Administrativ medarbejder til Gårdmandskorpset

Trives du med at have mange bolde i luften, sætter du service højt og befinder du dig godt med teamsamarbejde? Så er du måske vores nye kollega.  
 
Hvem er vi?  
Gårdmandskorpset består af ca. 140 gårdmænd, fordelt på fem team. Vi servicerer vuggestuer, børnehaver, fritidshjem og skoler – i alt ca. 300 adresser. Hvert team har en teamleder, der i samarbejde med gårdmændene sikrer en optimal og effektiv opgaveløsning året rundt, til glæde for byens børn.  
 
Du kommer til at indgå i vores administrative team, hvor du vil indgå i tæt sparring og samarbejde internt i teamet, men også med kollegaer og medarbejdere i Gårdmandskorpset. Vi prioriterer faglighed og serviceniveau i eksekvering af vores opgaver, og vi finder det vigtigt, at vi imødegår hinanden og vores kunder med godt humør og et smil på læben. Du kan forvente en hverdag, hvor fleksibilitet er i højsædet, da ikke to dage er ens.  
 
Opgaverne i teamet spænder bredt, men vil blandt andet indebære 
  • at assistere i forbindelse med planlægning og afholdelse af møder, besøg, rekrutteringsforløb mv.  
  • personaleadministration, herunder oprettelse af nye medarbejdere  
  • at fungere som bindeled mellem Gårdmandskorpset og Københavns Kommunes Koncernservice  
  • journalisering i eDoc (elektronisk sags- og dokumenthåndtering).
Hvem er du?  
Du skal trives med administrativt arbejde i et travlt miljø og det er et krav, at du har indgående kendskab til overvågning og registrering i Agenda2100 eller Energy Key. Vi forventer, at du besidder en proaktiv adfærd, og kan forudse behovene inden de opstår.  
 
Vi lægger vægt på, at du  
  • arbejder systematisk og grundigt og har sans for detaljen  
  • har en professionel tilgang til arbejdet, er ansvarsbevidst, selvstændig og følger tingene til dørs  
  • er imødekommende og god til at samarbejde  
  • kan jonglere med mange bolde i luften og samtidigt bevarer overblikket  
  • er fleksibel, serviceminded og initiativrig  
  • er vant til at arbejde elektronisk og derfor hurtigt bliver fortrolig med nye systemer  
  • kommer med godt humør og befinder dig godt på en arbejdsplads med højt tempo og højt til loftet  
  • har kendskab til en politisk styret organisation.    
Vi tilbyder dig  
En arbejdsplads i hjertet af København i et udfordrende, afvekslende og løsningsorienteret arbejdsmiljø med gode muligheder for at udvikle dig både fagligt og personligt. Gårdmandskorpset har en bred samarbejdsflade og er placeret i en forvaltning med højt engagement og et fagligt stærkt fundament.  
 
Løn- og ansættelsesvilkår  
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst afhængigt af kvalifikationer og efter forhandling med den forhandlingsberettigede organisation. Stillingen er til besættelse den 1. april 2018.   
 
Mere information
Har du spørgsmål er du velkommen til at kontakte Marianne Saaby Andersen på 2675 4341.
 
Søg stillingen via nedenstående link senest onsdag den 21. februar 2018.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her

Andre job der matcher din søgning

Indrykket:8. februar 2018
Udløbsdato:22. februar 2018

Administrativ medarbejder til Fensmarkskolen

Fensmarkskolen

Er du vores nye administrative medarbejder? Vi søger en administrativ medarbejder 37 timer ugentligt med tiltrædelse pr. 1. april 2018 i en tidsbegrænset stilling indtil 31. december 2018. Fensmarkskolen er en 11 år gammel bydækkende skole under Bør...
Indrykket:8. februar 2018
Udløbsdato:22. februar 2018

Administrativ medarbejder med juridiske kompetencer til Københavns Ejendomme og Indkøb - Erhverv og Bolig

Service og Kunder, Erhverv/Bolig

Københavns Ejendomme og Indkøb arbejder for at skabe og udvikle gode fysiske rammer for alle kommunes aktiviteter. I samarbejde med forvaltningerne i Københavns Kommune arbejder vi hver dag på at levere helhedsorienterede og værdiskabende løsninger ...
Indrykket:8. februar 2018
Udløbsdato:22. februar 2018

Socialpædagogisk medarbejder til Hybelinstitutionens lokalenhed Brorson

Brorson

Har du lyst til at være med til at påvirke og udvikle arbejdet med anbragte unge og gøre en forskel for borgere, der har behov for en særlig indsats? Hybelinstitutionen i Københavns Kommune søger erfaren socialpædagogisk medarbejder, der kan og vil ...
Indrykket:8. februar 2018
Udløbsdato:21. februar 2018

Studerende til Institut for Statskundskab

Institut for Statskundskab

København
Institut for Statskundskab, Det Samfundsvidenskabelige Fakultet, Københavns Universitet søger pr. 1. marts 2018 eller snarest derefter en studerende til varetagelse af administrative opgaver. Stillingen er fastsat til 12 timer om ugen. Studieadminis...
Indrykket:8. februar 2018
Udløbsdato:25. februar 2018

Kontorelever med interesse for offentlig administration og sagsbehandling

Beskæftigelsesministeriets departement

København
Interesserer du dig for samfundsforhold? Og vil du gerne være del af en moderne og dynamisk offentlig arbejdsplads med fagligt dygtige og passionerede medarbejdere? Så bliv kontorelev hos Beskæftigelsesministeriet. Her står vi klar til at give dig e...