Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Administrativ medarbejder til Ledelsessekretariatet

Trives du med et arbejde tæt på de politiske beslutningsprocesser og med mange forskelligartede opgaver? Og kan du understøtte og hjælpe dine kollegaer med et smil på læben – selv når det går stærkt?  
 
Så er det netop dig, vi mangler.
 
Ledelsessekretariatet i Sundheds- og Omsorgsforvaltningen søger en engageret og energisk medarbejder, der kan løse en lang række administrative opgaver på tværs af sekretariatet. Dine kommende ansvarsområder spænder bredt og indebærer alt fra at assistere med sekretariatsbetjeningen af borgmester og direktion til diverse praktiske, ad hoc opgaver. Således kommer du til at spille en vigtig rolle i at få dine nye kollegaers hverdag til at hænge sammen.
 
Vi lover til gengæld en spændende og alsidig arbejdsplads, hvor tonen er uformel, og opgaverne er forskellige og mange.
 
Dine arbejdsopgaver
  • Assistere i forbindelse med planlægning og afholdelse af møder, besøg, rekrutteringsforløb mv.  
  • Personaleadministration, herunder oprettelse af nye medarbejdere  
  • Fungere som bindeled mellem sekretariatet og Københavns Kommunes Koncernservice  
  • Korrekturlæsning  
  • Journalisering i eDoc (elektronisk sags- og dokumenthåndtering)  
  • Autorisationsansvarlig iforhold til IT
  • Afvikling af større fællesarrangementer  
Din profil  
  • Du har en kontoruddannelse og erfaring fra en tilsvarende stilling  
  • Du har interesse for politisk arbejde samt forståelse for at arbejde i en offentlig forvaltning  
  • Du er struktureret og har gode skriftlige kommunikationsevner  
  • Du er servicemindet, udadvendt og engageret  
  • Du er initiativrig og selvkørende  
  • Du har stærke IT-kundskaber.
Vi tilbyder  
Du bliver en del af Ledelsessekretariatet i Sundheds- og Omsorgsforvaltningen, som arbejder i et professionelt og ambitiøst miljø tæt på borgmesteren, udvalget og direktionen. Samlet består sekretariatet af 23 medarbejdere fordelt i Afdeling for Politik og Ledelse samt Kommunikations- og Presseafdelingen. Københavns Rådhus bliver din primære arbejdsplads.  
 
Løn- og ansættelsesforhold  
Løn- og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst. Hvorvidt det bliver fuldtid eller deltid (30 timer), aftales ved ansættelsen. Stillingen er til besættelse den 1. april 2018 eller om muligt hurtigere.  
 
Yderligere information  
For yderligere oplysninger kan du kontakte personlig assistent Julie Lorentzen på 5162 6904.  
 
Søg stillingen via nedenstående link senest søndag den 18. februar  
Vi forventer at holde første runde af samtaler torsdag og fredag i uge 8. 
En eventuelt 2. samtale finder sted mandag den 26. februar.  
 


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her

Andre job der matcher din søgning

Administrativ medarbejder med fokus på bogholderi søges

RISTERIET ApS

København
Risteriet Coffee. Vi er et mikroristeri med administration i Rødovre og 3 kaffebarer i København. Risteriet har eksisteret siden 2004 og har i dag over 20 medarbejdere. Derfor søger vi nu administrativ medarbejder til at binde mange af de daglige op...
Indrykket:21. juni 2018
Udløbsdato:31. juli 2018

Administrativ medarbejder til tværgående kreditorhåndtering i Borgercenter Børn og Unge

BBU Brønshøj-Husum-Vanløse - Sekretariatet

Er du vores nye kollega til tværgående kreditorhåndtering i det nystartede Fællessekretariat i Borgercenter Børn og Unge - Myndighed? Kreditorhåndteringen i borgercentrene for Børn og Unge blev den 1. juni 2018 centraliseret, og da en af vores dygti...
Indrykket:27. juni 2018
Udløbsdato:1. august 2018

Administrativ medarbejder til Novo Gruppens Fitness

DGI Storkøbenhavn Idræt & Motion

København
Idrætsforeningen Novo Gruppens Fitness og DGI Storkøbenhavn søger en administrativ medarbejder pr. 1. oktober til at indgå i et team omkring varetagelse af daglig drift, medlemsservice, samt udvikling af foreningen. Derudover indgår du i instruktørg...
Indrykket:16. juli 2018
Udløbsdato:19. august 2018

Studerende til The Center for the Study of Nationalism (CSN)

KU - HUM - Fakultetet

København
The Center for the Study of Nationalism (CSN) er et netop igangsat forskningsprogram, der har til opgave at undersøge en lang række fænomener knyttet til den moderne nationalstat samt den nationalisme og nationale identitet, der er vigtige ledsagefæ...
Indrykket:17. juli 2018
Udløbsdato:15. august 2018

Sagsbehandler til refusionsområdet i HR Barsel og Refusion

RIGSPOLITIET. AFDELING.

København
København, Rigspolitiet, Koncern HR Brænder du for at arbejde med refusionsområdet og vil du have en rolle med bred kontaktflade i en spændende og udfordrende hverdag? Så læs videre her.Din nye arbejdspladsSom sagsbehandler i HR Barsel og Refusioner...
Indrykket:18. juli 2018
Udløbsdato:15. august 2018