Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Administrativ medarbejder til kompetent telefon- og borgerbetjening i Kontaktcenteret i Borgercenter Handicap

I Kontaktcentret søger vi en ny kollega, som brænder for god og kompetent telefon- og borgerbetjening.   
 
Kontaktcentret består af et Callcenter og en Front. Du vil få seks kollegaer i Callcentret og tre i Fronten. Kontaktcentret er en kompetent hovedindgang for borgere i Borgercenter Handicap. Målgruppen er borgere i aldersgruppen 0-65 år som har en længerevarende fysisk eller psykisk funktionsnedsættelse. Henvendelserne fra borgerne kommer i form af mails, telefonopkald og personlig fremmøde.  
 
Kontaktcentret arbejder målrettet med at give en kompetent rådgivning og vejledning til borgere fx vedrørende hjælpemidler. Vi arbejder helhedsorienteret og har en anerkendende tilgang til borgerne og vægter høj trivsel. Vi lægger vægt på et tæt samarbejde med relevante samarbejdspartnere. Vi har notatpligt og dokumenter vores samtaler i CSC Social.  
 
Dine arbejdsområde vil primært være i Callcentret, men der vil også være vagter i Fronten.  
 
Vi ønsker en kollega, som 
  • er kontoruddannet, socialrådgiver, terapeut eller kommunom
  • brænder for og har erfaring med god telefonrådgivning og borgerbetjening
  • gerne har erfaring med styringsredskaberne: CSC, Telia Callguide og Vidensbasen
  • har erfaring indenfor det sociale område – og gerne myndighedsområdet
  • er anerkendende og venlig og formår at bevare roen i pressede perioder og ved svære samtaler
  • er hjælpsom og samarbejdsorienteret
  • er ansvarlig og mødestabil
  • kan tage styring i en samtale
  • kan samarbejde med borgere og har lyst til at indgå aktivt i et tværfagligt samarbejde med resten af Borgercenter Handicap. 
Vi kan tilbyde
  • gode, erfarne og kompetente kollegaer
  • en stor og spændende arbejdsplads med mange former for støtte og hjælp til vores borgere
  • god trivsel og humor i hverdagen
  • grundig oplæring
  • en hverdag, hvor du er med til at gøre en vigtig forskel for Borgercenter Handicaps borgere.    
Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst og efter principperne om Ny løn. Stillingen ønskes besat snarest muligt, men senest den 1. april 2018. Arbejdstiden er på 28 timer ugentligt med en fast fordeling af timerne over ugen.   
 
Mere information
Er du interesseret i at høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Lone Mølgaard på 2370 6442.   
 
Søg stillingen via nedenstående link senest søndag den 18. februar 2018.   
Ansættelsessamtaler forventes afholdt fredag den 23. februar og vi indkalder til samtaler den 22. februar.   


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her

Andre job der matcher din søgning

Erfaren administrativ medarbejder til Døgninstitutionen Fensmarkgade

Center for Udsatte og Kriminalitetstruede Unge DAE

Er du en fagligt dygtig og serviceminded administrativ medarbejder med stort kendskab til kommunale overenskomster og arbejdsregler? Så er du måske den, vi søger. Om Døgninstitutionen Fensmarkgade Fensmarkgade er en ny døgninstitution i Center for U...
Indrykket:10. september 2018
Udløbsdato:25. september 2018

Personaleadministrativ medarbejder til Borgercenter Handicap

Udførerområdet

Er du engageret og kan bidrage med stærke administrative kompetencer? Så er denne stilling måske noget for dig. Borgercenter Handicap søger en dygtig kollega til personaleadministrative opgaver på Udførerområdet. Om Borgercenter Handicap I Borgercen...
Indrykket:4. september 2018
Udløbsdato:23. september 2018

Administrativ medarbejder/receptionist med pædagogisk flair til IBOS

Blindeinst. Administration og Service

Har du administrativt og pædagogisk flair, og kunne du tænke dig muligheden for at kombinere de to på en meningsfuld arbejdsplads, så har Instituttet for Blinde og Svagsynede (IBOS) et job til dig. IBOS er et rehabiliterings- og kompetencecenter for...
Indrykket:19. september 2018
Udløbsdato:10. oktober 2018

Administrativ medarbejder til Center for Diabetes i Københavns Kommune

Center for Diabetes

Er du dynamisk og loyal og kan du jonglere med mange bolde? Har du lyst til at arbejde i et dynamisk arbejdsmiljø, hvor du dagligt skal have forskellige arbejdsopgaver på dit skrivebord? Så læs mere her. Genopslag. Vi søger en medarbejder, der skal ...
Indrykket:20. september 2018
Udløbsdato:18. oktober 2018

Kontormedhjælper- administration til rengørings virksomhed

PERFEKTSERVISE

København
Perfect Service seeks skilled and service-minded office assistant for hiring per. Oct. 15th 2017 or as soon as possible by appointment. We can offer you a versatile and attractive workplace where you will become an active player in a dynamic team wi...
Indrykket:10. august 2018
Udløbsdato:5. oktober 2018