Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Administrativ medarbejder til JB Sekretariatet

Administrativ medarbejder til JB Sekretariatet  
 
Til JB Sekretariatet ved Jobcenter og Borgerservice i Aabenraa Kommune søges en administrativ medarbejder, hvis opgaver først og fremmest er rettet mod sekretærfunktionen for Førtidspensionsnævnet. 
 
Førtidspensionsnævnet afholder ca. 11 møder om året, og til møderne skal der udarbejdes sagsfremstilling, dagsorden og referat, ligesom der skal sendes afgørelse til borgeren og indberettes til eksterne instanser (UDK, STAR, Ankestyrelse m.fl.) 
 
I det daglige er du JB Sekretariatets kontaktperson til borgere på førtidspension, UDK, STAR, Jobcenter osv., hvorfor du skal holde dig ajour lovgivningsmæssigt på førtidspensionsområdet. 
 
Du bliver en del af JB Sekretariatet, og her møder du 15 gode kollegaer. Vi har en let og omgængelig tone mellem os, der er megen humor, megen seriøsitet og vi har meget at lave.   
 
Arbejdet betyder, at du dagligt er i kontakt med mange mennesker. For succesfuldt at kunne varetage jobbet er det nødvendigt, at du både har en faglig ballast og den rette personlighed.  
 
Stillingen er på 30 timer om ugen og ønskes besat snarest muligt eller senest 1. december 2018. 
 
I forhold til det faglige forventer vi, at du: 
  • Har en kontoruddannelse rettet mod job i en kommune  
  • Har gode danskkundskaber   
  • Har gode kommunikative evner; såvel mundtligt som skriftligt   
  • Har gode IT kundskaber; gerne kendskab til Acadre CM og MM   
I forhold til personlige egenskaber skal du:
  • Kunne arbejde systematisk og struktureret 
  • Være lyttende og empatisk   
  • Have et positivt menneskesyn  
  • Være stabil, fleksibel og omstillingsparat  
  • Være robust og kunne håndtere konfliktfyldte samtaler 
  • Kunne tackle et til tider hektisk arbejdstempo 
Arbejdsopgaverne er:  
  • Sekretærfunktionen for Førtidspensionsnævnet  
  • Forberede sager til Førtidspensionsnævnet og udarbejde dagsorden til og referat fra møderne  
  • Besvare henvendelser vedrørende Førtidspensionsnævnet, herunder anmodninger om aktindsigt 
  • Kontaktperson i forhold til øvrige instanser (UDK, STAR, Jobcenter m.fl.) 
  • Til stadighed at være ajour lovgivningsmæssigt på førtidspensionsområdet 
  • Generelle administrative opgaver i JB Sekretariatet  
 
Løn og ansættelsesvilkår efter gældende kontorfunktionær overenskomst og principperne om Lokal Løn. 
 
Kontakt oplysninger 
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte administrativ medarbejder Karin Struck på tlf. 73767568 eller sekretariatsleder Esben K. Christiansen tlf. 73767577. 
 
Ansøgningsfrist er den 21. oktober 2018.  
 
Send din ansøgning, CV og relevante bilag via linket. 
 
Vi forventer at afholde samtaler den 25. oktober 2018. 
 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329881502Phoenix-db88fb6612018-09-19T15:00:32.010Administrativ medarbejder til JB Sekretariatet

Administrativ medarbejder til JB Sekretariatet  
 
Til JB Sekretariatet ved Jobcenter og Borgerservice i Aabenraa Kommune søges en administrativ medarbejder, hvis opgaver først og fremmest er rettet mod sekretærfunktionen for Førtidspensionsnævnet. 
 
Førtidspensionsnævnet afholder ca. 11 møder om året, og til møderne skal der udarbejdes sagsfremstilling, dagsorden og referat, ligesom der skal sendes afgørelse til borgeren og indberettes til eksterne instanser (UDK, STAR, Ankestyrelse m.fl.) 
 
I det daglige er du JB Sekretariatets kontaktperson til borgere på førtidspension, UDK, STAR, Jobcenter osv., hvorfor du skal holde dig ajour lovgivningsmæssigt på førtidspensionsområdet. 
 
Du bliver en del af JB Sekretariatet, og her møder du 15 gode kollegaer. Vi har en let og omgængelig tone mellem os, der er megen humor, megen seriøsitet og vi har meget at lave.   
 
Arbejdet betyder, at du dagligt er i kontakt med mange mennesker. For succesfuldt at kunne varetage jobbet er det nødvendigt, at du både har en faglig ballast og den rette personlighed.  
 
Stillingen er på 30 timer om ugen og ønskes besat snarest muligt eller senest 1. december 2018. 
 
I forhold til det faglige forventer vi, at du: 
  • Har en kontoruddannelse rettet mod job i en kommune  
  • Har gode danskkundskaber   
  • Har gode kommunikative evner; såvel mundtligt som skriftligt   
  • Har gode IT kundskaber; gerne kendskab til Acadre CM og MM   
I forhold til personlige egenskaber skal du:
  • Kunne arbejde systematisk og struktureret 
  • Være lyttende og empatisk   
  • Have et positivt menneskesyn  
  • Være stabil, fleksibel og omstillingsparat  
  • Være robust og kunne håndtere konfliktfyldte samtaler 
  • Kunne tackle et til tider hektisk arbejdstempo 
Arbejdsopgaverne er:  
  • Sekretærfunktionen for Førtidspensionsnævnet  
  • Forberede sager til Førtidspensionsnævnet og udarbejde dagsorden til og referat fra møderne  
  • Besvare henvendelser vedrørende Førtidspensionsnævnet, herunder anmodninger om aktindsigt 
  • Kontaktperson i forhold til øvrige instanser (UDK, STAR, Jobcenter m.fl.) 
  • Til stadighed at være ajour lovgivningsmæssigt på førtidspensionsområdet 
  • Generelle administrative opgaver i JB Sekretariatet  
 
Løn og ansættelsesvilkår efter gældende kontorfunktionær overenskomst og principperne om Lokal Løn. 
 
Kontakt oplysninger 
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte administrativ medarbejder Karin Struck på tlf. 73767568 eller sekretariatsleder Esben K. Christiansen tlf. 73767577. 
 
Ansøgningsfrist er den 21. oktober 2018.  
 
Send din ansøgning, CV og relevante bilag via linket. 
 
Vi forventer at afholde samtaler den 25. oktober 2018. 
 
2018-10-22T00:51:02.167 Administrativ medarbejder til JB Sekretariatet Til JB Sekretariatet ved Jobcenter og Borgerservice i Aabenraa Kommune søges en administrativ medarbejder, hvis opgaver først og fremmest er rettet mod sekretærfunktionen for Førtidspensionsnævnet. Førtidspensionsnævnet afholder ca. 11 møder om året, og til møderne skal der udarbejdes sagsfremstilling, dagsorden og referat, ligesom der skal sendes afgørelse til borgeren og indberettes til eksterne instanser (UDK, STAR, Ankestyrelse m.fl.) I det daglige er du JB Sekretariatets kontaktperson til borgere på førtidspension, UDK, STAR, Jobcenter osv., hvorfor du skal holde dig ajour lovgivningsmæssigt på førtidspensionsområdet. Du bliver en del af JB Sekretariatet, og her møder du 15 gode kollegaer. Vi har en let og omgængelig tone mellem os, der er megen humor, megen seriøsitet og vi har meget at lave. Arbejdet betyder, at du dagligt er i kontakt med mange mennesker. For succesfuldt at kunne varetage jobbet er det nødvendigt, at du både har en faglig ballast og den rette personlighed. Stillingen er på 30 timer om ugen og ønskes besat snarest muligt eller senest 1. december 2018. I forhold til det faglige forventer vi, at du: Har en kontoruddannelse rettet mod job i en kommune Har gode danskkundskaber Har gode kommunikative evner såvel mundtligt som skriftligt Har gode IT kundskaber gerne kendskab til Acadre CM og MM I forhold til personlige egenskaber skal du: Kunne arbejde systematisk og struktureret Være lyttende og empatisk Have et positivt menneskesyn Være stabil, fleksibel og omstillingsparat Være robust og kunne håndtere konfliktfyldte samtaler Kunne tackle et til tider hektisk arbejdstempo Arbejdsopgaverne er: Sekretærfunktionen for Førtidspensionsnævnet Forberede sager til Førtidspensionsnævnet og udarbejde dagsorden til og referat fra møderne Besvare henvendelser vedrørende Førtidspensionsnævnet, herunder anmodninger om aktindsigt Kontaktperson i forhold til øvrige instanser (UDK, STAR, Jobcenter m.fl.) Til stadighed at være ajour lovgivningsmæssigt på førtidspensionsområdet Generelle administrative opgaver i JB Sekretariatet Løn og ansættelsesvilkår efter gældende kontorfunktionær overenskomst og principperne om Lokal Løn. Kontakt oplysninger Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte administrativ medarbejder Karin Struck på tlf. 73767568 eller sekretariatsleder Esben K. Christiansen tlf. 73767577. Ansøgningsfrist er den 21. oktober 2018. Send din ansøgning, CV og relevante bilag via linket. Vi forventer at afholde samtaler den 25. oktober 2018.10Phoenixdb88fb66100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-10-21T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1044&ProjectId=146294&DepartmentId=19015&MediaId=4655&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandAabenraa3360022JB-Sekretariat11Skelbækvej 26200AabenraaDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
7Deltid46Permanent637483AabenraaMinimum1462940000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=db88fb66https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=db88fb66https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=db88fb66&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=db88fb66&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/10.jpgSøger du nye udfordringer indenfor Kontor og administration?12008971Dansk3Læse/ tale934941Administrativ medarbejder5Kontor og administration357812063ekc@aabenraa.dkDKDanmarkDKDanmarkda-DK