Administrativ medarbejder til Myndighed handicap

Til en spændende og udadvendt stilling søger vi snarest muligt en ny administrativ medarbejder til at varetage de administrative opgaver i Myndighed handicap.

Vil du være med til at administrere og understøtte Myndighed Handicaps arbejdsfunktioner og har du lyst til at sidde tæt på betalingen af ydelser efter Serviceloven? Kan du skabe overblik, og har du en struktureret tilgang til dine arbejdsopgaver? Så er det måske dig, der er vores nye administrative medarbejder i Myndighed Handicap.
Om jobbet
Som ansat i Myndighed Handicap vil du få en bred kontaktflade og indflydelse på den fremtidige udvikling på området.
Din primære opgave vil bestå i servicering af Myndighedsrådgivere på voksen og børneområdet i form af betalinger af Servicelovsydelser i lønsystemer.
Du vil komme til at arbejde i følgende IT systemer SD løn, Prisme, KMD aktiv, CSC og KMD sag. Kendskab til disse vil være en fordel, men er ikke et krav.
Du skal have overblik, være serviceminded og sørge for løbende at holde dig opdateret på deadlines og krav fra sagsbehandlere og lønsystemer.
Stillingen er på 37 timer pr. uge.
Arbejdsopgaver:

  • Betalinger af løn/tilskud til borger eller firma ifht Servicelovens § 96. Lave kontrol på sygdom/årsregnskaber /budgetter og udbetalinger herefter.
  • Oprette ydelser/løn ifht tabt arbejdsfortjeneste til forældre med handicappede børn.
  • Løn personale for Myndighed handicap børn og voksne/kørsel/sygdom m.m.
  • Oprette og udbetale løn til plejefamilier og aflastninger.
  • Oprette og udbetalinger af løn andre Servicelovsydelser.
  • Skrive referater fra STU visitationsmøder m.m.
  • Understøtter Centerleder og afdelingsleder med kalendergymnastik, kopiering og ad hoc opgaver – blækspruttefunktion.
  • Servicering af borgere der kommer på Laksetorvet i Myndighed Handicap.
  • Der vil komme andre ad hoc opgaver.

Teamet er i proces omkring opgavefordelingen internt i teamet, og derfor kan der sker en ændring i opgaver. Du skal derfor være indstillet på åbenhed ifht nye opgaver.
Oplæring:
Du vil primært blive oplært af den nuværende medarbejder, der går på pension den 3. august. Din oplæring vil ske i starten af din ansættelse i juni og juli. Det vil være en fordel, at din sommerferie af hensyn til driften og betalingsdeadlines, kan afholdes i uge 28,29 30.
Om dig:
Du er udadvendt og god til at bygge relationer også på tværs af forskellige faggrupper og organisatoriske niveauer. Du formår at skabe overblik og kan agere selvstændigt i et uformelt miljø med mange bolde i luften.
Vi forventer, at du er kyndig i IT og hurtigt kan sætte dig ind i betalingssystemer og har flair for økonomi og tal.
Hvem er vi?
Myndighed for Handicap og tværgående funktioner består af en myndighedsdel med 13 sagsbehandlere, en tværgående funktion med jurist og administrativ personale på 5 medarbejdere, hvoraf du er den ene. Myndighed for Handicap er forankret under Social- og Arbejdsmarkedsområdet.
Hvad kan vi tilbyde:
Et miljø, hvor faglighed vægtes højt, og et arbejdsfællesskab, hvor man på trods af en travl hverdag, har det sjovt sammen og udøver rettidig kollegial omsorg.
Tiltrædelse: Den 1. juni 2018
Løn: Løn- og ansættelsesforhold iht. gældende overenskomst på HK området.

Ansættelsesforhold
Fuldtidsstilling.

Tiltrædelse
01.06.18

Ansøgningsfrist
23.04.18 23:59

Virksomhedens oplysninger
Center Handicap Myndighed

Kontaktperson
Leder af Myndighed Mads Andreasen på telefon nummer 8915 1963.
Inger Veng som bestrider stillingen p.t. på tlf. 8915 1397

 


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her

Andre job der matcher din søgning

Sagsbehandler / administrativ medarbejder

Nybolig Kronjylland

Randers
Sagsbehandler administrativ medarbejder søges til Nybolig Kronjylland Randers. Vi har i 2017 haft en salgsfremgang på 45,5 , og fremgangen fortsætter i 2018 og derfor søger vi endnu en sagsbehandler eller administrativ medarbejder til vores afdeling...
Indrykket:17. april 2018
Udløbsdato:18. maj 2018

Administrativ medarbejder med lyst til personale- og sprogopgaver 973652

Aarhus Universitet

Viborg
Vil du gerne arbejde i et internationalt, akademisk og uhøjtideligt miljø? Er du serviceminded og en teamplayer med stærke kompetencer og personligt drive?Så kan vi tilbyde en 37-timers stilling som administrativ medarbejder ved sekretariatet i Inst...
Indrykket:18. april 2018
Udløbsdato:11. maj 2018

Kontorassistent til Hobro Kirkegårde

Hobro kirke/kirkegårde

Rebild
Vi søger en kontorassistent til at varetage de daglige funktioner ved driften af kirkegården i samarbejde med kirkegårdslederen. Arbejdet vil bl.a. omfatte registrering af aftaler vedr gravsteder og handlinger i kapellet og på kirkegården. Faktureri...
Indrykket:20. april 2018
Udløbsdato:15. maj 2018

Express Fragt søger sekretær/kontorassistent

Express fragt IVS

Aarhus
Express Fragt søger sekretær kontorassistent Vi søger dig som motiveres af at arbejde med en bred vifte af opgaver i en omskiftelig hverdag. Motiveres du af at arbejde selvstændigt under ansvar? Er du serviceminded, kan lide at have en bred kontaktf...
Indrykket:3. april 2018
Udløbsdato:29. maj 2018

Administrativ elev med speciale i offentlig administration

Randers Kommune

Vil du med på holdet? Har du lyst til et uddannelsesforløb, hvor hverdagen er foranderlig og opgaverne forskellige, og hvor du selv deltager aktivt i din egen læring og udvikling, så bliv administrativ elev i Randers Kommune! Dit mindset er afgørend...
Indrykket:4. april 2018
Udløbsdato:30. april 2018