Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Administrativ medarbejder til Spillemyndigheden

Bliv del af en dynamisk hverdag i Spillemyndigheden, hvor de administrative arbejdsopgaver er mangeartede, og du kommer til at bidrage med din erfaring inden for administration og bogføring.  
 
Driftssikker opgavehåndtering  
Vi søger en kollega til kontoret Økonomi, Styring og Analyse, som er ét af fire kontorer i Spillemyndigheden. Kontoret løser en række tværgående opgaver som økonomistyring, ledelsesinformation, kommunikation, HR, gebyrkontroller, kontraktstyring, aktindsigter, informationssikkerhed, rejseplanlægning og forskellige analyseopgaver. 
 
Du vil blive en del af kontorets administrative gruppe, hvor din opgave bliver at medvirke til ensartethed og procesoptimering på regnskabsområdet, løse bogføringsopgaver og gennemføre gebyropkrævninger. Du vil samtidig komme til at løse personaleadministrative opgaver som støtte for kolleger til brugen af tids-og timeregistrering og medvirke i dele af processen ved rekruttering af nye medarbejdere. Dine opgaver kan også byde på udarbejdelse af procesbeskrivelser på regnskabsområdet samt deltagelse i kvalitetssikring og gennemførelse af interne kontroller. Herudover byder hverdagen i den administrative gruppe på diverse ad hoc-opgaver, som fordeles og løses i fællesskab. 
 
Vi forventer, at du vil fungere i et livligt og innovativt team af medarbejdere i en myndighed i konstant udvikling. Vi motiveres af at lykkes med vores opgaver på en fleksibel og uhøjtidelig måde, hvor alle møder på arbejde med en positiv, rummelig og konstruktiv indstilling.   
 
Samarbejdsorienteret kollega med flair for tal  
Du er kontoruddannet og trives i en administrativ funktion, hvor du er med til at give Spillemyndigheden de bedste betingelser for en velfungerende dagligdag. Du har flair for tal og solid erfaring med bogføring, gerne i SAP. Det er en fordel, hvis du har erfaring med at løse personaleadministrative opgaver.  
 
Du er god til at formulere dig i både skrift og tale. Det er en fordel, hvis dit engelske også er godt.  
 
Din arbejdsstil er struktureret og detaljeorienteret, og som person er du hjælpsom og fleksibel. Du har faglig stolthed og et godt humør. 
 
Ambitiøs styrelse med højt til loftet 
I Spillemyndigheden arbejder vi for et ansvarligt, fair og velreguleret spilmarked til gavn for spillere, spiludbydere og for samfundet. Åbenhed og dialog er kendetegnet for vores måde at arbejde på. Udviklingen og nye trends inden for spilverdenen stiller krav til vores ekspertise, og de mange spændende og udfordrende arbejdsområder går hånd i hånd med vores høje faglighed. Vi vægter samarbejde, trivsel og gensidig respekt højt, og vores gode resultater bliver skabt i en kombination af arbejdsglæde, nysgerrighed og engagement. 
 
Spillemyndigheden er en styrelse i Skatteministeriet. 
 
Ansøgning og ansættelse 
Ansøgning med CV og eksamenspapirer bedes sendt via nedenstående link snarest muligt, dog senest den 28. februar 2018, kl. 12.00. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte kontorchef Jens Haastrup på tlf. 7238 9371, eller på mail jwh@spillemyndigheden.dk. 
 
Vi afholder ansættelsessamtaler i umiddelbar forlængelse af ansøgningsfristens udløb. Ved eventuel indkaldelse til anden samtale bliver der gennemført en test som led i ansættelsesproceduren.  
 
Løn og ansættelsesvilkår 
Din ansættelse vil ske i henhold til gældende overenskomst. Stillingen er med start 1. maj 2018 eller snarest muligt. Tjenestestedet vil være Englandsgade 25, 5000 Odense C. 
 
Ansættelsesområde 
Skatteministeriet med tilhørende institutioner. 
 
Spillemyndigheden opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.  
 
Læs mere om os på Spillemyndigheden.dk. 


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her

Andre job der matcher din søgning

Serviceminded og proaktiv ledelsessekretær til Spillemyndigheden

Spillemyndigheden

Odense
Bliv ledelsens fortrolige støtte og bidrag til en effektiv dagligdag i Spillemyndigheden. Trives du med et højt tempo og hurtige skift mellem praktiske og administrative opgaver, så kan du meget vel være vores nye kollega. Struktureret ledelsesstøtt...
Indrykket:12. juli 2018
Udløbsdato:6. august 2018

Medarbejder til vores materialeplads

FYENS STILLADS CO. A/S

Til tiltrædelse efter nærmere aftale søges medarbejder til vores materialeplads. Arbejdet består hovedsagelig i at holde orden på vores materialeplads. Af andre opgaver kan nævnes udlejning, udlevering samt hjemtagelse af materialer, kørsel med dive...
Indrykket:19. juli 2018
Udløbsdato:3. august 2018

Bogholder og administrativ medarbejder søges til socialpædagogisk opholdssted

Kalles Mil

Odense
Om Fonden Kalles hus Kalles Hus er et socialpædagogisk opholdssted, der ligger vægt på familielignende værdier og rammer. Vi bestå af to afdelinger: Hovedafdelingen har 6 interne pladser til anbringelse og behandling. Botræningsafdelingen er en afde...
Indrykket:18. juli 2018
Udløbsdato:1. september 2018

Ansvarsbevidst og selvstændig studieadministrativ medarbejder søges til studieadministrationen i Odense på Erhvervsakademiet Lillebælt

Erhvervsakademiet Lillebælt

Odense
Vi søger en dygtig og struktureret medarbejder, der kan håndtere mange forskelligartede og til tider komplekse opgaver, og som trives godt med teamsamarbejde men også kan arbejde selvstændigt. Du kommer til at arbejde i en studieadministration bestå...
Indrykket:4. juli 2018
Udløbsdato:4. august 2018

PhD Position in Distributed Machine Learning for Precision Medicine

Syddansk Universitet

Odense
The Department of Mathematics and Computer Science, Faculty of Science at the University of Southern Denmark invites candidates to apply for a three year funded PhD position in the Bioinformatics group on Distributed Machine Learning of Big Data for...
Indrykket:4. juli 2018
Udløbsdato:31. juli 2018