Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Administrativ medarbejder til kompetent telefon- og borgerbetjening i Kontaktcenteret i Borgercenter Handicap

I Kontaktcentret søger vi en ny kollega, som brænder for god og kompetent telefon- og borgerbetjening.   
 
Kontaktcentret består af et Callcenter og en Front. Du vil få seks kollegaer i Callcentret og tre i Fronten. Kontaktcentret er en kompetent hovedindgang for borgere i Borgercenter Handicap. Målgruppen er borgere i aldersgruppen 0-65 år som har en længerevarende fysisk eller psykisk funktionsnedsættelse. Henvendelserne fra borgerne kommer i form af mails, telefonopkald og personlig fremmøde.  
 
Kontaktcentret arbejder målrettet med at give en kompetent rådgivning og vejledning til borgere fx vedrørende hjælpemidler. Vi arbejder helhedsorienteret og har en anerkendende tilgang til borgerne og vægter høj trivsel. Vi lægger vægt på et tæt samarbejde med relevante samarbejdspartnere. Vi har notatpligt og dokumenter vores samtaler i CSC Social.  
 
Dine arbejdsområde vil primært være i Callcentret, men der vil også være vagter i Fronten.  
 
Vi ønsker en kollega, som 
  • er kontoruddannet, socialrådgiver, terapeut eller kommunom
  • brænder for og har erfaring med god telefonrådgivning og borgerbetjening
  • gerne har erfaring med styringsredskaberne: CSC, Telia Callguide og Vidensbasen
  • har erfaring indenfor det sociale område – og gerne myndighedsområdet
  • er anerkendende og venlig og formår at bevare roen i pressede perioder og ved svære samtaler
  • er hjælpsom og samarbejdsorienteret
  • er ansvarlig og mødestabil
  • kan tage styring i en samtale
  • kan samarbejde med borgere og har lyst til at indgå aktivt i et tværfagligt samarbejde med resten af Borgercenter Handicap. 
Vi kan tilbyde
  • gode, erfarne og kompetente kollegaer
  • en stor og spændende arbejdsplads med mange former for støtte og hjælp til vores borgere
  • god trivsel og humor i hverdagen
  • grundig oplæring
  • en hverdag, hvor du er med til at gøre en vigtig forskel for Borgercenter Handicaps borgere.    
Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst og efter principperne om Ny løn. Stillingen ønskes besat snarest muligt, men senest den 1. april 2018. Arbejdstiden er på 28 timer ugentligt med en fast fordeling af timerne over ugen.   
 
Mere information
Er du interesseret i at høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Lone Mølgaard på 2370 6442.   
 
Søg stillingen via nedenstående link senest søndag den 18. februar 2018.   
Ansættelsessamtaler forventes afholdt fredag den 23. februar og vi indkalder til samtaler den 22. februar.   


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her

Andre job der matcher din søgning

Administrativ medarbejder til fast stilling i Center for Afklaring og Beskæftigelse

CAB Afdeling 1

Vil du være med til at bringe udsatte københavnere tilbage i job eller uddannelse? Center for Afklaring og Beskæftigelse (CAB) udvider medarbejderstaben og søger en dygtig medarbejder, der kan varetage rollen som administrativ medarbejder på tværs a...
Indrykket:13. april 2018
Udløbsdato:30. april 2018

Administrativ medarbejder

Håndværkerskolehjemmet

København
HÅNDVÆRKER-SKOLEHJEMMET I KØBENHAVN Håndværkerskolehjemmet i København søger administrativ medarbejder.Håndværkerskolehjemmet er en selvejende institution, som tilbyder bolig for elever der følger undervisningen på en af erhvervsskolerne i København...
Indrykket:16. april 2018
Udløbsdato:14. maj 2018

Administrativ medarbejder med flair for tal til Center for Service & Kunder

Service og Kunder BIF/KFF/TMF

København
Vi søger en ny kollega med flair for tal, som har interesse for administration af lejemål, lejeret og fast ejendom. Vi er et stærkt team i Center for Service & Kunder under Københavns Ejendomme & Indkøb, der varetager lokalebehovene for Beskæftigels...
Indrykket:26. april 2018
Udløbsdato:16. maj 2018

ATB søger medarbejder til afdeling for andelsoverdragelser

ATB ApS

København
ATB søger en dygtig og flittig assistent til at bistå os i vores afdeling for andelsoverdragelser. Vi søger en person, der trives med travlhed, frister, koordinering og evnen til at kunne planlægge og få noget fra hånden uden at tabe overblik. Hvis ...
Indrykket:26. april 2018
Udløbsdato:15. maj 2018

Serviceminded kontorassistent der kan sikre en effektiv opgaveløsning

Boligforeningen 3B

København
Vi søger i Boligforeningen 3B en ny kontorassistent, der bl.a. skal være med til at sikre en god og effektiv service til vores beboere. Det er derfor vigtigt, at du har en struktureret og serviceminded tilgang til arbejdet, som du udfører selvstændi...
Indrykket:26. april 2018
Udløbsdato:25. maj 2018