Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Administrativ sagsbehandler til Kontanthjælps- og Enkeltydelsesområdet

Du vil blive en del af Team Borgerservice Back, der har ansvaret for en lang række ydelsesområder, herunder ydelser jf. Lov om aktiv socialpolitik. Det er i vores kontanthjælpsgruppe, at vi har en ledig stilling.
 
Dine arbejdsopgaver vil blandt andet bestå i:

  • At sørge for korrekt udbetaling af forsørgelsesydelser efter Lov om aktiv socialpolitik
  • Bevilling af enkeltydelser og beboerindskudslån
  • Opfølgning på løbende forsørgelsessager
  • Behandlinger af adviser i KMD Aktiv og KMD Sag
  • At yde helhedsorienteret vejledning til borgere
  • Forefaldende administrative opgaver indenfor området
  • Borgerbetjening, både telefonisk og personligt
Hvem søger vi?
Vi søger en kontoruddannet kollega, som er engageret og har et indgående kendskab til myndighedssagsbehandling.
 
Vi ser meget gerne, at du:
  • Har relevant baggrund fra lignende arbejde i en anden kommune med udbetaling af ydelser
  • Har kendskab til relevant lovgivning, herunder opholdskrav, timereglen samt kontanthjælpsloft, og du kan omsætte dette til praksis
  • Har kendskab til bevilling af enkeltydelser jf. Aktivloven og bevilling af beboerindskudslån jf. Boligstøtteloven
  • Kan arbejde selvstændigt og struktureret
  • Er udpræget holdspiller og arbejder mod et fælles mål
  • Er dygtig til at kommunikere budskaber i både skrift og tale samt evner at skabe et værdigt og respektfuldt møde med borgeren
  • Har stærke kompetencer i anvendelse af interne/eksterne it- systemer og registre
  • Er god til at læse lovgivning, og du har lyst til at være på forkant med ny lovgivning, som på dette område er en del af vores hverdag
  • Du er grundig 
    Det er et område med kompleks lovgivning. Du skal arbejde ud fra Lov om aktiv socialpolitik og anvende lovgivningen som grundlag, så du kan udarbejde solide faglige vurderinger, partshøre, træffe afgørelser samt klagesagsbehandle. Du skal desuden have høj disciplin i forhold til at overholde notatpligten og sikre dokumentation i vores sager.
  • Du kan se nuancerne 
    Vi arbejder i en verden, hvor der skal laves konkrete, individuelle vurderinger og faglige skøn. Du og kollegaerne sætter en ære i at fortolke lovgivning og anvende Ankestyrelsens principafgørelser i jeres arbejde.
Hvem er vi?
Arbejdsmarked er et selvstændigt aftaleområde i Faaborg-Midtfyn Kommunes organisation med cirka 270 medarbejdere. Chefen for Arbejdsmarked er øverste ansvarlig for det samlede område, der består af Borgerservice, IT & Digitalisering, Kursuscenter Faaborg-Midtfyn og Jobcenter.
Borgerservice har ansvaret for at levere en moderne og professionel borgerbetjening med fokus på det gode møde med borgerne. Borgerservice består af to teams, Team Borgerservice Front og Team Borgerservice Back.
 
I Team Borgerservice Back har vi stort fokus på at lave korrekte beregninger og udbetalinger samt at træffe korrekte afgørelser. Vi arbejder tværfagligt med fælles ansvar for at give borgerne en professionel og korrekt sagsbehandling. Vi er en gruppe på 11 sagsbehandlere – og vi glæder os til at blive en mere.
Vi har rigtig travlt i vores afdeling, ingen af vores arbejdsdage er ens – og der er masser af udfordringer. Når det lykkes, er det fantastisk - når det går galt, prøver vi igen. 
Vi tilbyder:
  • En arbejdsplads med fokus på høj faglig kvalitet og faglig udvikling i fællesskab
  • En arbejdsplads med fokus på samarbejde, udvikling og tværfaglighed
  • En nærværende og involverende ledelse
  • Fokus på kerneopgaven, godt arbejdsmiljø og høj trivsel i hverdagen
Løn og ansættelse
Der er tale om en fast stilling på fuld tid med tiltrædelse hurtigst muligt eller senest den 1. juli 2019.
Ansættelsen sker på overenskomstvilkår i henhold til gældende overenskomst. Lønnen fastsættes efter aftale med den forhandlingsberettigede organisation og vil afspejle stillingens funktioner samt dine kompetencer.
 
Vil du vide mere
Du er velkommen til at kontakte en af følgende personer, hvis du vil vide mere om jobbet:
Teamleder Karina Jensen, tlf.: 7253-7556
Sagsbehandler Gitte Clemmesen tlf.: 7253-7130
 
Ansøgning
Din ansøgning skal være os i hænde senest den 20. maj 2019, kl.23:59. Ansættelsessamtaler forventes afholdt den 28. maj 2019.
 
Vi glæder os til at modtage din ansøgning. 
 
*Bemærk, at det i Faaborg-Midtfyn Kommune er en værdi, at vi er en røgfri arbejdsplads.
 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330015573Phoenix-53a7b0c712019-05-02T17:01:05.347Administrativ sagsbehandler til Kontanthjælps- og EnkeltydelsesområdetDu vil blive en del af Team Borgerservice Back, der har ansvaret for en lang række ydelsesområder, herunder ydelser jf. Lov om aktiv socialpolitik. Det er i vores kontanthjælpsgruppe, at vi har en ledig stilling.
 
Dine arbejdsopgaver vil blandt andet bestå i:
  • At sørge for korrekt udbetaling af forsørgelsesydelser efter Lov om aktiv socialpolitik
  • Bevilling af enkeltydelser og beboerindskudslån
  • Opfølgning på løbende forsørgelsessager
  • Behandlinger af adviser i KMD Aktiv og KMD Sag
  • At yde helhedsorienteret vejledning til borgere
  • Forefaldende administrative opgaver indenfor området
  • Borgerbetjening, både telefonisk og personligt
Hvem søger vi?
Vi søger en kontoruddannet kollega, som er engageret og har et indgående kendskab til myndighedssagsbehandling.
 
Vi ser meget gerne, at du:
  • Har relevant baggrund fra lignende arbejde i en anden kommune med udbetaling af ydelser
  • Har kendskab til relevant lovgivning, herunder opholdskrav, timereglen samt kontanthjælpsloft, og du kan omsætte dette til praksis
  • Har kendskab til bevilling af enkeltydelser jf. Aktivloven og bevilling af beboerindskudslån jf. Boligstøtteloven
  • Kan arbejde selvstændigt og struktureret
  • Er udpræget holdspiller og arbejder mod et fælles mål
  • Er dygtig til at kommunikere budskaber i både skrift og tale samt evner at skabe et værdigt og respektfuldt møde med borgeren
  • Har stærke kompetencer i anvendelse af interne/eksterne it- systemer og registre
  • Er god til at læse lovgivning, og du har lyst til at være på forkant med ny lovgivning, som på dette område er en del af vores hverdag
  • Du er grundig 
    Det er et område med kompleks lovgivning. Du skal arbejde ud fra Lov om aktiv socialpolitik og anvende lovgivningen som grundlag, så du kan udarbejde solide faglige vurderinger, partshøre, træffe afgørelser samt klagesagsbehandle. Du skal desuden have høj disciplin i forhold til at overholde notatpligten og sikre dokumentation i vores sager.
  • Du kan se nuancerne 
    Vi arbejder i en verden, hvor der skal laves konkrete, individuelle vurderinger og faglige skøn. Du og kollegaerne sætter en ære i at fortolke lovgivning og anvende Ankestyrelsens principafgørelser i jeres arbejde.
Hvem er vi?
Arbejdsmarked er et selvstændigt aftaleområde i Faaborg-Midtfyn Kommunes organisation med cirka 270 medarbejdere. Chefen for Arbejdsmarked er øverste ansvarlig for det samlede område, der består af Borgerservice, IT & Digitalisering, Kursuscenter Faaborg-Midtfyn og Jobcenter.
Borgerservice har ansvaret for at levere en moderne og professionel borgerbetjening med fokus på det gode møde med borgerne. Borgerservice består af to teams, Team Borgerservice Front og Team Borgerservice Back.
 
I Team Borgerservice Back har vi stort fokus på at lave korrekte beregninger og udbetalinger samt at træffe korrekte afgørelser. Vi arbejder tværfagligt med fælles ansvar for at give borgerne en professionel og korrekt sagsbehandling. Vi er en gruppe på 11 sagsbehandlere – og vi glæder os til at blive en mere.
Vi har rigtig travlt i vores afdeling, ingen af vores arbejdsdage er ens – og der er masser af udfordringer. Når det lykkes, er det fantastisk - når det går galt, prøver vi igen. 
Vi tilbyder:
  • En arbejdsplads med fokus på høj faglig kvalitet og faglig udvikling i fællesskab
  • En arbejdsplads med fokus på samarbejde, udvikling og tværfaglighed
  • En nærværende og involverende ledelse
  • Fokus på kerneopgaven, godt arbejdsmiljø og høj trivsel i hverdagen
Løn og ansættelse
Der er tale om en fast stilling på fuld tid med tiltrædelse hurtigst muligt eller senest den 1. juli 2019.
Ansættelsen sker på overenskomstvilkår i henhold til gældende overenskomst. Lønnen fastsættes efter aftale med den forhandlingsberettigede organisation og vil afspejle stillingens funktioner samt dine kompetencer.
 
Vil du vide mere
Du er velkommen til at kontakte en af følgende personer, hvis du vil vide mere om jobbet:
Teamleder Karina Jensen, tlf.: 7253-7556
Sagsbehandler Gitte Clemmesen tlf.: 7253-7130
 
Ansøgning
Din ansøgning skal være os i hænde senest den 20. maj 2019, kl.23:59. Ansættelsessamtaler forventes afholdt den 28. maj 2019.
 
Vi glæder os til at modtage din ansøgning. 
 
*Bemærk, at det i Faaborg-Midtfyn Kommune er en værdi, at vi er en røgfri arbejdsplads.
 

2019-05-21T00:50:39.060 Du vil blive en del af Team Borgerservice Back, der har ansvaret for en lang række ydelsesområder, herunder ydelser jf. Lov om aktiv socialpolitik. Det er i vores kontanthjælpsgruppe, at vi har en ledig stilling. Dine arbejdsopgaver vil blandt andet bestå i: At sørge for korrekt udbetaling af forsørgelsesydelser efter Lov om aktiv socialpolitik Bevilling af enkeltydelser og beboerindskudslån Opfølgning på løbende forsørgelsessager Behandlinger af adviser i KMD Aktiv og KMD Sag At yde helhedsorienteret vejledning til borgere Forefaldende administrative opgaver indenfor området Borgerbetjening, både telefonisk og personligt Hvem søger vi?Vi søger en kontoruddannet kollega, som er engageret og har et indgående kendskab til myndighedssagsbehandling. Vi ser meget gerne, at du: Har relevant baggrund fra lignende arbejde i en anden kommune med udbetaling af ydelser Har kendskab til relevant lovgivning, herunder opholdskrav, timereglen samt kontanthjælpsloft, og du kan omsætte dette til praksis Har kendskab til bevilling af enkeltydelser jf. Aktivloven og bevilling af beboerindskudslån jf. Boligstøtteloven Kan arbejde selvstændigt og struktureret Er udpræget holdspiller og arbejder mod et fælles mål Er dygtig til at kommunikere budskaber i både skrift og tale samt evner at skabe et værdigt og respektfuldt møde med borgeren Har stærke kompetencer i anvendelse af interne eksterne it- systemer og registre Er god til at læse lovgivning, og du har lyst til at være på forkant med ny lovgivning, som på dette område er en del af vores hverdag Du er grundig Det er et område med kompleks lovgivning. Du skal arbejde ud fra Lov om aktiv socialpolitik og anvende lovgivningen som grundlag, så du kan udarbejde solide faglige vurderinger, partshøre, træffe afgørelser samt klagesagsbehandle. Du skal desuden have høj disciplin i forhold til at overholde notatpligten og sikre dokumentation i vores sager. Du kan se nuancerne Vi arbejder i en verden, hvor der skal laves konkrete, individuelle vurderinger og faglige skøn. Du og kollegaerne sætter en ære i at fortolke lovgivning og anvende Ankestyrelsens principafgørelser i jeres arbejde. Hvem er vi?Arbejdsmarked er et selvstændigt aftaleområde i Faaborg-Midtfyn Kommunes organisation med cirka 270 medarbejdere. Chefen for Arbejdsmarked er øverste ansvarlig for det samlede område, der består af Borgerservice, IT Digitalisering, Kursuscenter Faaborg-Midtfyn og Jobcenter.Borgerservice har ansvaret for at levere en moderne og professionel borgerbetjening med fokus på det gode møde med borgerne. Borgerservice består af to teams, Team Borgerservice Front og Team Borgerservice Back. I Team Borgerservice Back har vi stort fokus på at lave korrekte beregninger og udbetalinger samt at træffe korrekte afgørelser. Vi arbejder tværfagligt med fælles ansvar for at give borgerne en professionel og korrekt sagsbehandling. Vi er en gruppe på 11 sagsbehandlere og vi glæder os til at blive en mere.Vi har rigtig travlt i vores afdeling, ingen af vores arbejdsdage er ens og der er masser af udfordringer. Når det lykkes, er det fantastisk - når det går galt, prøver vi igen. Vi tilbyder: En arbejdsplads med fokus på høj faglig kvalitet og faglig udvikling i fællesskab En arbejdsplads med fokus på samarbejde, udvikling og tværfaglighed En nærværende og involverende ledelse Fokus på kerneopgaven, godt arbejdsmiljø og høj trivsel i hverdagen Løn og ansættelse Der er tale om en fast stilling på fuld tid med tiltrædelse hurtigst muligt eller senest den 1. juli 2019.Ansættelsen sker på overenskomstvilkår i henhold til gældende overenskomst. Lønnen fastsættes efter aftale med den forhandlingsberettigede organisation og vil afspejle stillingens funktioner samt dine kompetencer. Vil du vide mereDu er velkommen til at kontakte en af følgende personer, hvis du vil vide mere om jobbet:Teamleder Karina Jensen, tlf.: 7253-7556Sagsbehandler Gitte Clemmesen tlf.: 7253-7130 AnsøgningDin ansøgning skal være os i hænde senest den 20. maj 2019, kl.23:59. Ansættelsessamtaler forventes afholdt den 28. maj 2019. Vi glæder os til at modtage din ansøgning. *Bemærk, at det i Faaborg-Midtfyn Kommune er en værdi, at vi er en røgfri arbejdsplads.10Phoenix53a7b0c7101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-20T00:00:000010https://faaborgmidtfyn.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=a86eab3a-cb3a-4fdd-b048-8743ff8692c30EuropaDanmarkFyn & Sydfynske øerFynFaaborg-Midtfyn3518554Arbejdsmarked11Tinghøj Alle 25750RingeDKDanmarkORS/53a7b0c7_logo.jpegORS/Small/53a7b0c7_logo.jpeg0
DKDanmarkDanmark
8Fuldtid46Permanent752950EmplyMinimum pakken - 35 dagee7bd5bd3-f6a2-4e40-9644-8ee38cdbb1b0_625800002-05-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=53a7b0c7https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=53a7b0c7https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=53a7b0c7&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=53a7b0c7&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/1.jpgHos Arbejdsmarked søger vi en medarbejder, der er frisk på nye spændende udfordringer.12008001Dansk3Læse/ tale343112Sagsbehandler5Kontor og administration11Socialvæsen361659607mruel@fmk.dkDanmarkDanmark330022751Middelfart Kommunes Familieafdeling søger myndighedssagsbehandler på handicapområdetBasic Vi søger en socialrådgiver eller formidler til stillingen som myndighedssagsbehandler på handicapområdet for børn og unge. Der er tale om en fast stilling, med en arbejdstid på 37 timer ugentligt med start 1. august 2019 eller snarest derefter. Stillingen omfatter råd og vejledning til familier med fysisk og psykisk handicappede børn og unge. Handicapteamet arbejder med Servicelovens handicapkompenserende ydelser, herunder merudgifter og tabt arbejdsfortjeneste, med servicelovens forebyggende foranstaltninger samt særlig støtte til børn unge iht. Servicelovens kapitel 11. Handicapteamet består af 5 socialrådgivere og 1 sagsbehandler, der arbejder med børn og unge med betydelig og varigt nedsat fysisk eller psykisk funktionsevne. Familieafdelingen består endvidere af Børneteamet med 7 socialrådgivere, Ungeteam med 7 socialrådgivere, Forvisitation med 2 socialrådgivere, 1 Familieguide, 2 Familieplejekonsulenter, 2 koordinatorer og 1 teamleder. Familieafdelingen er en del af Familie Forebyggelsesafdelingen der udover myndighedsarbejdet består af vores Ungehus, Familiehus og Brohus. Familieafdelingen udarbejder hvert år et arbejdsgrundlag, så vi hele tiden er sikker på at vores visioner svarer til den virkelighed vi arbejder i. I arbejdsgrundlaget står at det er vigtigt for os at reflektere over egen og fælles praksis . Det betyder, at der skal være plads til socialfaglig sparring og refleksion mellem kollegaer og mellem medarbejdere og ledere. I arbejdsgrundlaget fremgår endvidere, at vi udover det opgaveorienterede myndighedsarbejde forventer at vores sagsbehandlere arbejder relationelt. I arbejdsgrundlaget har vi skrevet: Vi arbejder relationelt. Den gode relation starter med den gode kontakt. Derfor er det vigtigt for os at lave et godt match mellem vores medarbejdere og familierne. Vi mener det er afgørende for at skabe udvikling og forandring i familierne, at vores medarbejdere giver familierne en tryghed i, at vi vil hjælpe dem til at skabe forandringer giver familierne en erkendelse af behovet for at modtage hjælp, der hvor deres kompetencer ikke rækker. Det vil udfordre dig fagpersonligt, og derfor lægger vi vægt på supervision og tæt ledelsesmæssig opbakning i de komplicerede sager. Du skal være glad for at koordinere og arbejde tværfagligt, da vi i det daglige samarbejder med mange forskellige og engagerede faggrupper. Familieafdelingen, Dagtilbudsområdet og Skoleafdelingen har udarbejdet et tværfagligt koncept, hvor sammenhængskraften mellem de tre afdelinger konkretiseres. Vi arbejder ud fra den faglige metode ICS, som sætter barnet den unge i centrum og som afdækker barnet den unge og familiens ressourcer. I forlængelse heraf benytter vi i handicaptemaet udredningsværktøjet målrettet børn og unge med funktionsnedsættelse udarbejdet af Socialstyrelsen. Din profil Vi lægger vægt på at du: har erfaring med arbejdet med børn og unge med funktionsnedsættelser, eller har stor interesse for området. arbejder inddragende, motiverende og anerkendende, og kan medvirke til at skabe arbejdsglæde og trivsel i teamet afdelingen.kan bevare overblikket og skabe resultater i en travl hverdag, samt arbejde selvstændigt, systematisk og helhedsorienteret.kan skabe forandring i praksis og har blik for processen. Du har modet til at tænke kreativt.kan bruge retsregler, vejledninger, principafgørelser og praksisundersøgelser i dit arbejde og tager medansvar for en høj faglighed i teamet afdelingen.er god til at samarbejde og ser tværfaglighed som en styrke. udviser engagement og motivation både fagligt og socialt og har en kreativ tilgang til det sociale arbejde. bidrager til egen læring og udvikling bruger IT som en sikker og naturlig ting i det daglige arbejde Du skal desuden være glad for at arbejde tværfagligt, og med fokus på inklusion, da vi i det daglige samarbejder med mange forskellige og engagerede faggrupper både internt og eksternt. Vi kan tilbyde: Selvstændigt arbejde med kompetence. Et godt arbejdsmiljø med gode kolleger. En travl hverdag. En arbejdsplads hvor der satses på faglig og personlig udvikling. Tværfaglighed. Vi arbejder ud fra den faglige metode ICS og benytter journal- og registreringssystemet DUBU. Du vil modtage kursus i både system og metode. Mentorordning i de første 3 måneder af ansættelsen. Fokus på en helhedsorienteret og forebyggende indsats i tråd med vores arbejdsgrundlag (se herunder) Supervision Bærbar computer og mobiltelefon Løn ifølge overenskomst og aftale om ny løn. Du kan finde mere om stillingen ved at kontakte Teamleder Karen Gerdes (88885326 20180127) eller koordinator Jonna Christoffersen (88885299 40321480). Ansøgningsfrist: Ansøgningen skal være Familieafdelingen i hænde senest den 13. juni 2019. Ansættelsessamtalerne vil finde sted torsdag den 24. juni 2019.

Vi søger en socialrådgiver eller –formidler til stillingen som myndighedssagsbehandler på handicapområdet for børn og unge. Der er tale om en fast stilling, med en arbejdstid på 37 timer ugentligt med start 1. august 2019 eller snarest derefter.

Stillingen omfatter råd og vejledning til familier med fysisk og psykisk handicappede børn og unge. Handicapteamet arbejder med Servicelovens handicapkompenserende ydelser, herunder merudgifter og tabt arbejdsfortjeneste, med servicelovens forebyggende foranstaltninger samt særlig støtte til børn unge iht. Servicelovens kapitel 11.

Handicapteamet består af 5 socialrådgivere og 1 sagsbehandler, der arbejder med børn og unge med betydelig og varigt nedsat fysisk eller psykisk funktionsevne.

Familieafdelingen består endvidere af; Børneteamet med 7 socialrådgivere, Ungeteam med 7 socialrådgivere, Forvisitation med 2 socialrådgivere, 1 Familieguide, 2 Familieplejekonsulenter, 2 koordinatorer og 1 teamleder.

Familieafdelingen er en del af Familie & Forebyggelsesafdelingen der udover myndighedsarbejdet består af vores Ungehus, Familiehus og Brohus. Familieafdelingen udarbejder hvert år et arbejdsgrundlag, så vi hele tiden er sikker på at vores visioner svarer til den virkelighed vi arbejder i.

I arbejdsgrundlaget står at det er vigtigt for os at reflektere over egen og fælles praksis. Det betyder, at der skal være plads til socialfaglig sparring og refleksion mellem kollegaer og mellem medarbejdere og ledere.

I arbejdsgrundlaget fremgår endvidere, at vi udover det opgaveorienterede myndighedsarbejde forventer at vores sagsbehandlere arbejder relationelt. I arbejdsgrundlaget har vi skrevet:

”Vi arbejder relationelt. Den gode relation starter med den gode kontakt. Derfor er det vigtigt for os at lave et godt match mellem vores medarbejdere og familierne. Vi mener det er afgørende for at skabe udvikling og forandring i familierne, at vores medarbejdere

  • giver familierne en tryghed i, at vi vil hjælpe dem til at skabe forandringer

  • giver familierne en erkendelse af behovet for at modtage hjælp, der hvor deres kompetencer ikke rækker.”

Det vil udfordre dig fagpersonligt, og derfor lægger vi vægt på supervision og tæt ledelsesmæssig opbakning i de komplicerede sager.

Du skal være glad for at koordinere og arbejde tværfagligt, da vi i det daglige samarbejder med mange forskellige og engagerede faggrupper. Familieafdelingen, Dagtilbudsområdet og Skoleafdelingen har udarbejdet et tværfagligt koncept, hvor sammenhængskraften mellem de tre afdelinger konkretiseres.

Vi arbejder ud fra den faglige metode ICS, som sætter barnet/den unge i centrum og som afdækker barnet/den unge og familiens ressourcer. I forlængelse heraf benytter vi i handicaptemaet udredningsværktøjet målrettet børn og unge med funktionsnedsættelse udarbejdet af Socialstyrelsen.

Din profil

Vi lægger vægt på at du:

  • har erfaring med arbejdet med børn og unge med funktionsnedsættelser, eller har stor interesse for området.

  • arbejder inddragende, motiverende og anerkendende, og kan medvirke til at skabe arbejdsglæde og trivsel i teamet/afdelingen.
  • kan bevare overblikket og skabe resultater i en travl hverdag, samt arbejde selvstændigt, systematisk og helhedsorienteret.
  • kan skabe forandring i praksis og har blik for processen. Du har modet til at tænke kreativt.
  • kan bruge retsregler, vejledninger, principafgørelser og praksisundersøgelser i dit arbejde og tager medansvar for en høj faglighed i teamet/afdelingen.
  • er god til at samarbejde og ser tværfaglighed som en styrke.
  • udviser engagement og motivation både fagligt og socialt og har en kreativ tilgang til det sociale arbejde.

  • bidrager til egen læring og udvikling

  • bruger IT som en sikker og naturlig ting i det daglige arbejde

Du skal desuden være glad for at arbejde tværfagligt, og med fokus på inklusion, da vi i det daglige samarbejder med mange forskellige og engagerede faggrupper både internt og eksternt.

Vi kan tilbyde:

  • Selvstændigt arbejde med kompetence.

  • Et godt arbejdsmiljø med gode kolleger.

  • En travl hverdag.

  • En arbejdsplads hvor der satses på faglig og personlig udvikling.

  • Tværfaglighed.

  • Vi arbejder ud fra den faglige metode ICS og benytter journal- og registreringssystemet DUBU. Du vil modtage kursus i både system og metode.

  • Mentorordning i de første 3 måneder af ansættelsen.

  • Fokus på en helhedsorienteret og forebyggende indsats i tråd med vores arbejdsgrundlag (se herunder)

  • Supervision

  • Bærbar computer og mobiltelefon

  • Løn ifølge overenskomst og aftale om ny løn.

Du kan finde mere om stillingen ved at kontakte Teamleder Karen Gerdes (88885326/20180127) eller koordinator Jonna Christoffersen (88885299/40321480).

Ansøgningsfrist: Ansøgningen skal være Familieafdelingen i hænde senest den 13. juni 2019. Ansættelsessamtalerne vil finde sted torsdag den 24. juni 2019.

ORS/Small/557f14fb_logo.gifMiddelfart KommuneMiddelfart2019-05-13T14:02:56.3802019-06-12T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Middelfart Kommunes Familieafdeling søger myndighedssagsbehandler på handicapområdet

Middelfart Kommune

Middelfart
Vi søger en socialrådgiver eller formidler til stillingen som myndighedssagsbehandler på handicapområdet for børn og unge. Der er tale om en fast stilling, med en arbejdstid på 37 timer ugentligt med start 1. august 2019 eller snarest derefter. Stil...
Indrykket:13. maj 2019
Udløbsdato:12. juni 2019