Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Administrativ stærk kollega til toldekspedition i Nr. Alslev

Kundeekspedition er helt særlig i Tolden. I en verden for sig - møder du folk i vigtige øjeblikke og håndterer sager i nuet. Vi hjælper kunderne videre med varerne og holder gang i flowet - i det vigtige arbejde har vi brug for en kundevendt kollega, der løser opgaverne med stor detaljegrad. 
 
Uden dig kommer varerne ikke videre 
Du sidder som led i en større proces, hvor din rolle er helt central. Din ekspedition er afgørende for om varer kan komme ind og ud af Danmark og EU. Sammen med gode kolleger holder du flowet af im- og eksport kørende ved at sikre nøjagtig registrering og smidigt samarbejde mellem chauffører, speditører og virksomheder. Ud over kundekontakten på vores lokation hjælper du over e-mail og telefon.  
Det er toldekspeditionens opgave på vegne af EU at kontrollere korrekt fortoldning samt ekspedere fortoldningers forløb gennem toldsystemerne. Du bidrager til dette arbejde samtidig med, at du hjælper med at føre tilsyn og kontrol med en række andre forhold såsom miljø og veterinærbestemmelser.  
 
Arbejdet byder på en spændende hverdag med opgaver, der har stor bevågenhed i og uden for landets grænser. Vi er med til at holde hjulene i gang i erhvervslivet og er derfor altid på pletten. Det betyder også, at du skal være omstillingsparat og indstillet på at arbejde på skæve tidspunkter. Der er tale om ansættelse i kontinuerlig tjeneste, da toldekspedition foregår hele døgnet, alle ugens dage, hele året rundt.  
 
Efter grundig oplæring, vil du også have vagter alene på forskellige tidspunkter af døgnet. Derudover, vil du som medarbejder i ekspeditionen bidrage til løsningen af kontrolopgaver, når behovet opstår. 
 
Imødekommende og konstruktiv kundeekspedition 
Du har en handels-, kontor- eller shippinguddannelse eller erfaring med at arbejde inden for told.  
Kendskab til toldopgaven på legal vareførelse vil være en stor fordel. Du er god til engelsk og kan gøre dig forståelig på tysk. Det er en fordel, hvis du kan et eller flere af de østeuropæiske sprog. Du er administrativ stærk og god til skriftlig kommunikation og formidling. Derudover, er du vant til og trives med at arbejde digitalt, da al vores registrering foregår i flere forskellige digitale systemer.  
 
Som person forventer vi, at du: 

  • møder folk i øjenhøjde 
  • er fleksibel og villig til at give en ekstra hånd, når opgaverne er mange eller vagtplanen udfordres 
  • kan agere i en omskiftelig hverdag med både travle og stille arbejdsdage 
  • opsøger viden og leverer løsninger af faglig høj kvalitet  
  • på en konstruktiv – og til tider vedholdende - måde håndterer udfordrende situationer 
  • håndterer rutinemæssige opgaver med stor detaljegrad for at leverer løsninger af faglig høj kvalitet 


Toldstyrelsen, din nye arbejdsplads 
Toldafdelingen i SKAT udgøres af ca. 575 medarbejdere fordelt over hele landet. I toldekspeditionerne landet over arbejder ca. 120 medarbejdere med legal varetransport.   
 
Vi er et team, der giver plads til, at vi hver især kan varetage opgaver selvstændigt og med stor beslutsomhed; dette samtidig med at vi er gode til at involvere og sparre med hinanden. Vi har en fri tone, direkte kommunikation og et godt sammenhold, hvor vi hjælper hinanden med god overlevering og fleksibel arbejdsplanlægning. 
 
Du skal være opmærksom på, at ansættelse sker under forudsætning af, at du via Politiets Efterretnings Tjeneste kan sikkerhedsgodkendes til klassifikationsgraden HEMMELIGT (HEM), da du skal arbejde med klassificerede dokumenter og systemer.    
 
Ansøgning og kontakt 
Send senest 28. februar 2018 din ansøgning, cv samt eventuelt yderligere materiale via linket. Ønsker du yderligere informationer om stillingen, er du velkommen til at kontakte funktionsleder Per Andersen på 72 38 91 15 i hverdage kl. 09.00-15.00. Per kan dog ikke træffes i perioden mellem 26.-28. februar. 
 
Vi forventer at afholde samtaler i uge 10, 2018. 
 
Arbejdsstedet er indtil videre Cargovej 7, 4640 Nr. Alslev. 
 
Løn og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst. Du bliver ansat i Skatteministeriet med tilhørende institutioner.  
 
Toldstyrelsen  
Som led i regeringens plan ’Fra én til syv styrelser – skatteforvaltningen 2021’ vil SKAT fra den 1. juli 2018 blive erstattet af syv nye styrelser. De nye styrelser oprettes med ansvaret for hver sin kerneopgave inden for én juridisk myndighed under Skatteministeriet, så der sikres smidigt samarbejde på tværs af alle skatteforvaltningens opgaver.   
 
Toldstyrelsens kerneopgave bliver at understøtte smidig handel på tværs af grænser og sikrer en effektiv toldkontrol. Styrelsen forventes bemandet med ca. 600-650 medarbejdere og får kontorer i Århus og Køge. Alle geografiafhængige opgaver bliver på deres nuværende lokationer. Læs mere om Toldstyrelsen på www.fra1til7.dk.
 
Skatteministeriet opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.  


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329761512Phoenix-3c9c69c512018-02-14T17:01:44.587Administrativ stærk kollega til toldekspedition i Nr. AlslevKundeekspedition er helt særlig i Tolden. I en verden for sig - møder du folk i vigtige øjeblikke og håndterer sager i nuet. Vi hjælper kunderne videre med varerne og holder gang i flowet - i det vigtige arbejde har vi brug for en kundevendt kollega, der løser opgaverne med stor detaljegrad. 
 
Uden dig kommer varerne ikke videre 
Du sidder som led i en større proces, hvor din rolle er helt central. Din ekspedition er afgørende for om varer kan komme ind og ud af Danmark og EU. Sammen med gode kolleger holder du flowet af im- og eksport kørende ved at sikre nøjagtig registrering og smidigt samarbejde mellem chauffører, speditører og virksomheder. Ud over kundekontakten på vores lokation hjælper du over e-mail og telefon.  
Det er toldekspeditionens opgave på vegne af EU at kontrollere korrekt fortoldning samt ekspedere fortoldningers forløb gennem toldsystemerne. Du bidrager til dette arbejde samtidig med, at du hjælper med at føre tilsyn og kontrol med en række andre forhold såsom miljø og veterinærbestemmelser.  
 
Arbejdet byder på en spændende hverdag med opgaver, der har stor bevågenhed i og uden for landets grænser. Vi er med til at holde hjulene i gang i erhvervslivet og er derfor altid på pletten. Det betyder også, at du skal være omstillingsparat og indstillet på at arbejde på skæve tidspunkter. Der er tale om ansættelse i kontinuerlig tjeneste, da toldekspedition foregår hele døgnet, alle ugens dage, hele året rundt.  
 
Efter grundig oplæring, vil du også have vagter alene på forskellige tidspunkter af døgnet. Derudover, vil du som medarbejder i ekspeditionen bidrage til løsningen af kontrolopgaver, når behovet opstår. 
 
Imødekommende og konstruktiv kundeekspedition 
Du har en handels-, kontor- eller shippinguddannelse eller erfaring med at arbejde inden for told.  
Kendskab til toldopgaven på legal vareførelse vil være en stor fordel. Du er god til engelsk og kan gøre dig forståelig på tysk. Det er en fordel, hvis du kan et eller flere af de østeuropæiske sprog. Du er administrativ stærk og god til skriftlig kommunikation og formidling. Derudover, er du vant til og trives med at arbejde digitalt, da al vores registrering foregår i flere forskellige digitale systemer.  
 
Som person forventer vi, at du: 
  • møder folk i øjenhøjde 
  • er fleksibel og villig til at give en ekstra hånd, når opgaverne er mange eller vagtplanen udfordres 
  • kan agere i en omskiftelig hverdag med både travle og stille arbejdsdage 
  • opsøger viden og leverer løsninger af faglig høj kvalitet  
  • på en konstruktiv – og til tider vedholdende - måde håndterer udfordrende situationer 
  • håndterer rutinemæssige opgaver med stor detaljegrad for at leverer løsninger af faglig høj kvalitet 


Toldstyrelsen, din nye arbejdsplads 
Toldafdelingen i SKAT udgøres af ca. 575 medarbejdere fordelt over hele landet. I toldekspeditionerne landet over arbejder ca. 120 medarbejdere med legal varetransport.   
 
Vi er et team, der giver plads til, at vi hver især kan varetage opgaver selvstændigt og med stor beslutsomhed; dette samtidig med at vi er gode til at involvere og sparre med hinanden. Vi har en fri tone, direkte kommunikation og et godt sammenhold, hvor vi hjælper hinanden med god overlevering og fleksibel arbejdsplanlægning. 
 
Du skal være opmærksom på, at ansættelse sker under forudsætning af, at du via Politiets Efterretnings Tjeneste kan sikkerhedsgodkendes til klassifikationsgraden HEMMELIGT (HEM), da du skal arbejde med klassificerede dokumenter og systemer.    
 
Ansøgning og kontakt 
Send senest 28. februar 2018 din ansøgning, cv samt eventuelt yderligere materiale via linket. Ønsker du yderligere informationer om stillingen, er du velkommen til at kontakte funktionsleder Per Andersen på 72 38 91 15 i hverdage kl. 09.00-15.00. Per kan dog ikke træffes i perioden mellem 26.-28. februar. 
 
Vi forventer at afholde samtaler i uge 10, 2018. 
 
Arbejdsstedet er indtil videre Cargovej 7, 4640 Nr. Alslev. 
 
Løn og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst. Du bliver ansat i Skatteministeriet med tilhørende institutioner.  
 
Toldstyrelsen  
Som led i regeringens plan ’Fra én til syv styrelser – skatteforvaltningen 2021’ vil SKAT fra den 1. juli 2018 blive erstattet af syv nye styrelser. De nye styrelser oprettes med ansvaret for hver sin kerneopgave inden for én juridisk myndighed under Skatteministeriet, så der sikres smidigt samarbejde på tværs af alle skatteforvaltningens opgaver.   
 
Toldstyrelsens kerneopgave bliver at understøtte smidig handel på tværs af grænser og sikrer en effektiv toldkontrol. Styrelsen forventes bemandet med ca. 600-650 medarbejdere og får kontorer i Århus og Køge. Alle geografiafhængige opgaver bliver på deres nuværende lokationer. Læs mere om Toldstyrelsen på www.fra1til7.dk.
 
Skatteministeriet opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.  
2018-03-01T01:02:50.050 Kundeekspedition er helt særlig i Tolden. I en verden for sig - møder du folk i vigtige øjeblikke og håndterer sager i nuet. Vi hjælper kunderne videre med varerne og holder gang i flowet - i det vigtige arbejde har vi brug for en kundevendt kollega, der løser opgaverne med stor detaljegrad. Uden dig kommer varerne ikke videre Du sidder som led i en større proces, hvor din rolle er helt central. Din ekspedition er afgørende for om varer kan komme ind og ud af Danmark og EU. Sammen med gode kolleger holder du flowet af im- og eksport kørende ved at sikre nøjagtig registrering og smidigt samarbejde mellem chauffører, speditører og virksomheder. Ud over kundekontakten på vores lokation hjælper du over e-mail og telefon. Det er toldekspeditionens opgave på vegne af EU at kontrollere korrekt fortoldning samt ekspedere fortoldningers forløb gennem toldsystemerne. Du bidrager til dette arbejde samtidig med, at du hjælper med at føre tilsyn og kontrol med en række andre forhold såsom miljø og veterinærbestemmelser. Arbejdet byder på en spændende hverdag med opgaver, der har stor bevågenhed i og uden for landets grænser. Vi er med til at holde hjulene i gang i erhvervslivet og er derfor altid på pletten. Det betyder også, at du skal være omstillingsparat og indstillet på at arbejde på skæve tidspunkter. Der er tale om ansættelse i kontinuerlig tjeneste, da toldekspedition foregår hele døgnet, alle ugens dage, hele året rundt. Efter grundig oplæring, vil du også have vagter alene på forskellige tidspunkter af døgnet. Derudover, vil du som medarbejder i ekspeditionen bidrage til løsningen af kontrolopgaver, når behovet opstår. Imødekommende og konstruktiv kundeekspedition Du har en handels-, kontor- eller shippinguddannelse eller erfaring med at arbejde inden for told. Kendskab til toldopgaven på legal vareførelse vil være en stor fordel. Du er god til engelsk og kan gøre dig forståelig på tysk. Det er en fordel, hvis du kan et eller flere af de østeuropæiske sprog. Du er administrativ stærk og god til skriftlig kommunikation og formidling. Derudover, er du vant til og trives med at arbejde digitalt, da al vores registrering foregår i flere forskellige digitale systemer. Som person forventer vi, at du: møder folk i øjenhøjde er fleksibel og villig til at give en ekstra hånd, når opgaverne er mange eller vagtplanen udfordres kan agere i en omskiftelig hverdag med både travle og stille arbejdsdage opsøger viden og leverer løsninger af faglig høj kvalitet på en konstruktiv og til tider vedholdende - måde håndterer udfordrende situationer håndterer rutinemæssige opgaver med stor detaljegrad for at leverer løsninger af faglig høj kvalitet Toldstyrelsen, din nye arbejdsplads Toldafdelingen i SKAT udgøres af ca. 575 medarbejdere fordelt over hele landet. I toldekspeditionerne landet over arbejder ca. 120 medarbejdere med legal varetransport. Vi er et team, der giver plads til, at vi hver især kan varetage opgaver selvstændigt og med stor beslutsomhed dette samtidig med at vi er gode til at involvere og sparre med hinanden. Vi har en fri tone, direkte kommunikation og et godt sammenhold, hvor vi hjælper hinanden med god overlevering og fleksibel arbejdsplanlægning. Du skal være opmærksom på, at ansættelse sker under forudsætning af, at du via Politiets Efterretnings Tjeneste kan sikkerhedsgodkendes til klassifikationsgraden HEMMELIGT (HEM), da du skal arbejde med klassificerede dokumenter og systemer. Ansøgning og kontakt Send senest 28. februar 2018 din ansøgning, cv samt eventuelt yderligere materiale via linket. Ønsker du yderligere informationer om stillingen, er du velkommen til at kontakte funktionsleder Per Andersen på 72 38 91 15 i hverdage kl. 09.00-15.00. Per kan dog ikke træffes i perioden mellem 26.-28. februar. Vi forventer at afholde samtaler i uge 10, 2018. Arbejdsstedet er indtil videre Cargovej 7, 4640 Nr. Alslev. Løn og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst. Du bliver ansat i Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Toldstyrelsen Som led i regeringens plan Fra én til syv styrelser skatteforvaltningen 2021 vil SKAT fra den 1. juli 2018 blive erstattet af syv nye styrelser. De nye styrelser oprettes med ansvaret for hver sin kerneopgave inden for én juridisk myndighed under Skatteministeriet, så der sikres smidigt samarbejde på tværs af alle skatteforvaltningens opgaver. Toldstyrelsens kerneopgave bliver at understøtte smidig handel på tværs af grænser og sikrer en effektiv toldkontrol. Styrelsen forventes bemandet med ca. 600-650 medarbejdere og får kontorer i Århus og Køge. Alle geografiafhængige opgaver bliver på deres nuværende lokationer. Læs mere om Toldstyrelsen på www.fra1til7.dk. Skatteministeriet opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.11Jobnet3c9c69c5100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-02-28T00:00:000010https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=110904&DepartmentId=8589&MediaId=338&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerLolland & FalsterGuldborgsund3111894SKAT11Cargovej 74840Nørre AlslevDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent526550JobNet47733631000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=3c9c69c5https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=3c9c69c5https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=3c9c69c5&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=3c9c69c5&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static-int.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/2.jpgHos SKAT søger vi en medarbejder, der er frisk på nye spændende udfordringer.12008001Dansk3Læse/ tale933393Funktionsleder6Ledelse353036602importimport_3c9c69c5DKDanmarkDKDanmarkda-DK