Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Administrativ medarbejder til Gårdmandskorpset

Trives du med at have mange bolde i luften, sætter du service højt og befinder du dig godt med teamsamarbejde? Så er du måske vores nye kollega.  
 
Hvem er vi?  
Gårdmandskorpset består af ca. 140 gårdmænd, fordelt på fem team. Vi servicerer vuggestuer, børnehaver, fritidshjem og skoler – i alt ca. 300 adresser. Hvert team har en teamleder, der i samarbejde med gårdmændene sikrer en optimal og effektiv opgaveløsning året rundt, til glæde for byens børn.  
 
Du kommer til at indgå i vores administrative team, hvor du vil indgå i tæt sparring og samarbejde internt i teamet, men også med kollegaer og medarbejdere i Gårdmandskorpset. Vi prioriterer faglighed og serviceniveau i eksekvering af vores opgaver, og vi finder det vigtigt, at vi imødegår hinanden og vores kunder med godt humør og et smil på læben. Du kan forvente en hverdag, hvor fleksibilitet er i højsædet, da ikke to dage er ens.  
 
Opgaverne i teamet spænder bredt, men vil blandt andet indebære 
  • at assistere i forbindelse med planlægning og afholdelse af møder, besøg, rekrutteringsforløb mv.  
  • personaleadministration, herunder oprettelse af nye medarbejdere  
  • at fungere som bindeled mellem Gårdmandskorpset og Københavns Kommunes Koncernservice  
  • journalisering i eDoc (elektronisk sags- og dokumenthåndtering).
Hvem er du?  
Du skal trives med administrativt arbejde i et travlt miljø og det er et krav, at du har indgående kendskab til overvågning og registrering i Agenda2100 eller Energy Key. Vi forventer, at du besidder en proaktiv adfærd, og kan forudse behovene inden de opstår.  
 
Vi lægger vægt på, at du  
  • arbejder systematisk og grundigt og har sans for detaljen  
  • har en professionel tilgang til arbejdet, er ansvarsbevidst, selvstændig og følger tingene til dørs  
  • er imødekommende og god til at samarbejde  
  • kan jonglere med mange bolde i luften og samtidigt bevarer overblikket  
  • er fleksibel, serviceminded og initiativrig  
  • er vant til at arbejde elektronisk og derfor hurtigt bliver fortrolig med nye systemer  
  • kommer med godt humør og befinder dig godt på en arbejdsplads med højt tempo og højt til loftet  
  • har kendskab til en politisk styret organisation.    
Vi tilbyder dig  
En arbejdsplads i hjertet af København i et udfordrende, afvekslende og løsningsorienteret arbejdsmiljø med gode muligheder for at udvikle dig både fagligt og personligt. Gårdmandskorpset har en bred samarbejdsflade og er placeret i en forvaltning med højt engagement og et fagligt stærkt fundament.  
 
Løn- og ansættelsesvilkår  
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst afhængigt af kvalifikationer og efter forhandling med den forhandlingsberettigede organisation. Stillingen er til besættelse den 1. april 2018.   
 
Mere information
Har du spørgsmål er du velkommen til at kontakte Marianne Saaby Andersen på 2675 4341.
 
Søg stillingen via nedenstående link senest onsdag den 21. februar 2018.


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her

Andre job der matcher din søgning

Administrativ medarbejder til fast stilling i Center for Afklaring og Beskæftigelse

CAB Afdeling 1

Vil du være med til at bringe udsatte københavnere tilbage i job eller uddannelse? Center for Afklaring og Beskæftigelse (CAB) udvider medarbejderstaben og søger en dygtig medarbejder, der kan varetage rollen som administrativ medarbejder på tværs a...
Indrykket:13. april 2018
Udløbsdato:30. april 2018

Administrativ medarbejder

Håndværkerskolehjemmet

København
HÅNDVÆRKER-SKOLEHJEMMET I KØBENHAVN Håndværkerskolehjemmet i København søger administrativ medarbejder.Håndværkerskolehjemmet er en selvejende institution, som tilbyder bolig for elever der følger undervisningen på en af erhvervsskolerne i København...
Indrykket:16. april 2018
Udløbsdato:14. maj 2018

Kontormedhjælper- administration til rengørings virksomhed

PERFEKTSERVISE

København
Perfect Service seeks skilled and service-minded office assistant for hiring per. March. 23rd 2018 or as soon as possible by appointment. We can offer you a versatile and attractive workplace where you will become an active player in a dynamic team ...
Indrykket:23. marts 2018
Udløbsdato:18. maj 2018

ATB søger medarbejder til afdeling for andelsoverdragelser

ATB ApS

ATB søger en dygtig og flittig assistent til at bistå os i vores afdeling for andelsoverdragelser. Vi søger en person, der trives med travlhed, frister, koordinering og evnen til at kunne planlægge og få noget fra hånden uden at tabe overblik. Hvis ...
Indrykket:25. marts 2018
Udløbsdato:26. april 2018

Studerende søges

Fællesudgifter

HVEM ER VI? Pædagogisk Center Samfundsvidenskab er en fakultetsenhed på Center for Sundhed og Samfund, Københavns Universitet. I PCS arbejder vi dels med at inspirere og undervise fakultetets undervisere i pædagogik og dels med at støtte de studeren...
Indrykket:16. april 2018
Udløbsdato:30. april 2018