Administrativ medarbejder ved RehabiliteringsCenter for Traumatiserede i Haderslev

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Energi, engagement, gode samarbejdsevner og et stærkt administrativt gen er kodeordene for den profil, vi søger. Betyder det noget for dig, at du bliver mødt med tillid, og at alle i dit team altid er klar til at hjælpe hinanden? Vil du gerne være på en arbejdsplads, hvor arbejdsglæde har virkelig høj prioritet? Hos os kan du både få mulighed for at udfolde dine evner og blive en del af et virkelig godt team.

 

RCT søger en medarbejder 37 timer ugentligt med fokus på sekretæropgaver, receptionistfunktion og en række andre administrative opgaver. Du har en faglige baggrund som kontorassistent med speciale i administration eller anden relevant uddannelse.

 

RCT er et privat specialsygehus indenfor psykiatrien. Vi har driftsoverenskomst med Region Syddanmark, er upolitiske og hviler på et humanitært grundlag. Vi er førende inden for behandlingen af traumatiserede flygtninge og bidrager aktivt i forskningen på området. 

Vi tilbyder et spændende og afvekslende job, hvor du får mulighed for at få et tæt samarbejde med en række gode og engagerede kolleger. Vi er optaget af at yde en god og professionel service med udgangspunkt i vores værdier- tryghed, faglighed og værdighed. Respekten for det enkelte menneske er helt central i centrets arbejde og vores værdier.

 

Dine primære opgaver vil være:

  • Telefonbetjening og dertilhørende opgaver.
  • Registrering, journalisering og indkaldelse af patienter.
  • Ansvar for patientbefordring- og godtgørelse samt opfølgning på patienternes behandlingstider.
  • Udarbejdelse og indberetning af diverse statistikker.
  • IT-opgaver – support til huset øvrige medarbejdere.
  • Korrekturlæsning.
  • Ad hoc-opgaver i samarbejde med det øvrige personale i sekretariatet.
  • Indkøb af kontorartikler mm.
  • Planlægning og koordinering af behandlingsforløb i forbindelse med vores indtægtsgivende virksomhed samt kontraktudfærdigelse og indhentning af diverse dokumenter.
  • Primær tovholder på dagsorden og referatskrivning i forbindelse med vores bestyrelsesmøder.

 

I administrationen er der tre administrative medarbejdere samt en sundhedsfaglig medarbejder. Du vil få et indgående samarbejde med disse kollegaer, hvor fordelingen og det gode interne samarbejde bliver centralt for jeres hverdag.

 

Udover sekretær- og receptionistfunktionen samt vores indtægtsgivende virksomhed, vil du sammen med en kollega kunne varetage planlægning og koordinering af patient flow, behandlingsforløb og behandlernes arbejdskalendere, således at der bliver overlap i opgaveløsningen og administrativ sårbarhed kan undgås.

 

Vi er en mindre organisation bestående af et velfungerende team på i alt 30 medarbejdere. Der er korte beslutningsveje og et godt arbejdsmiljø.

 

Du refererer direkte til centerlederen.

 

Til centret er der endvidere tilknyttet tre lægekonsulenter.

Din profil og erfaring:

  • Kan bevare et særligt godt overblik og kan handle hurtig når situationen kræver det.
  • Har let ved at kommunikere, formidle og skabe gode relationer.
  • Smiler med øjnene og griber bolden fra de retninger den måtte komme fra.
  • God erfaring med og flair for IT, gerne kendskab til Novax.
  • Trives med såvel rutineprægede som komplekse arbejdsopgaver.
  • Har sans for detaljerne.
  • Har stor organisatorisk viden og indsigt samt flere års administrativ erfaring
  • Du er åben, løsningsorienteret og trives i et miljø, hvor dagene ikke er ens.
  • Kan hurtigt omstille dig til uforudsigelige situationer, som kræver din opmærksomhed.
  • Har erfaring med planlægning og koordinering.
  • Er en god teamplayer, som er proaktiv, udadvendt og selvkørende.
  • Er loyal og klar over, at et godt personalesamarbejde med trivsel, arbejdsglæde og faglig udvikling er fundamentet for en sund og god arbejdsplads.
  • Har lyst til at arbejde i en flad organisation med et tværfagligt fokus, samt lyst til at arbejde med mennesker fra fremmede kulturer.

 

Vi har gode muligheder for oplæring, uddannelse og supervision. Centret har ud over hovedafdelingen i Haderslev også satellitter i henholdsvis Sønderborg og Hviding ved Ribe. Den ledige stilling er i Haderslev.

 

Stillingen ønskes besat fra d. 1. juli 2022.

 

Løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst.

 

Ansøgningsfristen er fredag d. 6. maj 2022, kl. 8.00. Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler torsdag d. 12. maj 2022.

 

Hvis du vil vide mere om stillingen og RCT, er du meget velkommen til at kontakte centerleder Rikke Augustinussen på telefon 93988840.

 

Du kan læse mere om vores arbejde og igangværende projekter på www.rct.life.

 

Vi ser frem til at modtage din ansøgning, CV og eksamensbevis. Alle henvendelser behandles naturligvis fortroligt.


Se mere på vores ansøgersite: https://rct-jylland.ofir.com

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Administrativ medarbejder ved RehabiliteringsCenter for Traumatiserede i Haderslev

Energi, engagement, gode samarbejdsevner og et stærkt administrativt gen er kodeordene for den profil, vi søger. Betyder det noget for dig, at du bliver mødt med tillid, og at alle i dit team altid er klar til at hjælpe hinanden? Vil du gerne være på en arbejdsplads, hvor arbejdsglæde har virkelig høj prioritet? Hos os kan du både få mulighed for at udfolde dine evner og blive en del af et virkelig godt team.

 

RCT søger en medarbejder 37 timer ugentligt med fokus på sekretæropgaver, receptionistfunktion og en række andre administrative opgaver. Du har en faglige baggrund som kontorassistent med speciale i administration eller anden relevant uddannelse.

 

RCT er et privat specialsygehus indenfor psykiatrien. Vi har driftsoverenskomst med Region Syddanmark, er upolitiske og hviler på et humanitært grundlag. Vi er førende inden for behandlingen af traumatiserede flygtninge og bidrager aktivt i forskningen på området. 

Vi tilbyder et spændende og afvekslende job, hvor du får mulighed for at få et tæt samarbejde med en række gode og engagerede kolleger. Vi er optaget af at yde en god og professionel service med udgangspunkt i vores værdier- tryghed, faglighed og værdighed. Respekten for det enkelte menneske er helt central i centrets arbejde og vores værdier.

 

Dine primære opgaver vil være:

  • Telefonbetjening og dertilhørende opgaver.
  • Registrering, journalisering og indkaldelse af patienter.
  • Ansvar for patientbefordring- og godtgørelse samt opfølgning på patienternes behandlingstider.
  • Udarbejdelse og indberetning af diverse statistikker.
  • IT-opgaver – support til huset øvrige medarbejdere.
  • Korrekturlæsning.
  • Ad hoc-opgaver i samarbejde med det øvrige personale i sekretariatet.
  • Indkøb af kontorartikler mm.
  • Planlægning og koordinering af behandlingsforløb i forbindelse med vores indtægtsgivende virksomhed samt kontraktudfærdigelse og indhentning af diverse dokumenter.
  • Primær tovholder på dagsorden og referatskrivning i forbindelse med vores bestyrelsesmøder.

 

I administrationen er der tre administrative medarbejdere samt en sundhedsfaglig medarbejder. Du vil få et indgående samarbejde med disse kollegaer, hvor fordelingen og det gode interne samarbejde bliver centralt for jeres hverdag.

 

Udover sekretær- og receptionistfunktionen samt vores indtægtsgivende virksomhed, vil du sammen med en kollega kunne varetage planlægning og koordinering af patient flow, behandlingsforløb og behandlernes arbejdskalendere, således at der bliver overlap i opgaveløsningen og administrativ sårbarhed kan undgås.

 

Vi er en mindre organisation bestående af et velfungerende team på i alt 30 medarbejdere. Der er korte beslutningsveje og et godt arbejdsmiljø.

 

Du refererer direkte til centerlederen.

 

Til centret er der endvidere tilknyttet tre lægekonsulenter.

Din profil og erfaring:

  • Kan bevare et særligt godt overblik og kan handle hurtig når situationen kræver det.
  • Har let ved at kommunikere, formidle og skabe gode relationer.
  • Smiler med øjnene og griber bolden fra de retninger den måtte komme fra.
  • God erfaring med og flair for IT, gerne kendskab til Novax.
  • Trives med såvel rutineprægede som komplekse arbejdsopgaver.
  • Har sans for detaljerne.
  • Har stor organisatorisk viden og indsigt samt flere års administrativ erfaring
  • Du er åben, løsningsorienteret og trives i et miljø, hvor dagene ikke er ens.
  • Kan hurtigt omstille dig til uforudsigelige situationer, som kræver din opmærksomhed.
  • Har erfaring med planlægning og koordinering.
  • Er en god teamplayer, som er proaktiv, udadvendt og selvkørende.
  • Er loyal og klar over, at et godt personalesamarbejde med trivsel, arbejdsglæde og faglig udvikling er fundamentet for en sund og god arbejdsplads.
  • Har lyst til at arbejde i en flad organisation med et tværfagligt fokus, samt lyst til at arbejde med mennesker fra fremmede kulturer.

 

Vi har gode muligheder for oplæring, uddannelse og supervision. Centret har ud over hovedafdelingen i Haderslev også satellitter i henholdsvis Sønderborg og Hviding ved Ribe. Den ledige stilling er i Haderslev.

 

Stillingen ønskes besat fra d. 1. juli 2022.

 

Løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst.

 

Ansøgningsfristen er fredag d. 6. maj 2022, kl. 8.00. Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler torsdag d. 12. maj 2022.

 

Hvis du vil vide mere om stillingen og RCT, er du meget velkommen til at kontakte centerleder Rikke Augustinussen på telefon 93988840.

 

Du kan læse mere om vores arbejde og igangværende projekter på www.rct.life.

 

Vi ser frem til at modtage din ansøgning, CV og eksamensbevis. Alle henvendelser behandles naturligvis fortroligt.


Se mere på vores ansøgersite: https://rct-jylland.ofir.com

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.