Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Administrativ medarbejder til Socialtilsyn Midt

Socialtilsyn Midt godkender og fører driftsorienteret tilsyn med såvel private, som offentlige tilbud og plejefamilier inden for det specialiserede socialområde – vi fører tilsyn med ca. 1400 plejefamilie og 360 sociale tilbud. Geografisk dækker vi region Midtjylland og Fåborg-Midtfyn Kommune – i alt 19 kommuner og 1 region.

I Socialtilsyn Midt er vi ca. 80 ansatte herunder 16 i staben, hvor stillingen er placeret. 1. november går en af vores gode kolleger på barsel, og vi søger derfor pr. 1. december en dygtig og serviceminded kollega, som har lyst til at hjælpe os med at få huset til at fungere og understøtte tilsynskonsulenternes og ledelsens arbejde. I staben vil du arbejde sammen med mange forskellige faggrupper om at sikre, at tilsynskonsulenter og ledelse understøttes i tilsynsarbejdet både fagligt, praktisk og med IT osv. Staben løser således en lang række af forskellige opgaver, og som administrativ medarbejder vil du blive involveret i flere aspekter af stabens funktioner – naturligvis efter kompetencer og interesser. Der er masser af muligheder for opgaver med ansvar og for at prøve dig selv af i forskellige funktioner.

I staben og i Socialtilsyn Midt generelt lægger vi vægt på, at det også er rart at være på arbejde. Du bliver derfor også en del af et rigtig godt arbejdsfællesskab, hvor der er højt til loftet og rigtig god humor – synes vi selv.

Du vil blive placeret i vores administrative team, hvor du sammen med 4 kolleger vil have ansvaret for stabens administrative samt IT-relaterede opgaver. Nedenstående er eksempler på opgaver, men det er vigtigt at understrege, at vi leder efter den rigtige kollega, så du behøver ikke at kunne se dig selv i alle opgaverne. Du kan både være erfaren og kende konkret til nedenstående, men du kan også sagtens være nyuddannet med interesser der matcher vores opgaver.

Eksempel på opgaver:

  • Superbruger på diverse it-systemer (GO, SIKO, Outlook, Smart Design, Tilsyn.dk)
  • Support til konsulenter vedr. IT-opgaver (ovenstående samt Word, Outlook osv.)
  • Opdatering af hjemmeside
  • Pasning af hovedtelefon/hovedpostkasse
  • Distributionslister i Outlook
  • Mindre økonomiopgaver
  • Varebestillinger, håndtering af fakturaer, udlæg osv.
  • Udarbejdelse af skabeloner, oversigter, vejledninger mv.
  • Assistance med aktindsigter
  • Diverse sekretæropgaver (bookinger, forplejninger, klargøring, korrektur mv.)
  • Dataudtræk fra vores BI-system

Vi forventer, at du:
  • Har en kontoruddannelse eller lignende
  • Er meget serviceminded
  • Har flair for IT og meget gerne kendskab til nogle af de nævnte systemer
  • Er fleksibel og tager de daglige forandringer og ændringer i planerne med et smil
  • Er dygtig til at formulere dig på skrift
  • Er struktureret og har orden i dine opgaver
  • Har lyst til at indgå i og bidrage til vores gode arbejdsfællesskab

Du kan læse mere om os på vores hjemmeside www.socialtilsynmidt.dk

Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse.

Yderligere information:
Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte stabsleder Ida Rønne Antonsen på tlf. 91 17 24 79.

Ansøgningsfrist mandag 19. oktober 2020. Ansættelsessamtaler forventes afholdt tirsdag 27. oktober 2020.

Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online.
Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag.
 


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.