13.190
job i
8.793
jobannoncer

Administrativ medarbejder til Pladsanvisningen i Børn og Unge

Pladsanvisningen i Skanderborg Kommune har brug for en ny pladsanviser til en tidsbegrænset stilling.

Hvis du drives af, og trives med, opgaver, der kalder på overblik, struktur, stor grad af ansvar og kommunikation med blandt andet borgere samt vores dagtilbud og skoler, så kan det være, at denne stilling er noget for dig.

Pr. den 1. september 2020 søger vi en pladsanviser til 37 timer/uge i en tidsbegrænset stilling til og med februar 2021. Du vil træde ind i et kollegateam, med tre andre pladsanvisere som er en del af Fagsekretariatet Børn og Unge i Skanderborg Kommune.

Hvad består dine arbejdsopgaver i?
Dine opgaver vil blandt andet bestå i at anvise pladser til børnene i vores kommunale tilbud. En stor del af dit arbejde indeholder daglig kontakt telefonisk, skriftligt og personligt med borgerne. Dertil kommer håndterning af eksempelvis økonomiske fripladser, deltidspladser ved barsel, tilskud til pasning af egne børn, udarbejdelse af kapacitetsopgørelser på 0-6 års området og samarbejde med interne samarbejdspartnere og tværkommunalt.

Hvad forventer vi af dig?

  • At du har gode kommunikative kompetencer både i dialogen og på skrift
  • At du kan navigere og trives i en hverdag, hvor opgaveløsningen til tider kræver hurtig omstilling og fleksibilitet
  • At du kan arbejde koncentreret i et åbent kontorfællesskab, da Pladsanvisningen deler kontorfællesskab med afdelingerne ’Ledelsessekretariatet’ og ’Pædagogik, Læring og Integration’
  • At du kan strukturere og prioritere din tid og opgaver
  • At du både giver og er klar til at modtage kollegial feedback

Kendskab til fagsystemerne KMD I2 og SBSYS betragter vi som en stor fordel, men det er ikke et krav.

Vi tilbyder
  • En arbejdsplads med en høj grad af faglighed og tillid til hinanden
  • Et kollegaskab hvor hjælpsomheden er stor
  • Et arbejdsmiljø med en uformel omgangstone
  • En pladsanvisning som er i udvikling og i gang med at finde nye arbejdsgange

Din profil
  • Du har en administrativ uddannelse, evt. administrationsbachelor
  • Du kan dokumentere praktisk erfaring med varetagelse af administrative funktioner og meget gerne kendskab til de nævnte opgaver
  • Du har en struktureret tilgang til dine opgaver, som du selvstændigt prioriterer og løser inden for fastsatte deadlines – også i pressede situationer
  • Du besidder stor selvstændighed
  • Du er en god og hjælpsom kollega
  • Du har flair for anvendelse af it

Løn- og ansættelsesforhold
Stillingen er for 6 måneder, med 37 timer/uge til besættelse pr. den 1. september 2020 til og med februar 2021. Løn- og ansættelsesforhold er i henhold til gældende overenskomst.

Børn og Unge har adresse i det fælles administrationscenter Fælleden ved Skanderborg.

Hvis du vil vide mere
Du kan få mere information om stillingen ved at henvende dig til chef for dagtilbudsområdet og pladsanvisningen i Skanderborg Kommune Charlotte Styver på mobil 24 99 87 24 eller på mail charlotte.styver@skanderborg.dk

Søg stillingen
Din ansøgning og relevante bilag skal være modtaget senest mandag den 6. juli 2020 kl. 23.59

Ansættelsessamtaler
Der afholdes ansættelsessamtaler torsdag den 9. juli 2020.

Om Fagsekretariatet Børn og Unge
I Fagsekretariatet Børn & Unge arbejder vi med børn, unge og familier. Vi dækker således hele området for 0-18 år - lige fra de almene områder med sundhedstjeneste, dagtilbud, skoler, SFO/Klubber til specialområdet med PPR og social området med SSP og børnesocialrådgivningen.

Vores opgave i Børn og Unge er at understøtte den enkelte families bestræbelse på at skabe det gode børneliv, hvor børn og unge trives og udvikles i trygge rammer. Dette sker alt sammen under den politiske vision, at alle børn har ret til et godt børneliv med en oplevelse af glæde, tryghed, engagement, begejstring og robusthed i forhold til livets udfordringer.

Læs mere om Fagsekretariatet Børn og Unge og de forskellige afdelinger her

 


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Andre job der matcher din søgning

Teknisk servicekoordinator

BAD ELEMENT ApS

Horsens
Til vores serviceafdeling i Horsens søger vi en stærk koordinator med erfaring fra byggebranchen. Du bliver placeret i backoffice med direkte kontakt til vores kunder som primært er byggeleder og entrepriseleder. Du bliver samtidig koordinator for s...
Indrykket:25. juni 2020

Kreditorkonsulent til barselsvikariat

Lowell Danmark A/S

Horsens
Ambitiøs, professionel og målrettet kreditorkonsulent søges til barselsvikariat på vores hovedkontor i Horsens. Hovedopgaven består i kontakt til debitorer via telefon og mail samt efterfølgende behandling af sager i vores systemer. Du bliver placer...
Indrykket:29. juni 2020

Sagsbehandlere til komplekse genoptagelsessager vedr. personskat i Skattestyrelsen i Horsens

Skatteforvaltningen, Horsens

Horsens
Vil du være med til at sikre, at borgerne får korrekt fradrag? Og trives du i et velfungerende socialt miljø og har erfaring med personskat og kompleks sagsbehandling, så er det lige dig, vi søger. Vi vil glæde os til at byde dig velkommen på vores ...
Indrykket:19. juni 2020

Kontor-/Logistikassistent søges til Fårup

PersonaleBørsen

Aarhus V
For kunde i Fårup søger vi til snarlig tiltrædelse en sommerferievikar til virksomhedens administration. Din primære opgave vil være : registrering af indkomne varer i Navision 2009 indtastning af ordrer og fakturering til kundens mange butikker. Ud...
Indrykket:17. juni 2020

Kontorassistent på deltid søges

BJ Computers ApS

Hedensted
Efter omstrukturering i virksomheden, søger vi en ny medarbejder. Vi er et team på 6 medarbejdere hvori 3 er fuldtidsansatte. Vi er professionelle, kundeminded, humørfyldte og troværdige. Vores vision er at være den foretrukne IT-leverandør for mind...
Indrykket:9. juni 2020

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Andre job der matcher din søgning

Teknisk servicekoordinator

BAD ELEMENT ApS

Horsens
Til vores serviceafdeling i Horsens søger vi en stærk koordinator med erfaring fra byggebranchen. Du bliver placeret i backoffice med direkte kontakt til vores kunder som primært er byggeleder og entrepriseleder. Du bliver samtidig koordinator for s...
Indrykket:25. juni 2020

Kreditorkonsulent til barselsvikariat

Lowell Danmark A/S

Horsens
Ambitiøs, professionel og målrettet kreditorkonsulent søges til barselsvikariat på vores hovedkontor i Horsens. Hovedopgaven består i kontakt til debitorer via telefon og mail samt efterfølgende behandling af sager i vores systemer. Du bliver placer...
Indrykket:29. juni 2020

Sagsbehandlere til komplekse genoptagelsessager vedr. personskat i Skattestyrelsen i Horsens

Skatteforvaltningen, Horsens

Horsens
Vil du være med til at sikre, at borgerne får korrekt fradrag? Og trives du i et velfungerende socialt miljø og har erfaring med personskat og kompleks sagsbehandling, så er det lige dig, vi søger. Vi vil glæde os til at byde dig velkommen på vores ...
Indrykket:19. juni 2020

Kontor-/Logistikassistent søges til Fårup

PersonaleBørsen

Aarhus V
For kunde i Fårup søger vi til snarlig tiltrædelse en sommerferievikar til virksomhedens administration. Din primære opgave vil være : registrering af indkomne varer i Navision 2009 indtastning af ordrer og fakturering til kundens mange butikker. Ud...
Indrykket:17. juni 2020

Kontorassistent på deltid søges

BJ Computers ApS

Hedensted
Efter omstrukturering i virksomheden, søger vi en ny medarbejder. Vi er et team på 6 medarbejdere hvori 3 er fuldtidsansatte. Vi er professionelle, kundeminded, humørfyldte og troværdige. Vores vision er at være den foretrukne IT-leverandør for mind...
Indrykket:9. juni 2020