administrativ medarbejder/sekretær

Nyborg Gymnasium søger en administrativ medarbejder/sekretær  
 
Vi har brug for en engageret, serviceminded og kvalitetsbevidst administrativ ankerperson, som vil tage sig af vores front desk og diverse administrative opgaver for vores rektor.  
 
Nyborg Gymnasium har samlet 7 uddannelser på campus: hhx, eud, eux, stx, ib, hf og 10. klasse. Vi har desuden en kostskole med 160 elever, hvoraf mange kommer fra udlandet.  
 
Vi tilbyder en spændende, alsidig og attraktiv arbejdsplads med et tydeligt internationalt fokus, og med en vision om at give de unge så mange uddannelsesmuligheder som muligt. Fælles for alle ansatte på tværs af uddannelser og afdelinger er, at vi brænder for elevernes udvikling, for hinanden og for at skabe den bedst mulige skole og arbejdsplads. 
 
Vi forventer, at du 
* er en udadvendt person, der kan være vores ansigt udadtil  
* er positiv og omgængelig i forhold til vores elever og ansatte 
* er tolerant og lyttende og kan kommunikere i en imødekommende tone henover kulturforskelle 
* har lyst til at indgå i et tæt og konstruktivt samarbejde med de øvrige medarbejdere i sekretariatet
* arbejder struktureret og kan få opgaverne gjort færdige til tiden 
* er fleksibel og villig til at påtage dig de forskellige ad hoc-opgaver, der opstår i løbet af dagen 
* har gode formidlingskompetencer - både mundtligt og skriftligt - på dansk og engelsk 
* har nemt ved at betjene diverse IT-systemer, og at du trives i et travlt miljø uden at miste overblikket og det gode humør 
 
Dine primære arbejdsopgaver er 
* administrativ servicering af rektor, herunder kalenderadministration 
* front desk-opgaver, bl.a. telefonbetjening, servicering af henvendelser internt og eksternt både personligt og på mail 
* studie- og elevadministration 
* andre opgaver efter interesse og kvalifikationer kan også komme på tale
 
Stillingen er en deltidsstilling på 30 timer om ugen men med en ugentlig arbejdstid, som planlægges fleksibelt i forhold til skoleåret og arbejdsopgaverne. Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til overenskomst og organisationsaftale med HK Stat.  
 
Vi skal gøre opmærksom på, at stillingen også kan være en mulighed for fleksjobbere visiteret til mellem 16 og 30 timer pr. uge. 
 
Tiltrædelse pr. 1. maj 2018. 
 
Yderligere oplysninger om stillingen kan fås hos kontorleder Gitte Brødsgaard Nielsen (tlf. 22630265) eller studie- og administrationsleder Arno P. Hansen (tlf. 24597773). Læs mere om skolen på vores hjemmeside http://www.nyborg-gym.dk. ;
 
Hvis du er interesseret, så søg stillingen ved at klikke på ”søg stillingen” nederst på siden og sørg for, at ansøgningen med CV og relevante papirer er os i hænde senest den 28. februar 2018 kl. 10.00. Vi afholder ansættelsessamtaler i uge 11.  


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her

Andre job der matcher din søgning

Indrykket:22. februar 2018
Udløbsdato:14. marts 2018

Kontorassistent til barselsvikariat, med bredt kendskab til budget og regnskab

Nyborgværkstedet

Nyborg
Nyborgværkstedet søger en barselsvikar for kontorassistent 35 timer ugentligt med start 15. maj 2018. Dine arbejdsopgaver: Nyborgværkstedets, Carlsminde Kollegiets og Caf Danehofs samlede økonomi, budget og regnskab. Sammen med ledelsen skabe overbl...
Indrykket:31. januar 2018
Udløbsdato:1. april 2018

Indkøbsassistent

Eurotoys ApS

Kvalitet og godt købmandskab som omdrejningspunkt Vi søger en dygtig og struktureret medarbejder, som kan indgå i vores dynamiske og forretningsorienterede team beliggende i Tietgenbyen, Odense.I første omgang er stillingen tidsbegrænset til udgange...
Indrykket:8. februar 2018
Udløbsdato:28. februar 2018

Administrativ medarbejder til Spillemyndigheden

Spillemyndigheden

Odense
Bliv del af en dynamisk hverdag i Spillemyndigheden, hvor de administrative arbejdsopgaver er mangeartede, og du kommer til at bidrage med din erfaring inden for administration og bogføring. Driftssikker opgavehåndtering Vi søger en kollega til kont...
Indrykket:23. februar 2018
Udløbsdato:10. marts 2018

Kontorassistent til DCT A/S i Vejle

VKAREN ApS

Odense
VKAREN.DK REKRUTTERING søger for DCT A S i Vejle en kontorassistent til en fast stilling. Du bliver en del af et dedikeret salgsteam på 5 engagerede medarbejdere. Vi gør opmærksom på, at dette er et genopslag. Jobbet: DCT A S er en førende grossist ...