Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Administrative medarbejdere til sagsbehandling, tilsyn og administration

Brænder du for sagsbehandling? Har du administrativt flair? Og vil du være med til at give borgere og arbejdsgivere korrekt rådgivning? Så har du mulighed for at blive en del af et stærkt fagligt miljø i Styrelsen for Arbejdsmarked og Rekrutterings kontor i Brønderslev.  
 
Vi arbejder for et sundt og dynamisk arbejdsmarked  
I Styrelsen for Arbejdsmarked og Rekruttering har vi ansvar for at skabe det bedst mulige grundlag for et sundt, dynamisk og effektivt arbejdsmarked, hvor flest mulige har job eller uddanner sig, og hvor virksomheder på alle niveauer har adgang til de medarbejdere de har brug for - ufaglærte, faglærte eller højt specialiserede vidensmedarbejdere.  
 
Vores arbejdsfelt er bredt og varieret og spænder fra at tilvejebringe og udvikle et kvalificeret videns-grundlag for arbejdsmarkedspolitiske beslutninger, til implementering af beskæftigelsespolitikken. Derudover har styrelsen ansvar for lov- og regelarbejdet vedrørende bl.a. Ferieloven og Lov om Arbejdsløshedsforsikring, herunder EØS-arbejdsløshedsforsikring, klager over a-kassernes afgørelser samt administration og udbetaling af tilskud til a-kasserne.
 
Du kan læse mere på www.star.dk.
 
Administrativ tyngde og stor berøringsflade  
Det er godt tre år siden, at vi etablerede kontoret i Brønderslev, hvor vi er ca. 40 medarbejdere. Vi er fordelt på fem teams, der tilsammen arbejder med Ferieloven, EØS-dagpenge, herunder udstedelse af dokumenter, der bekræfter en udenlandsk persons arbejdsperioder i Danmark, klagesager vedrørende arbejdsløshedsforsikring samt tilskudsforvaltning og udbetalingsadministration i forhold til a-kasser. Som noget nyt skal vi også varetage et lufthavnstilsyn, som er rettet mod personer, der uberettiget har modtaget en ydelse under ophold i udlandet.  
 
Vi søger kollegaer, der har vilje og evne til at indgå i et eller flere af vores team, hvilket fastlægges ud fra dine kompetencer.  
 
Uanset hvilket team du bliver en del af, vil dine primære opgaver være at:  

  • gennemføre administrativ sagsbehandling  
  • vejlede og rådgive borgere, arbejdsgivere og organisationer, primært pr. telefon  
  • varetage administrativ support.
Bliver du en del af lufthavnstilsynsteamet, er der også tilsynsopgaver. Som en del af dette team, skal du være indstillet på at få to-tre rejsedage om måneden, og at arbejdet kan falde på skæve tidspunkter.  
 
Bliv vores nye kollega  
Vi forestiller os, at du:  
  • har en kontoruddannelse eller anden relevant uddannelse  
  • har erfaring med sagsbehandling og administration  
  • har evne til at sætte dig ind i og arbejde efter love og bekendtgørelser  
  • har gode mundtlige og skriftlige formuleringsevner  
  • kan gøre dig forståelig på engelsk og tysk  
  • er rutineret IT-bruger – gerne med erfaring i brug af IT-baserede journalsystemer og administrative støttesystemer  
  • er systematisk, serviceorienteret og kan levere resultater af høj kvalitet  
  • er fleksibel og kan bevare overblikket  
  • både kan arbejde selvstændigt og er en holdspiller.  
 
Vi finder løsninger sammen  
Som en del af Beskæftigelsesministeriet er Styrelsen for Arbejdsmarked og Rekruttering med til at sætte rammerne for menneskers arbejdsliv, og vi er derfor forpligtet til at finde de bedste løsninger. Dem finder vi i fællesskab. Hos os er dørene åbne og barriererne lave. Vi deler vores viden og giver hinanden med- og modspil, så ideerne skærpes, inden de bliver til fælles løsninger.  
 
Hos os kommer du til at arbejde sammen med fagligt dygtige og dedikerede kolleger i en hverdag med højt tempo og store udfordringer. Hver dag byder på nye problemstillinger, og du skal derfor være parat til at tage opgaver ind fra højre og sætte hele dit faglige register i spil.  
 
Løn- og ansættelsesvilkår  
Stillingerne er faste fuldtidsstillinger. Udover faste stillinger kan der være mulighed for 1-2 barselsvikariater.  
 
Vi vil gerne have, at du starter snarest muligt og senest den 1. maj 2018.  
 
Du ansættes i henhold til OAO-S-fællesoverenskomsten, organisationsaftalen for kontorfunktionærer, laboranter og IT-medarbejdere (HK) i statens tjeneste. Der vil være mulighed for at forhandle tillæg efter kvalifikationer.  
 
Dit ansættelsesområde er Styrelsen for Arbejdsmarked og Rekruttering, Arbejdsmarkedskontor Midt-Nord med dagligt arbejdssted i vores kontor i Brønderslev.
 
Spørgsmål og ansøgning  
Fik du ikke svar på alle dine spørgsmål? Så er du velkommen til at kontakte kontorchef Morten Bergulf på tlf.: 7221 7902.  
 
Har du spørgsmål til løn- og ansættelsesvilkår, er du velkommen til at kontakte fuldmægtig Julie Göte i Beskæftigelsesministeriets HR på tlf.nr. 7220 5139.  
 
Alle interesserede ansøgere uanset alder, køn, handicap, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingerne.  
 
Send din ansøgning, cv og eksamenspapirer elektronisk senest torsdag den 22. februar 2018 kl. 12:00.  
 
Vi afholder samtaler i uge 9.
 


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her