Administrativ medarbejder til service og økonomiafdeling

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Er du serviceminded, og vil du være med til at få hverdagen i vores kontor til at fungere? Så har vi en spændende stilling til dig på vores nye kontor på Essen 41, 6000 Kolding

Hos Bixter.dk ApS har vi ansvar for at skabe det bedst mulige grundlag for en sund, dynamisk og effektiv international rekruttering i retning af landbrug, og hotel og restauration i hele Skandinavien, Holland og Tyskland, hvor flest mulige har job eller uddanner sig, og hvor virksomheder på alle niveauer har adgang til de medarbejdere de har brug for – ufaglærte, faglærte, eller højt specialiserede medarbejdere.  

Vi er en international rekrutterings virksomhed, med en specifik koncept orienteret på rekruttering af internationale praktikanter fra forskellige universiteter på verdens plan til Skandinavien og Tyskland.

I dag har Bixter afdeling i Danmark, Holland og Ukraine men i fremtiden også i Sverige, Tyskland og Norge

Du kan læse mere om os på www.Bixter.com

Bliv en del af et velfungerende team med spændende opgaver

Arbejdsområderne for Bixters kontor og økonomi ansvarlige spænder vidt, lige fra journalisering og reception til indkøb, kontraktstyring, udbud, betjentopgaver og meget andet. Men din hovedopgave vil ligge på økonomistyring og bogføring.

Dine opgaver vil bl.a. omfatte: 

  • Økonomiopgaver, herunder bl.a. betaling af fakturaer, budgetopfølgning af driftsbudget og deltagelse i budgetlægning.
  • Indkøb – lige fra blyanter til biler.
  • Telefoni og videokonference – herunder udvikling og vedligeholdelse af udstyr samt oplæring af brugerne i systemerne samt udarbejdelse af vejledninger.
  • Udvikling, markedsføring og vedligeholdelse af Bixters CRM system
  • Tæt kommunikation med vores kunder
  • Øvrige administrative opgaver m.m.

Bliv vores nye kollega

Vi forestiller os, at du:

  • er kontoruddannet og er superbruger i Office pakken
  • har erfaring med e-conomics
  • har teknisk snilde
  • har gode kommunikative evner – både mundtligt og skriftligt på både dansk og engelsk
  • kan arbejde selvstændigt og ikke mindst proaktivt samt indgå i et tæt samarbejde med kolleger
  • er imødekommende og positiv i den personlige og telefoniske kontakt med kolleger, kunder og leverandører.

Vi finder løsninger sammen

Hos os kommer du til at arbejde sammen med fagligt dygtige og dedikerede kolleger i en hverdag med højt tempo og store udfordringer. Hver dag byder på nye problemstillinger, og du skal derfor være parat til at tage opgaver ind fra siden og sætte hele dit faglige register i spil. Til gengæld får du gode muligheder for at gøre en positiv forskel for menneskers arbejdsliv.

Løn- og ansættelsesvilkår

?Stillingen er en fast fuldtidsstilling. Vi vil gerne have, at du starter hurtigst muligt.

??Du bliver ansat som kontorfunktionær.

Spørgsmål og ansøgning

Fik du ikke svar på alle dine spørgsmål? Så er du velkommen til at kontakte Jonna Christensen på tlf.nr. 91 88 62 12.

Send din ansøgning, cv og eksamenspapirer elektronisk senest den 15. september 2021.

Ansøgningen skal sendes til Nj@bixter.com

Ansøgningsfrist:

15-09-2021

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Administrativ medarbejder til service og økonomiafdeling

Er du serviceminded, og vil du være med til at få hverdagen i vores kontor til at fungere? Så har vi en spændende stilling til dig på vores nye kontor på Essen 41, 6000 Kolding

Hos Bixter.dk ApS har vi ansvar for at skabe det bedst mulige grundlag for en sund, dynamisk og effektiv international rekruttering i retning af landbrug, og hotel og restauration i hele Skandinavien, Holland og Tyskland, hvor flest mulige har job eller uddanner sig, og hvor virksomheder på alle niveauer har adgang til de medarbejdere de har brug for – ufaglærte, faglærte, eller højt specialiserede medarbejdere.  

Vi er en international rekrutterings virksomhed, med en specifik koncept orienteret på rekruttering af internationale praktikanter fra forskellige universiteter på verdens plan til Skandinavien og Tyskland.

I dag har Bixter afdeling i Danmark, Holland og Ukraine men i fremtiden også i Sverige, Tyskland og Norge

Du kan læse mere om os på www.Bixter.com

Bliv en del af et velfungerende team med spændende opgaver

Arbejdsområderne for Bixters kontor og økonomi ansvarlige spænder vidt, lige fra journalisering og reception til indkøb, kontraktstyring, udbud, betjentopgaver og meget andet. Men din hovedopgave vil ligge på økonomistyring og bogføring.

Dine opgaver vil bl.a. omfatte: 

  • Økonomiopgaver, herunder bl.a. betaling af fakturaer, budgetopfølgning af driftsbudget og deltagelse i budgetlægning.
  • Indkøb – lige fra blyanter til biler.
  • Telefoni og videokonference – herunder udvikling og vedligeholdelse af udstyr samt oplæring af brugerne i systemerne samt udarbejdelse af vejledninger.
  • Udvikling, markedsføring og vedligeholdelse af Bixters CRM system
  • Tæt kommunikation med vores kunder
  • Øvrige administrative opgaver m.m.

Bliv vores nye kollega

Vi forestiller os, at du:

  • er kontoruddannet og er superbruger i Office pakken
  • har erfaring med e-conomics
  • har teknisk snilde
  • har gode kommunikative evner – både mundtligt og skriftligt på både dansk og engelsk
  • kan arbejde selvstændigt og ikke mindst proaktivt samt indgå i et tæt samarbejde med kolleger
  • er imødekommende og positiv i den personlige og telefoniske kontakt med kolleger, kunder og leverandører.

Vi finder løsninger sammen

Hos os kommer du til at arbejde sammen med fagligt dygtige og dedikerede kolleger i en hverdag med højt tempo og store udfordringer. Hver dag byder på nye problemstillinger, og du skal derfor være parat til at tage opgaver ind fra siden og sætte hele dit faglige register i spil. Til gengæld får du gode muligheder for at gøre en positiv forskel for menneskers arbejdsliv.

Løn- og ansættelsesvilkår

?Stillingen er en fast fuldtidsstilling. Vi vil gerne have, at du starter hurtigst muligt.

??Du bliver ansat som kontorfunktionær.

Spørgsmål og ansøgning

Fik du ikke svar på alle dine spørgsmål? Så er du velkommen til at kontakte Jonna Christensen på tlf.nr. 91 88 62 12.

Send din ansøgning, cv og eksamenspapirer elektronisk senest den 15. september 2021.

Ansøgningen skal sendes til Nj@bixter.com

Ansøgningsfrist:

15-09-2021

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.