Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Administrativ medarbejder til Sølystskolen

Sølystskolen søger en administrativ medarbejder, da den ene af vores to administrative medarbejdere efter mange års ansættelse på skolen, har valgt at gå på pension. 
 
Sølystskolen er beliggende i Alderslystområdet i Silkeborg. Skolen har pt. 701 elever 0-9 klasse og rummer desuden et inklusionscenter, modtagerklasser og et udskolingsforløb for eliteidrætsudøvere. 
Vi er pt. 120 engagerede medarbejdere fordelt på flere faggrupper. Skolen er nyrenoveret.  
 
Administrationen på Sølystskolen indgår i et samarbejde med administrationen på Silkeborg Ungdomsskole, derfor kan der forekomme arbejdsopgaver på begge matrikler.  
 
Job og personprofil: 
  • Du skal have et positivt menneskesyn, der skal komme til udtryk i en venlig og god service overfor skolens elever, forældre, medarbejdere og andre interessenter. 
  • Du skal have overblik over administrationens mange opgaver, selv i en meget omskiftelig hverdag med korte deadlines og mange afbrydelser. 
  • Du skal trives ved at arbejde i et team. Du løser opgaverne effektivt og på et højt kvalitetsniveau. 
  • Du er kontoruddannet og besidder en solid erfaring med kommunal administration og gerne kendskab til Prisme, Silkeborg Dataløn, samt Tabulex skolesystemer. 
  • Du skal være opsøgende og opmærksom på, hvad der sker på skolen og i kommunen i relation til administrative opgaver. Du skal være lydhør og omstillingsparat overfor nye løsningsmuligheder. 
  • Du skal være udadvendt og trives med at arbejde i et dynamisk miljø. 
  • Du skal være fleksibel i forhold til arbejdspladsens behov. 
Hovedopgaver: 
  • Personaleadministration  
  • Økonomi, herunder daglig bogføring 
  • Elevadministration 
  • Vedligeholdelse af skolens intrasystem, samt hjemmeside  
  • Deltage aktivt i udviklingen af det administrative område. 
  • Diverse ad-hoc opgaver 
Arbejdstid: 
Stillingen er normeret til 34,53 timer, med en ugentlig fremmødetid på 37 timer fordelt på 42 uger om året. Den primære arbejdstid ligger inden for skolens almindelige åbningstider.  
 
Tiltrædelse 1. april 2018.
 
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse og efter gældende overenskomst med HK. 
 
Yderligere information: 
Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte administrativ leder Henrik L. Nielsen på tlf. 40 24 22 64.  
 
Ansøgningsfrist fredag 16. februar 2018. Ansættelsessamtaler forventes afholdt onsdag 21. februar.  
 
Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online. 
Klik på Send ansøgning. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag. 
 
Har du ikke internetadgang, kan du sende din ansøgning i et almindeligt brev til Silkeborg Kommune, Organisation og Personale, Søvej 1, 8600 Silkeborg. Husk at anføre job nr. 144503. 
 
Vi indhenter offentlig straffeattest og børneattest på den person, vi ønsker at ansætte. 
 


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her

Andre job der matcher din søgning

Vi mangler folk til opstart nu.!

Leif Pedersens Eftf. ApS

Silkeborg
Vi har travlt, vi søger derved erfarne jord, beton og kloak folk. Kan du vinge nogle af disse punkter af på CV t : Kan du læse en tegning ?? Kan du tage ansvar ?? Er du løsnings orienteret ?? Er du stabil ?? Kan du køre føre lidt forskellige maskine...
Indrykket:21. marts 2018
Udløbsdato:16. maj 2018

Assistent til udendørs arbejde

Jysk Vikarservice A/S, Silkeborg

Silkeborg
På vegne af en kunde, søger vi 4 robuste medarbejder til forskelligt udendørs arbejde.Firmaet ligger i Bjerringbro, men arbejdet kan være forskellige steder, f.eks. Viborg og Randers. Der er tale om et kortere vikariat. Din profil: Du er i god fysis...
Indrykket:10. april 2018
Udløbsdato:30. april 2018

Vi søger en ny kollega med nogle års erfaring - gerne kendskab til el-branchen.

ELEXPERTEN.DK IKAST ApS

Ikast-Brande
Ansvarsopgaver: Alle facetter af løn med bla. lønkørsel, kontrakter og afstemninger. Bogføring og relevante opgaver for vores ejendomsselskab. Momsafstemninger Ad hoc opgaver. Hvem er du: Du har erfaring med e-conomic, danløn og excel. Du har overbl...
Indrykket:17. april 2018
Udløbsdato:30. april 2018

Lager- / terminalmedarbejder søges - evt. på deltid!

JØRGEN JENSEN DISTRIBUTION A/S

Ikast-Brande
Vi søger en ny kollega til aflæsning og pålæsning af lastbiler, primært til håndtering af tæpper og gulvbelægning. Herudover kan forekomme pluk fra lagerhotel. Den primære arbejdstid er ca. fra kl. 16 - 20 mandag til fredag, ved fuldtid fra kl. 12 -...
Indrykket:18. april 2018
Udløbsdato:4. maj 2018