Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Administrativ medarbejder til Gårdmandskorpset

Trives du med at have mange bolde i luften, sætter du service højt og befinder du dig godt med teamsamarbejde? Så er du måske vores nye kollega.  
 
Hvem er vi?  
Gårdmandskorpset består af ca. 140 gårdmænd, fordelt på fem team. Vi servicerer vuggestuer, børnehaver, fritidshjem og skoler – i alt ca. 300 adresser. Hvert team har en teamleder, der i samarbejde med gårdmændene sikrer en optimal og effektiv opgaveløsning året rundt, til glæde for byens børn.  
 
Du kommer til at indgå i vores administrative team, hvor du vil indgå i tæt sparring og samarbejde internt i teamet, men også med kollegaer og medarbejdere i Gårdmandskorpset. Vi prioriterer faglighed og serviceniveau i eksekvering af vores opgaver, og vi finder det vigtigt, at vi imødegår hinanden og vores kunder med godt humør og et smil på læben. Du kan forvente en hverdag, hvor fleksibilitet er i højsædet, da ikke to dage er ens.  
 
Opgaverne i teamet spænder bredt, men vil blandt andet indebære 
  • at assistere i forbindelse med planlægning og afholdelse af møder, besøg, rekrutteringsforløb mv.  
  • personaleadministration, herunder oprettelse af nye medarbejdere  
  • at fungere som bindeled mellem Gårdmandskorpset og Københavns Kommunes Koncernservice  
  • journalisering i eDoc (elektronisk sags- og dokumenthåndtering).
Hvem er du?  
Du skal trives med administrativt arbejde i et travlt miljø og det er et krav, at du har indgående kendskab til overvågning og registrering i Agenda2100 eller Energy Key. Vi forventer, at du besidder en proaktiv adfærd, og kan forudse behovene inden de opstår.  
 
Vi lægger vægt på, at du  
  • arbejder systematisk og grundigt og har sans for detaljen  
  • har en professionel tilgang til arbejdet, er ansvarsbevidst, selvstændig og følger tingene til dørs  
  • er imødekommende og god til at samarbejde  
  • kan jonglere med mange bolde i luften og samtidigt bevarer overblikket  
  • er fleksibel, serviceminded og initiativrig  
  • er vant til at arbejde elektronisk og derfor hurtigt bliver fortrolig med nye systemer  
  • kommer med godt humør og befinder dig godt på en arbejdsplads med højt tempo og højt til loftet  
  • har kendskab til en politisk styret organisation.    
Vi tilbyder dig  
En arbejdsplads i hjertet af København i et udfordrende, afvekslende og løsningsorienteret arbejdsmiljø med gode muligheder for at udvikle dig både fagligt og personligt. Gårdmandskorpset har en bred samarbejdsflade og er placeret i en forvaltning med højt engagement og et fagligt stærkt fundament.  
 
Løn- og ansættelsesvilkår  
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst afhængigt af kvalifikationer og efter forhandling med den forhandlingsberettigede organisation. Stillingen er til besættelse den 1. april 2018.   
 
Mere information
Har du spørgsmål er du velkommen til at kontakte Marianne Saaby Andersen på 2675 4341.
 
Søg stillingen via nedenstående link senest onsdag den 21. februar 2018.


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her

Andre job der matcher din søgning

Administrativ medarbejder til Center for Diabetes i Københavns Kommune

Center for Diabetes

Er du dynamisk og loyal og kan du jonglere med mange bolde? Har du lyst til at arbejde i et dynamisk arbejdsmiljø, hvor du dagligt skal have forskellige arbejdsopgaver på dit skrivebord? Så læs mere her. Genopslag. Vi søger en medarbejder, der skal ...
Indrykket:20. september 2018
Udløbsdato:18. oktober 2018

Serviceorienteret administrativ medarbejder til booking i Sekretariat og Byudvikling

Sekretariat og Byudvikling

København
Sekretariat og Byudvikling søger en serviceorienteret medarbejder, med interesse for foreningsliv og folkeoplysning, som vil være med til at udvikle og styrke arbejdet med booking og facilitetsudvikling. Stillingen er placeret i afdelingens bookingt...
Indrykket:5. oktober 2018
Udløbsdato:20. oktober 2018

Administrativ medarbejder til Hjemmeplejen Indre By/Østerbro

Hjemmeplejen/Sygeplejen IBØ - Administrativ gruppe

København
Er du udpræget serviceorienteret, og evner du at bevare både roen og humøret i en uforudsigelig og hektisk hverdag, så er det dig, vi søger. Hjemmeplejen Sygeplejen IBØ, som er en organisation med mere end 400 ansatte, søger en erfaren kontorassiste...
Indrykket:9. oktober 2018
Udløbsdato:26. oktober 2018

Barselsvikar for administrativ medarbejder til Ungeområdet i Borgercenter Handicap

Ungeområdet

Vi mangler Københavns mest tjekkede administrative medarbejder til et barselsvikariat. Ungeområdet i Borgercenter Handicap løser opgaver sammen med unge med handicap og deres familier. Da vores administrative medarbejder skal på barsel, leder vi eft...
Indrykket:10. oktober 2018
Udløbsdato:26. oktober 2018

Administrative medarbejdere til understøttelse af skoler og klynger i Område Amager

Område Amager

København
Har du kompetencerne til at indgå i et administrativt fællesskab? Kan du være med til at sikre vores ambition om en bedre og mere effektiv administrativ understøttelse af skoler og klynger? Så læs med her. Baggrund Børne- og Ungdomsforvaltningen oml...
Indrykket:11. oktober 2018
Udløbsdato:25. oktober 2018