Administrative medarbejdere

Horsens, Sydøstjyllands Politi

Sydøstjyllands Politi søger nogle administrative medarbejdere til hovedstationen i Horsens - både til fastansættelse og vikariater.
I din ansøgning skal du tydeligt anføre, hvilken stilling du søger.

Anklagemyndighedens Administrative Enhed:
AAE er opdelt i 4 teams og 1 Sagscenter. Du vil blive ansat i hele AAE og skal dermed være indstillet på at skulle skifte team – alt efter din og organisationens udvikling.
Arbejdsopgaverne vil være administrativ understøttelse og sagsbehandling i forskellige processer indenfor straffesagskæden – eksempelvis pakning og scanning af sager til retten, opdatering af domme, behandling af aktindsigt, opgaver omkring arrestanter, færdselssager m.v.
Der opslås nogle faste stillinger og to vikariater – ca. ½ års varighed. I ansøgningen bedes du angive, hvorvidt du er interesseret i et vikariat.
Yderligere oplysninger fås ved henvendelse til Helle Nørregaard, tlf.nr. 7258 3129.

Servicecenter:
Servicecentret er en central funktion, der modtager alle politikredsens telefoniske henvendelser og løser en række sagsbehandlingsopgaver. Servicecentret optager alle telefoniske anmeldelser om strafbare forhold og foretager visitation af sagerne.
Servicecentret har døgnåbent alle ugens dage, hvorfor der må påregnes skiftende arbejdstider.
Der opslås nogle faste stillinger og et vikariat – ca. 1 års varighed. I ansøgningen bedes du angive, hvorvidt du er interesseret i et vikariat.
Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til Søren Løvendahl, tlf.nr. 7258 3434.

HR – udvikling
HR udvikling er en del af politikredsens HR afdeling og varetager blandt andet alle opgaver omkring uddannelse af politikredsens medarbejdere.
Der opslås en stilling og opgaverne i denne stilling er primært opgaver indenfor kursusadministration, hvor der arbejdes med planlægning og prioritering af uddannelser, herunder at sikre en kompetenceregistrering, der understøtter politikredsens strategiske hensigter indenfor uddannelsesområdet og politikredsens operative parathed.
Endvidere skal der påregnes opgaver indenfor administration af instruktørvirke og vejledning af politikredsens ledere og medarbejdere indenfor uddannelsesområdet. Derudover skal man påregne at skulle varetage øvrige HR opgaver.
Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til Brita Lauridsen, tlf.nr. 7258 3122.

Vi forventer, at du:
• har en administrativ uddannelse og relevant erfaring fra tidligere jobs
• er kvalitetsbevidst og robust overfor stress og kan håndtere periodisk stor belastning af arbejdsopgaver
• har gode kommunikative egenskaber og en serviceorienteret tilgang til borgernes og kollegaernes henvendelser
• er i besiddelse af gode IT kompetencer og er i stand til hurtigt at tilegne sig ny viden
• kan arbejde i teams men også er i stand til at arbejde selvstændigt – med en positiv tilgang til opgaverne.

Vi tilbyder:
• spændende arbejdsopgaver i et aktivt arbejdsmiljø blandt engagerede medarbejdere, hvor vi lægger stor vægt på god trivsel i dagligdagen
• en fleksibel arbejdsplads
• ansættelse med et timetal på 37 timer incl. frokostpause.

Løn- og ansættelsesvilkår

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende organisationsaftale for kontorfunktionærer i staten mellem Finansministeriet og HK/STAT samt OAO-S-fællesoverenskomst.

Dit arbejdssted bliver Sydøstjyllands Politi, Holmboes Allé 2, Horsens.

Kontakt og ansøgning

Når du ansøger om en stilling ved politiet opretter du samtidig en profil i vores rekrutteringssystem. Hvis du søger flere stillinger ved politiet, skal du lægge en ansøgning og et CV ind i systemet pr. ansøgt stilling. Vi anbefaler, at du navngiver dine dokumenter, så det fremgår, hvilken stilling du søger.
Samtaler forventes afholdt først maj måned 2018.
Alle kvalificerede uanset alder, køn, race, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge.

 

Sydøstjyllands Politi er én af 12 politikredse. Politikredsen dækker 7 kommuner; Kolding, Fredericia, Billund, Vejle, Hedensted, Horsens og Skanderborg og betjener dermed ca. 450.000 borgere. Det gør vi fra lokaliteter i politikredsens 6 store byer, og hovedstationen – hvor bl.a. staben er placeret – ligger i Horsens. Vi er et hold på ca. 850 medarbejdere, og vores pay off er: ”Vi skaber tryghed”.

Du kan læse om os på Politi.dk eller følge os på Twitter@SydOjylPoliti.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her

Andre job der matcher din søgning

Er du vores nye kollega

Skanderborg Kommune

Borgerservice på Fælleden i Skanderborg søger en engageret og dygtig kollega, der kan holde hovedet koldt i en alsidig og til tider travl hverdag.Vores kerneopgave er at hjælpe borgerne med en lang række varierende spørgsmål og opgaver, hvor vi lægg...
Indrykket:16. april 2018
Udløbsdato:30. april 2018

Administrativ medarbejder til Sekretariatet ved Fritid og Fællesskab - Barselsvikar

Hedensted Kommune

Om jobbet:Kan du lide at have mange bolde i luften, og vil du være med i udviklingen på en arbejdsplads, hvor der sker mange spændende ting? Dit job vil bl.a. være administrative opgaver inden for: Borgerbetjening telefon og personlig Daglig drift a...
Indrykket:17. april 2018
Udløbsdato:29. april 2018

Har du lyst til at arbejde i krydsfeltet mellem lovgivning og økonomisk omhu?

Hedensted Kommune

Om jobbet:I Hedensted Kommune har vi et Controller Team, som skal sikre, at kommunen oppebærer de refusioner og indtægter, som kommunen er berettiget til. Fokus for Controller Teamet er området for mellemkommunale betalinger og hjemtagelse af refusi...
Indrykket:10. april 2018
Udløbsdato:30. april 2018

Borgerservicemedarbejder

Kultur & Udvikling

Har du erfaring med administration af pension og andre tilskud til pensionister - så læs videre. Borgerservice søger en frisk og serviceorienteret borgerservicemedarbejder snarest muligt til en midlertidig stilling til Team udbetaling og tilskud sam...
Indrykket:24. april 2018
Udløbsdato:8. maj 2018

Digital marketingkoordinator

pro&co as

Ikast-Brande
Brænder du for at arbejde med search, data og e-commerce i en mindre virksomhed, hvor samarbejde vægtes højt så er dette jobbet for dig. ALLFLEX søger en initiativrig digital marketingkoordinator med god forretningsforståelse, som vil være med til a...
Indrykket:24. april 2018
Udløbsdato:19. juni 2018