Administrativ medarbejder til Spillemyndigheden

Bliv del af en dynamisk hverdag i Spillemyndigheden, hvor de administrative arbejdsopgaver er mangeartede, og du kommer til at bidrage med din erfaring inden for administration og bogføring.  
 
Driftssikker opgavehåndtering  
Vi søger en kollega til kontoret Økonomi, Styring og Analyse, som er ét af fire kontorer i Spillemyndigheden. Kontoret løser en række tværgående opgaver som økonomistyring, ledelsesinformation, kommunikation, HR, gebyrkontroller, kontraktstyring, aktindsigter, informationssikkerhed, rejseplanlægning og forskellige analyseopgaver. 
 
Du vil blive en del af kontorets administrative gruppe, hvor din opgave bliver at medvirke til ensartethed og procesoptimering på regnskabsområdet, løse bogføringsopgaver og gennemføre gebyropkrævninger. Du vil samtidig komme til at løse personaleadministrative opgaver som støtte for kolleger til brugen af tids-og timeregistrering og medvirke i dele af processen ved rekruttering af nye medarbejdere. Dine opgaver kan også byde på udarbejdelse af procesbeskrivelser på regnskabsområdet samt deltagelse i kvalitetssikring og gennemførelse af interne kontroller. Herudover byder hverdagen i den administrative gruppe på diverse ad hoc-opgaver, som fordeles og løses i fællesskab. 
 
Vi forventer, at du vil fungere i et livligt og innovativt team af medarbejdere i en myndighed i konstant udvikling. Vi motiveres af at lykkes med vores opgaver på en fleksibel og uhøjtidelig måde, hvor alle møder på arbejde med en positiv, rummelig og konstruktiv indstilling.   
 
Samarbejdsorienteret kollega med flair for tal  
Du er kontoruddannet og trives i en administrativ funktion, hvor du er med til at give Spillemyndigheden de bedste betingelser for en velfungerende dagligdag. Du har flair for tal og solid erfaring med bogføring, gerne i SAP. Det er en fordel, hvis du har erfaring med at løse personaleadministrative opgaver.  
 
Du er god til at formulere dig i både skrift og tale. Det er en fordel, hvis dit engelske også er godt.  
 
Din arbejdsstil er struktureret og detaljeorienteret, og som person er du hjælpsom og fleksibel. Du har faglig stolthed og et godt humør. 
 
Ambitiøs styrelse med højt til loftet 
I Spillemyndigheden arbejder vi for et ansvarligt, fair og velreguleret spilmarked til gavn for spillere, spiludbydere og for samfundet. Åbenhed og dialog er kendetegnet for vores måde at arbejde på. Udviklingen og nye trends inden for spilverdenen stiller krav til vores ekspertise, og de mange spændende og udfordrende arbejdsområder går hånd i hånd med vores høje faglighed. Vi vægter samarbejde, trivsel og gensidig respekt højt, og vores gode resultater bliver skabt i en kombination af arbejdsglæde, nysgerrighed og engagement. 
 
Spillemyndigheden er en styrelse i Skatteministeriet. 
 
Ansøgning og ansættelse 
Ansøgning med CV og eksamenspapirer bedes sendt via nedenstående link snarest muligt, dog senest den 28. februar 2018, kl. 12.00. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte kontorchef Jens Haastrup på tlf. 7238 9371, eller på mail jwh@spillemyndigheden.dk. 
 
Vi afholder ansættelsessamtaler i umiddelbar forlængelse af ansøgningsfristens udløb. Ved eventuel indkaldelse til anden samtale bliver der gennemført en test som led i ansættelsesproceduren.  
 
Løn og ansættelsesvilkår 
Din ansættelse vil ske i henhold til gældende overenskomst. Stillingen er med start 1. maj 2018 eller snarest muligt. Tjenestestedet vil være Englandsgade 25, 5000 Odense C. 
 
Ansættelsesområde 
Skatteministeriet med tilhørende institutioner. 
 
Spillemyndigheden opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.  
 
Læs mere om os på Spillemyndigheden.dk. 


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her

Andre job der matcher din søgning

Indrykket:31. januar 2018
Udløbsdato:1. april 2018

Indkøbsassistent

Eurotoys ApS

Kvalitet og godt købmandskab som omdrejningspunkt Vi søger en dygtig og struktureret medarbejder, som kan indgå i vores dynamiske og forretningsorienterede team beliggende i Tietgenbyen, Odense.I første omgang er stillingen tidsbegrænset til udgange...
Indrykket:30. januar 2018
Udløbsdato:25. februar 2018

Kontorelev ved Retten i Odense

Retten i Odense

Bliv kontorelev ved Retten i Odense Er du engageret, videbegærlig, ansvarsbevidst og serviceminded? Vil du arbejde med retssager og administration, så er du lige den vi søger! Retten i Odense søger 2 dygtige kontorelever inden for offentlig administ...
Indrykket:6. februar 2018
Udløbsdato:8. marts 2018

administrativ medarbejder/sekretær

Nyborg Gymnasium

Nyborg
Nyborg Gymnasium søger en administrativ medarbejder sekretær Vi har brug for en engageret, serviceminded og kvalitetsbevidst administrativ ankerperson, som vil tage sig af vores front desk og diverse administrative opgaver for vores rektor. Nyborg G...
Indrykket:6. februar 2018
Udløbsdato:28. februar 2018

Kontorelever ved Fyns Politi

Fyns Politi

Odense, Fyns politiFyns Politi søger pr. 1. september 2018 tre kontorelever med offentlig administration som speciale.Vi tilbyder dig et spændende uddannelsesforløb i et dynamisk og udviklende arbejdsmiljø med garanti for faglig såvel som personlig ...
Indrykket:16. februar 2018
Udløbsdato:28. februar 2018

Studiejob i international økonomiafdeling

esoft systems AS

Odense
Er du i gang med studierne og savner et relevant studiejob, der kan hjælpe dig videre i karrieren? Vil du være en del af en stærk økonomifunktion, i en international virksomhed, der ønsker at yde høj service og høj regnskabsmæssig kvalitet? Så er jo...