til at indhente yderligere oplysninger hos skoleleder Jesper Buhl Clausen på 3524 5700.   
Du kan også læse mere om Fensmarkskolen på www.fensmarkskolen.kk.dk   
   
Søg stillingen via nedenstående link senest torsdag den 22. februar 2018
Ansættelsessamtaler afholdes mandag den 26. februar 2018 mellem kl. 12-16.  


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her

Andre job der matcher din søgning

Indrykket:8. februar 2018
Udløbsdato:22. februar 2018

Administrativ medarbejder med juridiske kompetencer til Københavns Ejendomme og Indkøb - Erhverv og Bolig

Service og Kunder, Erhverv/Bolig

Københavns Ejendomme og Indkøb arbejder for at skabe og udvikle gode fysiske rammer for alle kommunes aktiviteter. I samarbejde med forvaltningerne i Københavns Kommune arbejder vi hver dag på at levere helhedsorienterede og værdiskabende løsninger ...
Indrykket:8. februar 2018
Udløbsdato:22. februar 2018

Socialpædagogisk medarbejder til Hybelinstitutionens lokalenhed Brorson

Brorson

Har du lyst til at være med til at påvirke og udvikle arbejdet med anbragte unge og gøre en forskel for borgere, der har behov for en særlig indsats? Hybelinstitutionen i Københavns Kommune søger erfaren socialpædagogisk medarbejder, der kan og vil ...
Indrykket:8. februar 2018
Udløbsdato:25. februar 2018

Kontorelever med interesse for offentlig administration og sagsbehandling

Beskæftigelsesministeriets departement

København
Interesserer du dig for samfundsforhold? Og vil du gerne være del af en moderne og dynamisk offentlig arbejdsplads med fagligt dygtige og passionerede medarbejdere? Så bliv kontorelev hos Beskæftigelsesministeriet. Her står vi klar til at give dig e...
Indrykket:8. februar 2018
Udløbsdato:22. februar 2018

Studerende søges til Institut for Folkesundhedsvidenskab

Institut for Folkesundhedsvidenskab

Vi søger en studerende til at bistå med opgaver i instituttets afdeling for Global Sundhed og School of Global Health University of Copenhagen, der er forankret på instituttet. Opgaver Din primære opgave vil være at hjælpe til med planlægning og afs...
Indrykket:8. februar 2018
Udløbsdato:5. april 2018

Frisk kontormedhjælper søges til ung virksomhed

HORNSKOV VINDBERG A/S

Virksomheden: HornskovVindberg er et af Danmarks største inkassobureauer, og er en virksomhed i voldsom vækst. Vi er beliggende Vestergade 18E, 1456 København K., kun 2 minutters gang fra Rådhuspladsen. Vi søger en juridisk konsulent, der vil indgå ...