Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Administrativ medarbejder til Guldberg Skole

 På Guldberg Skole lægger vi vægt på at være et stærkt, sundt og åbent fællesskab. Karakteriseret ved interesse og omsorg for hinanden samt en professionel tilgang til opgaven i en god stemning. Vi er fokuseret på opgaven, men vægter samtidig den sociale trivsel for både voksne og børn. Vi tror på, at udvikling og trivsel skabes i den daglige interesse for faglighed og relationer.   
 
Guldberg Skole ligger i hjertet af Nørrebro og er en stor skole med ca. 1.000 elever fra 0.-9. klasse fordelt på to matrikler, hhv. 0.-5.-klasse og 6.-9.-klasse. Skolens administration består af to skolesekretærer, samt et ledelsesteam bestående af skoleleder, souschef og to pædagogiske afdelingsledere. 
 
Vi søger en fagligt dygtig og engageret administrativ medarbejder, der skal indgå i skolens administration. 
 
Dine arbejdsopgaver vil fortrinsvis være  
  • Økonomisk administrative opgaver – herunder budgetopfølgning og regnskab  
  • Personaleadministrative opgaver for skolens medarbejdere  
  • Koordinering og opfølgning ift. samarbejde vedr. rengøring og teknisk service 
Vi forventer, at du  
  • er kontoruddannet gerne med en kommunom eller tilsvarende overbygning  
  • har praktisk erfaring med eller lyst til at arbejde med økonomi og personaleadministrative opgaver  
  • tager ansvar for dine opgaver og er fleksibel og initiativrig  
  • har overblik og kan holde fokus – også i pressede situationer   
Vi tilbyder  
  • En dynamisk arbejdsplads med engagerede medarbejdere og gode kollegaer  
  • Et spændende, udfordrende og afvekslende job
Ansættelsesforhold  
Stillingen aflønnes i henhold til gældende overenskomst.  
Ansættelsen vil være på 30 t/pr. uge.  
Det er en tidsbegrænset stilling, der løber frem til 31. december 2018.  
Ansættelsen er snarest og senest pr. 1. juni 2018.  
 
Yderligere information  
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte skoleleder Morten Nielsen på 3366 4747.  
 
Sammen med din ansøgning beder vi dig vedhæfte CV, uddannelsesbevis og andre relevante bilag.  
 
Søg stillingen via nedenstående link senest tirsdag den 24. april 2018  
Vi afholder ansættelsessamtaler i uge 17.  
 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329790731Phoenix-9a34963712018-04-10T14:09:39.160Administrativ medarbejder til Guldberg Skole
 På Guldberg Skole lægger vi vægt på at være et stærkt, sundt og åbent fællesskab. Karakteriseret ved interesse og omsorg for hinanden samt en professionel tilgang til opgaven i en god stemning. Vi er fokuseret på opgaven, men vægter samtidig den sociale trivsel for både voksne og børn. Vi tror på, at udvikling og trivsel skabes i den daglige interesse for faglighed og relationer.   
 
Guldberg Skole ligger i hjertet af Nørrebro og er en stor skole med ca. 1.000 elever fra 0.-9. klasse fordelt på to matrikler, hhv. 0.-5.-klasse og 6.-9.-klasse. Skolens administration består af to skolesekretærer, samt et ledelsesteam bestående af skoleleder, souschef og to pædagogiske afdelingsledere. 
 
Vi søger en fagligt dygtig og engageret administrativ medarbejder, der skal indgå i skolens administration. 
 
Dine arbejdsopgaver vil fortrinsvis være  
  • Økonomisk administrative opgaver – herunder budgetopfølgning og regnskab  
  • Personaleadministrative opgaver for skolens medarbejdere  
  • Koordinering og opfølgning ift. samarbejde vedr. rengøring og teknisk service 
Vi forventer, at du  
  • er kontoruddannet gerne med en kommunom eller tilsvarende overbygning  
  • har praktisk erfaring med eller lyst til at arbejde med økonomi og personaleadministrative opgaver  
  • tager ansvar for dine opgaver og er fleksibel og initiativrig  
  • har overblik og kan holde fokus – også i pressede situationer   
Vi tilbyder  
  • En dynamisk arbejdsplads med engagerede medarbejdere og gode kollegaer  
  • Et spændende, udfordrende og afvekslende job
Ansættelsesforhold  
Stillingen aflønnes i henhold til gældende overenskomst.  
Ansættelsen vil være på 30 t/pr. uge.  
Det er en tidsbegrænset stilling, der løber frem til 31. december 2018.  
Ansættelsen er snarest og senest pr. 1. juni 2018.  
 
Yderligere information  
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte skoleleder Morten Nielsen på 3366 4747.  
 
Sammen med din ansøgning beder vi dig vedhæfte CV, uddannelsesbevis og andre relevante bilag.  
 
Søg stillingen via nedenstående link senest tirsdag den 24. april 2018  
Vi afholder ansættelsessamtaler i uge 17.  
 
2018-04-24T22:50:19.883 På Guldberg Skole lægger vi vægt på at være et stærkt, sundt og åbent fællesskab. Karakteriseret ved interesse og omsorg for hinanden samt en professionel tilgang til opgaven i en god stemning. Vi er fokuseret på opgaven, men vægter samtidig den sociale trivsel for både voksne og børn. Vi tror på, at udvikling og trivsel skabes i den daglige interesse for faglighed og relationer. Guldberg Skole ligger i hjertet af Nørrebro og er en stor skole med ca. 1.000 elever fra 0.-9. klasse fordelt på to matrikler, hhv. 0.-5.-klasse og 6.-9.-klasse. Skolens administration består af to skolesekretærer, samt et ledelsesteam bestående af skoleleder, souschef og to pædagogiske afdelingsledere. Vi søger en fagligt dygtig og engageret administrativ medarbejder, der skal indgå i skolens administration. Dine arbejdsopgaver vil fortrinsvis være Økonomisk administrative opgaver herunder budgetopfølgning og regnskab Personaleadministrative opgaver for skolens medarbejdere Koordinering og opfølgning ift. samarbejde vedr. rengøring og teknisk service Vi forventer, at du er kontoruddannet gerne med en kommunom eller tilsvarende overbygning har praktisk erfaring med eller lyst til at arbejde med økonomi og personaleadministrative opgaver tager ansvar for dine opgaver og er fleksibel og initiativrig har overblik og kan holde fokus også i pressede situationer Vi tilbyder En dynamisk arbejdsplads med engagerede medarbejdere og gode kollegaer Et spændende, udfordrende og afvekslende job Ansættelsesforhold Stillingen aflønnes i henhold til gældende overenskomst. Ansættelsen vil være på 30 t pr. uge. Det er en tidsbegrænset stilling, der løber frem til 31. december 2018. Ansættelsen er snarest og senest pr. 1. juni 2018. Yderligere information Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte skoleleder Morten Nielsen på 3366 4747. Sammen med din ansøgning beder vi dig vedhæfte CV, uddannelsesbevis og andre relevante bilag. Søg stillingen via nedenstående link senest tirsdag den 24. april 2018 Vi afholder ansættelsessamtaler i uge 17.10Phoenix9a349637101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-04-24T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1518&ProjectId=150258&DepartmentId=19131&MediaId=5&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavnEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnFrederiksberg3211413Guldberg Skole11Sjællandsgade 102200København NDKDanmarkORS/9a349637_logo.pngORS/Small/9a349637_logo.png155.6931900012.55310800
DKDanmarkDKDanmark
7Deltid47Tidsbegrænset552196KobenhavnsKommuneHrManagerGrund Jobannonce på Ofir.dk0001https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=9a349637https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=9a349637https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=9a349637&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=9a349637&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/2.jpgMed et job indenfor Kontor og administration bliver du mødt af spændende opgaver. Hvis du er interesseret, er jobbet som Administrativ medarbejder lige noget for dig.12008001Dansk3Læse/ tale934941Administrativ medarbejder5Kontor og administration354282521mediacenter@of.kk.dkDKDanmarkDKDanmarkda-DK