Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Administrativ medarbejder til kommunikation og planlægning, søges til Logistik- og serviceafdelingen på Sydvestjysk Sygehus

Er du vores nye kollega? Planlægger med flair for at have mange bolden i luften og som samtidigt er en dygtig kommunikator søges til Logistik- og serviceafdelingen på Sydvestjysk Sygehus

Logistik og serviceafdelingen er i en spændende udviklingsfase, og søger en administrativ medarbejder, som skal agere planlægger som udgangspunkt, men også have lyst til andre opgaver. Vi forventer ansættelse 6. januar 2021. 

 Logistik og Servicechef Bo Lillelund siger om stillingen:  
” Du får masser af udfordringer inden for planlægning af medarbejdere, der dagligt skal udføre forskelligt arbejde på hele SVS. Vi har +300 navne at holde styr på i driften. Vi har en rigtig god afdeling med dygtige og engagerede medarbejdere. Du får rig mulighed for at bringe personlighed og evner i spil ifht. de arbejdsopgaver, du skal have ansvaret for. Fik jeg nævnt, at vi nok skal sørge for og hjælpe til med, at du møder glad på arbejde, og samtidigt går du også glad hjem efter en god arbejdsdag” 

 Funktionslederne Sidsel Albrechtsen og Preben Pedersen siger om stillingen:  
”Vi forventer, at du får sat struktur på de ideer, forslag og løsninger, vi som team genererer. Du skal kunne tage beslutninger inden for dit kompetenceområde, og kunne stå på mål for dit valg af løsning.  

Det er en stor fordel, at du er en god kommunikator, der mundtligt såvel som skriftligt kan støtte op om rettidig information til personalet. Her sker konstant forandringer, og jo mere vi kan være på forkant med kommunikation om dette, jo bedre. 

Det er vigtigt, at du hele tiden har for øje at afslutte dine opgaver, men samtidig kan rumme at du sjældent er helt færdig – og ofte skal lave ting om. Det er en del af hverdagen!

Et administrativt arbejdsmiljø med en humoristisk og uformel tone går hos os godt i spænd med et seriøst og produktivt output. Du vil derfor passe godt ind, hvis du har god fornemmelse for, hvornår det er tid til at grine, og hvornår der skal leveres.” 

Afdelingen:
Logistik- og serviceafdelingen på Sydvestjysk Sygehus servicerer organisationen med forskelligartede opgaver bl.a. rengøring, patientservice, varelogistik, blodprøvekørsel, affaldshåndtering, mindre flytninger, distribuering af post og arkivering.  

Du bliver en del af et planlægningsteam, og skal være med til at geare organisationen til fleksibilitet og effektivitet i de ydelser, som sygehuset efterspørger. I dagligdagen arbejder du tæt sammen med afdelingslederne, og din opgave er at sikre, at rette personale befinder sig på rette sted til rette tid.  

Sygehuset har i disse år fokus på at optimere samarbejdsprocesserne omkring patienterne, så de oplever bedre og smidigere forløb og god service i mødet med alle medarbejdere. Logistik- og serviceafdelingens medarbejdere spiller en central rolle i den udvikling, da vi yder service på tværs af organisationen, i mødet med både patienter/pårørende og de øvrige faggrupper. 

Profil:
Du har lyst til at sætte dig grundigt ind i arbejdstidsregler samt planlægningssystemet fra Silkeborg Data – med fordel har du allerede kendskab hertil. Du har en systematisk og struktureret tilgang til dit arbejde. Du er proaktiv, og har gode evner inden for kommunikation og god til at skabe gode relationer. Du er god til hurtig problemløsning og konflikthåndtering, men altid på den rigtige måde under hensyntagen til den enkelte. Du er som person udadvendt, du har ordenssans, er selvkørende og har et godt humør. Du holder hovedet koldt og bevarer roen, og ser muligheder frem for problemer. Du lader dig ikke stresse af uafsluttede opgaver, og har også mod til at afprøve nyt. Du skal kunne bevare overblikket og roen, når der til tider er pres på opgaverne.

Jobbet:
Du bliver en del af en administrativ organisation bestående af 9 medarbejdere. Planlægningen af vores medarbejdere varetages af to medarbejdere, hvoraf du er den ene. Herudover vil der være flere ad-hoc opgaver i afdelingen. Vi kan garantere nok at lave, og der er god mulighed for at din kreativitet og dine innovative ideer bliver en del af vores afdelings fremtid. 

Stillingen er på 37 timer pr. uge og aflønning sker efter gældende overenskomst.  

Ansættelses- og arbejdssted er Sydvestjysk Sygehus Esbjerg. 

Har du spørgsmål til stillingen, kan du kontakte: 
Logistik- og Servicechef Bo Lillelund på telefon 79182600  

Ansøgning:
Ansøgning, curriculum vitae og evt. øvrige dokumenter oploades via link.  

Ansøgningsfristen er den 19. november 2020.  

Ansættelsessamtaler afholdes den 24. november 2020.  

Er Sydvestjysk Sygehus noget for dig?  
Sydvestjysk Sygehus er et veldrevet akutsygehus med høj faglighed. Sygehuset er i en positiv udvikling med en fortsat ambition om at være et effektivt og imødekommende sygehus valgt af patienterne. Vi er et stort akutsygehus med en nybygget og velfungerende akut-modtagelse, som fordrer en høj grad af tværgående aktivitet og samarbejde for at opnå optimalt patientfokus og effektive patientforløb. Der er mange spændende aktiviteter i gang på sygehuset, der bygges og ombygges flere steder, der arbejdes med patient- og pårørende involvering, kvalitets og forbedringsarbejdet vægtes højt, herunder indgår Sydvestjysk Sygehus i den Syddanske forbedringsmodel.  


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.