Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Administrativ medarbejder til Sølystskolen

Sølystskolen søger en administrativ medarbejder, da den ene af vores to administrative medarbejdere efter mange års ansættelse på skolen, har valgt at gå på pension. 
 
Sølystskolen er beliggende i Alderslystområdet i Silkeborg. Skolen har pt. 701 elever 0-9 klasse og rummer desuden et inklusionscenter, modtagerklasser og et udskolingsforløb for eliteidrætsudøvere. 
Vi er pt. 120 engagerede medarbejdere fordelt på flere faggrupper. Skolen er nyrenoveret.  
 
Administrationen på Sølystskolen indgår i et samarbejde med administrationen på Silkeborg Ungdomsskole, derfor kan der forekomme arbejdsopgaver på begge matrikler.  
 
Job og personprofil: 
  • Du skal have et positivt menneskesyn, der skal komme til udtryk i en venlig og god service overfor skolens elever, forældre, medarbejdere og andre interessenter. 
  • Du skal have overblik over administrationens mange opgaver, selv i en meget omskiftelig hverdag med korte deadlines og mange afbrydelser. 
  • Du skal trives ved at arbejde i et team. Du løser opgaverne effektivt og på et højt kvalitetsniveau. 
  • Du er kontoruddannet og besidder en solid erfaring med kommunal administration og gerne kendskab til Prisme, Silkeborg Dataløn, samt Tabulex skolesystemer. 
  • Du skal være opsøgende og opmærksom på, hvad der sker på skolen og i kommunen i relation til administrative opgaver. Du skal være lydhør og omstillingsparat overfor nye løsningsmuligheder. 
  • Du skal være udadvendt og trives med at arbejde i et dynamisk miljø. 
  • Du skal være fleksibel i forhold til arbejdspladsens behov. 
Hovedopgaver: 
  • Personaleadministration  
  • Økonomi, herunder daglig bogføring 
  • Elevadministration 
  • Vedligeholdelse af skolens intrasystem, samt hjemmeside  
  • Deltage aktivt i udviklingen af det administrative område. 
  • Diverse ad-hoc opgaver 
Arbejdstid: 
Stillingen er normeret til 34,53 timer, med en ugentlig fremmødetid på 37 timer fordelt på 42 uger om året. Den primære arbejdstid ligger inden for skolens almindelige åbningstider.  
 
Tiltrædelse 1. april 2018.
 
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse og efter gældende overenskomst med HK. 
 
Yderligere information: 
Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte administrativ leder Henrik L. Nielsen på tlf. 40 24 22 64.  
 
Ansøgningsfrist fredag 16. februar 2018. Ansættelsessamtaler forventes afholdt onsdag 21. februar.  
 
Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online. 
Klik på Send ansøgning. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag. 
 
Har du ikke internetadgang, kan du sende din ansøgning i et almindeligt brev til Silkeborg Kommune, Organisation og Personale, Søvej 1, 8600 Silkeborg. Husk at anføre job nr. 144503. 
 
Vi indhenter offentlig straffeattest og børneattest på den person, vi ønsker at ansætte. 
 


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her

Andre job der matcher din søgning

Indrykket:8. februar 2018
Udløbsdato:22. februar 2018

Grundsælger/administrativ medarbejder til Ejendomme

Ejendomme

Silkeborg
Ejendomme varetager ejendomsforvaltning samt drift og vedligeholdelse af kommunens ca. 450.000 m2 fordelt på ca. 400 ejendomme, samt om-, til- og nybyggeri af kommunens ejendomme. Vores opgaver består bl.a. i salg af kommunens erhvervs- og byggegrun...
Indrykket:13. februar 2018
Udløbsdato:8. marts 2018

Økonomikyndig administrativ medarbejder til Tvær-fagligt Center for Børn og Unge

Tværfagligt Center for Børn og Unge

Hedensted
Har du lyst til at være del af en velfungerende administration, der understøtter godt 90 medarbejdere i løsningen af deres opgaver? Hvis du har og også er systematisk, grundig og trives med en serviceorienteret kontakt til medarbejdere og samarbejds...
Indrykket:14. februar 2018
Udløbsdato:28. februar 2018

Administrativ medarbejder til Sprogcenter Vejle

Sprogcenter Vejle

Hedensted
Administrativ medarbejder med kendskab til Ludus Suite Sprogcentrets administration har travlt med implementering af ny lovgivning på området, og en af vores medarbejdere har valgt at gå på pension. Om jobbet - Dine primære opgaver består i Kursista...
Indrykket:30. januar 2018
Udløbsdato:20. februar 2018

Administrativ medarbejder/receptionist - Byggesagsafdelingen

Holstebro Kommune

Har du lyst til at sikre en god oplevelse i kontakten med Teknik og Miljø, og trives du med at sikre god service?Så er du måske vores kommende receptionist.I Holstebro Kommune har vi fokus på at levere god service i samarbejdet med borgere og virkso...
Indrykket:1. februar 2018
Udløbsdato:7. marts 2018

ELEV SØGES I HERNING

GoShopping ApS

Er du lige så vild med at drive online salg, som vi er? Har du lyst til at blive en del af en spændende nordisk e-handelsvirksomhed i vækst med base i Gødstrup ved Herning? Så er det måske dig, vi søger. GoShopping søger en e-handelselev. Bliv en de...