Administrativ souschef

Administrativ souschef med sans for tal til Slagelse Musikskole.

Slagelse Musikskole, der er fysisk placeret på tre forskellige adresser i Korsør, Skælskør og Slagelse og på et hav af folkeskoler i hele Slagelse Kommune søger pr. 1. august 2019 eller snarest derefter en souschef, der vil være en afgørende del af en lille administration på en stor og levende musikskole.

Du

  • har en kontor- eller økonomiuddannelse eller tilsvarende erfaring fra en lignende uddannelse og/eller stilling
  • føler dig helt hjemme ved et front desk skrivebord i et levende kontormiljø, hvor døren står åben hele dagen
  • ikke bare kan dét med regnskab, men også vil det!
  • har dybdegående og flerårig erfaring med økonomistyring og administration - gerne fra et kommunalt system
  • tager afgørende beslutninger med ro i maven, fordi du er fagligt rustet til opgaven
  • kan pleje kunde- og samarbejdsrelationer herunder kommunen, bestyrelsen, personalet og alle vores samarbejdspartnere
  • kan planlægge vores årshjul og de enkelte interne samt eksterne arrangementer i et tæt samarbejde med vores MED-udvalg, koordinatorer og kommunikationsmedarbejder
  • skal kunne bevare overblikket over mange og forskelligartede opgaver samt kunne både udlicitere og tage ansvar
  • kan kommunikere klart og tydeligt både mundtligt såvel som skriftligt
  • kender KMD OPUS, Nemøkonomi og Speedadmin - eller kan let sætte dig ind i disse nye IT-systemer.

På Slagelse Musikskole
  • bliver du en hjørnesten i vores administration, der udover dig rummer en musikskoleleder, en sekretær, en økonomimedarbejder og en kommunikationsmedarbejder. Sammen skal vi drifte en musikskole med både central og decentral undervisning samt mangeartede både korte og lange projektsamarbejder
  • bliver du på sigt økonomiansvarlig, da vores økonomimedarbejder planlægger at gå på pension i 2021
  • skal du have det fulde overblik over musikskolens daglige drift og med afsæt i denne viden sparre med vores musikskoleleder.

Vi forestiller os, at den helt rette souschef til Slagelse Musikskole besidder både et stort administrativt overblik og overskud, kan analysere budgetter og økonomiske nøgletal, med ro og kompetence kan lægge skemaer i samarbejde med vores 50 lærere, kan holde overblik over instrumenter, kan planlægge vores årshjul og sidst på dagen støtte vores musikskoleleder i at tage de endelige og afsluttende beslutninger.

Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår sker i henhold til gældende overenskomst.

Din faste arbejdsplads vil være på Slagelse Musikskole og Musikakademiet Slagelse, Sct. Pedersgade 18, 4200 Slagelse, men der kan forventes kørsel mellem vores forskellige afdelinger og projekter i kommunen.

Tiltrædelse den 1. august 2019 eller snarest muligt derefter.

Arbejdstid
Stillingen er på fuld tid, 37/37. Der kan forventes, at arbejdstidens placering varierer.

Læs mere om os på Slagelse musikskoles hjemmeside (http://www.slagelsemusikskole.dk) eller på vores facebookside.

Yderligere oplysninger
Har du spørgsmål til stillingsopslaget, kan du kontakte:
musikskoleleder Mads Otzen på tlf. 58 57 55 81 eller på maota@slagelse.dk

Frist for ansøgning
  • 14. juni kl. 12.00.

Ansættelsessamtaler afholdes mandag den 24. juni.

Anden samtalerunde afholdes eventuelt tirsdag den 25. juni.

 


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330007346Phoenix-4fc917c912019-04-15T00:00:00Administrativ souschefAdministrativ souschef med sans for tal til Slagelse Musikskole.

Slagelse Musikskole, der er fysisk placeret på tre forskellige adresser i Korsør, Skælskør og Slagelse og på et hav af folkeskoler i hele Slagelse Kommune søger pr. 1. august 2019 eller snarest derefter en souschef, der vil være en afgørende del af en lille administration på en stor og levende musikskole.

Du
  • har en kontor- eller økonomiuddannelse eller tilsvarende erfaring fra en lignende uddannelse og/eller stilling
  • føler dig helt hjemme ved et front desk skrivebord i et levende kontormiljø, hvor døren står åben hele dagen
  • ikke bare kan dét med regnskab, men også vil det!
  • har dybdegående og flerårig erfaring med økonomistyring og administration - gerne fra et kommunalt system
  • tager afgørende beslutninger med ro i maven, fordi du er fagligt rustet til opgaven
  • kan pleje kunde- og samarbejdsrelationer herunder kommunen, bestyrelsen, personalet og alle vores samarbejdspartnere
  • kan planlægge vores årshjul og de enkelte interne samt eksterne arrangementer i et tæt samarbejde med vores MED-udvalg, koordinatorer og kommunikationsmedarbejder
  • skal kunne bevare overblikket over mange og forskelligartede opgaver samt kunne både udlicitere og tage ansvar
  • kan kommunikere klart og tydeligt både mundtligt såvel som skriftligt
  • kender KMD OPUS, Nemøkonomi og Speedadmin - eller kan let sætte dig ind i disse nye IT-systemer.

På Slagelse Musikskole
  • bliver du en hjørnesten i vores administration, der udover dig rummer en musikskoleleder, en sekretær, en økonomimedarbejder og en kommunikationsmedarbejder. Sammen skal vi drifte en musikskole med både central og decentral undervisning samt mangeartede både korte og lange projektsamarbejder
  • bliver du på sigt økonomiansvarlig, da vores økonomimedarbejder planlægger at gå på pension i 2021
  • skal du have det fulde overblik over musikskolens daglige drift og med afsæt i denne viden sparre med vores musikskoleleder.

Vi forestiller os, at den helt rette souschef til Slagelse Musikskole besidder både et stort administrativt overblik og overskud, kan analysere budgetter og økonomiske nøgletal, med ro og kompetence kan lægge skemaer i samarbejde med vores 50 lærere, kan holde overblik over instrumenter, kan planlægge vores årshjul og sidst på dagen støtte vores musikskoleleder i at tage de endelige og afsluttende beslutninger.

Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår sker i henhold til gældende overenskomst.

Din faste arbejdsplads vil være på Slagelse Musikskole og Musikakademiet Slagelse, Sct. Pedersgade 18, 4200 Slagelse, men der kan forventes kørsel mellem vores forskellige afdelinger og projekter i kommunen.

Tiltrædelse den 1. august 2019 eller snarest muligt derefter.

Arbejdstid
Stillingen er på fuld tid, 37/37. Der kan forventes, at arbejdstidens placering varierer.

Læs mere om os på Slagelse musikskoles hjemmeside (http://www.slagelsemusikskole.dk) eller på vores facebookside.

Yderligere oplysninger
Har du spørgsmål til stillingsopslaget, kan du kontakte:
musikskoleleder Mads Otzen på tlf. 58 57 55 81 eller på maota@slagelse.dk

Frist for ansøgning
  • 14. juni kl. 12.00.

Ansættelsessamtaler afholdes mandag den 24. juni.

Anden samtalerunde afholdes eventuelt tirsdag den 25. juni.

 

Administrativ souschef med sans for tal til Slagelse Musikskole.Slagelse Musikskole, der er fysisk placeret på tre forskellige adresser i Korsør, Skælskør og Slagelse og på et hav af folkeskoler i hele Slagelse Kommune søger pr. 1. august 2019 eller snarest derefter en souschef, der vil være en afgørende del af en lille administration på en stor og levende musikskole.Duhar en kontor- eller økonomiuddannelse eller tilsvarende erfaring fra en lignende uddannelse og eller stillingføler dig helt hjemme ved et front desk skrivebord i et levende kontormiljø, hvor døren står åben hele dagenikke bare kan dét med regnskab, men også vil det!har dybdegående og flerårig erfaring med økonomistyring og administration - gerne fra et kommunalt systemtager afgørende beslutninger med ro i maven, fordi du er fagligt rustet til opgavenkan pleje kunde- og samarbejdsrelationer herunder kommunen, bestyrelsen, personalet og alle vores samarbejdspartnerekan planlægge vores årshjul og de enkelte interne samt eksterne arrangementer i et tæt samarbejde med vores MED-udvalg, koordinatorer og kommunikationsmedarbejderskal kunne bevare overblikket over mange og forskelligartede opgaver samt kunne både udlicitere og tage ansvarkan kommunikere klart og tydeligt både mundtligt såvel som skriftligtkender KMD OPUS, Nemøkonomi og Speedadmin - eller kan let sætte dig ind i disse nye IT-systemer.På Slagelse Musikskolebliver du en hjørnesten i vores administration, der udover dig rummer en musikskoleleder, en sekretær, en økonomimedarbejder og en kommunikationsmedarbejder. Sammen skal vi drifte en musikskole med både central og decentral undervisning samt mangeartede både korte og lange projektsamarbejderbliver du på sigt økonomiansvarlig, da vores økonomimedarbejder planlægger at gå på pension i 2021skal du have det fulde overblik over musikskolens daglige drift og med afsæt i denne viden sparre med vores musikskoleleder.Vi forestiller os, at den helt rette souschef til Slagelse Musikskole besidder både et stort administrativt overblik og overskud, kan analysere budgetter og økonomiske nøgletal, med ro og kompetence kan lægge skemaer i samarbejde med vores 50 lærere, kan holde overblik over instrumenter, kan planlægge vores årshjul og sidst på dagen støtte vores musikskoleleder i at tage de endelige og afsluttende beslutninger.Løn- og ansættelsesvilkårLøn- og ansættelsesvilkår sker i henhold til gældende overenskomst.Din faste arbejdsplads vil være på Slagelse Musikskole og Musikakademiet Slagelse, Sct. Pedersgade 18, 4200 Slagelse, men der kan forventes kørsel mellem vores forskellige afdelinger og projekter i kommunen.Tiltrædelse den 1. august 2019 eller snarest muligt derefter.ArbejdstidStillingen er på fuld tid, 37 37. Der kan forventes, at arbejdstidens placering varierer.Læs mere om os på Slagelse musikskoles hjemmeside (http: www.slagelsemusikskole.dk) eller på vores facebookside. Yderligere oplysningerHar du spørgsmål til stillingsopslaget, kan du kontakte:musikskoleleder Mads Otzen på tlf. 58 57 55 81 eller på maota@slagelse.dkFrist for ansøgning14. juni kl. 12.00.Ansættelsessamtaler afholdes mandag den 24. juni.Anden samtalerunde afholdes eventuelt tirsdag den 25. juni.11jobnet4fc917c9100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-31T00:00:000000https://signatur.frontlab.com/ExtJobs/DefaultHosting/JobApplication.aspx?ClientId=1519&ERId=345460EuropaDanmarkSjælland & øerVestsjællandSorøEuropaDanmarkSjælland & øerSydsjælland inkl. MønNæstvedEuropaDanmarkSjælland & øerVestsjællandKalundborgEuropaDanmarkSjælland & øerVestsjællandSlagelse3508829Slagelse Kommune11Sct.Pedersgade 184200Slagelse58573600DKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent745770JobNet4975324497532410015-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=4fc917c9https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=4fc917c9https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=4fc917c9&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=4fc917c9&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale122918Souschef6Ledelse361482476Madsnoreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330026424Minitraktorgården Næstved søger en Souschef med it - teknisk flair og hænderne rigtigt skruet på - til butik i Have/Park MaskinforretningRobot Om dig: Du er en ildsjæl, der elsker en varieret arbejdsdag, og hvor to arbejdsdage sjældent er ens. Du trives godt med at arbejde selvstændigt og samtidig god til at være hold ansvarlig. Vi vægter et godt kollegialt samarbejde meget højt. Vilje, initiativ samt høj drivkraft og en sælgende personlighed skaber en fantastisk stemning og energi i dagligdagen, det er vores fokus både på lageret og i butikken. Dine arbejdsopgaver: Du kommer til at arbejde alsidigt med mange forskellige opgaver som souschef, herunder blandt andet: Du får personale ansvar Du skal udarbejde vagtplaner Være stand in ved sygdom (gælder både hverdage og weekender) Ansvarlig for afholdelse af MUS - samtaler Salg God til at skabe en positiv stemning og teamånd Hjælpe til ved reservedelsekspedition Hjælpe til med kundeekspedition Varebestilling - Lyst til købmandskab forhandlinger ved indkøb Vareudpakning Samling af små maskiner Kvalifikationer: Erfaring indenfor detail gerne fra byggemarkeder, park og havemaskiner eller fra cykelforhandlere Erfaring med it og interesse i løbende at holde sig orienteret om de it-mæssige muligheder der er i havemaskinerne eks. App styring i Robot græsplæneklipper Erfaring med at skrue lidt på de enkelte havemaskiner eller hvad der kan være af reservedele som evt. skal skiftes God ordenssans og er struktureret Du skal kunne læse og forstå engelsk. Personlighed: Det er vigtigt for os at: Du er fleksibel Du er vant til at gå forrest Du har let til smil og tager en udfordring som en positiv ny åbning Håndtere kunderne let og elegant uden sure miner Du er let omgængelig Du er en god kollega Der udover har du frihed med ansvar og er klar til at løfte de opgaver der måtte blive stillet. Du vil blive opgraderet alt efter din erfaring og kompetence i forhold til de produkter og mærkevarer vi forhandler. Du skal fremvise en straffeattest Vi tilbyder gode ansættelsesvilkår i forhold til din erfaring og dine kvalifikationer. Du tilbydes desuden løbende efteruddannelse ved vores samarbejdspartnere. Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Niels Sødergren tlf. 40513737. Ansøgning og CV bedes sendt til virksomhedsservice på smacl@naestved.dk. Vi skal modtage din ansøgning senest den 27.maj 2019 og der indkaldes løbende til samtaler, så snart den rette er fundet kan stillingen blive besat før ansøgningsfristen eller når den rette er fundet. Vi glæder os til at høre fra dig. Om virksomheden: Minitraktorgården sælger og servicerer have parkmaskiner og entreprenørmaskiner. Vi er leverandør af de bedste mærker indenfor have og park maskiner bla. Husqvarna, Stiga, Stihl, Egholm, Kubota, Klippo, Honda. Vi kendes for en høj faglighed og god kvalitet i salg og vejledning af vores produkter. Vores kundegrundlag er alle den private haveejer, private virksomheder, boligselskaber og offentlige institutioner.

Om dig: Du er en ildsjæl, der elsker en varieret arbejdsdag, og hvor to arbejdsdage sjældent er ens. Du trives godt med at arbejde selvstændigt og samtidig god til at være hold ansvarlig. 

Vi vægter et godt kollegialt samarbejde meget højt. Vilje, initiativ samt høj drivkraft og en sælgende personlighed skaber en fantastisk stemning og energi i dagligdagen, det er vores fokus både på lageret og i butikken.

Dine arbejdsopgaver:

Du kommer til at arbejde alsidigt med mange forskellige opgaver som souschef, herunder blandt andet:

  • Du får personale ansvar
  • Du skal udarbejde vagtplaner
  • Være "stand" in ved sygdom (gælder både hverdage og weekender)
  • Ansvarlig for afholdelse af MUS - samtaler
  • Salg
  • God til at skabe en positiv stemning og teamånd
  • Hjælpe til ved reservedelsekspedition
  • Hjælpe til med kundeekspedition
  • Varebestilling - Lyst til købmandskab forhandlinger ved indkøb
  • Vareudpakning
  • Samling af små maskiner

Kvalifikationer:

  • Erfaring indenfor detail gerne fra byggemarkeder, park og havemaskiner eller fra cykelforhandlere
  • Erfaring med it og interesse i løbende at holde sig orienteret om de it-mæssige muligheder der er i havemaskinerne eks. App styring i Robot græsplæneklipper
  • Erfaring med at skrue lidt på de enkelte havemaskiner eller hvad der kan være af reservedele som evt. skal skiftes
  • God ordenssans og er struktureret
  • Du skal kunne læse og forstå engelsk.

Personlighed:

Det er vigtigt for os at:

  • Du er fleksibel
  • Du er vant til at gå forrest
  • Du har let til smil og tager en udfordring som en positiv ny åbning
  • Håndtere kunderne let og elegant uden sure miner
  • Du er let omgængelig
  • Du er en god kollega

Der udover har du frihed med ansvar og er klar til at løfte de opgaver der måtte blive stillet. Du vil blive opgraderet alt efter din erfaring og kompetence i forhold til de produkter og mærkevarer vi forhandler.

Du skal fremvise en straffeattest

Vi tilbyder gode ansættelsesvilkår i forhold til din erfaring og dine kvalifikationer. Du tilbydes desuden løbende efteruddannelse ved vores samarbejdspartnere. Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Niels Sødergren tlf. 40513737.

Ansøgning og CV bedes sendt til virksomhedsservice på smacl@naestved.dk.

Vi skal modtage din ansøgning senest den 27.maj 2019 og der indkaldes løbende til samtaler, så snart den rette er fundet kan stillingen blive besat før ansøgningsfristen eller når den rette er fundet.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Om virksomheden:

Minitraktorgården sælger og servicerer have/parkmaskiner og entreprenørmaskiner. Vi er leverandør af de bedste mærker indenfor have og park maskiner bla. Husqvarna, Stiga, Stihl, Egholm, Kubota, Klippo, Honda. Vi kendes for en høj faglighed og god kvalitet i salg og vejledning af vores produkter. Vores kundegrundlag er alle; den private haveejer, private virksomheder, boligselskaber og offentlige institutioner.

Honda MinitraktorgårdenNæstved2019-05-16T00:00:002019-05-27T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Minitraktorgården Næstved søger en Souschef med it - teknisk flair og hænderne rigtigt skruet på - til butik i Have/Park Maskinforretning

Honda Minitraktorgården

Næstved
Om dig: Du er en ildsjæl, der elsker en varieret arbejdsdag, og hvor to arbejdsdage sjældent er ens. Du trives godt med at arbejde selvstændigt og samtidig god til at være hold ansvarlig. Vi vægter et godt kollegialt samarbejde meget højt. Vilje, in...
Indrykket:16. maj 2019
Udløbsdato:27. maj 2019