Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Administrativ medarbejder til Ringkøbing-Lem Hjemmepleje

Administrativ medarbejder til
Ringkøbing-Lem Hjemmepleje, 30,5 timer

Har du lyst til at arbejde med udfordrende og afvekslende opgaver, har vi jobbet til dig.
Ringkøbing-Lem Hjemmepleje har arbejdssted på Nørredige 28, 6950 Ringkøbing. Der vil være 2½ time ved Holmehusene inkluderet i timetallet.

Dine arbejdsopgaver vil bl.a. være:
 

  • Tjenestetidsplanlægning i KMD-vagtplan
  • Personaleadministrative opgaver i Rollebaseret Indgang
  • Telefonpasning
  • Referent ved MED-møder
  • Sekretær for lederne
  • Indkøb
  • Ad-hoc opgaver
Vi forventer, du har følgende kvalifikationer:
 
  • Har en relevant uddannelse
  • Har flair for IT – gerne kendskab til KMD, Rollebaseret Indgang
  • Tænker og arbejder selvstændigt og struktureret
  • Kan og vil tage ejerskab for arbejdsopgaver
  • Kan prioritere arbejdsopgaver og bevare overblikket
  • God til kommunikation både skriftligt og mundtligt
  • Er fleksibel, kreativ i tanke og handling, positiv og har humoristisk sans
Vi tilbyder dig en arbejdsplads, hvor dagene ikke er ens, hvor vi hjælper hinanden og hvor der er fokus på arbejdsmiljøet.

Ved Ringkøbing-Lem Hjemmepleje arbejder vi ud fra Ringkøbing-Skjern Kommunes værdigrundlag, vi er ordentlige, vi er nysgerrige og vi handler.

Har du spørgsmål vedr. stillingen, er du velkommen til at kontakte Enhedsleder Inge Krogsgaard Christensen på tlf. 9974 2300, eller administrativ medarbejder Malene Andersen på tlf. 9974 2301.

Ansættelse: Stillingen er på 30,5 timer med ansættelse 1. marts 2018 eller efter aftale.

Løn og ansættelsesvilkår sker efter Overenskomst mellem HK og KL.

Ansøgningsfrist: Torsdag den 22.02.2018, kl. 12.00.

Ansættelsessamtaler afholdes tirsdag den 27.02.2018.
 


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her