Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Administrativ medarbejder til Myndighed handicap

Til en spændende og udadvendt stilling søger vi snarest muligt en ny administrativ medarbejder til at varetage de administrative opgaver i Myndighed handicap.

Vil du være med til at administrere og understøtte Myndighed Handicaps arbejdsfunktioner og har du lyst til at sidde tæt på betalingen af ydelser efter Serviceloven? Kan du skabe overblik, og har du en struktureret tilgang til dine arbejdsopgaver? Så er det måske dig, der er vores nye administrative medarbejder i Myndighed Handicap.
Om jobbet
Som ansat i Myndighed Handicap vil du få en bred kontaktflade og indflydelse på den fremtidige udvikling på området.
Din primære opgave vil bestå i servicering af Myndighedsrådgivere på voksen og børneområdet i form af betalinger af Servicelovsydelser i lønsystemer.
Du vil komme til at arbejde i følgende IT systemer SD løn, Prisme, KMD aktiv, CSC og KMD sag. Kendskab til disse vil være en fordel, men er ikke et krav.
Du skal have overblik, være serviceminded og sørge for løbende at holde dig opdateret på deadlines og krav fra sagsbehandlere og lønsystemer.
Stillingen er på 37 timer pr. uge.
Arbejdsopgaver:

  • Betalinger af løn/tilskud til borger eller firma ifht Servicelovens § 96. Lave kontrol på sygdom/årsregnskaber /budgetter og udbetalinger herefter.
  • Oprette ydelser/løn ifht tabt arbejdsfortjeneste til forældre med handicappede børn.
  • Løn personale for Myndighed handicap børn og voksne/kørsel/sygdom m.m.
  • Oprette og udbetale løn til plejefamilier og aflastninger.
  • Oprette og udbetalinger af løn andre Servicelovsydelser.
  • Skrive referater fra STU visitationsmøder m.m.
  • Understøtter Centerleder og afdelingsleder med kalendergymnastik, kopiering og ad hoc opgaver – blækspruttefunktion.
  • Servicering af borgere der kommer på Laksetorvet i Myndighed Handicap.
  • Der vil komme andre ad hoc opgaver.

Teamet er i proces omkring opgavefordelingen internt i teamet, og derfor kan der sker en ændring i opgaver. Du skal derfor være indstillet på åbenhed ifht nye opgaver.
Oplæring:
Du vil primært blive oplært af den nuværende medarbejder, der går på pension den 3. august. Din oplæring vil ske i starten af din ansættelse i juni og juli. Det vil være en fordel, at din sommerferie af hensyn til driften og betalingsdeadlines, kan afholdes i uge 28,29 30.
Om dig:
Du er udadvendt og god til at bygge relationer også på tværs af forskellige faggrupper og organisatoriske niveauer. Du formår at skabe overblik og kan agere selvstændigt i et uformelt miljø med mange bolde i luften.
Vi forventer, at du er kyndig i IT og hurtigt kan sætte dig ind i betalingssystemer og har flair for økonomi og tal.
Hvem er vi?
Myndighed for Handicap og tværgående funktioner består af en myndighedsdel med 13 sagsbehandlere, en tværgående funktion med jurist og administrativ personale på 5 medarbejdere, hvoraf du er den ene. Myndighed for Handicap er forankret under Social- og Arbejdsmarkedsområdet.
Hvad kan vi tilbyde:
Et miljø, hvor faglighed vægtes højt, og et arbejdsfællesskab, hvor man på trods af en travl hverdag, har det sjovt sammen og udøver rettidig kollegial omsorg.
Tiltrædelse: Den 1. juni 2018
Løn: Løn- og ansættelsesforhold iht. gældende overenskomst på HK området.

Ansættelsesforhold
Fuldtidsstilling.

Tiltrædelse
01.06.18

Ansøgningsfrist
23.04.18 23:59

Virksomhedens oplysninger
Center Handicap Myndighed

Kontaktperson
Leder af Myndighed Mads Andreasen på telefon nummer 8915 1963.
Inger Veng som bestrider stillingen p.t. på tlf. 8915 1397

 


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her