Administrativ medarbejder til Sekretariat og Byudvikling i Kultur- og Fritidsforvaltningen

I Sekretariat og Byudvikling søger vi en administrativ medarbejder til en række forskellige opgaver.   
 
Dine hovedopgaver vil være administrative opgaver som fx registrering af ferie, sygdom m.v., sagsbehandling, indkøb, IT-autorisationer.  
 
Din profil  
  • du kan håndtere korte deadlines  
  • du har erfaring med konkret sagsbehandling – gerne sagsbehandling for nævn og puljer 
  • du har kendskab til at arbejde med valg – fx i valgsystemet Valghalla 
  • du er god til at arbejde i teams
  • du har gode IT-kundskaber – gerne MS-Office og eDoc på superbrugerniveau 
  • du er særdeles servicemindet både i forhold til eksterne og interne samarbejdspartnere  
  • du er god til skriftlig dansk 
Vi tilbyder  
  • et højt fagligt niveau  
  • et job i en organisation i udvikling og med fokus på tillidsbaseret ledelse  
  • en høj grad af selvstændighed i jobbet  
  • en fleksibel arbejdsplads.  
  • Tiltrædelse efter aftale  
Nyuddannede er velkomne til at søge stillingen.  
 
Yderligere oplysninger
Nærmere oplysninger kan fås ved henvendelse til kontorchef Nanna Bugge på 2712 3388.
 
Søg stillingen via nedenstående link senest fredag den 20. april 2018
 
  
 


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her

Andre job der matcher din søgning

Administrativ medarbejder

Håndværkerskolehjemmet

København
HÅNDVÆRKER-SKOLEHJEMMET I KØBENHAVN Håndværkerskolehjemmet i København søger administrativ medarbejder.Håndværkerskolehjemmet er en selvejende institution, som tilbyder bolig for elever der følger undervisningen på en af erhvervsskolerne i København...
Indrykket:16. april 2018
Udløbsdato:14. maj 2018

Socialfaglig eller juridisk medarbejder til Center for Afklaring og Beskæftigelse i Rehabiliteringsteamet

CAB Afdeling 6

Beskæftigelses- og integrationsforvaltningen har den 1. april 2018 overtaget kompetencen til at tilkende førtidspensioner og i den forbindelse søger vi nye medarbejdere. I Københavns Kommune har vi en del borgere, der skal have forelagt deres sag fo...
Indrykket:6. april 2018
Udløbsdato:21. april 2018