Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Administrativ medarbejder til rekruttering i Koncern HR

København, Rigspolitiet, Koncern HR

Vil du arbejde med offentlig administration og rekruttering? Kan du arbejde selvstændigt – også når det går stærkt? Så er du måske vores nye administrative medarbejder i sektion for Civil Rekruttering.

Klassiske administrative opgaver i en unik organisation
I sektionen for Civil Rekruttering varetager vi rekrutteringen af alle civile (ikke-politiuddannede) medarbejdere og ledere i Rigspolitiet. Vi har ansvaret for hele den administrative proces, der knytter sig til enhver rekruttering. Vi er aktuelt 18 medarbejdere i sektionen fordelt på 3 teams; det administrative team, lønforhandlerteamet og konsulentteamet. Vi er en sektion med et stærkt samarbejde og en uformel omgangstone, og den ledige stilling er i det administrative team.

Som administrativ medarbejder i Civil Rekruttering har du en bred kontaktflade, hvor din primære opgave er at varetage den administrative understøttelse af rekrutteringen af civile medarbejdere til Rigspolitiet.
Med din brede viden og servicemindede tilgang til opgaverne supporterer du rekrutteringskonsulenterne og øvrige samarbejdspartnere med de mange arbejdsgange og henvendelser, der knytter sig til den enkelte rekruttering. Du arbejder blandt andet med publicering af stillingsopslag og indledende screeningsopgaver, ligesom du er med til at varetage administrative processer i forhold til sikkerhedsgodkendelser, lønforhandling og ansættelse. Du står ligeledes for visiteringen af sektionens postkassefunktion, hvor vi dagligt får indgående mails, der alle skal behandles rettidigt og med omhu. Udover dine primære arbejdsopgaver, er du, i mindre omfang, tilknyttet forskellige typer af projekt- og udviklingsorienterede opgaver, som du er selvstændig tovholder for.

Du finder løsninger og hjælper andre
Vi forventer, at du har en kontoradministrativ uddannelse eller en professionsbachelor i offentlig administration, og ser gerne, at du har mellem 3-5 års erhvervserfaring. Det er desuden en fordel, hvis du har kendskab til rekrutteringsprocesser, erfaring med Officepakken og erfaring med at arbejde i en politisk styret organisation. Herudover er vi mest interesseret i dig som person og kollega. Vi har en åben kultur med plads til humor og et godt socialt samvær både i og uden for arbejde.

Som person er du yderst serviceminded og løsningsorienteret, og du motiveres af at hjælpe andre. Du er fleksibel og omstillingsparat i forhold til opgaver, og du holder hovedet koldt og bevarer overblikket, selvom du har mange bolde i luften. Du har en god procesforståelse og stærke samarbejdskompetencer. Du har gode kommunikative evner og er engageret og har lyst til at indgå i teamet med et positivt mindset.

Løn- og ansættelsesvilkår
Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til den til enhver tid gældende organisationsaftale for kontorfunktionærer i staten mellem Finansministeriet og HK/STAT samt OAO-S-fællesoverenskomst.

Dit arbejdssted bliver Rigspolitiet med adresse på Polititorvet 14, 1780 København V.

Det er en forudsætning for ansættelse, at du kan blive sikkerhedsgodkendt, ligesom du skal kunne opretholde sikkerhedsgodkendelsen gennem hele din ansættelse.

Kontakt og ansøgning
Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte sektionsleder Susan Jensen på tlf. 4188 9963. Du kan finde generel information om politiet på www.politi.dk og om politiet som arbejdsplads på www.jobipolitiet.dk.

Når du søger en stilling i politiet, opretter du samtidig en profil i vores rekrutteringssystem. Hvis du søger flere jobs i politiet, skal du lægge en ansøgning og et CV ind i systemet pr. ansøgt job. Du skal derfor ikke slette tidligere dokumenter, hvis du søger endnu et job. Det er først, hvis du har fået afslag på en søgt stilling, at du kan slette dokumenterne knyttet dertil. Vi anbefaler, at du navngiver dine dokumenter, så
det fremgår, hvilket job du søger. Vi foretrækker, at du oploader alle dokumenter i pdf-format.

Vi forventer at afholde samtaler i uge 8.

Vi opfordrer alle kvalificerede til at søge uanset køn, alder, race, religion eller etnisk baggrund.


Koncern HR
Rigspolitiet er politiets øverste myndighed og har det overordnede ansvar for Danmarks 12 politikredse samt politiet i Grønland og på Færøerne. Rigspolitiet sætter retningen og udarbejder overordnede strategier for hele politiet i tæt samarbejde med politikredsene.
Koncern HR varetager HR-opgaver for politiets ca. 15.000 ansatte, hvoraf cirka 10.500 er polititjenestemænd. Koncern HR er organiseret i 4 centre: National HR Partner, HR Administration, Politiskolen og Almen Jura.
Vi hjælper dagligt hinanden og samarbejder i hele koncernen om at løfte kvaliteten i alt, hvad vi gør. Høje ambitioner og fælles mål om integritet og transparents er kernen i vores arbejde. Vi har et stort fokus på udvikling af alle ansatte, professionelt såvel som menneskeligt. Vi har en uformel og uhøjtidelig omgangstone, og vores daglige sparring, medarbejderne imellem, er en forudsætning for, at vi kan skabe gode løsninger, der fungerer i dag og er forberedt på i morgen.


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her