Administrativ medarbejder til kompetent telefon- og borgerbetjening i Kontaktcenteret i Borgercenter Handicap

I Kontaktcentret søger vi en ny kollega, som brænder for god og kompetent telefon- og borgerbetjening.   
 
Kontaktcentret består af et Callcenter og en Front. Du vil få seks kollegaer i Callcentret og tre i Fronten. Kontaktcentret er en kompetent hovedindgang for borgere i Borgercenter Handicap. Målgruppen er borgere i aldersgruppen 0-65 år som har en længerevarende fysisk eller psykisk funktionsnedsættelse. Henvendelserne fra borgerne kommer i form af mails, telefonopkald og personlig fremmøde.  
 
Kontaktcentret arbejder målrettet med at give en kompetent rådgivning og vejledning til borgere fx vedrørende hjælpemidler. Vi arbejder helhedsorienteret og har en anerkendende tilgang til borgerne og vægter høj trivsel. Vi lægger vægt på et tæt samarbejde med relevante samarbejdspartnere. Vi har notatpligt og dokumenter vores samtaler i CSC Social.  
 
Dine arbejdsområde vil primært være i Callcentret, men der vil også være vagter i Fronten.  
 
Vi ønsker en kollega, som 
  • er kontoruddannet, socialrådgiver, terapeut eller kommunom
  • brænder for og har erfaring med god telefonrådgivning og borgerbetjening
  • gerne har erfaring med styringsredskaberne: CSC, Telia Callguide og Vidensbasen
  • har erfaring indenfor det sociale område – og gerne myndighedsområdet
  • er anerkendende og venlig og formår at bevare roen i pressede perioder og ved svære samtaler
  • er hjælpsom og samarbejdsorienteret
  • er ansvarlig og mødestabil
  • kan tage styring i en samtale
  • kan samarbejde med borgere og har lyst til at indgå aktivt i et tværfagligt samarbejde med resten af Borgercenter Handicap. 
Vi kan tilbyde
  • gode, erfarne og kompetente kollegaer
  • en stor og spændende arbejdsplads med mange former for støtte og hjælp til vores borgere
  • god trivsel og humor i hverdagen
  • grundig oplæring
  • en hverdag, hvor du er med til at gøre en vigtig forskel for Borgercenter Handicaps borgere.    
Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst og efter principperne om Ny løn. Stillingen ønskes besat snarest muligt, men senest den 1. april 2018. Arbejdstiden er på 28 timer ugentligt med en fast fordeling af timerne over ugen.   
 
Mere information
Er du interesseret i at høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Lone Mølgaard på 2370 6442.   
 
Søg stillingen via nedenstående link senest søndag den 18. februar 2018.   
Ansættelsessamtaler forventes afholdt fredag den 23. februar og vi indkalder til samtaler den 22. februar.   


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her

Andre job der matcher din søgning

Indrykket:2. februar 2018
Udløbsdato:18. februar 2018

Administrativ medarbejder til plejeboligcenter Fælledgården

Fælledgården - administration

Vi søger en kollega med flair for både tal og mennesker. Plejeboligcenter Fælledgården er en selvejende institution med driftsoverenskomst med Københavns Kommune. På Fælledgården bor der 193 beboere, fordelt på fem somatiske afdelinger og en demensa...
Indrykket:8. februar 2018
Udløbsdato:22. februar 2018

Administrativ medarbejder til Fensmarkskolen

Fensmarkskolen

Er du vores nye administrative medarbejder? Vi søger en administrativ medarbejder 37 timer ugentligt med tiltrædelse pr. 1. april 2018 i en tidsbegrænset stilling indtil 31. december 2018. Fensmarkskolen er en 11 år gammel bydækkende skole under Bør...
Indrykket:31. januar 2018
Udløbsdato:18. februar 2018

Administrativ medarbejder til Ledelsessekretariatet

Ledelsessekretariatet

Trives du med et arbejde tæt på de politiske beslutningsprocesser og med mange forskelligartede opgaver? Og kan du understøtte og hjælpe dine kollegaer med et smil på læben selv når det går stærkt? Så er det netop dig, vi mangler. Ledelsessekretaria...
Indrykket:8. februar 2018
Udløbsdato:22. februar 2018

Administrativ medarbejder med juridiske kompetencer til Københavns Ejendomme og Indkøb - Erhverv og Bolig

Service og Kunder, Erhverv/Bolig

Københavns Ejendomme og Indkøb arbejder for at skabe og udvikle gode fysiske rammer for alle kommunes aktiviteter. I samarbejde med forvaltningerne i Københavns Kommune arbejder vi hver dag på at levere helhedsorienterede og værdiskabende løsninger ...
Indrykket:7. februar 2018
Udløbsdato:21. februar 2018

Administrativ medarbejder til Gårdmandskorpset

Gårdmandskorpset

København
Trives du med at have mange bolde i luften, sætter du service højt og befinder du dig godt med teamsamarbejde? Så er du måske vores nye kollega. Hvem er vi? Gårdmandskorpset består af ca. 140 gårdmænd, fordelt på fem team. Vi servicerer vuggestuer, ...