Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Administrativ medarbejder til kompetent telefon- og borgerbetjening i Kontaktcenteret i Borgercenter Handicap

I Kontaktcentret søger vi en ny kollega, som brænder for god og kompetent telefon- og borgerbetjening.   
 
Kontaktcentret består af et Callcenter og en Front. Du vil få seks kollegaer i Callcentret og tre i Fronten. Kontaktcentret er en kompetent hovedindgang for borgere i Borgercenter Handicap. Målgruppen er borgere i aldersgruppen 0-65 år som har en længerevarende fysisk eller psykisk funktionsnedsættelse. Henvendelserne fra borgerne kommer i form af mails, telefonopkald og personlig fremmøde.  
 
Kontaktcentret arbejder målrettet med at give en kompetent rådgivning og vejledning til borgere fx vedrørende hjælpemidler. Vi arbejder helhedsorienteret og har en anerkendende tilgang til borgerne og vægter høj trivsel. Vi lægger vægt på et tæt samarbejde med relevante samarbejdspartnere. Vi har notatpligt og dokumenter vores samtaler i CSC Social.  
 
Dine arbejdsområde vil primært være i Callcentret, men der vil også være vagter i Fronten.  
 
Vi ønsker en kollega, som 
  • er kontoruddannet, socialrådgiver, terapeut eller kommunom
  • brænder for og har erfaring med god telefonrådgivning og borgerbetjening
  • gerne har erfaring med styringsredskaberne: CSC, Telia Callguide og Vidensbasen
  • har erfaring indenfor det sociale område – og gerne myndighedsområdet
  • er anerkendende og venlig og formår at bevare roen i pressede perioder og ved svære samtaler
  • er hjælpsom og samarbejdsorienteret
  • er ansvarlig og mødestabil
  • kan tage styring i en samtale
  • kan samarbejde med borgere og har lyst til at indgå aktivt i et tværfagligt samarbejde med resten af Borgercenter Handicap. 
Vi kan tilbyde
  • gode, erfarne og kompetente kollegaer
  • en stor og spændende arbejdsplads med mange former for støtte og hjælp til vores borgere
  • god trivsel og humor i hverdagen
  • grundig oplæring
  • en hverdag, hvor du er med til at gøre en vigtig forskel for Borgercenter Handicaps borgere.    
Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst og efter principperne om Ny løn. Stillingen ønskes besat snarest muligt, men senest den 1. april 2018. Arbejdstiden er på 28 timer ugentligt med en fast fordeling af timerne over ugen.   
 
Mere information
Er du interesseret i at høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Lone Mølgaard på 2370 6442.   
 
Søg stillingen via nedenstående link senest søndag den 18. februar 2018.   
Ansættelsessamtaler forventes afholdt fredag den 23. februar og vi indkalder til samtaler den 22. februar.   


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her

Andre job der matcher din søgning

Administrativ medarbejder med fokus på bogholderi søges

RISTERIET ApS

København
Risteriet Coffee. Vi er et mikroristeri med administration i Rødovre og 3 kaffebarer i København. Risteriet har eksisteret siden 2004 og har i dag over 20 medarbejdere. Derfor søger vi nu administrativ medarbejder til at binde mange af de daglige op...
Indrykket:21. juni 2018
Udløbsdato:31. juli 2018

Administrativ medarbejder til tværgående kreditorhåndtering i Borgercenter Børn og Unge

BBU Brønshøj-Husum-Vanløse - Sekretariatet

Er du vores nye kollega til tværgående kreditorhåndtering i det nystartede Fællessekretariat i Borgercenter Børn og Unge - Myndighed? Kreditorhåndteringen i borgercentrene for Børn og Unge blev den 1. juni 2018 centraliseret, og da en af vores dygti...
Indrykket:27. juni 2018
Udløbsdato:1. august 2018

Serviceminded og proaktiv administrativ medarbejder til Københavns Ejendomme og Indkøb (barselsvikariat)

Direktionssekretariatet

København
Københavns Ejendomme & Indkøb er organiseret i Økonomiforvaltningen i Københavns Kommune. Vores opgave er at drive og udvikle gode fysiske rammer for kommunens aktiviteter og service til borgere og virksomheder samt sikre professionel indkøb og forv...
Indrykket:6. juli 2018
Udløbsdato:20. juli 2018

Administrativ medarbejder til Novo Gruppens Fitness

DGI Storkøbenhavn Idræt & Motion

København
Idrætsforeningen Novo Gruppens Fitness og DGI Storkøbenhavn søger en administrativ medarbejder pr. 1. oktober til at indgå i et team omkring varetagelse af daglig drift, medlemsservice, samt udvikling af foreningen. Derudover indgår du i instruktørg...
Indrykket:16. juli 2018
Udløbsdato:19. august 2018

Administrativ medarbejder med flair for afstemning og budget

Vallensbæk Kommune - Center for Beskæftigelse

Administrativ medarbejder med flair for afstemning og budget Socialservice søger en administrativ medarbejder med regnskabsmæssig indsigt og forståelse. Du vil indgå i et samarbejde med 10 kollegaer i både socialservice og jobcentrets administrative...
Indrykket:6. juli 2018
Udløbsdato:22. juli 2018