Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Administrativ medarbejder til Sundhed og HR

Introduktion
Det drejer sig om en fast stilling på 35 timer med tiltrædelse den 1. november 2019.

Om Sundhed og HR
Sundhed og HR søger en administrativ medarbejder. Afdelingen har 10 ansatte og er placeret i Center for Politik, Sundhed og Personale. Centret er nyetableret pr. 1. oktober 2018 og består af to administrative afdelinger – Politik og Jura samt Sundhed og HR. Centeret omfatter desuden fire afdelinger, som leverer sundhedstilbud til borgerne i Frederikssund Kommune: Rehabiliteringsafdelingen, Forebyggelse og Træning, Tandplejen og Sundhedsplejen. Vi betjener en stor organisation med ca. 3.500 ansatte.

Vi tilbyder

  • et godt og fleksibelt arbejdsmiljø
  • en uformel og humørfyldt omgangstone
  • en arbejdsplads i udvikling
  • stor indflydelse på tilrettelæggelse af arbejdet.

Dine arbejdsopgaver
Du er afdelingens administrative ressourceperson. Du kommer til at have et meget tæt samarbejde med uddannelseskonsulenten for SOSU-området. Du vil være ansvarlig for de administrative opgaver relateret til SOSU-uddannelserne som f.eks.:
  • løbende budgetopfølgning
  • indberetning af ferie og sygefravær samt kontakt til elever ved afvigelser
  • samarbejde med uddannelseskonsulent ved behov for tiltag ved elevers ustabile fremmøde
  • kursustilmelding
  • oprettelse af stillingsopslag
  • oprettelse af uddannelsesaftaler og oprettelse af elever i lønsystemet
  • løbende indhentning af prøvetidsvurderinger og PASS-erklæringer
  • godkendelse af skoleophold og løbende opfølgning af arbejdsgiver udbetalingsbidrag.

Dine opgaver vil desuden være:
  • controlling af vederlagsfri fysioterapi
  • projektregnskaber
  • opkrævning af rehabiliteringsophold
  • godkendelse af regninger i Prisme
  • benyttelse- og brugerkontrol
  • ad hoc opgaver, som blandt andet omfatter kalenderstyring og mødebooking.

Dine kvalifikationer
Vi forestiller os, at du har en kommunom-uddannelse, administrationsbachelor eller anden relevant uddannelse og har erfaring indenfor området.
Derudover lægger vi vægt på, at du:
  • har erfaring med økonomiopgaver
  • har kendskab til SD-vagtplanssystem eller lignende
  • evner at planlægge og sikre fremdrift i opgaveløsningen
  • trives med et højt tempo i opgaveløsningen
  • har mod og lyst til at løse mange forskellige opgaver
  • mestrer evnen til at arbejde selvstændigt såvel som del af et team
  • har solidt kendskab til Office-pakken
  • har gode samarbejdsevner og let skaber relationer
  • er løsningsorienteret og har gode evner til at finde alternative muligheder
  • har gode kommunikative egenskaber
  • har humor og bidrager til et godt arbejdsmiljø.

Du kan læse mere om Frederikssund Kommune på hjemmesiden www.frederikssund.dk. Centrets organisationsdiagram er vedlagt som bilag.
Du vil referere til afdelingsleder for Sundhed og HR. Denne stilling er lige nu slået op. Ny afdelingsleder forventes at starte den 1. oktober 2019.

Yderligere oplysninger
Har du lyst til at høre mere om stillingen, så kontakt Centerchef Malene Størup på telefon 2052 8768 eller mstoe@frederikssund.dk.

Ansøgningsfrist
Ansøgningsfristen er den 16. september kl. 10.00. Første samtalerunde er den 24. september kl. 10.45-16.00. Anden samtalerunde er planlagt til den 26. september kl. 9.00-12.00.

Ansættelsesforhold
35 timer

Tiltrædelse
1. november 2019

Kontakt
Malene Størup på telefon 20 52 87 68 eller mstoe@frederikssund.dk

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330077237Phoenix-3247491912019-08-22T00:00:00Administrativ medarbejder til Sundhed og HRIntroduktion
Det drejer sig om en fast stilling på 35 timer med tiltrædelse den 1. november 2019.

Om Sundhed og HR
Sundhed og HR søger en administrativ medarbejder. Afdelingen har 10 ansatte og er placeret i Center for Politik, Sundhed og Personale. Centret er nyetableret pr. 1. oktober 2018 og består af to administrative afdelinger – Politik og Jura samt Sundhed og HR. Centeret omfatter desuden fire afdelinger, som leverer sundhedstilbud til borgerne i Frederikssund Kommune: Rehabiliteringsafdelingen, Forebyggelse og Træning, Tandplejen og Sundhedsplejen. Vi betjener en stor organisation med ca. 3.500 ansatte.

Vi tilbyder
  • et godt og fleksibelt arbejdsmiljø
  • en uformel og humørfyldt omgangstone
  • en arbejdsplads i udvikling
  • stor indflydelse på tilrettelæggelse af arbejdet.

Dine arbejdsopgaver
Du er afdelingens administrative ressourceperson. Du kommer til at have et meget tæt samarbejde med uddannelseskonsulenten for SOSU-området. Du vil være ansvarlig for de administrative opgaver relateret til SOSU-uddannelserne som f.eks.:
  • løbende budgetopfølgning
  • indberetning af ferie og sygefravær samt kontakt til elever ved afvigelser
  • samarbejde med uddannelseskonsulent ved behov for tiltag ved elevers ustabile fremmøde
  • kursustilmelding
  • oprettelse af stillingsopslag
  • oprettelse af uddannelsesaftaler og oprettelse af elever i lønsystemet
  • løbende indhentning af prøvetidsvurderinger og PASS-erklæringer
  • godkendelse af skoleophold og løbende opfølgning af arbejdsgiver udbetalingsbidrag.

Dine opgaver vil desuden være:
  • controlling af vederlagsfri fysioterapi
  • projektregnskaber
  • opkrævning af rehabiliteringsophold
  • godkendelse af regninger i Prisme
  • benyttelse- og brugerkontrol
  • ad hoc opgaver, som blandt andet omfatter kalenderstyring og mødebooking.

Dine kvalifikationer
Vi forestiller os, at du har en kommunom-uddannelse, administrationsbachelor eller anden relevant uddannelse og har erfaring indenfor området.
Derudover lægger vi vægt på, at du:
  • har erfaring med økonomiopgaver
  • har kendskab til SD-vagtplanssystem eller lignende
  • evner at planlægge og sikre fremdrift i opgaveløsningen
  • trives med et højt tempo i opgaveløsningen
  • har mod og lyst til at løse mange forskellige opgaver
  • mestrer evnen til at arbejde selvstændigt såvel som del af et team
  • har solidt kendskab til Office-pakken
  • har gode samarbejdsevner og let skaber relationer
  • er løsningsorienteret og har gode evner til at finde alternative muligheder
  • har gode kommunikative egenskaber
  • har humor og bidrager til et godt arbejdsmiljø.

Du kan læse mere om Frederikssund Kommune på hjemmesiden www.frederikssund.dk. Centrets organisationsdiagram er vedlagt som bilag.
Du vil referere til afdelingsleder for Sundhed og HR. Denne stilling er lige nu slået op. Ny afdelingsleder forventes at starte den 1. oktober 2019.

Yderligere oplysninger
Har du lyst til at høre mere om stillingen, så kontakt Centerchef Malene Størup på telefon 2052 8768 eller mstoe@frederikssund.dk.

Ansøgningsfrist
Ansøgningsfristen er den 16. september kl. 10.00. Første samtalerunde er den 24. september kl. 10.45-16.00. Anden samtalerunde er planlagt til den 26. september kl. 9.00-12.00.

Ansættelsesforhold
35 timer

Tiltrædelse
1. november 2019

Kontakt
Malene Størup på telefon 20 52 87 68 eller mstoe@frederikssund.dk

 

2019-09-17T00:52:48.710 IntroduktionDet drejer sig om en fast stilling på 35 timer med tiltrædelse den 1. november 2019.Om Sundhed og HRSundhed og HR søger en administrativ medarbejder. Afdelingen har 10 ansatte og er placeret i Center for Politik, Sundhed og Personale. Centret er nyetableret pr. 1. oktober 2018 og består af to administrative afdelinger Politik og Jura samt Sundhed og HR. Centeret omfatter desuden fire afdelinger, som leverer sundhedstilbud til borgerne i Frederikssund Kommune: Rehabiliteringsafdelingen, Forebyggelse og Træning, Tandplejen og Sundhedsplejen. Vi betjener en stor organisation med ca. 3.500 ansatte.Vi tilbyderet godt og fleksibelt arbejdsmiljøen uformel og humørfyldt omgangstoneen arbejdsplads i udviklingstor indflydelse på tilrettelæggelse af arbejdet.Dine arbejdsopgaverDu er afdelingens administrative ressourceperson. Du kommer til at have et meget tæt samarbejde med uddannelseskonsulenten for SOSU-området. Du vil være ansvarlig for de administrative opgaver relateret til SOSU-uddannelserne som f.eks.:løbende budgetopfølgningindberetning af ferie og sygefravær samt kontakt til elever ved afvigelsersamarbejde med uddannelseskonsulent ved behov for tiltag ved elevers ustabile fremmødekursustilmeldingoprettelse af stillingsopslagoprettelse af uddannelsesaftaler og oprettelse af elever i lønsystemetløbende indhentning af prøvetidsvurderinger og PASS-erklæringergodkendelse af skoleophold og løbende opfølgning af arbejdsgiver udbetalingsbidrag.Dine opgaver vil desuden være:controlling af vederlagsfri fysioterapiprojektregnskaberopkrævning af rehabiliteringsopholdgodkendelse af regninger i Prismebenyttelse- og brugerkontrolad hoc opgaver, som blandt andet omfatter kalenderstyring og mødebooking.Dine kvalifikationerVi forestiller os, at du har en kommunom-uddannelse, administrationsbachelor eller anden relevant uddannelse og har erfaring indenfor området.Derudover lægger vi vægt på, at du:har erfaring med økonomiopgaverhar kendskab til SD-vagtplanssystem eller lignendeevner at planlægge og sikre fremdrift i opgaveløsningentrives med et højt tempo i opgaveløsningenhar mod og lyst til at løse mange forskellige opgavermestrer evnen til at arbejde selvstændigt såvel som del af et teamhar solidt kendskab til Office-pakkenhar gode samarbejdsevner og let skaber relationerer løsningsorienteret og har gode evner til at finde alternative mulighederhar gode kommunikative egenskaberhar humor og bidrager til et godt arbejdsmiljø.Du kan læse mere om Frederikssund Kommune på hjemmesiden www.frederikssund.dk. Centrets organisationsdiagram er vedlagt som bilag.Du vil referere til afdelingsleder for Sundhed og HR. Denne stilling er lige nu slået op. Ny afdelingsleder forventes at starte den 1. oktober 2019.Yderligere oplysningerHar du lyst til at høre mere om stillingen, så kontakt Centerchef Malene Størup på telefon 2052 8768 eller mstoe@frederikssund.dk.AnsøgningsfristAnsøgningsfristen er den 16. september kl. 10.00. Første samtalerunde er den 24. september kl. 10.45-16.00. Anden samtalerunde er planlagt til den 26. september kl. 9.00-12.00.Ansættelsesforhold35 timerTiltrædelse1. november 2019KontaktMalene Størup på telefon 20 52 87 68 eller mstoe@frederikssund.dk11jobnet32474919100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-09-16T00:00:000000https://signatur.frontlab.com/ExtJobs/DefaultHosting/JobApplication.aspx?ClientId=1481&ERId=370920EuropaDanmarkSjælland & øerNordsjællandHalsnæs3582423Frederikssund Kommune11Torvet 23600FrederikssundDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
7Deltid46Permanent811620JobNet5033854503385410022-08-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=32474919https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=32474919https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=32474919&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=32474919&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/3.jpgAdministrativ medarbejder til Sundhed og HR12008001Dansk3Læse/ tale343107Kontorfuldmægtig5Kontor og administration362400532noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmarkda-DK