Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Administrativ medarbejder til uddannelsesadministration på SOSU-området i Guldborgsund Kommune

Center for Sundhed & Omsorg varetager alle praktikforløb for social- og sundhedshjælperelever og social- og sundhedsassistentelever (SOSU-elever). Uddannelsesadministrationen i Udvikling & Uddannelse varetager alle dele af SOSU-praktikforløbene. En af vores administrative medarbejdere skal på barsel. Vi søger derfor en medarbejder 37t/uge i et vikariat til uddannelsesadministration samt controllerfunktion af Udvikling & Uddannelsesenhedens økonomi. Der vil evt. være mulighed for forlængelse.
 
Center for Sundhed & Omsorg har fra 2020 jf. dimensioneringen mere end 160 SOSU-elever i praktik årligt. Et udviklingstiltag i uddannelsesadministrationen i 2020 er implementering af EduAdm som er et serviceværktøj som samler alt ét sted, fra sagsbehandling til fordeling af praktikpladser, normering, kapacitet mv. Denne proces vil du blive en del af. Som administrativ medarbejder i uddannelsesadministrationen vil du have berøringsflade og samarbejde med interne samarbejdspartnere omkring SOSU-eleverne og eksternt samarbejde med SOSU-skolen i Nykøbing omkring eleverne. Du vil have kontor sammen med dine kollegaer i Udvikling & Uddannelse på Rådhuset i Nykøbing Falster.

Vi tilbyder

  • Du vil indgå i et spændende fagligt miljø, hvor du vil være en del af vores uddannelsesteam bestående af kollegaer i uddannelsesadministrationen, to uddannelseskoordinatorer og seks vejledere
  • En arbejdsplads i rivende udvikling, hvor trivsel og arbejdsmiljø vægtes højt
  • Et afvekslende og fleksibelt job, hvor ingen dage er ens.

Stillingens nøgleopgaver
  • Tovholder vedr. dimensionering og elevoptag
  • Ansvarlig for stillingsopslag samt administration af rekrutteringssystem i forhold til nye holdstart
  • Udarbejde uddannelsesaftaler, ferieregnskaber, barselsaftaler
  • Sikre budgetopfølgning
  • Understøtte budgetlægning og –opfølgning samt udarbejde budgetbemærkning til leder samt økonomiafdeling
  • Analyser og statistik på udvalgte områder – herunder frafald af elever under uddannelse
  • Medansvar for implementering og forankring af serviceværktøjet EduAdm.

Vi forventer at du
  • Er kontoruddannet
  • Har gode IT kundskaber, herunder erfaring med økonomistyringsværktøjer og ESDH-system
  • Har gode analytiske evner med talmæssig indsigt
  • Har blik for helheden og samtidig har styr på de små detaljer
  • Eventuelt har kendskab til SOSU-uddannelserne
  • Arbejder struktureret, har overblik og er vant til at arbejde med deadlines
  • Kan arbejde selvstændigt og har gode samarbejdsevner
  • Har gode kommunikative evner, både mundtligt og på skrift
  • Er omstillingsparat med stor forskellighed i arbejdsopgaver
  • Er positiv, serviceminded, nysgerrig og har en god portion humor.

Ansættelsesproces
Der er ansøgningsfrist den 16. februar 2020.
Der afholdes ansættelsessamtaler onsdag den 19. februar 2020.

Ansættelsesvilkår
Efter gældende overenskomst. 
Stillingen ønskes til besættelse hurtigst muligt og senest pr. 1. april 2020.

For mere information:
Du er meget velkommen til at kontakte Leder af Udvikling & Uddannelse Marianne Søgaard Hansen på tlf. 25180341 eller e-mail: msha@guldborgsund.dk.

Ansøgningsprocedure:
Send din ansøgning ved at klikke på ”send ansøgning” og vedhæft din ansøgning og CV. Vi tager kun i mod elektroniske ansøgninger.

Mere om Guldborgsund Kommune:
Læs mere om Guldborgsund Kommune på www.guldborgsund.dk.
 


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.