Administrativ medarbejder til økonomistyring, forskningsadministration og myndighedsarbejde søges

Hvem er vi:

Afdeling for Klinisk Fysiologi, Nuklearmedicin og PET er en diagnostisk afdeling i Diagnostisk Center på Rigshospitalet.

Vi er en tværgående serviceafdeling for Rigshospitalets kliniske afdelinger, og vi udfører nuklearmedicinske og fysiologiske patientundersøgelser. Vi har en stor opgaveportefølje inden for kliniske undersøgelser, behandlinger, klinisk og eksperimentel forskning samt lægemiddelproduktion.

På Afdeling for Klinisk Fysiologi, Nuklearmedicin og PET er vi ca. 230 medarbejdere fordelt på flere sektioner. Læger, bioanalytikere, sekretærer, fysikere, datologer, kemikere m.fl. Vi har 5 professorater med tilhørende forskningsaktivitet. Ud over de kliniske undersøgelser og forskning har afdelingen en stor produktion af lægemidler og ydelser til såvel interne som eksterne samarbejdspartnere.

Vi søger:

En administrativ medarbejder til forskningsadministration, Tracershop med salg af radioaktive lægemidler, myndighedsopgaver og tilsyn fra Sundhedsstyrelsen, Strålebeskyttelse, Lægemiddelstyrelsen og med erfaring inden for debitor og kreditorbogholderi, budget, regnskab og dokumentstyring i forhold til forskning og projektaftaler, økonomiaftaler og samarbejdsaftaler.

Du skal være serviceorienteret og en udadvendt og imødekommende person, der forstår både at se opgaverne i en overordnet kontekst og kan gå i detaljen, samt sætter en ære i ordenlighed, overblik og systematik.

Du vil komme til at arbejde tæt sammen med afdelingens ledelse, forskningsansvarlig professor og øvrige professorer og være afdelingsledelsens dag til dag administrative controller, og det daglige hands on bindeled til centerøkonomerne. Vi søger en medarbejder, der kan samarbejde på tværs af faggrupper og afdelinger, og så skal du være nysgerrig på afdelingens kernefunktioner.

Du skal have flair for IT og arbejde sikkert i Office pakken, og kendskab til SAP og Silkeborg Data eller andre administrative systemer vil være en fordel.

Du er opsøgende og fokuseret på afdelingens behov.

Din uddannelse kan fx. være: merkonom inden for regnskab og IT, regnskabsassistent, eller relevant AC-uddannelse.

Vi tilbyder:

  • En spændende arbejdsplads, hvor du selv har mulighed for at forme og udbygge stillingen
  • Vi har et godt arbejdsmiljø og samarbejde er en kernedyd på afdelingen
  • Vidde rammer i forhold til arbejdstilrettelæggelse
  • Fuld tid eller deltid efter ønske
  • Vi ser frem til at byde den helt rigtige medarbejder velkommen på en central plads på afdelingen
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til relevant overenskomst indgået med Danske Regioner.

Diagnostisk Center omfatter en række tværgående diagnostiske specialer, som udfører laboratorieundersøgelser, billeddiagnostiske undersøgelser, fremskaffer donorblod og fremstiller blodprodukter samt yder lægefaglig rådgivning. Centret har en betydelig udviklings- og forskningsaktivitet og en omfattende undervisningsforpligtelse, og omdrejningspunktet for patientbehandlingen på Rigshospitalet er diagnostik af høj kvalitet.

Yderligere oplysninger: Ledende bioanalytiker Ida Kjær Robsøe tlf. 3545 9503, ida.robsoee@regionh.dk

Ansøgningsfrist: mandag den 25. januar 2021. Ansøgning incl. CV, relevante oplysninger sendes via linket i opslaget.




Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Andre job der matcher din søgning

Administrativ medarbejder til Kastanjehusene

Kastanjehusene

København N
Har du en administrativ uddannelse og vil du gerne have et spændende og alsidigt job på et plejehjem, hvor du er tæt på beboere, medarbejdere og ledergruppe? Og kan du samtidig svare ja til, at du har sans for systematik, er servicemindet og imødeko...
Indrykket:5. januar 2021

Administrativ medarbejder

Boligkontoret Danmark

København K
Administrativ medarbejder til Boligkontoret Danmarks driftssekretariat Motiveres du af at gøre en forskel? Er du struktureret, og trives du med administrative opgaver? Så er du måske vores nye administrative medarbejder. Du bliver ansat i Driftssekr...
Indrykket:21. januar 2021

Kriminalforsorgen Hovedstaden søger en administrativ medarbejder til Institution Københavns Fængsler, KUA

Vestre Fængsel

København SV
Kriminalforsorgen Hovedstaden søger en administrativ medarbejder til Institution Københavns Fængsler, KUA Kriminalforsorgen Hovedstaden søger en administrativmedarbejder i Sektion 3 på Institution Københavns Fængsler fra den 1. marts 21 eller snares...
Indrykket:19. januar 2021

Adm. medarbejder i Det Europæiske Miljøagentur, København K

MOMENT A/S

København V
Jobbet For EEA (Det Europæiske Miljøagentur), søger vi en medarbejder til varetagelse af diverse administrative opgaver i deres afdeling HRM Group. Du bliver en del af en organisation der har til formål at formidle oplysninger omkring miljøet til be...
Indrykket:22. januar 2021

Administrativ medarbejder til Kastrupgårdsamlingen

Tårnby Kommune

Kastrup
Kastrupgårdsamlingen Tårnby Kommunes kunstmuseum søger en museumsassistent til ansættelse pr. 1. marts 2021 eller snarest muligt herefter. Vi søger en kollega, der vil være en del af vores velfungerende og rummelige arbejdsplads, hvor vi løfter i fl...
Indrykket:23. januar 2021

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Andre job der matcher din søgning

Administrativ medarbejder til Kastanjehusene

Kastanjehusene

København N
Har du en administrativ uddannelse og vil du gerne have et spændende og alsidigt job på et plejehjem, hvor du er tæt på beboere, medarbejdere og ledergruppe? Og kan du samtidig svare ja til, at du har sans for systematik, er servicemindet og imødeko...
Indrykket:5. januar 2021

Administrativ medarbejder

Boligkontoret Danmark

København K
Administrativ medarbejder til Boligkontoret Danmarks driftssekretariat Motiveres du af at gøre en forskel? Er du struktureret, og trives du med administrative opgaver? Så er du måske vores nye administrative medarbejder. Du bliver ansat i Driftssekr...
Indrykket:21. januar 2021

Kriminalforsorgen Hovedstaden søger en administrativ medarbejder til Institution Københavns Fængsler, KUA

Vestre Fængsel

København SV
Kriminalforsorgen Hovedstaden søger en administrativ medarbejder til Institution Københavns Fængsler, KUA Kriminalforsorgen Hovedstaden søger en administrativmedarbejder i Sektion 3 på Institution Københavns Fængsler fra den 1. marts 21 eller snares...
Indrykket:19. januar 2021

Adm. medarbejder i Det Europæiske Miljøagentur, København K

MOMENT A/S

København V
Jobbet For EEA (Det Europæiske Miljøagentur), søger vi en medarbejder til varetagelse af diverse administrative opgaver i deres afdeling HRM Group. Du bliver en del af en organisation der har til formål at formidle oplysninger omkring miljøet til be...
Indrykket:22. januar 2021

Administrativ medarbejder til Kastrupgårdsamlingen

Tårnby Kommune

Kastrup
Kastrupgårdsamlingen Tårnby Kommunes kunstmuseum søger en museumsassistent til ansættelse pr. 1. marts 2021 eller snarest muligt herefter. Vi søger en kollega, der vil være en del af vores velfungerende og rummelige arbejdsplads, hvor vi løfter i fl...
Indrykket:23. januar 2021