Administrativ medarbejder til Guldberg Skole

 På Guldberg Skole lægger vi vægt på at være et stærkt, sundt og åbent fællesskab. Karakteriseret ved interesse og omsorg for hinanden samt en professionel tilgang til opgaven i en god stemning. Vi er fokuseret på opgaven, men vægter samtidig den sociale trivsel for både voksne og børn. Vi tror på, at udvikling og trivsel skabes i den daglige interesse for faglighed og relationer.   
 
Guldberg Skole ligger i hjertet af Nørrebro og er en stor skole med ca. 1.000 elever fra 0.-9. klasse fordelt på to matrikler, hhv. 0.-5.-klasse og 6.-9.-klasse. Skolens administration består af to skolesekretærer, samt et ledelsesteam bestående af skoleleder, souschef og to pædagogiske afdelingsledere. 
 
Vi søger en fagligt dygtig og engageret administrativ medarbejder, der skal indgå i skolens administration. 
 
Dine arbejdsopgaver vil fortrinsvis være  
  • Økonomisk administrative opgaver – herunder budgetopfølgning og regnskab  
  • Personaleadministrative opgaver for skolens medarbejdere  
  • Koordinering og opfølgning ift. samarbejde vedr. rengøring og teknisk service 
Vi forventer, at du  
  • er kontoruddannet gerne med en kommunom eller tilsvarende overbygning  
  • har praktisk erfaring med eller lyst til at arbejde med økonomi og personaleadministrative opgaver  
  • tager ansvar for dine opgaver og er fleksibel og initiativrig  
  • har overblik og kan holde fokus – også i pressede situationer   
Vi tilbyder  
  • En dynamisk arbejdsplads med engagerede medarbejdere og gode kollegaer  
  • Et spændende, udfordrende og afvekslende job
Ansættelsesforhold  
Stillingen aflønnes i henhold til gældende overenskomst.  
Ansættelsen vil være på 30 t/pr. uge.  
Det er en tidsbegrænset stilling, der løber frem til 31. december 2018.  
Ansættelsen er snarest og senest pr. 1. juni 2018.  
 
Yderligere information  
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte skoleleder Morten Nielsen på 3366 4747.  
 
Sammen med din ansøgning beder vi dig vedhæfte CV, uddannelsesbevis og andre relevante bilag.  
 
Søg stillingen via nedenstående link senest tirsdag den 24. april 2018  
Vi afholder ansættelsessamtaler i uge 17.  
 


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her

Andre job der matcher din søgning

Administrativ medarbejder

Håndværkerskolehjemmet

København
HÅNDVÆRKER-SKOLEHJEMMET I KØBENHAVN Håndværkerskolehjemmet i København søger administrativ medarbejder.Håndværkerskolehjemmet er en selvejende institution, som tilbyder bolig for elever der følger undervisningen på en af erhvervsskolerne i København...
Indrykket:16. april 2018
Udløbsdato:14. maj 2018

Administrativ medarbejder til fast stilling i Center for Afklaring og Beskæftigelse

CAB Afdeling 1

Vil du være med til at bringe udsatte københavnere tilbage i job eller uddannelse? Center for Afklaring og Beskæftigelse (CAB) udvider medarbejderstaben og søger en dygtig medarbejder, der kan varetage rollen som administrativ medarbejder på tværs a...
Indrykket:13. april 2018
Udløbsdato:30. april 2018

studerende HK søges til projekt

Institut for Veterinær- og Husdyrvidenskab

Frederiksberg
Ved Institut for Veterinær- og Husdyrvidenskab, Det Sundhedsvidenskabelige Fakultet ved Københavns Universitet, ønskes en stilling som studerende HK besat fra den 1. Maj 2018 eller snarest derefter. Stillingen er en deltidsstilling med 10 timer ugen...
Indrykket:13. april 2018
Udløbsdato:29. april 2018

Studerende søges

Fællesudgifter

København
HVEM ER VI? Pædagogisk Center Samfundsvidenskab er en fakultetsenhed på Center for Sundhed og Samfund, Københavns Universitet. I PCS arbejder vi dels med at inspirere og undervise fakultetets undervisere i pædagogik og dels med at støtte de studeren...
Indrykket:16. april 2018
Udløbsdato:30. april 2018

Administrativ medarbejder med skarpe kompetencer på lønområdet

RIGSPOLITIET. AFDELING.

København
København, Rigspolitiet, Koncern HREr du skarp inden for lønområdet og brænder du for kvalitetsarbejde med kontroller og tilsyn? Har du samtidig mod på en bred opgaveportefølje, som også omfatter udviklingsopgaver sammen med kvalitetsbevidste, fagli...
Indrykket:17. april 2018
Udløbsdato:2. maj 2018