Administrativ medarbejder til Myndighedsafdeling i Center for Psykiatri og Socialt Udsatte

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Har du høj grad af selvstændighed, brænder for målgruppen og har lyst til at være med til at udvikle din funktion og opgaver – så er det her noget for dig!

Da vores HK’er afslutter sin tid på arbejdsmarkedet søger vi i Myndighed for Psykiatri og Socialt Udsatte en ny kollega. Der er tale om en fast stilling på 37 timer om ugen.

Center for Psykiatri og Socialt Udsatte er en del af Randers Kommunes Social- og Arbejdsmarkedsforvaltning. Center for Psykiatri og Socialt Udsatte består udover myndighedsafdelingen af flere udfører afdelinger, som vi arbejder tæt sammen med.
Myndighed består af 13 rådgivere, 1 studentermedhjælper, 1 administrativ medarbejder (dig) og 1 afdelingsleder.
Myndighedsafdelingen er i februar 2021 blevet samlet af 2 tidligere afdelinger og er i gang med at forme sig på ny.

Myndighedsafdelingen varetager generel råd og vejledning – herunder fremskudt rådgivning, der er centerets indgange, hjemløsestrategien, opgaven i kommunens rehabiliteringsteam, myndighedssagsbehandling efter servicelovens voksenbestemmelser, forhandling af kontrakter og takster i boformer, opgaver vedr. borgere på Krisecentre, Forsorgshjem og God Løsladelse.
Det er også en helt naturlig del af vores dagligdag, at bidrage til udviklingen af såvel centeret ex. via undervisningsopgaver som tværgående eksterne tiltag.

I centeret er der flere administrative medarbejdere som enkeltvis er tilknyttet forskellige afdelinger. Ligesom vores nuværende administrative medarbejder stopper er der også en anden kollega, der afslutter sin tid på arbejdsmarkedet, hvorfor det giver mulighed for at gentænke de 2 administrative funktioner og lave et tættere opgave og kollegafællesskab herimellem.

Vi søger en kollega der, har lyst til at byde ind på nye opgaver og bidrage til et dynamisk team med både sine faglige og personlige kompetencer

  • Faglige kompetencer
    • Har en administrativ uddannelse
    • Kommunal erfaring og kendskab til arbejdsgange i det kommunale system – erfaring fra socialområdet og/eller socialfaglig viden med målgruppen er en fordel
    • Erfaring med økonomiopgaver og kan skabe overblik.
    • Flair for IT og interesse i digitale løsninger
    • Evt. en peer-uddannelse
  • Personlige kompetencer
    • Evne til at servicere en afdeling med et højt tempo og en lang række forskellige opgaver
    • Lyst til at arbejde fleksibelt og samarbejdsorienteret, og samtidig trives i en hverdag med mange forstyrrelser
    • Stor grad af selvstændighed og kan prioritere eget arbejde.
    • Ide- og initiativrig med fokus på muligheder
    • Lyst til udvikling og efteruddannelse
    • Mod og nysgerrighed – der tør udfordre arbejdsgange og ”plejer”
    • Har humor og kan bidrage til at det er sjovt at gå på arbejde
    • Kan lide kontakt med de borgere vi samarbejder med

Dine hovedopgaver vil til en start primært være
  • Opgaver i økonomisystemet OPUS.
  • Ansvarlig for beregning og opkrævning af egenbetaling
  • Indberetning og varetagelse af personaleadministration i SD løn
  • Systemansvarlig / superbruger på myndighedssystemer – kunne servicere kollegaer og undervise.
  • Understøtte ledelsen blandt andet i planlægning af arrangementer/møder, skrive referater, datatræk og udføre kontrolopgaver.
  • Diverse ad hoc opgaver
  • Superbrugerfunktion på IT fagsystem

Hvad tilbyder vi?
  • Dine nye kollegaer i Myndighed for Psykiatri og Socialt Udsatte er kendt for høj faglighed, humor, en uformel tone, og forskellighed
  • En afdeling med højt til loftet og mod og engagement til at prøve ideer og tiltag af
  • En arbejdsplads i trivsel, udvikling og mulighed for indflydelse
  • Introduktionsplan som ny medarbejder
  • Talegenkendelse som redskab i det administrative arbejde

Har du spørgsmål
til stillingen, er du velkommen til at kontakte Afdelingsleder Tanja Mørk på telefon 29 74 90 20 (Du er også velkommen til at sende en sms, så kan vi aftale opkaldstidspunkt) eller nuværende administrativmedarbejder Bodil Bugge på telefon 89 15 22 62.

Ansættelsessamtalerne finder sted mandag den 27. september.
Indkaldelser til samtaler sendes den 22. september.

Løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst.

Der indhentes straffeattest.

 

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Administrativ medarbejder til Myndighedsafdeling i Center for Psykiatri og Socialt Udsatte

Har du høj grad af selvstændighed, brænder for målgruppen og har lyst til at være med til at udvikle din funktion og opgaver – så er det her noget for dig!

Da vores HK’er afslutter sin tid på arbejdsmarkedet søger vi i Myndighed for Psykiatri og Socialt Udsatte en ny kollega. Der er tale om en fast stilling på 37 timer om ugen.

Center for Psykiatri og Socialt Udsatte er en del af Randers Kommunes Social- og Arbejdsmarkedsforvaltning. Center for Psykiatri og Socialt Udsatte består udover myndighedsafdelingen af flere udfører afdelinger, som vi arbejder tæt sammen med.
Myndighed består af 13 rådgivere, 1 studentermedhjælper, 1 administrativ medarbejder (dig) og 1 afdelingsleder.
Myndighedsafdelingen er i februar 2021 blevet samlet af 2 tidligere afdelinger og er i gang med at forme sig på ny.

Myndighedsafdelingen varetager generel råd og vejledning – herunder fremskudt rådgivning, der er centerets indgange, hjemløsestrategien, opgaven i kommunens rehabiliteringsteam, myndighedssagsbehandling efter servicelovens voksenbestemmelser, forhandling af kontrakter og takster i boformer, opgaver vedr. borgere på Krisecentre, Forsorgshjem og God Løsladelse.
Det er også en helt naturlig del af vores dagligdag, at bidrage til udviklingen af såvel centeret ex. via undervisningsopgaver som tværgående eksterne tiltag.

I centeret er der flere administrative medarbejdere som enkeltvis er tilknyttet forskellige afdelinger. Ligesom vores nuværende administrative medarbejder stopper er der også en anden kollega, der afslutter sin tid på arbejdsmarkedet, hvorfor det giver mulighed for at gentænke de 2 administrative funktioner og lave et tættere opgave og kollegafællesskab herimellem.

Vi søger en kollega der, har lyst til at byde ind på nye opgaver og bidrage til et dynamisk team med både sine faglige og personlige kompetencer

  • Faglige kompetencer
    • Har en administrativ uddannelse
    • Kommunal erfaring og kendskab til arbejdsgange i det kommunale system – erfaring fra socialområdet og/eller socialfaglig viden med målgruppen er en fordel
    • Erfaring med økonomiopgaver og kan skabe overblik.
    • Flair for IT og interesse i digitale løsninger
    • Evt. en peer-uddannelse
  • Personlige kompetencer
    • Evne til at servicere en afdeling med et højt tempo og en lang række forskellige opgaver
    • Lyst til at arbejde fleksibelt og samarbejdsorienteret, og samtidig trives i en hverdag med mange forstyrrelser
    • Stor grad af selvstændighed og kan prioritere eget arbejde.
    • Ide- og initiativrig med fokus på muligheder
    • Lyst til udvikling og efteruddannelse
    • Mod og nysgerrighed – der tør udfordre arbejdsgange og ”plejer”
    • Har humor og kan bidrage til at det er sjovt at gå på arbejde
    • Kan lide kontakt med de borgere vi samarbejder med

Dine hovedopgaver vil til en start primært være
  • Opgaver i økonomisystemet OPUS.
  • Ansvarlig for beregning og opkrævning af egenbetaling
  • Indberetning og varetagelse af personaleadministration i SD løn
  • Systemansvarlig / superbruger på myndighedssystemer – kunne servicere kollegaer og undervise.
  • Understøtte ledelsen blandt andet i planlægning af arrangementer/møder, skrive referater, datatræk og udføre kontrolopgaver.
  • Diverse ad hoc opgaver
  • Superbrugerfunktion på IT fagsystem

Hvad tilbyder vi?
  • Dine nye kollegaer i Myndighed for Psykiatri og Socialt Udsatte er kendt for høj faglighed, humor, en uformel tone, og forskellighed
  • En afdeling med højt til loftet og mod og engagement til at prøve ideer og tiltag af
  • En arbejdsplads i trivsel, udvikling og mulighed for indflydelse
  • Introduktionsplan som ny medarbejder
  • Talegenkendelse som redskab i det administrative arbejde

Har du spørgsmål
til stillingen, er du velkommen til at kontakte Afdelingsleder Tanja Mørk på telefon 29 74 90 20 (Du er også velkommen til at sende en sms, så kan vi aftale opkaldstidspunkt) eller nuværende administrativmedarbejder Bodil Bugge på telefon 89 15 22 62.

Ansættelsessamtalerne finder sted mandag den 27. september.
Indkaldelser til samtaler sendes den 22. september.

Løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst.

Der indhentes straffeattest.

 

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.