Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Administrativ medarbejder til Spillemyndigheden

Bliv del af en dynamisk hverdag i Spillemyndigheden, hvor de administrative arbejdsopgaver er mangeartede, og du kommer til at bidrage med din erfaring inden for administration og bogføring.  
 
Driftssikker opgavehåndtering  
Vi søger en kollega til kontoret Økonomi, Styring og Analyse, som er ét af fire kontorer i Spillemyndigheden. Kontoret løser en række tværgående opgaver som økonomistyring, ledelsesinformation, kommunikation, HR, gebyrkontroller, kontraktstyring, aktindsigter, informationssikkerhed, rejseplanlægning og forskellige analyseopgaver. 
 
Du vil blive en del af kontorets administrative gruppe, hvor din opgave bliver at medvirke til ensartethed og procesoptimering på regnskabsområdet, løse bogføringsopgaver og gennemføre gebyropkrævninger. Du vil samtidig komme til at løse personaleadministrative opgaver som støtte for kolleger til brugen af tids-og timeregistrering og medvirke i dele af processen ved rekruttering af nye medarbejdere. Dine opgaver kan også byde på udarbejdelse af procesbeskrivelser på regnskabsområdet samt deltagelse i kvalitetssikring og gennemførelse af interne kontroller. Herudover byder hverdagen i den administrative gruppe på diverse ad hoc-opgaver, som fordeles og løses i fællesskab. 
 
Vi forventer, at du vil fungere i et livligt og innovativt team af medarbejdere i en myndighed i konstant udvikling. Vi motiveres af at lykkes med vores opgaver på en fleksibel og uhøjtidelig måde, hvor alle møder på arbejde med en positiv, rummelig og konstruktiv indstilling.   
 
Samarbejdsorienteret kollega med flair for tal  
Du er kontoruddannet og trives i en administrativ funktion, hvor du er med til at give Spillemyndigheden de bedste betingelser for en velfungerende dagligdag. Du har flair for tal og solid erfaring med bogføring, gerne i SAP. Det er en fordel, hvis du har erfaring med at løse personaleadministrative opgaver.  
 
Du er god til at formulere dig i både skrift og tale. Det er en fordel, hvis dit engelske også er godt.  
 
Din arbejdsstil er struktureret og detaljeorienteret, og som person er du hjælpsom og fleksibel. Du har faglig stolthed og et godt humør. 
 
Ambitiøs styrelse med højt til loftet 
I Spillemyndigheden arbejder vi for et ansvarligt, fair og velreguleret spilmarked til gavn for spillere, spiludbydere og for samfundet. Åbenhed og dialog er kendetegnet for vores måde at arbejde på. Udviklingen og nye trends inden for spilverdenen stiller krav til vores ekspertise, og de mange spændende og udfordrende arbejdsområder går hånd i hånd med vores høje faglighed. Vi vægter samarbejde, trivsel og gensidig respekt højt, og vores gode resultater bliver skabt i en kombination af arbejdsglæde, nysgerrighed og engagement. 
 
Spillemyndigheden er en styrelse i Skatteministeriet. 
 
Ansøgning og ansættelse 
Ansøgning med CV og eksamenspapirer bedes sendt via nedenstående link snarest muligt, dog senest den 28. februar 2018, kl. 12.00. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte kontorchef Jens Haastrup på tlf. 7238 9371, eller på mail jwh@spillemyndigheden.dk. 
 
Vi afholder ansættelsessamtaler i umiddelbar forlængelse af ansøgningsfristens udløb. Ved eventuel indkaldelse til anden samtale bliver der gennemført en test som led i ansættelsesproceduren.  
 
Løn og ansættelsesvilkår 
Din ansættelse vil ske i henhold til gældende overenskomst. Stillingen er med start 1. maj 2018 eller snarest muligt. Tjenestestedet vil være Englandsgade 25, 5000 Odense C. 
 
Ansættelsesområde 
Skatteministeriet med tilhørende institutioner. 
 
Spillemyndigheden opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.  
 
Læs mere om os på Spillemyndigheden.dk. 


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her

Andre job der matcher din søgning

Sekretariatsmedarbejder (HK) til Internationalisering - Det Tekniske Fakultet (barselsvikariat)

Syddansk Universitet

Odense
Det Tekniske Fakultet på SDU søger en sekretariatsmedarbejder til internationaliseringsopgaver, blandt andet relateret til fakultetets internationale studerende og til at sikre de bedst mulige betingelser for udvekslingsstuderende på fakultetet. Sti...
Indrykket:6. april 2018
Udløbsdato:22. april 2018

Barselsvikar i økonomi

Civica

Odense
I Civicas økonomiafdeling er vi i lykkelige omstændigheder og en af vores gode medarbejdere skal på barsel i et års tid. Vi søger derfor en barselsvikar til at hjælpe os med vores mange opgaver i perioden maj juni 2018 til og med juli 2019. Opgaver ...
Indrykket:11. april 2018
Udløbsdato:22. april 2018

Kontorfunktionær søges til barselsvikariat i Institution Midtfyn

Kriminalforsorgen Syddanmark

Faaborg-Midtfyn
En tidsbegrænset fuldtidsstilling som kontorfunktionær i Institution Midtfyn er ledig til besættelse 25. juni 2018. Barselsvikariatet er tidsbegrænset til udgangen af januar 2019. Det kan være, at barselsvikariatet vil blive forlænget. Om jobbet: Se...
Indrykket:13. april 2018
Udløbsdato:29. april 2018

Erfaren og selvstændig kontorassistent/administrativ medarbejder

WOODSON ApS

Nordfyn
Vi søger en erfaren og struktureret kontorassistent administrativ medarbejder til vores administration på ca. 20-25 timer ugentligt. Vi: er en af landets førende entreprenører indenfor knusning og sortering af affaldstræ, trærødder, have-park-affald...
Indrykket:18. april 2018
Udløbsdato:25. april 2018

Node.JS dev-ops wanted: Help us build our exciting new big-data software

MORNING TRAIN TECHNOLOGIES ApS

Odense
Node.JS dev-ops wanted: Help us build our exciting new big-data software: https: morningscore.io We work in Open Source and our solutions are built on new technologies such as Node.JS, React.js and Apache Cassandra You will learn about and work with...
Indrykket:18. april 2018
Udløbsdato:13. juni 2018