Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Administrativ medarbejder til Sekretariatet i Social & Sundhed

Da vores kollega har valgt at gå på pension, søger vi en frisk, serviceminded og dygtig kollega til en fast stilling som administrativ medarbejder 30 timer/uge.

Hvem er vi

Sekretariatet er en stab under direktøren i Social & Sundhed, der i øvrigt består af afdelingerne Sundhed, Senior, Social og Visitation & Understøttelse. Sekretariatet servicerer og varetager tværgående opgaver for den politiske og administrative ledelse.

Dine primære opgaver:

  • Sekretariatsbetjening af Social- og Sundhedsudvalget og Handicaprådet; herunder udsendelse af dagsordener og referater (ESDH-systemet Acadre)
  • Sekretariatsbetjening af direktør og forvaltningens chefgruppe
  • Sekretariatsbetjening af MED-udvalg
  • Sagsbehandling og servicering i forhold til ansøgninger om tilskud til frivilligt socialt arbejde (i systemet Emply); herunder betjening af Frivillighedsrådet
  • Betaling af fakturaer (i systemet Prisme)
  • Dataudtræk og registrering (i systemet Silkeborg Data)
  • Administrative opgaver i forbindelse med mødeplanlægning, posthåndtering, telefonpasning samt andre forefaldende ad hoc opgaver
  • Webredaktør (i systemet Umbraco)

 Vi forventer, at du

  • har en relevant administrativ uddannelse
  • har erfaring i forhold til ovenstående opgaver
  • har gode IT-færdigheder og gerne kendskab til de nævnte systemer
  • har gode kommunikationsevner både skriftligt og mundtligt
  • kan arbejde selvstændigt og tilrettelægge eget arbejde
  • er udadvendt og serviceminded
  • er fleksibel og god til at samarbejde.

 Vi tilbyder

  • et spændende og varierende job
  • engagerede kollegaer der prioriterer samarbejde og sparring
  • et arbejdsmiljø med en uformel tone 

Løn- og ansættelsesvilkår
Løn og ansættelse efter gældende overenskomst.

Stillingen er på 30 timer pr. uge og med tiltrædelse senest den 1. juni 2021.

Få mere at vide
Hvis du ønsker at høre nærmere om stillingen og opgaverne, er du velkommen til at kontakte sekretariatsleder Tommy Svendsen på telefon 7376-7141.

Ansøgning
Ansøgningsfristen er onsdag den 14. april 2021. Ansættelsessamtaler vil finde sted onsdag den 21. april 2021 på Aabenraa Rådhus, Skelbækvej 2, 6200 Aabenraa. 

Send ansøgning, CV og relevante bilag som Word- eller PDF-filer via linket.


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.