Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Administrativ medarbejder til Ledelsessekretariatet

Trives du med et arbejde tæt på de politiske beslutningsprocesser og med mange forskelligartede opgaver? Og kan du understøtte og hjælpe dine kollegaer med et smil på læben – selv når det går stærkt?  
 
Så er det netop dig, vi mangler.
 
Ledelsessekretariatet i Sundheds- og Omsorgsforvaltningen søger en engageret og energisk medarbejder, der kan løse en lang række administrative opgaver på tværs af sekretariatet. Dine kommende ansvarsområder spænder bredt og indebærer alt fra at assistere med sekretariatsbetjeningen af borgmester og direktion til diverse praktiske, ad hoc opgaver. Således kommer du til at spille en vigtig rolle i at få dine nye kollegaers hverdag til at hænge sammen.
 
Vi lover til gengæld en spændende og alsidig arbejdsplads, hvor tonen er uformel, og opgaverne er forskellige og mange.
 
Dine arbejdsopgaver
  • Assistere i forbindelse med planlægning og afholdelse af møder, besøg, rekrutteringsforløb mv.  
  • Personaleadministration, herunder oprettelse af nye medarbejdere  
  • Fungere som bindeled mellem sekretariatet og Københavns Kommunes Koncernservice  
  • Korrekturlæsning  
  • Journalisering i eDoc (elektronisk sags- og dokumenthåndtering)  
  • Autorisationsansvarlig iforhold til IT
  • Afvikling af større fællesarrangementer  
Din profil  
  • Du har en kontoruddannelse og erfaring fra en tilsvarende stilling  
  • Du har interesse for politisk arbejde samt forståelse for at arbejde i en offentlig forvaltning  
  • Du er struktureret og har gode skriftlige kommunikationsevner  
  • Du er servicemindet, udadvendt og engageret  
  • Du er initiativrig og selvkørende  
  • Du har stærke IT-kundskaber.
Vi tilbyder  
Du bliver en del af Ledelsessekretariatet i Sundheds- og Omsorgsforvaltningen, som arbejder i et professionelt og ambitiøst miljø tæt på borgmesteren, udvalget og direktionen. Samlet består sekretariatet af 23 medarbejdere fordelt i Afdeling for Politik og Ledelse samt Kommunikations- og Presseafdelingen. Københavns Rådhus bliver din primære arbejdsplads.  
 
Løn- og ansættelsesforhold  
Løn- og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst. Hvorvidt det bliver fuldtid eller deltid (30 timer), aftales ved ansættelsen. Stillingen er til besættelse den 1. april 2018 eller om muligt hurtigere.  
 
Yderligere information  
For yderligere oplysninger kan du kontakte personlig assistent Julie Lorentzen på 5162 6904.  
 
Søg stillingen via nedenstående link senest søndag den 18. februar  
Vi forventer at holde første runde af samtaler torsdag og fredag i uge 8. 
En eventuelt 2. samtale finder sted mandag den 26. februar.  
 


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her

Andre job der matcher din søgning

Indrykket:8. februar 2018
Udløbsdato:22. februar 2018

Administrativ medarbejder til Fensmarkskolen

Fensmarkskolen

Er du vores nye administrative medarbejder? Vi søger en administrativ medarbejder 37 timer ugentligt med tiltrædelse pr. 1. april 2018 i en tidsbegrænset stilling indtil 31. december 2018. Fensmarkskolen er en 11 år gammel bydækkende skole under Bør...
Indrykket:7. februar 2018
Udløbsdato:21. februar 2018

Administrativ medarbejder til Gårdmandskorpset

Gårdmandskorpset

København
Trives du med at have mange bolde i luften, sætter du service højt og befinder du dig godt med teamsamarbejde? Så er du måske vores nye kollega. Hvem er vi? Gårdmandskorpset består af ca. 140 gårdmænd, fordelt på fem team. Vi servicerer vuggestuer, ...
Indrykket:8. februar 2018
Udløbsdato:22. februar 2018

Administrativ medarbejder med juridiske kompetencer til Københavns Ejendomme og Indkøb - Erhverv og Bolig

Service og Kunder, Erhverv/Bolig

Københavns Ejendomme og Indkøb arbejder for at skabe og udvikle gode fysiske rammer for alle kommunes aktiviteter. I samarbejde med forvaltningerne i Københavns Kommune arbejder vi hver dag på at levere helhedsorienterede og værdiskabende løsninger ...
Indrykket:8. februar 2018
Udløbsdato:22. februar 2018

Socialpædagogisk medarbejder til Hybelinstitutionens lokalenhed Brorson

Brorson

Har du lyst til at være med til at påvirke og udvikle arbejdet med anbragte unge og gøre en forskel for borgere, der har behov for en særlig indsats? Hybelinstitutionen i Københavns Kommune søger erfaren socialpædagogisk medarbejder, der kan og vil ...
Indrykket:8. februar 2018
Udløbsdato:21. februar 2018

Studerende til Institut for Statskundskab

Institut for Statskundskab

København
Institut for Statskundskab, Det Samfundsvidenskabelige Fakultet, Københavns Universitet søger pr. 1. marts 2018 eller snarest derefter en studerende til varetagelse af administrative opgaver. Stillingen er fastsat til 12 timer om ugen. Studieadminis...