Administrativ stilling med fokus på regnskab og tilskud ved Kultur og Fritid i Furesø Kommune

Har du kendskab til Folkeoplysningsloven, og har du solid erfaring med regnskabsopgaver? Og er du udadvendt og serviceminded, når kollegaer og foreninger kontakter dig for hjælp?

Så er det dig, vi søger til en administrativ funktion i vores forvaltning.

I Kultur og Fritid i Furesø Kommune søger vi en ny kollega, som kan yde en god service for vores aktive foreninger. Du skal have kompetencer inden for administrativ opgaveløsning og koordinerende funktioner – og ikke mindst være dygtig med tal og brugen af IT systemer.

Dine primære ansvarsområder vil være administrative opgaver i relation til det folkeoplysende område, herunder tilskudsansøgninger, generelle regnskabsopgaver (kontering, afstemning, m.m.), samt håndtering af foreningshenvendelser og øvrige administrative og rådgivende opgaver.

Dine primære opgaver ser således ud:

  • Ansvarlig for udbetaling af kommunens tilskud til foreninger
  • Superbruger på kommunens tilskudssystem
  • Fakturering og kontering indenfor Kultur og Fritids området
  • Deltagelse i projekter på fagområdet, fx afholdelse af dialogmøder med foreninger
  • Administrativ håndtering af konkrete begivenheder/events, herunder kommunens sommerferieaktiviteter, hædring af mestre
  • Praktisk hjælp til betjening af udvalg, møder, m.fl.
  • Understøttelse af centerchef samt områdets konsulenter med diverse administrative opgaver.

Vi søger følgende kompetencer hos vores nye kollega
  • Solidt kendskab til arbejdet med offentlig økonomi, herunder kontering, afstemning, fakturering, m.m.
  • Generel god forståelse for brugen af IT-systemer. Vi anvender mange forskellige systemer i hverdagen fra CMS og CRM til fakturerings- og konteringssystem.  Du vil bl.a. skulle arbejde i KMD OPUS, Acadre, Winkas, Docas samt øvrige mindre støttesystemer.
  • Detaljeorienteret, grundig og har en struktureret tilgang til arbejdsopgaverne
  • Serviceminded og klar på at hjælpe både foreninger, borgere og kolleger
  • Gode samarbejdsevner både internt og eksternt
  • God til at arbejde selvstændigt
  • Vi ser gerne, at du har erfaring fra en lignende stilling i en politisk styret organisation, samt erfaring fra det folkeoplysende område.

Hvem er vi?
Kultur og Fritid ligger under Center for  Borgerservice, Kultur og Erhverv.  Vi er 14 ansatte som har vores base på Furesø Rådhus, og som på hver vores måde arbejder tæt sammen for at understøtte foreningerne i deres aktiviteter. Arbejdet består bl.a. i at gennemføre politisk vedtagne projekter og retningslinjer.  Vi har i perioder meget travlt, og du skal trives med at løse flere opgaver samtidigt, samt kommunikere med dine samarbejdspartnere både fysisk såvel som på telefon og skrift.

Vi sætter pris på hinanden og vores gode humør. Til daglig sidder vi i et åbent kontorlandskab, og vi lægger vægt på en uformel og åben dialog samt at hjælpe hinanden i dagligdagen. Du bliver altså en del af et team med dedikerede og engagerede kolleger, der har fokus på at give en god service til vores kunder – både eksternt og internt.

Løn- og ansættelsesforhold
Stillingen aflønnes efter overenskomst med HK indenfor principperne om Ny Løn. Stillingen er en fuldtidsstilling på 37 t/uge.
Du vil primært arbejde fra Furesø Rådhus, men må forvente at op til 25% af din arbejdstid afvikles på flere af kommunes øvrige adresser.

Ansøgningsfrist
Stillingen er ledig med ansættelse hurtigst muligt. Ansøgningsfristen er den 20. juli 2020 kl. 12.00. Der afholdes samtaler i uge 31 eller efter aftale.

Kontakt
Furesø Kommune, Center for Borgerservice, Kultur og Erhverv, Centerchef Peter Rosgaard, pro@furesoe.dk


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Andre job der matcher din søgning

Piccoline/piccolo søges til advokatkontor i hjertet af København

LEAD Advokatpartnerselskab

København K
Vi søger en piccoline piccolo ca. 30-35 timer om ugen, fordelt over ugens 5 hverdage med start den 1. august 2020. Vi er en international advokatvirksomhed med en travl hverdag, og vores piccoline piccolo er afgørende for, at kontoret er velfungeren...
Indrykket:3. juli 2020

Integrations- og beskæftigelsesambassadør til Jobcenter Allerød

Jobberiet - Center for udvikling og beskæftigelse

Allerød
Allerød Kommune søger en integrations- og beskæftigelsesambassadør i forbindelse med deltagelse i et projekt i samarbejde med Styrelsen for International Rekruttering og Integration.Stillingen er på 18 timer ugentligt, og er tidsbegrænset i perioden...
Indrykket:10. juli 2020

Administrativ medarbejder til Virksomheder og Byliv

Byens Anvendelse

København S
Vil du være en del af udviklingen af bylivet og miljøet i København? Vi søger en administrativ medarbejder til Byliv, der ønsker at være en del af den udvikling og myndighedsbetjening, der sker på bylivsområdet i København. En udvikling, hvor flere ...
Indrykket:9. juli 2020

Administrativ medarbejder til barselsvikariat i Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningens kontor for aktivitetsparate borgere og sygedagpengemodtagere

CF 2. kontor - Aktivitetsparate og Sygedagpengemodtagere

København V
Har du lyst til at arbejde på beskæftigelsesområdet i en politisk styret organisation? Og er du en engageret og dygtig administrativ medarbejder, der kan samarbejde og finde gode løsninger på tværs af organisationen? Så er der et ledigt barselsvikar...
Indrykket:9. juli 2020

CareCompagniet søger en administrativ medarbejder

CARECOMPAGNIET

København K
Har du kendskab til det sociale felt? Er du struktureret? Er du god til administrativt arbejde? Så er du måske CareCompagniets nye administrative medarbejder. CareCompagniet er en social organisation, der er kommunens samarbejdspartner på det social...
Indrykket:8. juli 2020

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Andre job der matcher din søgning

Piccoline/piccolo søges til advokatkontor i hjertet af København

LEAD Advokatpartnerselskab

København K
Vi søger en piccoline piccolo ca. 30-35 timer om ugen, fordelt over ugens 5 hverdage med start den 1. august 2020. Vi er en international advokatvirksomhed med en travl hverdag, og vores piccoline piccolo er afgørende for, at kontoret er velfungeren...
Indrykket:3. juli 2020

Integrations- og beskæftigelsesambassadør til Jobcenter Allerød

Jobberiet - Center for udvikling og beskæftigelse

Allerød
Allerød Kommune søger en integrations- og beskæftigelsesambassadør i forbindelse med deltagelse i et projekt i samarbejde med Styrelsen for International Rekruttering og Integration.Stillingen er på 18 timer ugentligt, og er tidsbegrænset i perioden...
Indrykket:10. juli 2020

Administrativ medarbejder til Virksomheder og Byliv

Byens Anvendelse

København S
Vil du være en del af udviklingen af bylivet og miljøet i København? Vi søger en administrativ medarbejder til Byliv, der ønsker at være en del af den udvikling og myndighedsbetjening, der sker på bylivsområdet i København. En udvikling, hvor flere ...
Indrykket:9. juli 2020

Administrativ medarbejder til barselsvikariat i Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningens kontor for aktivitetsparate borgere og sygedagpengemodtagere

CF 2. kontor - Aktivitetsparate og Sygedagpengemodtagere

København V
Har du lyst til at arbejde på beskæftigelsesområdet i en politisk styret organisation? Og er du en engageret og dygtig administrativ medarbejder, der kan samarbejde og finde gode løsninger på tværs af organisationen? Så er der et ledigt barselsvikar...
Indrykket:9. juli 2020

CareCompagniet søger en administrativ medarbejder

CARECOMPAGNIET

København K
Har du kendskab til det sociale felt? Er du struktureret? Er du god til administrativt arbejde? Så er du måske CareCompagniets nye administrative medarbejder. CareCompagniet er en social organisation, der er kommunens samarbejdspartner på det social...
Indrykket:8. juli 2020