Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Administrativ medarbejder til Gårdmandskorpset

Trives du med at have mange bolde i luften, sætter du service højt og befinder du dig godt med teamsamarbejde? Så er du måske vores nye kollega.  
 
Hvem er vi?  
Gårdmandskorpset består af ca. 140 gårdmænd, fordelt på fem team. Vi servicerer vuggestuer, børnehaver, fritidshjem og skoler – i alt ca. 300 adresser. Hvert team har en teamleder, der i samarbejde med gårdmændene sikrer en optimal og effektiv opgaveløsning året rundt, til glæde for byens børn.  
 
Du kommer til at indgå i vores administrative team, hvor du vil indgå i tæt sparring og samarbejde internt i teamet, men også med kollegaer og medarbejdere i Gårdmandskorpset. Vi prioriterer faglighed og serviceniveau i eksekvering af vores opgaver, og vi finder det vigtigt, at vi imødegår hinanden og vores kunder med godt humør og et smil på læben. Du kan forvente en hverdag, hvor fleksibilitet er i højsædet, da ikke to dage er ens.  
 
Opgaverne i teamet spænder bredt, men vil blandt andet indebære 
  • at assistere i forbindelse med planlægning og afholdelse af møder, besøg, rekrutteringsforløb mv.  
  • personaleadministration, herunder oprettelse af nye medarbejdere  
  • at fungere som bindeled mellem Gårdmandskorpset og Københavns Kommunes Koncernservice  
  • journalisering i eDoc (elektronisk sags- og dokumenthåndtering).
Hvem er du?  
Du skal trives med administrativt arbejde i et travlt miljø og det er et krav, at du har indgående kendskab til overvågning og registrering i Agenda2100 eller Energy Key. Vi forventer, at du besidder en proaktiv adfærd, og kan forudse behovene inden de opstår.  
 
Vi lægger vægt på, at du  
  • arbejder systematisk og grundigt og har sans for detaljen  
  • har en professionel tilgang til arbejdet, er ansvarsbevidst, selvstændig og følger tingene til dørs  
  • er imødekommende og god til at samarbejde  
  • kan jonglere med mange bolde i luften og samtidigt bevarer overblikket  
  • er fleksibel, serviceminded og initiativrig  
  • er vant til at arbejde elektronisk og derfor hurtigt bliver fortrolig med nye systemer  
  • kommer med godt humør og befinder dig godt på en arbejdsplads med højt tempo og højt til loftet  
  • har kendskab til en politisk styret organisation.    
Vi tilbyder dig  
En arbejdsplads i hjertet af København i et udfordrende, afvekslende og løsningsorienteret arbejdsmiljø med gode muligheder for at udvikle dig både fagligt og personligt. Gårdmandskorpset har en bred samarbejdsflade og er placeret i en forvaltning med højt engagement og et fagligt stærkt fundament.  
 
Løn- og ansættelsesvilkår  
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst afhængigt af kvalifikationer og efter forhandling med den forhandlingsberettigede organisation. Stillingen er til besættelse den 1. april 2018.   
 
Mere information
Har du spørgsmål er du velkommen til at kontakte Marianne Saaby Andersen på 2675 4341.
 
Søg stillingen via nedenstående link senest onsdag den 21. februar 2018.


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her

Andre job der matcher din søgning

Administrativ medarbejder med fokus på bogholderi søges

RISTERIET ApS

København
Risteriet Coffee. Vi er et mikroristeri med administration i Rødovre og 3 kaffebarer i København. Risteriet har eksisteret siden 2004 og har i dag over 20 medarbejdere. Derfor søger vi nu administrativ medarbejder til at binde mange af de daglige op...
Indrykket:21. juni 2018
Udløbsdato:31. juli 2018

Administrativ medarbejder til tværgående kreditorhåndtering i Borgercenter Børn og Unge

BBU Brønshøj-Husum-Vanløse - Sekretariatet

Er du vores nye kollega til tværgående kreditorhåndtering i det nystartede Fællessekretariat i Borgercenter Børn og Unge - Myndighed? Kreditorhåndteringen i borgercentrene for Børn og Unge blev den 1. juni 2018 centraliseret, og da en af vores dygti...
Indrykket:27. juni 2018
Udløbsdato:1. august 2018

Administrativ medarbejder til Novo Gruppens Fitness

DGI Storkøbenhavn Idræt & Motion

København
Idrætsforeningen Novo Gruppens Fitness og DGI Storkøbenhavn søger en administrativ medarbejder pr. 1. oktober til at indgå i et team omkring varetagelse af daglig drift, medlemsservice, samt udvikling af foreningen. Derudover indgår du i instruktørg...
Indrykket:16. juli 2018
Udløbsdato:19. august 2018

Studerende til The Center for the Study of Nationalism (CSN)

KU - HUM - Fakultetet

København
The Center for the Study of Nationalism (CSN) er et netop igangsat forskningsprogram, der har til opgave at undersøge en lang række fænomener knyttet til den moderne nationalstat samt den nationalisme og nationale identitet, der er vigtige ledsagefæ...
Indrykket:17. juli 2018
Udløbsdato:15. august 2018

Sagsbehandler til refusionsområdet i HR Barsel og Refusion

RIGSPOLITIET. AFDELING.

København
København, Rigspolitiet, Koncern HR Brænder du for at arbejde med refusionsområdet og vil du have en rolle med bred kontaktflade i en spændende og udfordrende hverdag? Så læs videre her.Din nye arbejdspladsSom sagsbehandler i HR Barsel og Refusioner...
Indrykket:18. juli 2018
Udløbsdato:15. august 2018