Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Administrativ medarbejder til Spillemyndigheden

Bliv del af en dynamisk hverdag i Spillemyndigheden, hvor de administrative arbejdsopgaver er mangeartede, og du kommer til at bidrage med din erfaring inden for administration og bogføring.  
 
Driftssikker opgavehåndtering  
Vi søger en kollega til kontoret Økonomi, Styring og Analyse, som er ét af fire kontorer i Spillemyndigheden. Kontoret løser en række tværgående opgaver som økonomistyring, ledelsesinformation, kommunikation, HR, gebyrkontroller, kontraktstyring, aktindsigter, informationssikkerhed, rejseplanlægning og forskellige analyseopgaver. 
 
Du vil blive en del af kontorets administrative gruppe, hvor din opgave bliver at medvirke til ensartethed og procesoptimering på regnskabsområdet, løse bogføringsopgaver og gennemføre gebyropkrævninger. Du vil samtidig komme til at løse personaleadministrative opgaver som støtte for kolleger til brugen af tids-og timeregistrering og medvirke i dele af processen ved rekruttering af nye medarbejdere. Dine opgaver kan også byde på udarbejdelse af procesbeskrivelser på regnskabsområdet samt deltagelse i kvalitetssikring og gennemførelse af interne kontroller. Herudover byder hverdagen i den administrative gruppe på diverse ad hoc-opgaver, som fordeles og løses i fællesskab. 
 
Vi forventer, at du vil fungere i et livligt og innovativt team af medarbejdere i en myndighed i konstant udvikling. Vi motiveres af at lykkes med vores opgaver på en fleksibel og uhøjtidelig måde, hvor alle møder på arbejde med en positiv, rummelig og konstruktiv indstilling.   
 
Samarbejdsorienteret kollega med flair for tal  
Du er kontoruddannet og trives i en administrativ funktion, hvor du er med til at give Spillemyndigheden de bedste betingelser for en velfungerende dagligdag. Du har flair for tal og solid erfaring med bogføring, gerne i SAP. Det er en fordel, hvis du har erfaring med at løse personaleadministrative opgaver.  
 
Du er god til at formulere dig i både skrift og tale. Det er en fordel, hvis dit engelske også er godt.  
 
Din arbejdsstil er struktureret og detaljeorienteret, og som person er du hjælpsom og fleksibel. Du har faglig stolthed og et godt humør. 
 
Ambitiøs styrelse med højt til loftet 
I Spillemyndigheden arbejder vi for et ansvarligt, fair og velreguleret spilmarked til gavn for spillere, spiludbydere og for samfundet. Åbenhed og dialog er kendetegnet for vores måde at arbejde på. Udviklingen og nye trends inden for spilverdenen stiller krav til vores ekspertise, og de mange spændende og udfordrende arbejdsområder går hånd i hånd med vores høje faglighed. Vi vægter samarbejde, trivsel og gensidig respekt højt, og vores gode resultater bliver skabt i en kombination af arbejdsglæde, nysgerrighed og engagement. 
 
Spillemyndigheden er en styrelse i Skatteministeriet. 
 
Ansøgning og ansættelse 
Ansøgning med CV og eksamenspapirer bedes sendt via nedenstående link snarest muligt, dog senest den 28. februar 2018, kl. 12.00. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte kontorchef Jens Haastrup på tlf. 7238 9371, eller på mail jwh@spillemyndigheden.dk. 
 
Vi afholder ansættelsessamtaler i umiddelbar forlængelse af ansøgningsfristens udløb. Ved eventuel indkaldelse til anden samtale bliver der gennemført en test som led i ansættelsesproceduren.  
 
Løn og ansættelsesvilkår 
Din ansættelse vil ske i henhold til gældende overenskomst. Stillingen er med start 1. maj 2018 eller snarest muligt. Tjenestestedet vil være Englandsgade 25, 5000 Odense C. 
 
Ansættelsesområde 
Skatteministeriet med tilhørende institutioner. 
 
Spillemyndigheden opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.  
 
Læs mere om os på Spillemyndigheden.dk. 


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her

Andre job der matcher din søgning

Økonomimedarbejder

Syddansk Universitet

Odense
En stilling som økonomimedarbejder ved Institut for Kulturvidenskaber, Syddansk Universitet i Odense er ledig til besættelse snarest muligt. Vi søger en erfaren og kompetent økonomimedarbejder, der med stor selvstændighed kan bidrage til instituttet...
Indrykket:8. oktober 2018
Udløbsdato:22. oktober 2018

Administrativ medarbejder (barselsvikariat)

Social - og Sundhedsskolen Fyn, Odense Syd

Odense
Til at styrke vores fælles administration på Social- og Sundhedsskolen Fyn søger vi en struktureret og servicemindet administrativ medarbejder med tiltrædelse den 1. januar 2019. Administrationen beskæftiger sig med mange forskellige områder, som bl...
Indrykket:19. oktober 2018
Udløbsdato:5. november 2018

Produktionskoordinator - Smurfit Kappa, Ejby

Smurfit Kappa

Middelfart
Bliv en del af en dynamisk afdeling i en stor, international koncern. Smurfit Kappa er en af verdens førende leverandører af papirbaserede emballageløsninger med ca. 46.000 ansatte i 35 lande og en omsætning på EUR 8,6 mia. i 2017. Vi producerer mas...
Indrykket:3. oktober 2018
Udløbsdato:1. november 2018

Medarbejder til vores materialeplads

FYENS STILLADS CO. A/S

Odense
Til tiltrædelse efter nærmere aftale søges medarbejder til vores materialeplads. Arbejdet består hovedsagelig i at holde orden på vores materialeplads. Af andre opgaver kan nævnes udlejning, udlevering samt hjemtagelse af materialer, kørsel med dive...
Indrykket:4. oktober 2018
Udløbsdato:29. november 2018

Hiring experienced painters for long term in Odense, Denmark. Start 01.02.2019

Kodax ApS

Company in Odense, Denmark, looking for experienced painters for newbuild of 145 apartments. Possibility for long term, up to 5 years. Hiring 20-40 painters. Must be experienced with painting, blasting, spartling, painting walls and wood panels. Eng...
Indrykket:14. september 2018
Udløbsdato:8. november 2018