Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Administrativ sagsbehandler til Administrationsenheden i Beskæftigelse

Beskæftigelse i Ringkøbing-Skjern Kommune søger en administrativ medarbejder til staben Administrationsenheden. Staben varetager bl.a. opgaver i forhold til budget, regnskab og øvrige økonomiopgaver på beskæftigelsesområdet, og det er i denne funktion vi har brug for en ny kollega.

Der er tale om en fuldtidsstilling, som ønskes besat pr. 1. april 2018.

Ud over beskæftigelseschefen som bliver din nærmeste leder, er der 8 andre medarbejdere i Administrationsenheden. Vi varetager opgaver i forhold til udvalgsbetjening, sekretariat for ledergruppen, aktindsigt, hjemmeside, øvrig sekretariatsbetjening, projekt- og ad hoc-opgaver.

Hovedopgaverne i den opslåede stilling vil være:

  • Bogførings- og afstemningsopgaver på beskæftigelses- og integrationsområdet
  • Afstemning af udbetalingssystemet KMD-Aktiv
  • Rettelse af fejllister og vedligeholdelse af kontoplan i KMD-Aktiv
  • Opfølgning og afregning af anden aktør
  • Opfølgning og afregning af projekttilskud
  • Administration af særlige puljer (varsling, jobrotation mv.)
  • Diverse koordineringsopgaver i forhold til budget, regnskab og daglig drift på økonomiopgaver
Opgaverne vil ske i tæt samarbejde med din kollega i Administrationsenheden samt de to tilknyttede økonomikonsulenter fra staben Viden og Strategi.

Vi kan tilbyde:
  • Et udfordrende job med stor mulighed for indflydelse på tilrettelæggelsen af arbejdet
  • En arbejdsplads i udvikling
  • Gode og engagerede kollegaer med et godt sammenhold og plads til forskellighed
Vi forventer, at du:
  • Har gode kompetencer inden for økonomiopgaver - gerne med særlig viden inden for beskæftigelsesområdet
  • Har kendskab til OPUS, Rollebaseret indgang og KMD
  • Har flair for administrativt arbejde og er systematisk
  • Er servcieminded og har gode samarbejdsevner med mange og meget forskellige personalegrupper
  • Kan arbejde selvstændigt såvel som indgå i et team
  • Kan lide at have travlt og evner at have flere bolde i luften
Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst.

Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til fagchef Kim Ulv Christensen på tlf. 9974 1059 eller administrativ sagsbehandler Jytte Heinze 9974 1224.

Din ansøgning skal være os i hænde senest den 16. februar 2018. Samtaler forventes holdt den 26. februar 2018.

Ringkøbing-Skjern Kommune henstiller til at ansøgninger sendes elektronisk. Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen ”Send ansøgning” nedenunder selve stillingsopslaget. Vedhæft din ansøgning og dit CV samt relevante bilag i PDF eller DOC format.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329748264Phoenix-2ccd4f6312018-01-26T14:00:51.157Administrativ sagsbehandler til Administrationsenheden i BeskæftigelseBeskæftigelse i Ringkøbing-Skjern Kommune søger en administrativ medarbejder til staben Administrationsenheden. Staben varetager bl.a. opgaver i forhold til budget, regnskab og øvrige økonomiopgaver på beskæftigelsesområdet, og det er i denne funktion vi har brug for en ny kollega.

Der er tale om en fuldtidsstilling, som ønskes besat pr. 1. april 2018.

Ud over beskæftigelseschefen som bliver din nærmeste leder, er der 8 andre medarbejdere i Administrationsenheden. Vi varetager opgaver i forhold til udvalgsbetjening, sekretariat for ledergruppen, aktindsigt, hjemmeside, øvrig sekretariatsbetjening, projekt- og ad hoc-opgaver.

Hovedopgaverne i den opslåede stilling vil være:
  • Bogførings- og afstemningsopgaver på beskæftigelses- og integrationsområdet
  • Afstemning af udbetalingssystemet KMD-Aktiv
  • Rettelse af fejllister og vedligeholdelse af kontoplan i KMD-Aktiv
  • Opfølgning og afregning af anden aktør
  • Opfølgning og afregning af projekttilskud
  • Administration af særlige puljer (varsling, jobrotation mv.)
  • Diverse koordineringsopgaver i forhold til budget, regnskab og daglig drift på økonomiopgaver
Opgaverne vil ske i tæt samarbejde med din kollega i Administrationsenheden samt de to tilknyttede økonomikonsulenter fra staben Viden og Strategi.

Vi kan tilbyde:
  • Et udfordrende job med stor mulighed for indflydelse på tilrettelæggelsen af arbejdet
  • En arbejdsplads i udvikling
  • Gode og engagerede kollegaer med et godt sammenhold og plads til forskellighed
Vi forventer, at du:
  • Har gode kompetencer inden for økonomiopgaver - gerne med særlig viden inden for beskæftigelsesområdet
  • Har kendskab til OPUS, Rollebaseret indgang og KMD
  • Har flair for administrativt arbejde og er systematisk
  • Er servcieminded og har gode samarbejdsevner med mange og meget forskellige personalegrupper
  • Kan arbejde selvstændigt såvel som indgå i et team
  • Kan lide at have travlt og evner at have flere bolde i luften
Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst.

Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til fagchef Kim Ulv Christensen på tlf. 9974 1059 eller administrativ sagsbehandler Jytte Heinze 9974 1224.

Din ansøgning skal være os i hænde senest den 16. februar 2018. Samtaler forventes holdt den 26. februar 2018.

Ringkøbing-Skjern Kommune henstiller til at ansøgninger sendes elektronisk. Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen ”Send ansøgning” nedenunder selve stillingsopslaget. Vedhæft din ansøgning og dit CV samt relevante bilag i PDF eller DOC format.
2018-02-17T01:05:53.477 Beskæftigelse i Ringkøbing-Skjern Kommune søger en administrativ medarbejder til staben Administrationsenheden. Staben varetager bl.a. opgaver i forhold til budget, regnskab og øvrige økonomiopgaver på beskæftigelsesområdet, og det er i denne funktion vi har brug for en ny kollega.Der er tale om en fuldtidsstilling, som ønskes besat pr. 1. april 2018.Ud over beskæftigelseschefen som bliver din nærmeste leder, er der 8 andre medarbejdere i Administrationsenheden. Vi varetager opgaver i forhold til udvalgsbetjening, sekretariat for ledergruppen, aktindsigt, hjemmeside, øvrig sekretariatsbetjening, projekt- og ad hoc-opgaver.Hovedopgaverne i den opslåede stilling vil være: Bogførings- og afstemningsopgaver på beskæftigelses- og integrationsområdet Afstemning af udbetalingssystemet KMD-Aktiv Rettelse af fejllister og vedligeholdelse af kontoplan i KMD-Aktiv Opfølgning og afregning af anden aktør Opfølgning og afregning af projekttilskud Administration af særlige puljer (varsling, jobrotation mv.) Diverse koordineringsopgaver i forhold til budget, regnskab og daglig drift på økonomiopgaver Opgaverne vil ske i tæt samarbejde med din kollega i Administrationsenheden samt de to tilknyttede økonomikonsulenter fra staben Viden og Strategi.Vi kan tilbyde: Et udfordrende job med stor mulighed for indflydelse på tilrettelæggelsen af arbejdet En arbejdsplads i udvikling Gode og engagerede kollegaer med et godt sammenhold og plads til forskellighed Vi forventer, at du: Har gode kompetencer inden for økonomiopgaver - gerne med særlig viden inden for beskæftigelsesområdet Har kendskab til OPUS, Rollebaseret indgang og KMD Har flair for administrativt arbejde og er systematisk Er servcieminded og har gode samarbejdsevner med mange og meget forskellige personalegrupper Kan arbejde selvstændigt såvel som indgå i et team Kan lide at have travlt og evner at have flere bolde i luften Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst.Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til fagchef Kim Ulv Christensen på tlf. 9974 1059 eller administrativ sagsbehandler Jytte Heinze 9974 1224.Din ansøgning skal være os i hænde senest den 16. februar 2018. Samtaler forventes holdt den 26. februar 2018.Ringkøbing-Skjern Kommune henstiller til at ansøgninger sendes elektronisk. Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen Send ansøgning nedenunder selve stillingsopslaget. Vedhæft din ansøgning og dit CV samt relevante bilag i PDF eller DOC format.10Phoenix2ccd4f63101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-02-16T00:00:000010https://rksk.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=23ea03db-6a6e-4b50-b2e7-1a07a21eb14e0EuropaDanmarkJyllandVestjyllandRingkøbing-Skjern3088924Administrationsenheden, Beskæftigelse11Nygade 566900SkjernDKDanmarkORS/2ccd4f63_logo.gifORS/Small/2ccd4f63_logo.gif0
kim.christensen@rksk.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent513713EmplyMinimum pakken - 35 dage0001https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=2ccd4f63https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=2ccd4f63https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=2ccd4f63&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=2ccd4f63&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static-int.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/11.jpgHar du ansvar og selvstændighed? Hos Administrationsenheden, Beskæftigelse søger vi en dygtig medarbejder.12008011Dansk3Læse/ tale934941Administrativ medarbejder5Kontor og administration11Socialvæsen352547646Kim Ulv Christensenkim.christensen@rksk.dkDKDanmarkDKDanmarkda-DK