Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Administrativ medarbejder til Ledelsessekretariatet

Trives du med et arbejde tæt på de politiske beslutningsprocesser og med mange forskelligartede opgaver? Og kan du understøtte og hjælpe dine kollegaer med et smil på læben – selv når det går stærkt?  
 
Så er det netop dig, vi mangler.
 
Ledelsessekretariatet i Sundheds- og Omsorgsforvaltningen søger en engageret og energisk medarbejder, der kan løse en lang række administrative opgaver på tværs af sekretariatet. Dine kommende ansvarsområder spænder bredt og indebærer alt fra at assistere med sekretariatsbetjeningen af borgmester og direktion til diverse praktiske, ad hoc opgaver. Således kommer du til at spille en vigtig rolle i at få dine nye kollegaers hverdag til at hænge sammen.
 
Vi lover til gengæld en spændende og alsidig arbejdsplads, hvor tonen er uformel, og opgaverne er forskellige og mange.
 
Dine arbejdsopgaver
  • Assistere i forbindelse med planlægning og afholdelse af møder, besøg, rekrutteringsforløb mv.  
  • Personaleadministration, herunder oprettelse af nye medarbejdere  
  • Fungere som bindeled mellem sekretariatet og Københavns Kommunes Koncernservice  
  • Korrekturlæsning  
  • Journalisering i eDoc (elektronisk sags- og dokumenthåndtering)  
  • Autorisationsansvarlig iforhold til IT
  • Afvikling af større fællesarrangementer  
Din profil  
  • Du har en kontoruddannelse og erfaring fra en tilsvarende stilling  
  • Du har interesse for politisk arbejde samt forståelse for at arbejde i en offentlig forvaltning  
  • Du er struktureret og har gode skriftlige kommunikationsevner  
  • Du er servicemindet, udadvendt og engageret  
  • Du er initiativrig og selvkørende  
  • Du har stærke IT-kundskaber.
Vi tilbyder  
Du bliver en del af Ledelsessekretariatet i Sundheds- og Omsorgsforvaltningen, som arbejder i et professionelt og ambitiøst miljø tæt på borgmesteren, udvalget og direktionen. Samlet består sekretariatet af 23 medarbejdere fordelt i Afdeling for Politik og Ledelse samt Kommunikations- og Presseafdelingen. Københavns Rådhus bliver din primære arbejdsplads.  
 
Løn- og ansættelsesforhold  
Løn- og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst. Hvorvidt det bliver fuldtid eller deltid (30 timer), aftales ved ansættelsen. Stillingen er til besættelse den 1. april 2018 eller om muligt hurtigere.  
 
Yderligere information  
For yderligere oplysninger kan du kontakte personlig assistent Julie Lorentzen på 5162 6904.  
 
Søg stillingen via nedenstående link senest søndag den 18. februar  
Vi forventer at holde første runde af samtaler torsdag og fredag i uge 8. 
En eventuelt 2. samtale finder sted mandag den 26. februar.  
 


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her

Andre job der matcher din søgning

Barselsvikar for administrativ medarbejder til Ungeområdet i Borgercenter Handicap

Ungeområdet

Vi mangler Københavns mest tjekkede administrative medarbejder til et barselsvikariat. Ungeområdet i Borgercenter Handicap løser opgaver sammen med unge med handicap og deres familier. Da vores administrative medarbejder skal på barsel, leder vi eft...
Indrykket:10. oktober 2018
Udløbsdato:26. oktober 2018

Administrative medarbejdere til understøttelse af skoler og klynger i Område Amager

Område Amager

København
Har du kompetencerne til at indgå i et administrativt fællesskab? Kan du være med til at sikre vores ambition om en bedre og mere effektiv administrativ understøttelse af skoler og klynger? Så læs med her. Baggrund Børne- og Ungdomsforvaltningen oml...
Indrykket:11. oktober 2018
Udløbsdato:25. oktober 2018

Administrativ medarbejder til Hjemmeplejen Indre By/Østerbro

Hjemmeplejen/Sygeplejen IBØ - Administrativ gruppe

København
Er du udpræget serviceorienteret, og evner du at bevare både roen og humøret i en uforudsigelig og hektisk hverdag, så er det dig, vi søger. Hjemmeplejen Sygeplejen IBØ, som er en organisation med mere end 400 ansatte, søger en erfaren kontorassiste...
Indrykket:9. oktober 2018
Udløbsdato:26. oktober 2018

Engageret og dygtig administrativ medarbejder til CBSI - Center for Beskæftigelse, Sprog og Integration

CBSI Faglig Support og Administration

København
Center for Beskæftigelse, Sprog og Integration er et beskæftigelses- og jobcenter under Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen i Københavns Kommune. Centret beskæftiger ca. 240 medarbejdere. CBSIs kerneopgave er at bidrage til at få ledige køb...
Indrykket:17. oktober 2018
Udløbsdato:5. november 2018

Administrativ medarbejder i barselsvikariat til Lokalområdekontor Vesterbro/Kgs Enghave/Valby

LK Vesterbro/Kgs. Enghave/Valby - Konsulenter

Frederiksberg
Kan du se dig selv som kontorets servicemindede samlingspunkt og en ansvarsfuld sekretær for lokalområdechefen? Sundheds- og Omsorgsforvaltningen, Lokalområdekontor Vesterbro Kgs Enghave Valby søger en administrativ medarbejder til alsidige administ...
Indrykket:9. oktober 2018
Udløbsdato:24. oktober 2018