Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Administrativ medarbejder til Genoptræningsenheden

Genoptræningsenheden, Herning Kommune søger administrativ medarbejder med ansættelse 1. maj 2021 (30 timer ugentlig).

Vores sekretær har valgt at gå på efterløn, og vi søger derfor en ny kollega. Arbejdsstedet er som udgangspunkt Østergade 5, 7490 Aulum, men vores funktioner er fordelt over fem matrikler i Herning og Aulum (DGI-huset Herning, Rehabiliteringscenter Herning, Aktiv Centret, Sportscenter Herning og Sundhedscenter Aulum).

Genoptræningsenhedens hovedopgaver er genoptræning efter sygehusophold samt forebyggelses- og sundhedsfremmetilbud for borgere med kronisk sygdom eller livsstilssygdom. Vi er omkring 40 ansatte med forskellig faglig baggrund, fx ergo- og fysioterapeuter, sygeplejersker, diætist, Pb. i Ernæring og Sundhed.

Du bliver den eneste administrative medarbejder i afdelingen, og du skal derfor kunne arbejde selvstændigt og søge sparring hos relevante fagpersoner i andre afdelinger.

Arbejdsopgaverne er blandt andet

  • Journalisere genoptræningsplaner i omsorgssystemet Cura
  • Telefonbetjening – at være afdelingens venlige og hjælpsomme stemme internt og eksternt
  • Være superbruger på administrative systemer og formidle brugen af disse
  • Medvirke til kvalitetsudvikling via administrative arbejdsgange fx ved evaluering af indsatser i MoEva
  • Bestille varer, modtage disse og kontere i ØS2000 – samt øvrige økonomiopgaver
  • Løn- og personaleopgaver omkring registrering af fravær, kørsel mv.
  • Opsætte pjecer og andet skriftligt materiale
  • Udarbejde statistikker og strukturere data
  • Diverse serviceopgaver i afdelingen – samt evt. tværgående administrative opgaver i organisationen

Vi søger en sekretær, der
  • Har faglige administrative forudsætninger for at varetage opgaveporteføljen
  • Er superskarp på IT, har flair for at sætte sig ind i fagsystemer og forstå sammenhænge
  • Kan arbejde selvstændigt, målrettet og struktureret og være med til at udvikle egen funktion
  • Er serviceminded, ansvarlig og fleksibel
  • Kan fungere i et uformelt samarbejdsmiljø med forskellige faggrupper
  • Har gode kommunikative evner mundtligt og skriftligt
  • Kan bevare overblik og godt humør i en travl hverdag
  • Sætter en ære i, at der orden og struktur i opgaveløsningen

Vi kan tilbyde
  • En afdeling med fokus på kvalitet og udvikling i opgavevaretagelsen
  • En god omgangstone med plads til humor
  • Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst
  • Arbejdstider på alle hverdage med start senest kl. 7.30

Yderligere information
om stillingen kan fås ved henvendelse til leder Eva Klose Jensen på telefon 51 32 13 99 / mail gopej@herning.dk eller faglig leder Hanne Volsgaard på telefon 20 35 83 45 / mail gophv@herning.dk

Ansøgningsfrist
Torsdag den 25. februar kl. 8.00.

Samtaler afholdes mandag den 15. marts 2021.

Medsend gerne uddannelsespapirer og reference fra evt. tidligere ansættelse.

I Herning Kommune, som er på vej mod 90.000 indbyggere, er vi altid på udkig efter nye muligheder. Vi har modet til at tænke stort og gå nye veje for at skabe det, vi skal leve af og de rammer, vi skal leve i. I Herning Kommune er der alle muligheder for at få et godt familie- og arbejdsliv. Vi har et stærkt sammenhold, trygge lokalsamfund, et rigt foreningsliv og smuk natur lige uden for døren.

 


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.