Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Administrativ medarbejder til Ledelsessekretariatet

Trives du med et arbejde tæt på de politiske beslutningsprocesser og med mange forskelligartede opgaver? Og kan du understøtte og hjælpe dine kollegaer med et smil på læben – selv når det går stærkt?  
 
Så er det netop dig, vi mangler.
 
Ledelsessekretariatet i Sundheds- og Omsorgsforvaltningen søger en engageret og energisk medarbejder, der kan løse en lang række administrative opgaver på tværs af sekretariatet. Dine kommende ansvarsområder spænder bredt og indebærer alt fra at assistere med sekretariatsbetjeningen af borgmester og direktion til diverse praktiske, ad hoc opgaver. Således kommer du til at spille en vigtig rolle i at få dine nye kollegaers hverdag til at hænge sammen.
 
Vi lover til gengæld en spændende og alsidig arbejdsplads, hvor tonen er uformel, og opgaverne er forskellige og mange.
 
Dine arbejdsopgaver
  • Assistere i forbindelse med planlægning og afholdelse af møder, besøg, rekrutteringsforløb mv.  
  • Personaleadministration, herunder oprettelse af nye medarbejdere  
  • Fungere som bindeled mellem sekretariatet og Københavns Kommunes Koncernservice  
  • Korrekturlæsning  
  • Journalisering i eDoc (elektronisk sags- og dokumenthåndtering)  
  • Autorisationsansvarlig iforhold til IT
  • Afvikling af større fællesarrangementer  
Din profil  
  • Du har en kontoruddannelse og erfaring fra en tilsvarende stilling  
  • Du har interesse for politisk arbejde samt forståelse for at arbejde i en offentlig forvaltning  
  • Du er struktureret og har gode skriftlige kommunikationsevner  
  • Du er servicemindet, udadvendt og engageret  
  • Du er initiativrig og selvkørende  
  • Du har stærke IT-kundskaber.
Vi tilbyder  
Du bliver en del af Ledelsessekretariatet i Sundheds- og Omsorgsforvaltningen, som arbejder i et professionelt og ambitiøst miljø tæt på borgmesteren, udvalget og direktionen. Samlet består sekretariatet af 23 medarbejdere fordelt i Afdeling for Politik og Ledelse samt Kommunikations- og Presseafdelingen. Københavns Rådhus bliver din primære arbejdsplads.  
 
Løn- og ansættelsesforhold  
Løn- og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst. Hvorvidt det bliver fuldtid eller deltid (30 timer), aftales ved ansættelsen. Stillingen er til besættelse den 1. april 2018 eller om muligt hurtigere.  
 
Yderligere information  
For yderligere oplysninger kan du kontakte personlig assistent Julie Lorentzen på 5162 6904.  
 
Søg stillingen via nedenstående link senest søndag den 18. februar  
Vi forventer at holde første runde af samtaler torsdag og fredag i uge 8. 
En eventuelt 2. samtale finder sted mandag den 26. februar.  
 


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her

Andre job der matcher din søgning

Administrativ medarbejder til Guldberg Skole

Guldberg Skole

På Guldberg Skole lægger vi vægt på at være et stærkt, sundt og åbent fællesskab. Karakteriseret ved interesse og omsorg for hinanden samt en professionel tilgang til opgaven i en god stemning. Vi er fokuseret på opgaven, men vægter samtidig den soc...
Indrykket:10. april 2018
Udløbsdato:24. april 2018

Administrativ medarbejder til fast stilling i Center for Afklaring og Beskæftigelse

CAB Afdeling 1

Vil du være med til at bringe udsatte københavnere tilbage i job eller uddannelse? Center for Afklaring og Beskæftigelse (CAB) udvider medarbejderstaben og søger en dygtig medarbejder, der kan varetage rollen som administrativ medarbejder på tværs a...
Indrykket:13. april 2018
Udløbsdato:30. april 2018

Administrativ medarbejder

Håndværkerskolehjemmet

København
HÅNDVÆRKER-SKOLEHJEMMET I KØBENHAVN Håndværkerskolehjemmet i København søger administrativ medarbejder.Håndværkerskolehjemmet er en selvejende institution, som tilbyder bolig for elever der følger undervisningen på en af erhvervsskolerne i København...
Indrykket:16. april 2018
Udløbsdato:14. maj 2018

Studerende søges

Fællesudgifter

København
HVEM ER VI? Pædagogisk Center Samfundsvidenskab er en fakultetsenhed på Center for Sundhed og Samfund, Københavns Universitet. I PCS arbejder vi dels med at inspirere og undervise fakultetets undervisere i pædagogik og dels med at støtte de studeren...
Indrykket:16. april 2018
Udløbsdato:30. april 2018

Administrativ medarbejder med skarpe kompetencer på lønområdet

RIGSPOLITIET. AFDELING.

København
København, Rigspolitiet, Koncern HREr du skarp inden for lønområdet og brænder du for kvalitetsarbejde med kontroller og tilsyn? Har du samtidig mod på en bred opgaveportefølje, som også omfatter udviklingsopgaver sammen med kvalitetsbevidste, fagli...
Indrykket:17. april 2018
Udløbsdato:2. maj 2018