Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Administrativ medarbejder til kompetent telefon- og borgerbetjening i Kontaktcenteret i Borgercenter Handicap

I Kontaktcentret søger vi en ny kollega, som brænder for god og kompetent telefon- og borgerbetjening.   
 
Kontaktcentret består af et Callcenter og en Front. Du vil få seks kollegaer i Callcentret og tre i Fronten. Kontaktcentret er en kompetent hovedindgang for borgere i Borgercenter Handicap. Målgruppen er borgere i aldersgruppen 0-65 år som har en længerevarende fysisk eller psykisk funktionsnedsættelse. Henvendelserne fra borgerne kommer i form af mails, telefonopkald og personlig fremmøde.  
 
Kontaktcentret arbejder målrettet med at give en kompetent rådgivning og vejledning til borgere fx vedrørende hjælpemidler. Vi arbejder helhedsorienteret og har en anerkendende tilgang til borgerne og vægter høj trivsel. Vi lægger vægt på et tæt samarbejde med relevante samarbejdspartnere. Vi har notatpligt og dokumenter vores samtaler i CSC Social.  
 
Dine arbejdsområde vil primært være i Callcentret, men der vil også være vagter i Fronten.  
 
Vi ønsker en kollega, som 
  • er kontoruddannet, socialrådgiver, terapeut eller kommunom
  • brænder for og har erfaring med god telefonrådgivning og borgerbetjening
  • gerne har erfaring med styringsredskaberne: CSC, Telia Callguide og Vidensbasen
  • har erfaring indenfor det sociale område – og gerne myndighedsområdet
  • er anerkendende og venlig og formår at bevare roen i pressede perioder og ved svære samtaler
  • er hjælpsom og samarbejdsorienteret
  • er ansvarlig og mødestabil
  • kan tage styring i en samtale
  • kan samarbejde med borgere og har lyst til at indgå aktivt i et tværfagligt samarbejde med resten af Borgercenter Handicap. 
Vi kan tilbyde
  • gode, erfarne og kompetente kollegaer
  • en stor og spændende arbejdsplads med mange former for støtte og hjælp til vores borgere
  • god trivsel og humor i hverdagen
  • grundig oplæring
  • en hverdag, hvor du er med til at gøre en vigtig forskel for Borgercenter Handicaps borgere.    
Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst og efter principperne om Ny løn. Stillingen ønskes besat snarest muligt, men senest den 1. april 2018. Arbejdstiden er på 28 timer ugentligt med en fast fordeling af timerne over ugen.   
 
Mere information
Er du interesseret i at høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Lone Mølgaard på 2370 6442.   
 
Søg stillingen via nedenstående link senest søndag den 18. februar 2018.   
Ansættelsessamtaler forventes afholdt fredag den 23. februar og vi indkalder til samtaler den 22. februar.   


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329751973Phoenix-b99c066812018-01-31T21:16:55.720Administrativ medarbejder til kompetent telefon- og borgerbetjening i Kontaktcenteret i Borgercenter Handicap
I Kontaktcentret søger vi en ny kollega, som brænder for god og kompetent telefon- og borgerbetjening.   
 
Kontaktcentret består af et Callcenter og en Front. Du vil få seks kollegaer i Callcentret og tre i Fronten. Kontaktcentret er en kompetent hovedindgang for borgere i Borgercenter Handicap. Målgruppen er borgere i aldersgruppen 0-65 år som har en længerevarende fysisk eller psykisk funktionsnedsættelse. Henvendelserne fra borgerne kommer i form af mails, telefonopkald og personlig fremmøde.  
 
Kontaktcentret arbejder målrettet med at give en kompetent rådgivning og vejledning til borgere fx vedrørende hjælpemidler. Vi arbejder helhedsorienteret og har en anerkendende tilgang til borgerne og vægter høj trivsel. Vi lægger vægt på et tæt samarbejde med relevante samarbejdspartnere. Vi har notatpligt og dokumenter vores samtaler i CSC Social.  
 
Dine arbejdsområde vil primært være i Callcentret, men der vil også være vagter i Fronten.  
 
Vi ønsker en kollega, som 
  • er kontoruddannet, socialrådgiver, terapeut eller kommunom
  • brænder for og har erfaring med god telefonrådgivning og borgerbetjening
  • gerne har erfaring med styringsredskaberne: CSC, Telia Callguide og Vidensbasen
  • har erfaring indenfor det sociale område – og gerne myndighedsområdet
  • er anerkendende og venlig og formår at bevare roen i pressede perioder og ved svære samtaler
  • er hjælpsom og samarbejdsorienteret
  • er ansvarlig og mødestabil
  • kan tage styring i en samtale
  • kan samarbejde med borgere og har lyst til at indgå aktivt i et tværfagligt samarbejde med resten af Borgercenter Handicap. 
Vi kan tilbyde
  • gode, erfarne og kompetente kollegaer
  • en stor og spændende arbejdsplads med mange former for støtte og hjælp til vores borgere
  • god trivsel og humor i hverdagen
  • grundig oplæring
  • en hverdag, hvor du er med til at gøre en vigtig forskel for Borgercenter Handicaps borgere.    
Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst og efter principperne om Ny løn. Stillingen ønskes besat snarest muligt, men senest den 1. april 2018. Arbejdstiden er på 28 timer ugentligt med en fast fordeling af timerne over ugen.   
 
Mere information
Er du interesseret i at høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Lone Mølgaard på 2370 6442.   
 
Søg stillingen via nedenstående link senest søndag den 18. februar 2018.   
Ansættelsessamtaler forventes afholdt fredag den 23. februar og vi indkalder til samtaler den 22. februar.   
2018-02-19T00:01:16.017 I Kontaktcentret søger vi en ny kollega, som brænder for god og kompetent telefon- og borgerbetjening. Kontaktcentret består af et Callcenter og en Front. Du vil få seks kollegaer i Callcentret og tre i Fronten. Kontaktcentret er en kompetent hovedindgang for borgere i Borgercenter Handicap. Målgruppen er borgere i aldersgruppen 0-65 år som har en længerevarende fysisk eller psykisk funktionsnedsættelse. Henvendelserne fra borgerne kommer i form af mails, telefonopkald og personlig fremmøde. Kontaktcentret arbejder målrettet med at give en kompetent rådgivning og vejledning til borgere fx vedrørende hjælpemidler. Vi arbejder helhedsorienteret og har en anerkendende tilgang til borgerne og vægter høj trivsel. Vi lægger vægt på et tæt samarbejde med relevante samarbejdspartnere. Vi har notatpligt og dokumenter vores samtaler i CSC Social. Dine arbejdsområde vil primært være i Callcentret, men der vil også være vagter i Fronten. Vi ønsker en kollega, som er kontoruddannet, socialrådgiver, terapeut eller kommunom brænder for og har erfaring med god telefonrådgivning og borgerbetjening gerne har erfaring med styringsredskaberne: CSC, Telia Callguide og Vidensbasen har erfaring indenfor det sociale område og gerne myndighedsområdet er anerkendende og venlig og formår at bevare roen i pressede perioder og ved svære samtaler er hjælpsom og samarbejdsorienteret er ansvarlig og mødestabil kan tage styring i en samtale kan samarbejde med borgere og har lyst til at indgå aktivt i et tværfagligt samarbejde med resten af Borgercenter Handicap. Vi kan tilbyde gode, erfarne og kompetente kollegaer en stor og spændende arbejdsplads med mange former for støtte og hjælp til vores borgere god trivsel og humor i hverdagen grundig oplæring en hverdag, hvor du er med til at gøre en vigtig forskel for Borgercenter Handicaps borgere. Løn- og ansættelsesvilkår Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst og efter principperne om Ny løn. Stillingen ønskes besat snarest muligt, men senest den 1. april 2018. Arbejdstiden er på 28 timer ugentligt med en fast fordeling af timerne over ugen. Mere information Er du interesseret i at høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Lone Mølgaard på 2370 6442. Søg stillingen via nedenstående link senest søndag den 18. februar 2018. Ansættelsessamtaler forventes afholdt fredag den 23. februar og vi indkalder til samtaler den 22. februar.10Phoenixb99c0668101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-02-18T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1518&ProjectId=148916&DepartmentId=20605&MediaId=5&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3095386Modtagelsen Kontaktcenter og Taskforce11Thoravej 292400København NVDKDanmarkORS/b99c0668_logo.pngORS/Small/b99c0668_logo.png0
DKDanmarkDKDanmark
7Deltid46Permanent517305KobenhavnsKommuneHrManagerGrund Jobannonce på Ofir.dk0001https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=b99c0668https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=b99c0668https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=b99c0668&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=b99c0668&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static-int.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/1.jpgSøger du nye udfordringer indenfor Kontor og administration?12008001Dansk3Læse/ tale934941Administrativ medarbejder5Kontor og administration352657694importimport_b99c0668DKDanmarkDKDanmark329920153HR-medarbejder til barselsvikariat i Koncern HR i ØkonomiforvaltningenBasic Har du lyst til at arbejde med HR-udvikling i landets største kommune? Vi søger en medarbejder, der kan bidrage til vores opgaver indenfor kompetenceudvikling, branding og rekruttering. Hvem er vi? Koncern HR er en del af Koncernservice i Københavns Kommunes Økonomiforvaltning. Økonomiforvaltningen består af fem koncernenheder og har ca. 2.000 ansatte. HR-funktionen i Økonomiforvaltningen er netop blevet samlet, og vi er midt i en spændende forandringsproces, hvor vi skal udvikle fælles HR-processer og leverancer på tværs af Økonomiforvaltningens fem koncernenheder. Vi søger en barselsvikar, der kan bidrage til vores opgaver indenfor rekruttering, MUS, kompetenceudvikling og tilsvarende opgaver. Koncern HR har ansvaret for alle HR-udviklingsopgaver i Økonomiforvaltningen, herunder rekrutteringsstrategi, leder- og medarbejderudvikling, organisationsudvikling, arbejdsmiljø og sygefravær, personalepolitikker og MED-sekretariatsbetjening. Derudover har vi ansvaret for en række tværgående HR-opgaver i Københavns Kommune, f.eks. kommunens fælles lederprogram og sygefraværsstrategi mv. Vi er et kontor med 20 ambitiøse medarbejdere, som har en uformel tone og højt til loftet. Arbejdsområde og opgaver Vores kontor er organiseret i fem fagområder, og en af vores medarbejdere i fagområdet for branding, rekruttering og kompetenceudvikling skal på barsel. I fagområdet sidder vi med opgaver som Økonomiforvaltningens brandingstrategi, opgaver i forbindelse med rekruttering, afholdelse af MUS, kursusaktiviteter, kontakt med leverandører af kurser mv. Du skal hjælpe med opgaver indenfor konceptudvikling og rekruttering, gennemføre analyser, udarbejde skriftlige oplæg til vores direktioner og chefgrupper, deltage på messer mm. Du vil få tætte sparringspartnere blandt de øvrige medarbejdere i området og selvfølgelig alle kollegerne i kontoret. Om dig Vi ser gerne, at du har erfaring med udvikling og drift af opgaver indenfor HR, og at du har kendskab til kompetenceudvikling, MUS osv. Derudover er det vigtigt, at du har en skarp analytisk og organisatorisk forståelse er flittig og evner at prioritere opgaverne er god til at skabe en tillidsfuld, konstruktiv dialog og et godt samarbejde med kolleger og chefer på tværs i forvaltningen er præcis og overbevisende i skrift og i tale. Det er en fordel, hvis du har erfaring med at skrive direktionsindstillinger kan tage initiativ, er struktureret og vedholdende og ikke er bange for at give en hånd med, hvor der er brug for det er selvstændig og tør at sætte dig for bordenden, hvis der er behov for det har forståelse for økonomistyring har erfaring med både administration og udvikling af kompetenceudviklingsaktiviteter Vi tilbyder Spændende og afvekslende opgaver, hvor du får mulighed for at påvirke og understøtte Økonomiforvaltningens udvikling Et kontor med 20 ambitiøse og imødekommende medarbejdere med forskellige baggrunde og kompetencer, og som har en uformel omgangstone og et dynamisk miljø, hvor du får mulighed for at præge opgaver og dagligdag At du bliver en del af vores stærke faglige og sociale team En god kantineordning, sociale arrangementer og medarbejdergoder såsom motionstilbud Løn- og ansættelsesforhold Der er tale om en fuldtidsstilling på 37 timer ugentligt. Løn- og ansættelsesvilkår vil være i henhold til gældende aftaler mellem KL og den faglige organisation. Ansættelsen forventes at ske som fuldmægtig. Forventet tiltrædelse den 1. februar 2019 eller tidligere. Ansættelsesperioden forventes at løbe til det sene efterår 2019. Yderligere information Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte chefkonsulent Kirstine Hovgaard Rubinstein på 2637 1508. Søg stillingen via nedenstående link senest søndag den 16. december 2018 Vi forventer at holde samtaler i uge 51. Om Koncernservice Koncernservice er et af landets største fællesadministrative centre. Vi betjener Københavns Kommunes syv forvaltninger med styring af økonomi, løn- og personaleadministration. Det er vores mål at effektivisere og optimere administrative arbejdsgange og sikre et højt serviceniveau, så kommunens 45.000 medarbejdere kan koncentrere sig om at levere velfærdsydelser af høj kvalitet. Vi er ca. 700 ansatte og blandt landets største shared service centre. Læs mere om os på: www.koncernservice.kk.dk.
Har du lyst til at arbejde med HR-udvikling i landets største kommune? Vi søger en medarbejder, der kan bidrage til vores opgaver indenfor kompetenceudvikling, branding og rekruttering.
 
Hvem er vi?  
Koncern HR er en del af Koncernservice i Københavns Kommunes Økonomiforvaltning. Økonomiforvaltningen består af fem koncernenheder og har ca. 2.000 ansatte.
 
HR-funktionen i Økonomiforvaltningen er netop blevet samlet, og vi er midt i en spændende forandringsproces, hvor vi skal udvikle fælles HR-processer og leverancer på tværs af Økonomiforvaltningens fem koncernenheder.
 
Vi søger en barselsvikar, der kan bidrage til vores opgaver indenfor rekruttering, MUS, kompetenceudvikling og tilsvarende opgaver. 
 
Koncern HR har ansvaret for alle HR-udviklingsopgaver i Økonomiforvaltningen, herunder rekrutteringsstrategi, leder- og medarbejderudvikling, organisationsudvikling, arbejdsmiljø og sygefravær, personalepolitikker og MED-sekretariatsbetjening.
 
Derudover har vi ansvaret for en række tværgående HR-opgaver i Københavns Kommune, f.eks. kommunens fælles lederprogram og sygefraværsstrategi mv. Vi er et kontor med 20 ambitiøse medarbejdere, som har en uformel tone og højt til loftet.  
 
Arbejdsområde og opgaver  
Vores kontor er organiseret i fem fagområder, og en af vores medarbejdere i fagområdet for branding, rekruttering og kompetenceudvikling skal på barsel.  
 
I fagområdet sidder vi med opgaver som Økonomiforvaltningens brandingstrategi, opgaver i forbindelse med rekruttering, afholdelse af MUS, kursusaktiviteter, kontakt med leverandører af kurser mv.
 
Du skal hjælpe med opgaver indenfor konceptudvikling og rekruttering, gennemføre analyser, udarbejde skriftlige oplæg til vores direktioner og chefgrupper, deltage på messer mm.
 
Du vil få tætte sparringspartnere blandt de øvrige medarbejdere i området og selvfølgelig alle kollegerne i kontoret.  
 
Om dig  
Vi ser gerne, at du har erfaring med udvikling og drift af opgaver indenfor HR, og at du har kendskab til kompetenceudvikling, MUS osv.
 
Derudover er det vigtigt, at du
  • har en skarp analytisk og organisatorisk forståelse  
  • er flittig og evner at prioritere opgaverne  
  • er god til at skabe en tillidsfuld, konstruktiv dialog og et godt samarbejde med kolleger og chefer på tværs i forvaltningen  
  • er præcis og overbevisende i skrift og i tale. Det er en fordel, hvis du har erfaring med at skrive direktionsindstillinger  
  • kan tage initiativ, er struktureret og vedholdende og ikke er bange for at give en hånd med, hvor der er brug for det  
  • er selvstændig og tør at sætte dig for bordenden, hvis der er behov for det  
  • har forståelse for økonomistyring  
  • har erfaring med både administration og udvikling af kompetenceudviklingsaktiviteter  
Vi tilbyder  
  • Spændende og afvekslende opgaver, hvor du får mulighed for at påvirke og understøtte Økonomiforvaltningens udvikling  
  • Et kontor med 20 ambitiøse og imødekommende medarbejdere med forskellige baggrunde og kompetencer, og som har en uformel omgangstone og et dynamisk miljø, hvor du får mulighed for at præge opgaver og dagligdag  
  • At du bliver en del af vores stærke faglige og sociale team  
  • En god kantineordning, sociale arrangementer og medarbejdergoder såsom motionstilbud  
Løn- og ansættelsesforhold  
Der er tale om en fuldtidsstilling på 37 timer ugentligt.
Løn- og ansættelsesvilkår vil være i henhold til gældende aftaler mellem KL og den faglige organisation. Ansættelsen forventes at ske som fuldmægtig.  
 
Forventet tiltrædelse den 1. februar 2019 eller tidligere. Ansættelsesperioden forventes at løbe til det sene efterår 2019.  
 
Yderligere information  
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte chefkonsulent Kirstine Hovgaard Rubinstein på 2637 1508.  
 
Søg stillingen via nedenstående link senest søndag den 16. december 2018
Vi forventer at holde samtaler i uge 51.
 
Om Koncernservice 
Koncernservice er et af landets største fællesadministrative centre. Vi betjener Københavns Kommunes syv forvaltninger med styring af økonomi, løn- og personaleadministration. Det er vores mål at effektivisere og optimere administrative arbejdsgange og sikre et højt serviceniveau, så kommunens 45.000 medarbejdere kan koncentrere sig om at levere velfærdsydelser af høj kvalitet. Vi er ca. 700 ansatte og blandt landets største shared service centre. Læs mere om os på: www.koncernservice.kk.dk
 
ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngKoncern HRKøbenhavn2018-11-29T17:04:09.9672018-12-16T00:00:00
329925125Akademisk medlemssekretær til Borgerrepræsentationens Sekretariat på Københavns RådhusBasic Vil du arbejde med politikerbetjening på Københavns Rådhus? Har du lyst til et alsidigt og spændende job, hvor du betjener politikerne i Københavns Borgerrepræsentation, så har vi nu en ledig stilling som akademisk medlemssekretær i Borgerrepræsentationens Sekretariat. Om Borgerrepræsentationens Sekretariat Borgerrepræsentationens Sekretariat leverer en lang række ydelser til medlemmerne af Borgerrepræsentationen, lige fra opgaver af administrativ og teknisk karakter til hjælp med kommunalpolitiske spørgsmål og formidlingsopgaver. Sekretariatet på Rådhuset har 34 ansatte, hvoraf du skal indgå i gruppen af medlemssekretærer, som tæller otte medarbejdere samt en studentermedhjælper. Vi sætter en ære i at levere politikerbetjening på et højt niveau, og vi udvikler løbende på opgavehåndteringen. Vi har en uformel og venlig omgangstone, hvor vi værdsætter det gode humør og samarbejde. Jobbet som medlemssekretær Som medlemssekretær vil du opleve en alsidig hverdag, der er præget af de aktuelle politiske dagsordener. Du bliver den primære indgang til forvaltningen for en gruppe af borgerrepræsentanterne, og du vil derfor skulle arbejde med en bred palet af opgaver, der relaterer sig til hvervet som medlem af Borgerrepræsentationen. Dine opgaver kan bl.a. bestå af presseovervågning, research, praktiske og skriftlige opgaver ved afvikling af møder samt at hjælpe med debatindlæg, taler, pressemeddelelser, medlemsforslag, forespørgsler, politikerspørgsmål mv. Opgaverne skal ofte løses under tidspres, hvilket du skal være indstillet på. Desuden kan arbejdstiderne variere, da behovet for politikerbetjening kan ligge uden for normal arbejdstid. Vi lægger vægt på, at du har en relevant akademisk uddannelse et par års erfaring fra en politisk styret organisation god politisk forståelse kendskab til rammerne for embedsmænds rådgivning af politikere interesse for kommunalpolitiske problemstillinger i København gode skriftlige kommunikationsevner naturlig gennemslagskraft evne til at arbejde selvstændigt Vi tilbyder Stillingen som medlemssekretær er en unik mulighed, som giver dig en stor indsigt i landets største kommune og en mulighed for at arbejde i krydsfeltet mellem offentlig forvaltning og politik. Du vil indgå i et dynamisk sekretariat med søde kolleger og gode muligheder for faglig udvikling. Du vil blive ansat som fuldmægtig, og løn- og ansættelsesvilkår fastsættes i henhold til gældende overenskomst og efter nærmere forhandling med din faglige organisation bl.a. på baggrund af erfaring og kvalifikationer. Vi forventer en vis fleksibilitet, når der er politisk efterspørgsel efter vores ydelser, men tilbyder også gode muligheder for fleksibel arbejdstilrettelæggelse. Du vil blive tilbudt en arbejdstelefon, bærbar PC samt iPad. Tiltrædelse snarest muligt. Yderligere information Ønsker du yderligere information om stillingen, er du mere end velkommen til at kontakte sekretariatschef Flemming Dubgaard Hansen på 2711 9535 eller medlemssekretær Esben Richardt Olsen på 2429 8435. Søg stillingen via nedenstående link senest søndag den 13. januar 2019 Vi holder samtaler i uge 3 og 4.
Vil du arbejde med politikerbetjening på Københavns Rådhus? 
 
Har du lyst til et alsidigt og spændende job, hvor du betjener politikerne i Københavns Borgerrepræsentation, så har vi nu en ledig stilling som akademisk medlemssekretær i Borgerrepræsentationens Sekretariat. 
 
Om Borgerrepræsentationens Sekretariat 
Borgerrepræsentationens Sekretariat leverer en lang række ydelser til medlemmerne af Borgerrepræsentationen, lige fra opgaver af administrativ og teknisk karakter til hjælp med kommunalpolitiske spørgsmål og formidlingsopgaver.  
 
Sekretariatet på Rådhuset har 34 ansatte, hvoraf du skal indgå i gruppen af medlemssekretærer, som tæller otte medarbejdere samt en studentermedhjælper. Vi sætter en ære i at levere politikerbetjening på et højt niveau, og vi udvikler løbende på opgavehåndteringen. Vi har en uformel og venlig omgangstone, hvor vi værdsætter det gode humør og samarbejde.  
 
Jobbet som medlemssekretær 
Som medlemssekretær vil du opleve en alsidig hverdag, der er præget af de aktuelle politiske dagsordener. Du bliver den primære indgang til forvaltningen for en gruppe af borgerrepræsentanterne, og du vil derfor skulle arbejde med en bred palet af opgaver, der relaterer sig til hvervet som medlem af Borgerrepræsentationen.  
 
Dine opgaver kan bl.a. bestå af presseovervågning, research, praktiske og skriftlige opgaver ved afvikling af møder samt at hjælpe med debatindlæg, taler, pressemeddelelser, medlemsforslag, forespørgsler, politikerspørgsmål mv.  Opgaverne skal ofte løses under tidspres, hvilket du skal være indstillet på. Desuden kan arbejdstiderne variere, da behovet for politikerbetjening kan ligge uden for normal arbejdstid.  
 
Vi lægger vægt på, at du har  
  • en relevant akademisk uddannelse  
  • et par års erfaring fra en politisk styret organisation  
  • god politisk forståelse  
  • kendskab til rammerne for embedsmænds rådgivning af politikere  
  • interesse for kommunalpolitiske problemstillinger i København  
  • gode skriftlige kommunikationsevner  
  • naturlig gennemslagskraft  
  • evne til at arbejde selvstændigt  
Vi tilbyder    
Stillingen som medlemssekretær er en unik mulighed, som giver dig en stor indsigt i landets største kommune og en mulighed for at arbejde i krydsfeltet mellem offentlig forvaltning og politik. Du vil indgå i et dynamisk sekretariat med søde kolleger og gode muligheder for faglig udvikling.  
 
Du vil blive ansat som fuldmægtig, og løn- og ansættelsesvilkår fastsættes i henhold til gældende overenskomst og efter nærmere forhandling med din faglige organisation bl.a. på baggrund af erfaring og kvalifikationer.  
 
Vi forventer en vis fleksibilitet, når der er politisk efterspørgsel efter vores ydelser, men tilbyder også gode muligheder for fleksibel arbejdstilrettelæggelse. Du vil blive tilbudt en arbejdstelefon, bærbar PC samt iPad.  
 
Tiltrædelse snarest muligt. 
 
Yderligere information 
Ønsker du yderligere information om stillingen, er du mere end velkommen til at kontakte sekretariatschef Flemming Dubgaard Hansen på 2711 9535 eller medlemssekretær Esben Richardt Olsen på 2429 8435.  
 
Søg stillingen via nedenstående link senest søndag den 13. januar 2019
Vi holder samtaler i uge 3 og 4.  
 
 
ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngBorgerrepræsentationens Sekretariat, Afsnit 1København2018-12-10T14:00:09.1402019-01-13T00:00:00
329920948Studerende til Institut for FolkesundhedsvidenskabRobot Vi søger et antal studerende til forskellige praktiske og administrative arbejdsopgaver forbundet med forskningsprojekter. Det vil være en fordel, hvis du er fortrolig med Officepakken, som anvendes bredt på universitetet. Da en del intern og ekstern kommunikation sker på engelsk er det en forudsætning, at du behersker dansk og engelsk i skrift og tale. Om Institut for Folkesundhedsvidenskab Institut for Folkesundhedsvidenskab bidrager med sin forskning til det videnskabelige fundament for forbedring af befolkningens sundhed og for øget indsigt i sammenhængen mellem sundhed og samfund. Instituttet leverer undervisning på en lang række uddannelser på bachelor- og kandidatniveau samt sommerkurser og ph.d.-kurser. En stor del af instituttet har til huse på Center for Sundhed og Samfund, der ligger på Københavns gamle Kommunehospital. Læs mere om instituttet på www.ifsv.ku.dk. Opgaver Opgaverne kan omfatte litteratursøgning, transskribering, inddatering i reference manager, hjælp til opstilling af artikler, ansøgninger, rapporter, opdatering af hjemmeside i samarbejde med instituttets webteam, ad-hoc taste- og skrivearbejde samt praktiske opgaver ved møder, seminarer etc. Stillingerne Afdeling for Sundhedstjenesteforskning har brug for 2-3 studerende til projekterne POLICYAID Du kan læse om projektet på https: policyaid.ku.dk Hovedopgaven er at transskribere interviews samt bistå med andre forefaldende opgaver. Nærmere oplysninger om stillingen kan du få hos projektleder Klaus Lindgaard Høyer, klho@sund.ku.dk. Equity and the Socioeconomic Impact of Disease Management Programmes in Denmark (EQUIP) Du kan læse om projektet på https: chep.ku.dk current-research-projects equity-and-the-socioeconomic-impact-of-disease-management-programmes-in-denmark og dine opgaver vil primært være hjælp til opfølgning på survey og andre projektaktiviteter. Nærmere oplysninger om stillingen kan du få hos professor Karsten Vrangbæk, kavr@sund.ku.dk Afdeling for Almen Medicin har brug for en studerende til hjælp til forskellige projekter, aktuelt om psykosociale konsekvenser af screening. Opgaverne vil primært være indtastning af svar på spørgeskemaer og transskribering. Nærmere oplysninger om stillingen kan du få hos ph.d.-studerende Jessica Malmqvist, jema@sund.ku.dk Afdeling for Epidemiologi har brug for en studerende til hjælp til forskningsprojektet LifeCycle (se https: lifecycle-project.eu ) og 18 års opfølgning på Bedre Sundhed i Generationer ( https: www.ssi.dk Forskning Forskningsomraader Epidemiologi BSMB 18undersogelse Baggrund 20for 20undersogelsen.aspx ) For nærmere oplysninger om stillingen kan du kontakte lektor Katrine Strandberg-Larsen, ksla@sund.ku.dk Ansættelse Ansættelsen sker fra 1. februar 2019 eller efter aftale. Arbejdsomfanget vil kunne variere over tid men vil som udgangspunkt være 3-8 timer om ugen. Aflønning i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer - (OAO-S-Fællesoverenskomsten) og organisationsaftalen for kontorfunktionærer. HK´s § 35 for aktive studerende, der dokumenterer at være indskrevet ved en højere læreanstalt eller ved en mellemlang videregående uddannelse (MVU) på en professionshøjskole eller tilsvarende institution. Timelønnen udgør 123,04-129,08 kr. afhængig af din anciennitet og hvor langt du er i dit studie. Send ansøgning vedlagt CV, eksamensbevis og evt. anbefalinger via linket nedenfor eller i opslaget på www.jobportal.ku.dk senest den 16. december 2018. Vi ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer alle interesserede til at søge stillingen. Københavns Universitet giver sine knap 10.000 medarbejdere muligheder for at udnytte deres talent fuldt ud i et ambitiøst, uformelt miljø. Vi sikrer traditionsrige og moderne rammer om uddannelser og fri forskning på højt internationalt niveau. Vi søger svar og løsninger på fælles problemer og gør ny viden tilgængelig og nyttig for andre.Vi søger et antal studerende til forskellige praktiske og administrative arbejdsopgaver forbundet med forskningsprojekter. Det vil være en fordel, hvis du er fortrolig med Officepakken, som anvendes bredt på universitetet. Da en del intern og ekstern kommunikation sker på engelsk er det en forudsætning, at du behersker dansk og engelsk i skrift og tale.

Om Institut for Folkesundhedsvidenskab
Institut for Folkesundhedsvidenskab bidrager med sin forskning til det videnskabelige fundament for forbedring af befolkningens sundhed og for øget indsigt i sammenhængen mellem sundhed og samfund. Instituttet leverer undervisning på en lang række uddannelser på bachelor- og kandidatniveau samt sommerkurser og ph.d.-kurser. En stor del af instituttet har til huse på Center for Sundhed og Samfund, der ligger på Københavns gamle Kommunehospital. Læs mere om instituttet på www.ifsv.ku.dk.

Opgaver
Opgaverne kan omfatte litteratursøgning, transskribering, inddatering i reference manager, hjælp til opstilling af artikler, ansøgninger, rapporter, opdatering af hjemmeside i samarbejde med instituttets webteam, ad-hoc taste- og skrivearbejde samt praktiske opgaver ved møder, seminarer etc.

Stillingerne
Afdeling for Sundhedstjenesteforskning har brug for 2-3 studerende til projekterne
POLICYAID Du kan læse om projektet på https://policyaid.ku.dk/ Hovedopgaven er at transskribere interviews samt bistå med andre forefaldende opgaver. Nærmere oplysninger om stillingen kan du få hos projektleder Klaus Lindgaard Høyer, klho@sund.ku.dk.
Equity and the Socioeconomic Impact of Disease Management Programmes in Denmark (EQUIP) Du kan læse om projektet på https://chep.ku.dk/current-research-projects/equity-and-the-socioeconomic-impact-of-disease-management-programmes-in-denmark/ og dine opgaver vil primært være hjælp til opfølgning på survey og andre projektaktiviteter. Nærmere oplysninger om stillingen kan du få hos professor Karsten Vrangbæk, kavr@sund.ku.dk

Afdeling for Almen Medicin har brug for en studerende til hjælp til forskellige projekter, aktuelt om psykosociale konsekvenser af screening. Opgaverne vil primært være indtastning af svar på spørgeskemaer og transskribering. Nærmere oplysninger om stillingen kan du få hos ph.d.-studerende Jessica Malmqvist, jema@sund.ku.dk
Afdeling for Epidemiologi har brug for en studerende til hjælp til forskningsprojektet LifeCycle (se https://lifecycle-project.eu/) og 18 års opfølgning på Bedre Sundhed i Generationer ( https://www.ssi.dk/Forskning/Forskningsomraader/Epidemiologi/BSMB/18undersogelse/Baggrund%20for%20undersogelsen.aspx ) For nærmere oplysninger om stillingen kan du kontakte lektor Katrine Strandberg-Larsen, ksla@sund.ku.dk

Ansættelse
Ansættelsen sker fra 1. februar 2019 eller efter aftale. Arbejdsomfanget vil kunne variere over tid men vil som udgangspunkt være 3-8 timer om ugen. Aflønning i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer - (OAO-S-Fællesoverenskomsten) og organisationsaftalen for kontorfunktionærer. HK´s § 35 for aktive studerende, der dokumenterer at være indskrevet ved en højere læreanstalt eller ved en mellemlang videregående uddannelse (MVU) på en professionshøjskole eller tilsvarende institution. Timelønnen udgør 123,04-129,08 kr. afhængig af din anciennitet og hvor langt du er i dit studie.
Send ansøgning vedlagt CV, eksamensbevis og evt. anbefalinger via linket nedenfor eller i opslaget på www.jobportal.ku.dk senest den 16. december 2018.

Vi ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer alle interesserede til at søge stillingen.

Københavns Universitet giver sine knap 10.000 medarbejdere muligheder for at udnytte deres talent fuldt ud i et ambitiøst, uformelt miljø. Vi sikrer traditionsrige og moderne rammer om uddannelser og fri forskning på højt internationalt niveau. Vi søger svar og løsninger på fælles problemer og gør ny viden tilgængelig og nyttig for andre.


KU - SUND - Institut For Folkesundhed - Kbh KKøbenhavn2018-11-30T00:00:002018-12-16T00:00:00
329919560Microsoft Quantum Postdoctoral Fellowship in experimental quantum information at Microsoft Quantum Copenhagen and the Center for Quantum DevicesRobot Microsoft Quantum Copenhagen is a research center sponsored by Microsoft Research aimed at developing topological quantum information processing hardware. Information about Station Q can be found at microsoft.com en-us quantum The Center for Quantum Devices is a basic research center supported by the Danish National Research Foundation, comprising materials research, experimental physics, nanoelectronics and condensed matter theory. Information about QDev can be found at qdev.dk. The position? The Center for Quantum Devices and Microsoft Quantum Copenhagen are seeking applications for a Microsoft Quantum Postdoctoral Fellowship for the experimental implementation of solid state quantum information systems. Applicants should have a PhD in Physics with relevant experimental experience. Research involves nanofabrication, cryogenics using a cryofree dilution refrigerator, rf and microwave electronics, data analysis, interaction with theoretical physicists, and aptitude for scientific writing in English. The position is open from 1 May, 2019 or, by arrangement. The duration is two years with the possibility of extension. Inquiries about the position can be made to Principal Investigator, Charles Marcus (marcus@nbi.dk). Terms of employment The postdoctoral fellowship is at the Niels Bohr Institute, University of Copenhagen, with collaborative teams in Delft Technical University (NL), University of Sydney (AUS), Purdue University (USA), UC Santa Barbara (USA), and Microsoft, Redmond, Washington (USA). Terms of appointment and payment accord to the agreement between the Ministry of Finance and The Danish Confederation of Professional Associations on Academics in the State. The starting salary is 405k DKK plus additional pension contribution up to 69k DKK. Salary is negotiable. Application? Please send an application that describes your background and research interests. The application, in English, must be submitted electronically by clicking APPLY NOW below. Enclose CV with publication list, short description of your work relevant to the research field (e.g. PhD, Masters thesis), and names and contact information on up to three scientific referees (do not send letters). Application deadline: 15 Febuary, 2019. As an equal opportunities employer, the University of Copenhagen invites applications from all interested candidates, regardless of gender, age, religion, or ethnic origin. You can read about the recruitment process at?http: employment.ku.dk faculty recruitment-process .Microsoft Quantum Copenhagen is a research center sponsored by Microsoft Research aimed at developing topological quantum information processing hardware. Information about Station Q can be found at microsoft.com/en-us/quantum/

The Center for Quantum Devices is a basic research center supported by the Danish National Research Foundation, comprising materials research, experimental physics, nanoelectronics and condensed matter theory. Information about QDev can be found at qdev.dk.

The position?
The Center for Quantum Devices and Microsoft Quantum Copenhagen are seeking applications for a Microsoft Quantum Postdoctoral Fellowship for the experimental implementation of solid state quantum information systems. Applicants should have a PhD in Physics with relevant experimental experience. Research involves nanofabrication, cryogenics using a cryofree dilution refrigerator, rf and microwave electronics, data analysis, interaction with theoretical physicists, and aptitude for scientific writing in English.

The position is open from 1 May, 2019 or, by arrangement. The duration is two years with the possibility of extension.

Inquiries about the position can be made to Principal Investigator, Charles Marcus (marcus@nbi.dk).

Terms of employment
The postdoctoral fellowship is at the Niels Bohr Institute, University of Copenhagen, with collaborative teams in Delft Technical University (NL), University of Sydney (AUS), Purdue University (USA), UC Santa Barbara (USA), and Microsoft, Redmond, Washington (USA). Terms of appointment and payment accord to the agreement between the Ministry of Finance and The Danish Confederation of Professional Associations on Academics in the State.

The starting salary is 405k DKK plus additional pension contribution up to 69k DKK. Salary is negotiable.

Application?
Please send an application that describes your background and research interests. The application, in English, must be submitted electronically by clicking APPLY NOW below.
Enclose CV with publication list, short description of your work relevant to the research field (e.g. PhD, Masters thesis), and names and contact information on up to three scientific referees (do not send letters).

Application deadline: 15 Febuary, 2019.

As an equal opportunities employer, the University of Copenhagen invites applications from all interested candidates, regardless of gender, age, religion, or ethnic origin.

You can read about the recruitment process at?http://employment.ku.dk/faculty/recruitment-process/.




KU - SCIENCE - NBIKøbenhavn2018-11-28T00:00:002019-01-20T00:00:00
329919052Studerende til databehandling, CEBIRobot Vi søger en dygtig og grundig studerende til databehandling til forskning i sundhedsøkonomi og mikroøkonometri ved Økonomisk Institut på Københavns Universitet. Opgaverne vil især være knyttet til projektet Behavioral responses to health innovations and the consequences for socioeconomic outcomes , https: www.econ.ku.dk forskning-og-publikationer eksternt-finansierede-projekter-ved-oekonomisk-institut behavioral-responses-to-health-innovations . Forskningsområde Forskningsprojekterne anvender mikroøkonometri og mikroøkonomi samt registerdata til at undersøge sundhedsøkonomiske spørgsmål. Arbejdsopgaver Opgaverne involverer hovedsaligt databehandling af registerdata fra Danmarks Statistik i SAS og STATA. Hertil kommer mindre, forefaldende opgaver i forbindelse med forskningsassistance. Forudsætninger Det er en fordel at du studerer økonomi (stud. polit.) eller matematik-økonomi. Erfaring med anvendelse af SAS og Stata er en fordel Gode karakterer Positiv indstilling til dataarbejde og kvantitative økonometriske problemstillinger Interesse for anvendt økonometri og mikroøkonomi Gode engelskkundskaber En forudsætning for ansættelse er, at du er aktiv og indskrevet ved en videregående uddannelsesinstitution. Arbejdstid og løn Arbejdstiden er fleksibel, men forventes i gennemsnit at ligge på ca. 10-12 timer om ugen. Ansættelse og aflønning sker som studerende i henhold til Fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer - Det Statslige Område (OAO-fællesoverenskomsten) samt Organisationsaftale for Kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) § 35. Minimumstimelønnen er kr. 123,04. Du vil blive løn-indplaceret på baggrund af tidligere ansættelser. Københavns Universitet ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen. Ansøgning og yderligere oplysninger Ansøgning indeholdende CV, karakterudskrift og kontaktoplysninger sendes elektronisk via KU´s jobportal (tryk på linket SØG STILLINGEN nederst i opslaget). Ansøgningsfristen er senest d. 16. december 2018. Stillingen kan tiltrædes d. 1. januar 2019 eller efter aftale. Hvis du vil vide mere er du velkommen til at kontakte lektor Mette Gørtz (mette.gortz@econ.ku.dk). Bemærk venligst, at der kun kan uploades en fil til hver kategori. Hvis du har flere dokumenter til samme kategori (f.eks. eksamensbevis og eksamensudskrifter), så skal du samle dokumenterne i en fil (pdf eller Word). Stillingen kan tiltrædes d. 1. januar 2019 eller efter aftale. Hvis du vil vide mere er du velkommen til at kontakte lektor Mette Gørtz (mette.gortz@econ.ku.dk).Vi søger en dygtig og grundig studerende til databehandling til forskning i sundhedsøkonomi og mikroøkonometri ved Økonomisk Institut på Københavns Universitet. Opgaverne vil især være knyttet til projektet ”Behavioral responses to health innovations and the consequences for socioeconomic outcomes”, https://www.econ.ku.dk/forskning-og-publikationer/eksternt-finansierede-projekter-ved-oekonomisk-institut/behavioral-responses-to-health-innovations/.

Forskningsområde
Forskningsprojekterne anvender mikroøkonometri og mikroøkonomi samt registerdata til at undersøge sundhedsøkonomiske spørgsmål.


Arbejdsopgaver
Opgaverne involverer hovedsaligt databehandling af registerdata fra Danmarks Statistik i SAS og STATA. Hertil kommer mindre, forefaldende opgaver i forbindelse med forskningsassistance.

Forudsætninger
  • Det er en fordel at du studerer økonomi (stud. polit.) eller matematik-økonomi.
  • Erfaring med anvendelse af SAS og Stata er en fordel
  • Gode karakterer
  • Positiv indstilling til dataarbejde og kvantitative/økonometriske problemstillinger
  • Interesse for anvendt økonometri og mikroøkonomi
  • Gode engelskkundskaber

En forudsætning for ansættelse er, at du er aktiv og indskrevet ved en videregående uddannelsesinstitution.

Arbejdstid og løn
Arbejdstiden er fleksibel, men forventes i gennemsnit at ligge på ca. 10-12 timer om ugen.

Ansættelse og aflønning sker som studerende i henhold til Fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer - Det Statslige Område (OAO-fællesoverenskomsten) samt Organisationsaftale for Kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) § 35. Minimumstimelønnen er kr. 123,04. Du vil blive løn-indplaceret på baggrund af tidligere ansættelser.

Københavns Universitet ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.

Ansøgning og yderligere oplysninger
Ansøgning indeholdende CV, karakterudskrift og kontaktoplysninger sendes elektronisk via KU´s jobportal (tryk på linket "SØG STILLINGEN" nederst i opslaget).

Ansøgningsfristen er senest d. 16. december 2018.

Stillingen kan tiltrædes d. 1. januar 2019 eller efter aftale.
Hvis du vil vide mere er du velkommen til at kontakte lektor Mette Gørtz (mette.gortz@econ.ku.dk).

Bemærk venligst, at der kun kan uploades en fil til hver kategori. Hvis du har flere dokumenter til samme kategori (f.eks. eksamensbevis og eksamensudskrifter), så skal du samle dokumenterne i en fil (pdf eller Word).


Stillingen kan tiltrædes d. 1. januar 2019 eller efter aftale. Hvis du vil vide mere er du velkommen til at kontakte lektor Mette Gørtz (mette.gortz@econ.ku.dk).

KU-CENTER FOR SUNDHED OG SAMFUNDKøbenhavn2018-11-28T00:00:002018-12-16T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

HR-medarbejder til barselsvikariat i Koncern HR i Økonomiforvaltningen

Koncern HR

København
Har du lyst til at arbejde med HR-udvikling i landets største kommune? Vi søger en medarbejder, der kan bidrage til vores opgaver indenfor kompetenceudvikling, branding og rekruttering. Hvem er vi? Koncern HR er en del af Koncernservice i Københavns...
Indrykket:29. november 2018
Udløbsdato:16. december 2018

Akademisk medlemssekretær til Borgerrepræsentationens Sekretariat på Københavns Rådhus

Borgerrepræsentationens Sekretariat, Afsnit 1

København
Vil du arbejde med politikerbetjening på Københavns Rådhus? Har du lyst til et alsidigt og spændende job, hvor du betjener politikerne i Københavns Borgerrepræsentation, så har vi nu en ledig stilling som akademisk medlemssekretær i Borgerrepræsenta...
Indrykket:10. december 2018
Udløbsdato:13. januar 2019

Studerende til Institut for Folkesundhedsvidenskab

KU - SUND - Institut For Folkesundhed - Kbh K

København
Vi søger et antal studerende til forskellige praktiske og administrative arbejdsopgaver forbundet med forskningsprojekter. Det vil være en fordel, hvis du er fortrolig med Officepakken, som anvendes bredt på universitetet. Da en del intern og ekster...
Indrykket:30. november 2018
Udløbsdato:16. december 2018

Microsoft Quantum Postdoctoral Fellowship in experimental quantum information at Microsoft Quantum Copenhagen and the Center for Quantum Devices

KU - SCIENCE - NBI

København
Microsoft Quantum Copenhagen is a research center sponsored by Microsoft Research aimed at developing topological quantum information processing hardware. Information about Station Q can be found at microsoft.com en-us quantum The Center for Quantum...
Indrykket:28. november 2018
Udløbsdato:20. januar 2019

Studerende til databehandling, CEBI

KU-CENTER FOR SUNDHED OG SAMFUND

København
Vi søger en dygtig og grundig studerende til databehandling til forskning i sundhedsøkonomi og mikroøkonometri ved Økonomisk Institut på Københavns Universitet. Opgaverne vil især være knyttet til projektet Behavioral responses to health innovations...
Indrykket:28. november 2018
Udløbsdato:16. december 2018