Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Administrativ planlægger til Vikarbureauet

Vil du have en spændende og alsidig stilling, der kræver overblik og struktur? SÅ kom og bliv administrativ planlægger i Hillerød Kommunes nye interne vikarbureau.

Jeg hedder Carsten Theis og er leder for det nyetablerede interne vikarbureau under Ældre og Sundhed i Hillerød Kommune. Vikarbureauets opgave er at sikre vikardækning i hjemmeplejen, på plejehjem og rehabiliteringspladser i Hillerød Kommune.

Du skal sammen med mig opbygge vikarbureauet fra bunden. Dine primære opgaver er vikardækning, vagtplanlægning og lønadministration.

Om os
Som administrativ planlægger i vikarbureauet, bliver du en del af et administrativt team på forventeligt tre medarbejdere – heraf mig som leder, som du refererer til. Vikarbureauet vil over det næste år vokse til mellem 15-30 fasansatte vikarer og 2-300 freelancevikarer, så du får gode muligheder for indflydelse og medinddragelse.

Jeg leder efter dig, der…

  • Er godt rustet til opgaven – velfunderet og kender dit eget værd
  • Har lyst til at tage ansvar og som via solid erfaring, kan sikre kompetent vagtplanlægning og administration af ansættelser og løn. Vi arbejder i KMD Opus
  • Har IT-erfaring – gerne med booking/planlægningssystemer
  • Har lyst til at møde tidligt og er mødestabil
  • Har interesse for administrative opgaver og for at arbejde systematisk og struktureret
  • Jobbet kan til tider være meget travlt, hvorfor du skal evne at have ro i maven og holde hovedet klart, selvom der er deadlines og mange informationer på en gang
  • Da jobbet indeholder stor kontaktflade til både kolleger og vikarbureauer, er det vigtigt, at du er en udadvendt og åben person med et godt humør, der kan tale med alle typer mennesker
  • Din faglige baggrund er ikke så vigtig, men jeg har en klar forventning om, at du har erfaring fra et lignende job, gerne inden for SOSU-området.

Jeg kan tilbyde dig…
  • En unik stilling med mulighed for at præge og skabe kulturen i en nyoprettet enhed
  • En hverdag hvor service er i højsædet
  • Et samarbejde med gode kolleger og hvor vi arbejder engageret i en afslappet atmosfære
  • En hverdag, hvor to dage ikke er ens, og hvor struktur er nødvendig

Ansættelsesforhold
Vi forventer at få base i Hillerød Sundhedscenter, Milnersvej 37D, 3400 Hillerød (lige ved Frederiksborgcenteret).

Stillingen er på 37 timer om ugen. Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst. Straffeattest skal afleveres ved ansættelse.

Arbejdstid i tidsrummet fra kl. 6.30 – 16.00, du skal være indstillet på, samt have mulighed for, at møde kl. 6.15.

Har du spørgsmål,
er du velkommen til at kontakte Carsten Theis på telefon 72 32 34 69 eller på mail: carga@hillerod.dk

Ansøgningsfristen
er 26. januar 2020, ansættelsessamtaler afholdes løbende.

Hillerød Kommune er en dynamisk og udviklingsorienteret kommune centralt placeret i det skønne Nordsjælland. Vi er en stor arbejdsplads med mere end 5.000 ansatte, og vi servicerer ca. 50.000 borgere. Vi opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330153760Phoenix-cd29d7ce12020-01-09T00:00:00Administrativ planlægger til VikarbureauetVil du have en spændende og alsidig stilling, der kræver overblik og struktur? SÅ kom og bliv administrativ planlægger i Hillerød Kommunes nye interne vikarbureau.

Jeg hedder Carsten Theis og er leder for det nyetablerede interne vikarbureau under Ældre og Sundhed i Hillerød Kommune. Vikarbureauets opgave er at sikre vikardækning i hjemmeplejen, på plejehjem og rehabiliteringspladser i Hillerød Kommune.

Du skal sammen med mig opbygge vikarbureauet fra bunden. Dine primære opgaver er vikardækning, vagtplanlægning og lønadministration.

Om os
Som administrativ planlægger i vikarbureauet, bliver du en del af et administrativt team på forventeligt tre medarbejdere – heraf mig som leder, som du refererer til. Vikarbureauet vil over det næste år vokse til mellem 15-30 fasansatte vikarer og 2-300 freelancevikarer, så du får gode muligheder for indflydelse og medinddragelse.

Jeg leder efter dig, der…
  • Er godt rustet til opgaven – velfunderet og kender dit eget værd
  • Har lyst til at tage ansvar og som via solid erfaring, kan sikre kompetent vagtplanlægning og administration af ansættelser og løn. Vi arbejder i KMD Opus
  • Har IT-erfaring – gerne med booking/planlægningssystemer
  • Har lyst til at møde tidligt og er mødestabil
  • Har interesse for administrative opgaver og for at arbejde systematisk og struktureret
  • Jobbet kan til tider være meget travlt, hvorfor du skal evne at have ro i maven og holde hovedet klart, selvom der er deadlines og mange informationer på en gang
  • Da jobbet indeholder stor kontaktflade til både kolleger og vikarbureauer, er det vigtigt, at du er en udadvendt og åben person med et godt humør, der kan tale med alle typer mennesker
  • Din faglige baggrund er ikke så vigtig, men jeg har en klar forventning om, at du har erfaring fra et lignende job, gerne inden for SOSU-området.

Jeg kan tilbyde dig…
  • En unik stilling med mulighed for at præge og skabe kulturen i en nyoprettet enhed
  • En hverdag hvor service er i højsædet
  • Et samarbejde med gode kolleger og hvor vi arbejder engageret i en afslappet atmosfære
  • En hverdag, hvor to dage ikke er ens, og hvor struktur er nødvendig

Ansættelsesforhold
Vi forventer at få base i Hillerød Sundhedscenter, Milnersvej 37D, 3400 Hillerød (lige ved Frederiksborgcenteret).

Stillingen er på 37 timer om ugen. Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst. Straffeattest skal afleveres ved ansættelse.

Arbejdstid i tidsrummet fra kl. 6.30 – 16.00, du skal være indstillet på, samt have mulighed for, at møde kl. 6.15.

Har du spørgsmål,
er du velkommen til at kontakte Carsten Theis på telefon 72 32 34 69 eller på mail: carga@hillerod.dk

Ansøgningsfristen
er 26. januar 2020, ansættelsessamtaler afholdes løbende.

Hillerød Kommune er en dynamisk og udviklingsorienteret kommune centralt placeret i det skønne Nordsjælland. Vi er en stor arbejdsplads med mere end 5.000 ansatte, og vi servicerer ca. 50.000 borgere. Vi opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

 

2020-01-27T00:54:31.367 Vil du have en spændende og alsidig stilling, der kræver overblik og struktur? SÅ kom og bliv administrativ planlægger i Hillerød Kommunes nye interne vikarbureau. Jeg hedder Carsten Theis og er leder for det nyetablerede interne vikarbureau under Ældre og Sundhed i Hillerød Kommune. Vikarbureauets opgave er at sikre vikardækning i hjemmeplejen, på plejehjem og rehabiliteringspladser i Hillerød Kommune. Du skal sammen med mig opbygge vikarbureauet fra bunden. Dine primære opgaver er vikardækning, vagtplanlægning og lønadministration. Om os Som administrativ planlægger i vikarbureauet, bliver du en del af et administrativt team på forventeligt tre medarbejdere heraf mig som leder, som du refererer til. Vikarbureauet vil over det næste år vokse til mellem 15-30 fasansatte vikarer og 2-300 freelancevikarer, så du får gode muligheder for indflydelse og medinddragelse. Jeg leder efter dig, der… Er godt rustet til opgaven velfunderet og kender dit eget værdHar lyst til at tage ansvar og som via solid erfaring, kan sikre kompetent vagtplanlægning og administration af ansættelser og løn. Vi arbejder i KMD OpusHar IT-erfaring gerne med booking planlægningssystemerHar lyst til at møde tidligt og er mødestabilHar interesse for administrative opgaver og for at arbejde systematisk og struktureretJobbet kan til tider være meget travlt, hvorfor du skal evne at have ro i maven og holde hovedet klart, selvom der er deadlines og mange informationer på en gangDa jobbet indeholder stor kontaktflade til både kolleger og vikarbureauer, er det vigtigt, at du er en udadvendt og åben person med et godt humør, der kan tale med alle typer menneskerDin faglige baggrund er ikke så vigtig, men jeg har en klar forventning om, at du har erfaring fra et lignende job, gerne inden for SOSU-området. Jeg kan tilbyde dig… En unik stilling med mulighed for at præge og skabe kulturen i en nyoprettet enhedEn hverdag hvor service er i højsædetEt samarbejde med gode kolleger og hvor vi arbejder engageret i en afslappet atmosfæreEn hverdag, hvor to dage ikke er ens, og hvor struktur er nødvendig Ansættelsesforhold Vi forventer at få base i Hillerød Sundhedscenter, Milnersvej 37D, 3400 Hillerød (lige ved Frederiksborgcenteret). Stillingen er på 37 timer om ugen. Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst. Straffeattest skal afleveres ved ansættelse. Arbejdstid i tidsrummet fra kl. 6.30 16.00, du skal være indstillet på, samt have mulighed for, at møde kl. 6.15. Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Carsten Theis på telefon 72 32 34 69 eller på mail: carga@hillerod.dk Ansøgningsfristen er 26. januar 2020, ansættelsessamtaler afholdes løbende. Hillerød Kommune er en dynamisk og udviklingsorienteret kommune centralt placeret i det skønne Nordsjælland. Vi er en stor arbejdsplads med mere end 5.000 ansatte, og vi servicerer ca. 50.000 borgere. Vi opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.11Jobnetcd29d7ce100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2020-01-26T00:00:000000https://signatur.frontlab.com/ExtJobs/DefaultHosting/JobApplication.aspx?ClientId=1468&ERId=411110EuropaDanmarkSjælland & øerNordsjællandHillerød3688920Hillerød Kommune11Trollesmindealle 273400HillerødDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent10000882306JobNet5097098509709810009-01-2020000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=cd29d7cehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=cd29d7cehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=cd29d7ce&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=cd29d7ce&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/9.jpgAdministrativ planlægger til Vikarbureauet12007991Dansk3Læse/ tale419014Kontorassistent5Kontor og administration363895164Carstennoreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmarkda-DK