Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Administrativ sagsbehandler til Kontanthjælps- og Enkeltydelsesområdet

Du vil blive en del af Team Borgerservice Back, der har ansvaret for en lang række ydelsesområder, herunder ydelser jf. Lov om aktiv socialpolitik. Det er i vores kontanthjælpsgruppe, at vi har en ledig stilling.
 
Dine arbejdsopgaver vil blandt andet bestå i:

  • At sørge for korrekt udbetaling af forsørgelsesydelser efter Lov om aktiv socialpolitik
  • Bevilling af enkeltydelser og beboerindskudslån
  • Opfølgning på løbende forsørgelsessager
  • Behandlinger af adviser i KMD Aktiv og KMD Sag
  • At yde helhedsorienteret vejledning til borgere
  • Forefaldende administrative opgaver indenfor området
  • Borgerbetjening, både telefonisk og personligt
Hvem søger vi?
Vi søger en kontoruddannet kollega, som er engageret og har et indgående kendskab til myndighedssagsbehandling.
 
Vi ser meget gerne, at du:
  • Har relevant baggrund fra lignende arbejde i en anden kommune med udbetaling af ydelser
  • Har kendskab til relevant lovgivning, herunder opholdskrav, timereglen samt kontanthjælpsloft, og du kan omsætte dette til praksis
  • Har kendskab til bevilling af enkeltydelser jf. Aktivloven og bevilling af beboerindskudslån jf. Boligstøtteloven
  • Kan arbejde selvstændigt og struktureret
  • Er udpræget holdspiller og arbejder mod et fælles mål
  • Er dygtig til at kommunikere budskaber i både skrift og tale samt evner at skabe et værdigt og respektfuldt møde med borgeren
  • Har stærke kompetencer i anvendelse af interne/eksterne it- systemer og registre
  • Er god til at læse lovgivning, og du har lyst til at være på forkant med ny lovgivning, som på dette område er en del af vores hverdag
  • Du er grundig 
    Det er et område med kompleks lovgivning. Du skal arbejde ud fra Lov om aktiv socialpolitik og anvende lovgivningen som grundlag, så du kan udarbejde solide faglige vurderinger, partshøre, træffe afgørelser samt klagesagsbehandle. Du skal desuden have høj disciplin i forhold til at overholde notatpligten og sikre dokumentation i vores sager.
  • Du kan se nuancerne 
    Vi arbejder i en verden, hvor der skal laves konkrete, individuelle vurderinger og faglige skøn. Du og kollegaerne sætter en ære i at fortolke lovgivning og anvende Ankestyrelsens principafgørelser i jeres arbejde.
Hvem er vi?
Arbejdsmarked er et selvstændigt aftaleområde i Faaborg-Midtfyn Kommunes organisation med cirka 270 medarbejdere. Chefen for Arbejdsmarked er øverste ansvarlig for det samlede område, der består af Borgerservice, IT & Digitalisering, Kursuscenter Faaborg-Midtfyn og Jobcenter.
Borgerservice har ansvaret for at levere en moderne og professionel borgerbetjening med fokus på det gode møde med borgerne. Borgerservice består af to teams, Team Borgerservice Front og Team Borgerservice Back.
 
I Team Borgerservice Back har vi stort fokus på at lave korrekte beregninger og udbetalinger samt at træffe korrekte afgørelser. Vi arbejder tværfagligt med fælles ansvar for at give borgerne en professionel og korrekt sagsbehandling. Vi er en gruppe på 11 sagsbehandlere – og vi glæder os til at blive en mere.
Vi har rigtig travlt i vores afdeling, ingen af vores arbejdsdage er ens – og der er masser af udfordringer. Når det lykkes, er det fantastisk - når det går galt, prøver vi igen. 
Vi tilbyder:
  • En arbejdsplads med fokus på høj faglig kvalitet og faglig udvikling i fællesskab
  • En arbejdsplads med fokus på samarbejde, udvikling og tværfaglighed
  • En nærværende og involverende ledelse
  • Fokus på kerneopgaven, godt arbejdsmiljø og høj trivsel i hverdagen
Løn og ansættelse
Der er tale om en fast stilling på fuld tid med tiltrædelse hurtigst muligt eller senest den 1. juli 2019.
Ansættelsen sker på overenskomstvilkår i henhold til gældende overenskomst. Lønnen fastsættes efter aftale med den forhandlingsberettigede organisation og vil afspejle stillingens funktioner samt dine kompetencer.
 
Vil du vide mere
Du er velkommen til at kontakte en af følgende personer, hvis du vil vide mere om jobbet:
Teamleder Karina Jensen, tlf.: 7253-7556
Sagsbehandler Gitte Clemmesen tlf.: 7253-7130
 
Ansøgning
Din ansøgning skal være os i hænde senest den 20. maj 2019, kl.23:59. Ansættelsessamtaler forventes afholdt den 28. maj 2019.
 
Vi glæder os til at modtage din ansøgning. 
 
*Bemærk, at det i Faaborg-Midtfyn Kommune er en værdi, at vi er en røgfri arbejdsplads.
 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330015573Phoenix-53a7b0c712019-05-02T17:01:05.347Administrativ sagsbehandler til Kontanthjælps- og EnkeltydelsesområdetDu vil blive en del af Team Borgerservice Back, der har ansvaret for en lang række ydelsesområder, herunder ydelser jf. Lov om aktiv socialpolitik. Det er i vores kontanthjælpsgruppe, at vi har en ledig stilling.
 
Dine arbejdsopgaver vil blandt andet bestå i:
  • At sørge for korrekt udbetaling af forsørgelsesydelser efter Lov om aktiv socialpolitik
  • Bevilling af enkeltydelser og beboerindskudslån
  • Opfølgning på løbende forsørgelsessager
  • Behandlinger af adviser i KMD Aktiv og KMD Sag
  • At yde helhedsorienteret vejledning til borgere
  • Forefaldende administrative opgaver indenfor området
  • Borgerbetjening, både telefonisk og personligt
Hvem søger vi?
Vi søger en kontoruddannet kollega, som er engageret og har et indgående kendskab til myndighedssagsbehandling.
 
Vi ser meget gerne, at du:
  • Har relevant baggrund fra lignende arbejde i en anden kommune med udbetaling af ydelser
  • Har kendskab til relevant lovgivning, herunder opholdskrav, timereglen samt kontanthjælpsloft, og du kan omsætte dette til praksis
  • Har kendskab til bevilling af enkeltydelser jf. Aktivloven og bevilling af beboerindskudslån jf. Boligstøtteloven
  • Kan arbejde selvstændigt og struktureret
  • Er udpræget holdspiller og arbejder mod et fælles mål
  • Er dygtig til at kommunikere budskaber i både skrift og tale samt evner at skabe et værdigt og respektfuldt møde med borgeren
  • Har stærke kompetencer i anvendelse af interne/eksterne it- systemer og registre
  • Er god til at læse lovgivning, og du har lyst til at være på forkant med ny lovgivning, som på dette område er en del af vores hverdag
  • Du er grundig 
    Det er et område med kompleks lovgivning. Du skal arbejde ud fra Lov om aktiv socialpolitik og anvende lovgivningen som grundlag, så du kan udarbejde solide faglige vurderinger, partshøre, træffe afgørelser samt klagesagsbehandle. Du skal desuden have høj disciplin i forhold til at overholde notatpligten og sikre dokumentation i vores sager.
  • Du kan se nuancerne 
    Vi arbejder i en verden, hvor der skal laves konkrete, individuelle vurderinger og faglige skøn. Du og kollegaerne sætter en ære i at fortolke lovgivning og anvende Ankestyrelsens principafgørelser i jeres arbejde.
Hvem er vi?
Arbejdsmarked er et selvstændigt aftaleområde i Faaborg-Midtfyn Kommunes organisation med cirka 270 medarbejdere. Chefen for Arbejdsmarked er øverste ansvarlig for det samlede område, der består af Borgerservice, IT & Digitalisering, Kursuscenter Faaborg-Midtfyn og Jobcenter.
Borgerservice har ansvaret for at levere en moderne og professionel borgerbetjening med fokus på det gode møde med borgerne. Borgerservice består af to teams, Team Borgerservice Front og Team Borgerservice Back.
 
I Team Borgerservice Back har vi stort fokus på at lave korrekte beregninger og udbetalinger samt at træffe korrekte afgørelser. Vi arbejder tværfagligt med fælles ansvar for at give borgerne en professionel og korrekt sagsbehandling. Vi er en gruppe på 11 sagsbehandlere – og vi glæder os til at blive en mere.
Vi har rigtig travlt i vores afdeling, ingen af vores arbejdsdage er ens – og der er masser af udfordringer. Når det lykkes, er det fantastisk - når det går galt, prøver vi igen. 
Vi tilbyder:
  • En arbejdsplads med fokus på høj faglig kvalitet og faglig udvikling i fællesskab
  • En arbejdsplads med fokus på samarbejde, udvikling og tværfaglighed
  • En nærværende og involverende ledelse
  • Fokus på kerneopgaven, godt arbejdsmiljø og høj trivsel i hverdagen
Løn og ansættelse
Der er tale om en fast stilling på fuld tid med tiltrædelse hurtigst muligt eller senest den 1. juli 2019.
Ansættelsen sker på overenskomstvilkår i henhold til gældende overenskomst. Lønnen fastsættes efter aftale med den forhandlingsberettigede organisation og vil afspejle stillingens funktioner samt dine kompetencer.
 
Vil du vide mere
Du er velkommen til at kontakte en af følgende personer, hvis du vil vide mere om jobbet:
Teamleder Karina Jensen, tlf.: 7253-7556
Sagsbehandler Gitte Clemmesen tlf.: 7253-7130
 
Ansøgning
Din ansøgning skal være os i hænde senest den 20. maj 2019, kl.23:59. Ansættelsessamtaler forventes afholdt den 28. maj 2019.
 
Vi glæder os til at modtage din ansøgning. 
 
*Bemærk, at det i Faaborg-Midtfyn Kommune er en værdi, at vi er en røgfri arbejdsplads.
 

2019-05-21T00:50:39.060 Du vil blive en del af Team Borgerservice Back, der har ansvaret for en lang række ydelsesområder, herunder ydelser jf. Lov om aktiv socialpolitik. Det er i vores kontanthjælpsgruppe, at vi har en ledig stilling. Dine arbejdsopgaver vil blandt andet bestå i: At sørge for korrekt udbetaling af forsørgelsesydelser efter Lov om aktiv socialpolitik Bevilling af enkeltydelser og beboerindskudslån Opfølgning på løbende forsørgelsessager Behandlinger af adviser i KMD Aktiv og KMD Sag At yde helhedsorienteret vejledning til borgere Forefaldende administrative opgaver indenfor området Borgerbetjening, både telefonisk og personligt Hvem søger vi?Vi søger en kontoruddannet kollega, som er engageret og har et indgående kendskab til myndighedssagsbehandling. Vi ser meget gerne, at du: Har relevant baggrund fra lignende arbejde i en anden kommune med udbetaling af ydelser Har kendskab til relevant lovgivning, herunder opholdskrav, timereglen samt kontanthjælpsloft, og du kan omsætte dette til praksis Har kendskab til bevilling af enkeltydelser jf. Aktivloven og bevilling af beboerindskudslån jf. Boligstøtteloven Kan arbejde selvstændigt og struktureret Er udpræget holdspiller og arbejder mod et fælles mål Er dygtig til at kommunikere budskaber i både skrift og tale samt evner at skabe et værdigt og respektfuldt møde med borgeren Har stærke kompetencer i anvendelse af interne eksterne it- systemer og registre Er god til at læse lovgivning, og du har lyst til at være på forkant med ny lovgivning, som på dette område er en del af vores hverdag Du er grundig Det er et område med kompleks lovgivning. Du skal arbejde ud fra Lov om aktiv socialpolitik og anvende lovgivningen som grundlag, så du kan udarbejde solide faglige vurderinger, partshøre, træffe afgørelser samt klagesagsbehandle. Du skal desuden have høj disciplin i forhold til at overholde notatpligten og sikre dokumentation i vores sager. Du kan se nuancerne Vi arbejder i en verden, hvor der skal laves konkrete, individuelle vurderinger og faglige skøn. Du og kollegaerne sætter en ære i at fortolke lovgivning og anvende Ankestyrelsens principafgørelser i jeres arbejde. Hvem er vi?Arbejdsmarked er et selvstændigt aftaleområde i Faaborg-Midtfyn Kommunes organisation med cirka 270 medarbejdere. Chefen for Arbejdsmarked er øverste ansvarlig for det samlede område, der består af Borgerservice, IT Digitalisering, Kursuscenter Faaborg-Midtfyn og Jobcenter.Borgerservice har ansvaret for at levere en moderne og professionel borgerbetjening med fokus på det gode møde med borgerne. Borgerservice består af to teams, Team Borgerservice Front og Team Borgerservice Back. I Team Borgerservice Back har vi stort fokus på at lave korrekte beregninger og udbetalinger samt at træffe korrekte afgørelser. Vi arbejder tværfagligt med fælles ansvar for at give borgerne en professionel og korrekt sagsbehandling. Vi er en gruppe på 11 sagsbehandlere og vi glæder os til at blive en mere.Vi har rigtig travlt i vores afdeling, ingen af vores arbejdsdage er ens og der er masser af udfordringer. Når det lykkes, er det fantastisk - når det går galt, prøver vi igen. Vi tilbyder: En arbejdsplads med fokus på høj faglig kvalitet og faglig udvikling i fællesskab En arbejdsplads med fokus på samarbejde, udvikling og tværfaglighed En nærværende og involverende ledelse Fokus på kerneopgaven, godt arbejdsmiljø og høj trivsel i hverdagen Løn og ansættelse Der er tale om en fast stilling på fuld tid med tiltrædelse hurtigst muligt eller senest den 1. juli 2019.Ansættelsen sker på overenskomstvilkår i henhold til gældende overenskomst. Lønnen fastsættes efter aftale med den forhandlingsberettigede organisation og vil afspejle stillingens funktioner samt dine kompetencer. Vil du vide mereDu er velkommen til at kontakte en af følgende personer, hvis du vil vide mere om jobbet:Teamleder Karina Jensen, tlf.: 7253-7556Sagsbehandler Gitte Clemmesen tlf.: 7253-7130 AnsøgningDin ansøgning skal være os i hænde senest den 20. maj 2019, kl.23:59. Ansættelsessamtaler forventes afholdt den 28. maj 2019. Vi glæder os til at modtage din ansøgning. *Bemærk, at det i Faaborg-Midtfyn Kommune er en værdi, at vi er en røgfri arbejdsplads.10Phoenix53a7b0c7101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-20T00:00:000010https://faaborgmidtfyn.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=a86eab3a-cb3a-4fdd-b048-8743ff8692c30EuropaDanmarkFyn & Sydfynske øerFynFaaborg-Midtfyn3518554Arbejdsmarked11Tinghøj Alle 25750RingeDKDanmarkORS/53a7b0c7_logo.jpegORS/Small/53a7b0c7_logo.jpeg0
DKDanmarkDanmark
8Fuldtid46Permanent752950EmplyMinimum pakken - 35 dagee7bd5bd3-f6a2-4e40-9644-8ee38cdbb1b0_625800002-05-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=53a7b0c7https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=53a7b0c7https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=53a7b0c7&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=53a7b0c7&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/1.jpgHos Arbejdsmarked søger vi en medarbejder, der er frisk på nye spændende udfordringer.12008001Dansk3Læse/ tale343112Sagsbehandler5Kontor og administration11Socialvæsen361659607mruel@fmk.dkDanmarkDanmark330066729Jobformidlere til Nyborg JobcenterBasic Er du målrettet og resultatorienteret? Drives du af at få ledige i job og være med til at se nye muligheder i samarbejde med borgerne? Så søger Nyborg Jobcenter 2 jobformidlere til borgere på ledighedsydelse og i fleksjob. Der er tale om 2 faste stillinger på 37 timer pr. uge. Hvem er vi:I Nyborg Jobcenter har vi ambitiøse målsætninger om, at de ledige kommer hurtigt i beskæftigelse og vi er drevet af at skabe resultater. Vi tror på, at dette sker gennem hyppige jobrettede samtaler med udgangspunkt i den enkeltes kompetencer, ABC strategi og en virksomhedsrettet indsats samt det gode og målrettede samarbejde med borger. Derfor er vores fokus også på, hvordan vi kan øge samarbejdet med private virksomheder for at sikre et godt match mellem det rekrutteringsbehov virksomhederne efterspørger og den gruppe af ledige vi arbejder med.Lidt om stillingen: Som jobformidler skal du arbejde med borgere der både er tæt på og længere væk fra arbejdsmarkedet. Du afholder hyppige jobrettede samtaler med fokus på systematisk jobformidling og ABC strategi.Du vil komme til at arbejde med en håndholdt indsats overfor borgere med mulige udfordringer i form af motivation, brancheskifte og mestring af helbred. Jobbet kræver, at du er handlekraftig og trives i at arbejde resultatorienteret. Du trives med at arbejde med både myndighedsrollen og den virksomhedsrettede indsats, da jobformidleren har begge funktioner.Vi vil fremtidig gerne arbejde med gruppebaserede samtaler holdforløb, så du skal være frisk på at udfordre og udvikle dine metoder og faglige redskaber.Hvem er du: Du har en faglig baggrund som socialrådgiver eller socialformidler Du drives af at nå resultaterneDu motiveres af at skabe gode resultater og du oplever en sejr, hver gang du opnår et match mellem en borger og en virksomhed. Du ved, at du er en væsentlig drivkraft for at nå resultaterne og at samarbejdet omkring opnåelse af resultater er afgørende for at nå målet. Du kan formidle ledige til job og har erfaring med opsøgende virksomhedskontaktUdover at du kan motivere ledige til at komme i beskæftigelse, skal du være en stærk formidler, hvor du skal kunne forventningsafstemme kravene mellem borger og virksomhed.Du vil også selv skulle kontakte arbejdsgivere med henblik på at matche ledige med mulige jobåbninger. Du skal kunne samarbejde på tværs og have øje for det fælles målDet forventes, at du kan samarbejde på højt niveau både med dine kolleger på beskæftigelses social og sundhedsområdet. Du skal have lyst og mod til faglige udfordringer og metodeudvikling, i forhold til vores kommunikationsredskaber, samtaleteknikker, koordinering og facilitering. Du har administrativ flair og ved at registrering og journalisering er vigtigt, og du har evnen til at organisere, strukturere og planlægge opgaverne systematisk. I Nyborg arbejder vi i fagsystemerne Fasit, KMD Sag, VITAS, Shultz lovguide. Vi tilbyder: Et resultatorienteret miljø, hvor det er naturligt at gå efter førstepladsen Et afvekslende job med spændende udfordringer En spændende og dynamisk arbejdsplads En arbejdsplads, hvor vidensdeling, faglighed og trivsel har høj prioritet Gode kolleger både i afdelingen og kommunen som helhed En ledelse der har fokus på beskæftigelses- og tværfaglighed samt udvikling En arbejdsplads med fokus rettet på Kerneopgaven Praktisk infoStillingen er placeret på Jobcentret i Nyborg, Ringvej 3A, 5800 NyborgAnsøgningsfristen er 21.08.19.Ansættelsessamtalerne forventes afholdt 27.08.19 Stillingerne ønske besat 01.10.19 eller snarest muligt.Yderligere oplysninger om stillingerne, kan fås ved afdelingsleder Merete Gommesen, mobil 2134 6327 eller faglig koordinator Dyma Nielsen mobil 2337 8999. Løn og ansættelsesvilkår Der er tale om fuldtidsstillinger med en ugentlig arbejdstid på 37 timer. Ansættelse og aflønning sker i henhold til gældende overenskomst og principperne for lokal løndannelse.Vi gør opmærksom på at der skal forevises straffeattest inden ansættelse.Det er en del af Nyborg Kommunes ansættelsespolitik at fremme ligelig kønsfordeling og etnisk ligestilling. Vi opfordrer både personer med dansk og anden etnisk baggrund til at søge den opslåede stilling.Du søger jobbet ved at trykke på knappen Send ansøgning Søg jobbet . Du udfylder den formular, der kommer frem. Her skal du også vedhæfte din ansøgning og CV.Er du målrettet og resultatorienteret? Drives du af at få ledige i job og  være med til at se nye muligheder i samarbejde med borgerne? Så søger Nyborg Jobcenter 2 jobformidlere til borgere på ledighedsydelse og i fleksjob. Der er tale om 2 faste stillinger på 37 timer pr. uge.

Hvem er vi:
I Nyborg Jobcenter har vi ambitiøse målsætninger om, at de ledige kommer hurtigt i beskæftigelse og vi er drevet af at skabe resultater. Vi tror på, at dette sker gennem hyppige jobrettede samtaler  med udgangspunkt i den enkeltes kompetencer, ABC strategi og en virksomhedsrettet indsats samt det gode og målrettede samarbejde med borger. Derfor er vores fokus også på, hvordan vi kan øge samarbejdet med private virksomheder for at sikre et godt match mellem det rekrutteringsbehov virksomhederne efterspørger og den gruppe af ledige vi arbejder med.

Lidt om stillingen:                                                 
Som jobformidler skal du arbejde med borgere der både er tæt på og længere væk fra arbejdsmarkedet. Du afholder hyppige jobrettede samtaler med fokus på systematisk jobformidling og ABC strategi.

Du vil komme til at arbejde med en håndholdt indsats overfor borgere med mulige udfordringer i form af motivation, brancheskifte og mestring af helbred. Jobbet kræver, at du er handlekraftig og trives i at arbejde resultatorienteret. Du trives med at arbejde med både myndighedsrollen og den virksomhedsrettede indsats, da jobformidleren har begge funktioner.

Vi vil fremtidig gerne arbejde med gruppebaserede samtaler / holdforløb,  så du skal være frisk på at udfordre og udvikle dine metoder og faglige redskaber.

Hvem er du: 
 
  • Du har en faglig baggrund som socialrådgiver eller socialformidler
     
  • Du drives af at nå resultaterne
    Du motiveres af at skabe gode resultater og du oplever en sejr, hver gang du opnår et match mellem en borger og en virksomhed. Du ved, at du er en væsentlig drivkraft for at nå resultaterne og at samarbejdet omkring opnåelse af resultater er afgørende for at nå målet.
     
  • Du kan formidle ledige til job og har erfaring med opsøgende virksomhedskontakt
    Udover at du kan motivere ledige til at komme i beskæftigelse, skal du være en stærk formidler, hvor du skal kunne forventningsafstemme kravene mellem borger og virksomhed.
    Du vil også selv skulle kontakte arbejdsgivere med henblik på at matche ledige med mulige jobåbninger.
     
  • Du skal kunne samarbejde på tværs og have øje for det fælles mål
    Det forventes, at du kan samarbejde på højt niveau både med dine kolleger på beskæftigelses – social – og sundhedsområdet.
 
  • Du skal have lyst og mod til faglige udfordringer og metodeudvikling, i forhold til vores kommunikationsredskaber, samtaleteknikker, koordinering og facilitering.
     
  • Du har administrativ flair og ved at registrering og journalisering er vigtigt, og du har evnen til at organisere, strukturere og planlægge opgaverne systematisk. I Nyborg arbejder vi i fagsystemerne Fasit, KMD Sag,  VITAS, Shultz lovguide.
     
    Vi tilbyder:
  • Et resultatorienteret miljø, hvor det er naturligt at gå efter førstepladsen
  • Et afvekslende job med spændende udfordringer
  • En spændende og dynamisk arbejdsplads
  • En arbejdsplads, hvor vidensdeling, faglighed og trivsel har høj prioritet
  • Gode kolleger både i afdelingen og kommunen som helhed
  • En ledelse der har fokus på beskæftigelses- og tværfaglighed samt udvikling
  • En arbejdsplads med fokus rettet på Kerneopgaven

Praktisk info

Stillingen er placeret på Jobcentret i Nyborg, Ringvej 3A, 5800 Nyborg

Ansøgningsfristen er 21.08.19.
Ansættelsessamtalerne forventes afholdt 27.08.19

Stillingerne ønske besat 01.10.19 eller snarest muligt.

Yderligere oplysninger om stillingerne, kan fås ved afdelingsleder Merete Gommesen, mobil 2134 6327 eller faglig koordinator Dyma Nielsen mobil 2337 8999.
 
Løn og ansættelsesvilkår 
Der er tale om fuldtidsstillinger med en ugentlig arbejdstid på 37 timer. Ansættelse og aflønning sker i henhold til gældende overenskomst og principperne for lokal løndannelse.

Vi gør opmærksom på at der skal forevises straffeattest inden ansættelse.

Det er en del af Nyborg Kommunes ansættelsespolitik at fremme ligelig kønsfordeling og etnisk ligestilling. Vi opfordrer både personer med dansk og anden etnisk baggrund til at søge den opslåede stilling.

Du søger jobbet ved at trykke på knappen "Send ansøgning/Søg jobbet". Du udfylder den formular, der kommer frem. Her skal du også vedhæfte din ansøgning og CV.
 

ORS/Small/1fda6fbb_logo.jpegJobcenterNyborg2019-08-01T11:00:24.3572019-08-21T00:00:00
330069569Vi søger en erfaren sagsbehandler, der har sans for mål og udvikling indenfor sygedagpengeområdetBasic Har du lyst til at blive en del af et team, der arbejder med borgernes tilbagevenden til arbejdsmarkedet? Kerteminde Kommune søger en engageret og målrettet sagsbehandler jobrådgiver til en fast stilling i Sygedagpengeteamet. Teamet er placeret på Munkebo Rådhus, og der er tale om en fuldtidsstilling med tiltrædelse 1. september 2019 eller snarest derefter. Du bliver en del af et team, som arbejder med forskellige opgaver inden for beskæftigelseslovgivningen. Vi arbejder med sygedagpenge, jobafklaring, revalidering, ressourceforløb samt ledighedsydelse. Vi lægger vægt på holdånd og forståelse for det samlede teams opgaver og udfordringer. Vi stræber efter at udvikle vores egne kompetencer, så vi også kan styrke borgerens udvikling. Vi er et ambitiøst team, der vil være bedst både på resultater og faglighed. I seneste Benchmarking lå vi nr. 1 på området. Du skal derfor være indstillet på at arbejde i et team, hvor vi hele tiden udfordrer hinandens faglighed og rokerer rundt på opgaverne, så vi arbejder så effektivt som muligt. Vi tror på, at et tæt samarbejde med borgeren i centrum er afgørende for, at borger får en tilbagevenden til arbejdsmarkedet. Det er derfor vigtigt, at du formår at bevare overblikket i de forløb, som du koordinerer og samtidig formår at sikre flow og fremdrift i borgerens forløb. Du skal være i stand til at kommunikere i øjenhøjde og formå at involvere relevante aktører. Vi forestiller os, at du: er socialrådgiver, HK er eller har anden relevant uddannelse har ressourceorienteret fokus, hvor du ser udviklingspotentiale hos både den enkelte borger, men også på arbejdsmarkedets generelle behov formår at arbejde selvstændigt, men samtidig også er i stand til at indgå i et større team og formår at spille andre gode har kendskab til både det at arbejde i et jobcenter samt beskæftigelseslovgivningen har erfaring i arbejdet med sygedagpengesager er motiveret og formår at motivere andre vi tror på, at det smitter. I tvivl, om du skal vælge os? - Vi har: en spændende stilling i et godt hus med store ambitioner, som lægger vægt på, at vi støtter og hjælper hinanden og giver plads og rum til sparring et godt samarbejdsmiljø med højt til loftet, hvor vi lægger stor vægt på at spille hinanden gode en dygtig, faglig koordinator, som sikrer dig en god indkøring i dine opgaver en stor vilje til at ville gøre en forskel for de borgere, vi servicerer. Løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst. Ønsker du at høre mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte leder Jeanette Lerche på telefon 3068 3483 eller faglig koordinator Dorte M. Madsen på telefon 2113 5745. Har du lyst til at blive vores nye kollega, skal vi have din ansøgning senest den 26. august 2019 kl. 08.00. Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler den 28. august 2019.

Har du lyst til at blive en del af et team, der arbejder med borgernes tilbagevenden til arbejdsmarkedet?

Kerteminde Kommune søger en engageret og målrettet sagsbehandler/jobrådgiver til en fast stilling i Sygedagpengeteamet. Teamet er placeret på Munkebo Rådhus, og der er tale om en fuldtidsstilling med tiltrædelse 1. september 2019 eller snarest derefter.  

Du bliver en del af et team, som arbejder med forskellige opgaver inden for beskæftigelseslovgivningen. Vi arbejder med sygedagpenge, jobafklaring, revalidering, ressourceforløb samt ledighedsydelse. Vi lægger vægt på holdånd og forståelse for det samlede teams opgaver og udfordringer.

Vi stræber efter at udvikle vores egne kompetencer, så vi også kan styrke borgerens udvikling.

Vi er et ambitiøst team, der vil være bedst både på resultater og faglighed. I seneste Benchmarking lå vi nr. 1 på området.

Du skal derfor være indstillet på at arbejde i et team, hvor vi hele tiden udfordrer hinandens faglighed og rokerer rundt på opgaverne, så vi arbejder så effektivt som muligt.

Vi tror på, at et tæt samarbejde med borgeren i centrum er afgørende for, at borger får en tilbagevenden til arbejdsmarkedet. Det er derfor vigtigt, at du formår at bevare overblikket i de forløb, som du koordinerer og samtidig formår at sikre flow og fremdrift i borgerens forløb. Du skal være i stand til at kommunikere i øjenhøjde og formå at involvere relevante aktører.

Vi forestiller os, at du:

  • er socialrådgiver, HK'er eller har anden relevant uddannelse
  • har ressourceorienteret fokus, hvor du ser udviklingspotentiale hos både den enkelte borger, men også på arbejdsmarkedets generelle behov
  • formår at arbejde selvstændigt, men samtidig også er i stand til at indgå i et større team og formår at spille andre gode
  • har kendskab til både det at arbejde i et jobcenter samt beskæftigelseslovgivningen
  • har erfaring i arbejdet med sygedagpengesager
  • er motiveret og formår at motivere andre – vi tror på, at det smitter.

I tvivl, om du skal vælge os? - Vi har:

  • en spændende stilling i et godt hus med store ambitioner, som lægger vægt på, at vi støtter og hjælper hinanden og giver plads og rum til sparring
  • et godt samarbejdsmiljø med højt til loftet, hvor vi lægger stor vægt på at spille hinanden gode
  • en dygtig, faglig koordinator, som sikrer dig en god indkøring i dine opgaver
  • en stor vilje til at ville gøre en forskel for de borgere, vi servicerer.

Løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst.

Ønsker du at høre mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte leder Jeanette Lerche på telefon 3068 3483 eller faglig koordinator Dorte M. Madsen på telefon 2113 5745.

Har du lyst til at blive vores nye kollega, skal vi have din ansøgning senest den 26. august 2019 kl. 08.00.

Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler den 28. august 2019.


ORS/Small/33291f14_logo.pngErhvervsafdelingenKerteminde2019-08-07T16:00:15.9102019-08-26T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Jobformidlere til Nyborg Jobcenter

Jobcenter

Nyborg
Er du målrettet og resultatorienteret? Drives du af at få ledige i job og være med til at se nye muligheder i samarbejde med borgerne? Så søger Nyborg Jobcenter 2 jobformidlere til borgere på ledighedsydelse og i fleksjob. Der er tale om 2 faste sti...
Indrykket:1. august 2019
Udløbsdato:21. august 2019

Vi søger en erfaren sagsbehandler, der har sans for mål og udvikling indenfor sygedagpengeområdet

Erhvervsafdelingen

Kerteminde
Har du lyst til at blive en del af et team, der arbejder med borgernes tilbagevenden til arbejdsmarkedet? Kerteminde Kommune søger en engageret og målrettet sagsbehandler jobrådgiver til en fast stilling i Sygedagpengeteamet. Teamet er placeret på M...
Indrykket:7. august 2019
Udløbsdato:26. august 2019